De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat idee had ik dus ook Kaat!
    Nu word ik nog gestoorder!

Die van jou is weer mooi donkerder mop!!! Ga zo door!
    Had niets meegekregen van die bloeding tijdens de punctie, maar dat verklaart wel dat beetje oude bloed! Pfieuww...
    Dikke kus!

2. sjak

sjak Niet meer actief

Meiden, ziet er goed uit!!!
    Kaat vandaag bloedprikken! Bij mijn echo van de week zagen ze ook dat mijn eierstokken nog beurs waren... Dus als je bloedingen heb gehad is dat zeker nog beurs en kan je nog een beetje oud bloed verliezen! Steken in mijn lies heb ik ook gehad en dat komt door die beurse eierstokken zeiden ze.

Iloon, hoever ben je nu?? ongeveer 6 weken zit je nu toch? Pfff, ik denk dat ik uit elkaar zou klappen van de spanning!

Nikkie, Ik denk ook niet dat wij de testen gaan doen. Ben ook veels te blij met het groeiende erwtje in mijn buik! Verkering gaat vanavond nog alle boekjes op z'n gemak lezen en dan geeft ie zijn mening, dus... even zijn mening afwachten.

Snoes, ik denk dat Jip vindt dat je teveel werkt en dat ie te weinig aandacht krijgt! Pas maar op hoor anders zoekt ie betere onderdanen... (heeft ie van mij ook gedaan, hij is zelfstandig verhuist naar mijn zus! Daar krijgt ie meer aandacht... (ze woont één straat verder))

Blondie, hoe is het met je? Kan je al weer wat of ben je je aan het vermaken met zwemmen? (en het bubbelbad?)

Wij zijn gisteren met schoonfamilie uit eten geweest (oma is vorige week overleden) en het is wel heel raar als je als enige aan de sinas zit... En getver wat was ik misselijk gisteravond, buik zit toch voller dan anders ofzo? Zoveel eet ik niet eens, maar het paste gewoon echt niet?!

Kaat hoelaat heb je de uitslag?

XX

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Sjakkie ik mag 3 uur bellen! K ben zoooooo zenuwachtig :4! Zit nu nog op cursus!! Laat het zo gelijk weten..

4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oooh spannend Kaat!!! Duim duim duim!!!
    xxx

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Het was 61 en dat is goed voor 12 dagen na tp.. Dus ik ben blij, maar had wel hoger gewilt erg he ben ik. Zit me tog stiekem wel een beetje druk te maken.. Moet volgende week donderdag nog een x en dan kijken ze of het goed gestegen is.. :)
    Als k thuis ben zal ik even reageren op iedereen.. :)

6. sjak

sjak Niet meer actief

Jeeehhhhh!!! Gefeliciteerd!!! SMAK SMAK SMAK!

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Thanx Iloon en Sjak ook voor de geruststelling van bruine troep..:):S

Ja das wel raar Sjakkie, alleen aan de sinas..:) Ik drink zowieso geen alcohol dus ja..:) Weet iedereen het al bij jullie.? OF wacht je tot de 12 weken.?

Dames ik ben me de hele dag door tog misselijk.. Baggie, maja heb het er graag voor over hoor..:)
    Wat vinden jullie moet ik al aan de banner of even volgende week wachten..:) Ik denk dat ik het tweede doe..

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Even snel tussendoor...Kaatje...snap je helemaal, maar het is een goed begin hoor...duimen dat hij mooi blijft stijgen tot volgende week, en natuurlijk daarna nog vrolijk verder...

Iloon....hmmm.....ik tip hier toch ook weer donkerder hoor...heb nog een digitale durven doen?? gassie....hoe moet jij je voelen deze dagen....stalen zenuwen moet je hebben hoor...

Sjak...ben benieuwd wat je verkering ervan vind...ik heb hier de beslissing genomen maar manlief was het er helemaal mee eens...

hopelijk niemand vergeten...tot morgen...

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    jeeeej Kaaaat! Goed nieuws...alvast een voorzichtige van harte! Met een dikke smak!

10. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden, ik lees net op hyves dat Blondje bevallen is!!
    De rest zal ze vast zelf komen vertellen!!

