Blondje blondje meid...wat lees ik nu...gefeliciteerd hoor...even schrikken natuurlijk zo vroeg...maar zolang alles helemaal goed gaat is er niks mis mee...ze wilde gewoon graag bij papa en mama zijn... Als je bijgekomen bent ( van de schrik) en alles een beetje hebt verwerkt, ben ik erg benieuwd naar je verhaal hoor...♥ Kaaatje...misselijk is een goed teken...had je de vorige keer niet zo erg, toch?? Spannend meid...de banner staat je in ieder geval goed....en toch wel fijn dat je lekker druk bezig bent de komende tijd...die eerste weken zijn echt een hel vind ik... Shit Iloon, dat is wel even balen natuurlijk dat hij nu toch echt blijft hangen....maar een bloeding is er ook nog altijd niet geweest...ach meid...wat een spanning...volgende week echo, toch?? Sjak...gelukkig lus ik eigenlijk alles nog...heb alleen soms extreem trek in juist dat wat ik niet ( lees: in Duitsland) in huis heb...wat heerlijke zeg dat jullie zovaal week-endjes weg gaan...groot gelijk...zeker nu het nog kan... Ben best wel jaloers...manlief moet hier om het week-end werken, dus we hebben maar 2 week-enden per maand, en die hebben nu nodig om babydingen te regelen... Snoesie...hoe was het...en is het meegevallen...hoop dat het niet te pijnlijk was, en dat manlief er nog op tijd was...♥
Mmiiir, hoe ben je aan patroontjes gekomen voor je breiwerkjes?? Ben nog niet echt aan het zoeken gegaan, maar misschien heb jij wel een tip voor een leuk boekje met leuke patroontjes...HAHA...wat moet ik nu lachen over wat je over je boerende prinsesje schrijft...gister waren manlief en ik shoppen, en zagen zelfs rompertjes maat 44...wat is dat klein...mochten ze echt veels te vroeg komen bij ons, hebben we er wel een paar nodig denk ik...maar voorlopig hebben we al genoeg maatje 50 in huis... Doortje...heerlijk hoor dat je weer gerustgesteld bent...en misschien even wennen met dat vaker eten...maar je zult je dan wel beter voelen denk ik.... Sportmama...wil ook je buikje zien...volgens mij is het bij mij ook weer tijd voor een nieuwe buikfoto...en heftige dromen heb ik hier ook elke nacht... Liesben ...goed hoor dat Eelco zo goed groeit, maar ocharme die luieruitslag...ga dadelijk meteen je foto`s kijken... Zeehondje, toevallig schrijf jij over iets waar manlief en ik het nog niet overuit zijn...jullie hebben dus een kinderwagen waarop je de maxicosi kunt bevestigen?? Wij weten nog altijd niet wat we doen...we hebben een duurdere ( onze favoriet) kinderwagen gevonden waarbij dit niet mogelijk is, en een goedkopere waarbij het wel mogelijk is...maar eerlijk gezegd weten we niet of we het echt wel willen gaan gebruiken, en ten tweede denken we dat we het niet zullen missen als we het sowieso niet kennen... Jessie...ja dat denk ik ook...mijn eerste reactie was...shit een jaar niet zwanger worden...maar ja...mijn tweede was van....is waarschijnlijk beter zo...spannend hoor beginnen met de babykamer...ben zo benieuwd naar foto`s dan...goed georganiseerd hoor...meubeltjes komen en meteen inrichten... Gister waren manlief en ik nog even in een babywinkel en hebben wat rompertjes gekocht...en kregen een tweelingskorting van 5%...erg leuk natuurlijk...van te voren hadden we al met de verkoopster over tweeling wagens gesproken, dus ze wist ervan... Vandaag vrij rustig hier in mijn buik...maar auau, hij spant weer heel erg...denk dat er weer een groeispurt aan de gang is...
Snik...het onderzoek deed echt pijn. En de reis ernaar toe was één en al stress. Wat wel fijn was dat manlief erbij was en dat was maar goed ook. Ik had speciaal een ov-chipkaart gekocht en opgeladen met dertig euro. Zie gelijk dat de trein vertraging heeft. Kon ik niet inchecken. Ik toch in de trein gestapt en op het centraal station van Amersfoort er weer uit. Kon een paar min. later een andere trein pakken. Dus ik ren naar de servicebalie. Duurde maar en duurde maar, wordt intussen nog voorgedrongen. Ben eindelijk twee min voor vertrek van mijn trein aan de beurt. Blijkt dat deze OV niet geschikt is voor het reizen met de trein. Ik zei niet eens dankjewel, maar rende weg en kocht een kaartje bij het automaat. Was zo boos! Later in de trein ruzie gemaak met de conducteur. Ik zei tegen hem dat ik het belachelijk vond dat ik de kaart niet in de trein kon gebruiken omdat het een OV-chipkaart heet en geen buschipkaart (had er wel mee in de bus gezeten). Waarop ik mijn toon moest aanpassen van die kerel. Ik was gewoon zó boos. Omdat ik alleen moest, omdat de trein vertraging had, omdat ik hoofdpijn had en omdat die kaart niet werkte. Ik heb mijn mond maar gehouden en even later rolden de tranen over mijn wangen... Gelukkig was manlief op tijd. Het plaatsen van het cupje op de baarmoedermond deed afschuwelijk veel pijn. Heb echt gegild. Het deed mij meer pijn dan de punctie. Ook het inspuiten van de vloeistof deed veel pijn. Maar goed het is gelukt. Na een kwartier kregen we de uitslag. En jawel: linkereileider niet toegankelijk. Rechter eileider deels toegankelijk. Dat was de reden waarom ik zo'n pijn had bij het inspuiten. Nu lig ik op mijn bedje met buikpijn. Manlief moest meteen weer naar de zaak en eigenlijk ben ik best een beetje verdrietig. Eerder al had ik mijn moeder meegevraagd maar die had beloofd om bij mijn zusje op te passen. Zij had een echo nl en daar wil ze altijd samen met manlief heen. En ik dan? Zij kan iemand anders vragen of desnoods haar kids meenemen of manlief thuis laten blijven. Bij mij was de keuze of mijn moeder of alleen. Ik voel me eigenlijk een beetje in de steek gelaten. Nou ja, even woelen en weer opstaan...zoals Marco altijd zingt. Sorry voor mijn egoberichtje. Voel me gewoon echt even rot xxx
Snoes oow wat een rotdag alles bij elkaar.. Stomme conducteur, stomme trein, stomme stress en vooral stomme pijn.. En dan ook nog eens alleen thuis zitten, snap je gevoel heel goed dat mams nu bij zus zit op te passen en jij alleen.. Das niet leuk..!! Hele dikke knuffel vanuit hier.. Hebben ze ook verteld wat ze er nu aan kunnen gaan doen.?
Nik je klinkt blij tussen de regels door.. Ben je al wat minder moe gedurende de dag.? Ja vorige keer was ik niet zo misselijk, eigenlijk voel ik mij totaal anders als de vorige keer.. Ben nog wel net zo bang, maar heb ook wel een beetje vertrouwen..
ocharme snoesie...wat een rotdag zeg...duik maar lekker je bedje in en laat je zoveel mogelijk verwennen...en wat balen van die uitslag zeg...weet je al hoe het nu verder met je gaat?? stuur je een dikke digi-knuffel en heel veel kusjes...XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX kaaat...ja, ben best wel happy hoor...al zie ik nu dat ik een verkeerd berichtje heb geplaatst hier...sorry...