Gefeliciteerd Wijfie!!!

11. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kaat: voorzichtig gefeliciteerd mop!!!

Sjak: zie het ook net op Hyves!!! Ik dacht echt: "WTF"!!!
    Maar volgens mij wel alles oké gelukkig!

Blondje: gefeliciteerd mop!!! Wat een mooie naam!!! Ohh wat zal ze klein en schattig zijn!!! Dikke kus!

Nik: digitale blijft 1-2 aangeven, net stiekem gedaan...
    Weet allemaal niet wat er aan de hand is, maar geeft me geen goed gevoel... Maarja, er staat ook dat die indicator fout kan zijn bij vrouwen met laag hcg! Ik weet het ook niet meer, ga er maar vanuit dat het niet goed zit! Maar word wel gek op deze manier! Want m'n testje van vanmorgen was echt iets donkerder... Afwachten maar weer... xxx

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Thanx lieverds.!

Wow Blondy bevallen..! Wowwie eng, maar als alles goed is ook goed..! Ben benieuwd naar naam, kan niemand iemand het mij verklappen ik heb geen hyves meer..:)

Iloon ja vaag al je testen en nu weer 1-2 tuurlijk voelt dat niet goed..:( Rotzooi.!!

13. sjak

sjak Niet meer actief

Dan moet je je hyves maar niet wissen... (he he he)
    (okay... ze heet Isa en weegt iets van 1700 gram)

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hehehe...sjakkie...u so funny!!! En een beetje gemeen hahaha!

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Heel erg gemeen.! En niet grappig.! :D

Wat een mooie naam idd en wat zal ze klein zijn.!

Blondy ben benieuwd naar je verhaal.!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Mijn test of the day.! Van een hele misselijke Kaaat..:(:D

17. sjak

sjak Niet meer actief

Mooie banner Kaat!!En de test ziet er goed uit! En misselijkheid... Ik heb het ook sinds 2dagen, maarja als dat alles is?! (en ik lust geen erwtensoep meer, dat STINKT!!! Naar: kak!:$)

Iloon hoe is het bij jou vandaag? Ik heb er nog steeds vertrouwen in hoor!

Meiden, wij gaan (weer eens) een weekendje weg. Heb mijn miniflaptopje bij me, maar ik weet niet hoe druk we gaan doen...
    Deze week zitten we in Groningen en volgende week gaan we naar Moskou! Dat lag eigenlijk in de planning voor maart/april, maar ik ben bang dat ik dan al te dik ben:D, ha ha ha, dus die hebben we naar voren gehaad.

XX

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Aahww wat lkkr zeg.! Ik wil ook een weekendje weg.! *kijkt heel jaloers*.!

Mijn ouders hebben 4 verstandelijk gehandicapten kinderen in huis wonen en nu gaan ze 3 weken op vakantie dus ga k samen met me zus op de kids letten (krijg er errug god voor betaald hoor):) Dus aankomende weken druk druk druk want tussendoor ook nog werken dus ja..:) Maja dan vliegt de tijd hoop ik..

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wow wat een nieuws zeg van Blondje. Echt veel te vroeg...hopelijk is alles goed. Je wereld staat wel echt op z'n kop als een kindje geboren wordt, als het kindje dan ook nog te vroeg komt. Jemig! Maar wel heel gaaf voor Blondje hoor. En leuke naam: zo heet mijn nichtje ook.

Ik heb om 14.00 de baarmoederfoto. Deze week heeeeel erg veel gewerkt en nu heb ik knallende hoofdpijn. Manlief is hopelijk op tijd in het ziekenhuis. Anders moet ik alleen. Echt niet leuk.

Zo zo kaaatje dat zie er mooi uit hoor! Echt heel fijn voor je.

Lieve loontje, nog steeds zo spannend. Niet leuk. Kan me voorstellen dat je gek wordt. Sterkte nog even meis!

Zo ik ga nog even relaxen en hopen dat mijn hoofdpijn minder word. Ik kom vanmiddag nog wel even spieken

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.053
    941
    113
    Vrouw
    Snoes Succes.! Hoop dat manlief erbij kan zijn.!

Deel Deze Pagina