Kaat: Je testje van gisteren weer donkerder! En misselijk...goed teken!!! En een supermooie Banner!!! Zooow...jij krijgt het lekker druk de komende weken als je ouders weg zijn...heftig! Maar gaat de tijd wel lekker snel! Sjak: Lief dat je niog vertrouwen hebt! Had ik dat ook maar... Lekker hoor weekendje weg...lekker genieten! En Moskou...zo gaaf, daar zou ik nog weleens naartoe willen... Voor jou dus geen erwtensoep meer hahaha... Snoes: Ooow meissie, lees je bericht over je baarmoederfoto...zou je zo beet willen pakken en een knuffel willen geven!!! Vanaf hier een digitale knuffel dan maar!!! En dat alles dan nog zo tegenzit...ik kan me zo goed voorstellen hoe je je gevoeld hebt. Wat gaan ze nu verder doen nav de uitslag? Ben benieuwd...sterkte mopje! xxx Nik: Haha, zag je verkeerd geplaatste bericht...kan gebeuren...kan je die niet verwijderen dan? Fijn dat je happy bent!!! Binnenkort weer een nieuwe foto van je buik??? Volgende week maandag 7 november de echo inderdaad...duurt lang als je erop wacht...pfff.... Hier geen bijzonderheden...druk weekend voor de boeg! En vandaag onverwachts naar Utrecht, mn broer is voor de 2e keer in 3 weken tijd opgenomen in het ziekenhuis met een klaplong...schijnt nu best ernstig te zijn. Dus even kijken hoe of wat, moet nog even wat boodschapjes voor hem halen in de stad. En kijken wat we met zijn poes moeten gaan doen. Want hij is alleen en niemand van de familie woont in utrecht en dat beestje moet toch te eten krijgen zolang hij daar ligt. Vanavond hebben we de meisjes van mn zus te logeren en morgen een verjaardag! Word al moe als ik het allemaal opschrijf haha... Wil toch weer mn test van vanmorgen met jullie delen, hij is weer donkerder...zucht...wat betekent dit toch allemaal? Allemaal een fijn weekend! xxx Bekijk bijlage 194514
He meiden, even een snel bericht vanuit het bewolkte groningen... Snoes, vreselijk je verhaal, die echo vond ik ook heel erg pijnlijk hoor! Moest je nu ook nog met het openbaar vervoer terug? Oeff, dat is zeker niet fijn en niet eerlijk! Maakt het voor IVF uit dat je eileiders niet zijn zoals het hoort? Een enorme knuffel van mij! Kaat, druk druk druk.... Maar je moet wel naar je lichaam luisteren hoor! *zeg ik heel streng* Iloon, weer donkerder!!! Ik geloof er nog steeds in! En ik blijf geloven tot het tegendeel bewezen wordt! Dat is eng van je broer, een klaplong. Kan je poes niet ophalen dat ie bij jullie logeert? Of vindt jullie pitbul dat niks? Sterkte hiermee! Nik, je klinkt blij, ben je nu echt aan het genieten van je kinders in je buuk? Wat voor dingen moet je allemaal regelen dan?? Ohw dat weet ik allemaal nog niet?! Blondje, hoe is het??? Met mama en mini-mama? Toch nog wat langer... Maar nu op naar Pieterburen, zeehondjes kijken! Gisterenavondavond naat het Groningscabaretfestival geweest, superleuk! Meisjes Knuffels en Kusjes voor iedereen die ze nodig heeft (of het gewoon fijn vindt om een kusje van mij te krijgen..)
Nik geeft niets hoor.. K ben ook wel benieuwd naar je buikje. Iloon wow ze worden zeker weer donkerder, nou ik krijg tog ook wel weer hoop voor je hoor, wow.. Wat schrikken zeg van je broer..:S Hoop dat het snel beter met hem gaat.. En succes, sterkte maar ook plezier met je drukke weekend.. Sjak ja ik wil wel een kusje, altijd fijn.. Oow leuk zeehondjes kijken, lkkr genieten he met z'n 3tjes.. Ik heb vandaag en morgen 2 ochtenddiensten, eigenlijk werk ik nooit op zaterdag maar het kwam zo uit, maar de weekend diensten zijn altijd erg druk.. Alle bewoners thuis en je staat alleen, nou ik heb me gelijk toch last van me rug enzow, dus ben net ook lkkr even op de bank geploft en d8 ja zometeen zal ik de rest afmaken, maar voel me lijf wel, toch raar he.. Vooral voor mij die altijd door gaat.. Zal zo ook mijn testje van vanochtend nog even uploaden.. Snoesie hoe is het nu met jou.? Voel je je al wat beter.?
Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb nog niet kunnen teruglezen, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen! Hieronder wat over de geboorte van ons prinsesje Isa: Goedemiddag dames, Graag wil ik jullie op de hoogte brengen van de geboorte van onze mooie dochter Isa! Ze is geboren op 27 oktober om 13.23 en weegt 1696 gram. Ze kwam iets te vroeg kijken, na 33 weken en 1 dag. Ze ligt in de couveuse maar doet het heel goed, ze is een hele sterke en pittige meid. We zijn heel trots op haar! We mogen iedere dag met haar knuffelen op de couveuse afdeling (buidelen) Dit is geweldig! Isa is geboren met een keizersnede, ze lag in een stuit met haar voetjes naar beneden, een gewone bevalling zou ze mede doordat ze wat klein is voor de termijn, niet aan hebben gekunt. Het is allemaal erg snel gegaan, mijn vliezen zijn donderdagochtend om 1.00 uur gebroken en we waren rond 2.30 uur in het ziekenhuis voor controle. Ze hebben de bevalling nog proberen te rekken, maar alsnog is het heel snel doorgezet en bij 8cm ontsluiting lag ik binnen een half uur op de OK voor de keizersnede, onder gehele narcose omdat de ruggenprik niet goed werkte. We zijn super begeleid hier in het Amphia Ziekenhuis en nog steeds. Ook met mij gaat het heel goed, kan al in de rolstoel uit bed en voel me super! Dikke knuffel en kom snel bijlezen, heb het er maar druk mee!
Blondy wat klinkt ondanks dat het zo snel gegaan is en jullie prinsesje in de couveuse ligt ontzettend blij en positief en verliefd.. En helemaal terecht natuurlijk..! Echt super gefeliciteerd.!!!
Kaat; van harte gefeliciteerd meid, zie dat jij heel goed nieuws hebt van je bloedtest! echt super voor je, geniet ervan! Hoe voel je je? Iloon; jouw testen worden donkerder, wat fijn zeg! Nog ff spannend tot de echo, gaat t een beetje met het wachten? Wanneer is de echo? Nikita; lekker aan het genieten van de 2 kleine ukkies? Al flink feest in je buik? Sjak; hoe gaat t met jou, lekker weekend weg las ik? Veel Plezier! Snoes; wat een rotervaring van je bm foto. En zon uitslag is ook niet leuk. Hoe gaat t nu? Wij zijn net weer heerlijk bij ons meisje geweest, ze doet het heel goed. Ze krijgt iedere dag meer voeding. Ze krijgt moedermelk via sonde, ik kolf dit af voor haar. De borstvoeding kwam de eerste avond al op gang, en hebt wordt iedere dag meer! Ik kan al gaan invriezen zelfs. Voor een prematuur kindje is dit extra goed om op krachten te komen en veel makkelijker verteerbaar dan kunstvoeding, dus ben heel blij dat ik dit haar kan geven! Ga lekker dromen over ons meisje, slaap lekker allemaal! Xxx
Blondje lieverd...ik ben blij iets van je te horen, en dan zulk goed nieuws...wat geweldig dat de bv zo goed op gang komt, dan komt jullie kleine meid er echt wel...hoelang moeten jullie nog in het ziekenhuis blijven?? Hopelijk mogen jullie snel naar huis, maar neem allebei maar de tijd om goed aan te sterken....PROFICIAT... Ps...wat interessant dat je bv in kan vriezen..dat wist ik helemaal niet... Kaaatje...wat een prachtige test weer gister...hoe is het met de misselijkheid??
Blondy wat goed en fijn dat het allemaal zo goed loopt zeg.!! Lkkr elke knuffelen.! Hoe is het met jou en de hele ervaring.. Nik, vandaag echo of niet.? Zo ja Succes..!! Nou dubbele baan is begonnen en met me toch een partijtje moe, maja.. Klagen doen we niet.. Nu even thuis aan het werk voor echte werk en dan wachten tot de kids weer thuis komen.. Fijne dag.!
Blondje, wat mooi dat Isa het goed doet! Hoe gaat het met jou na een keizersnee? Dat is ook niet niks! Hoelang moet je nu in het zh blijven en Isa? Wist ook niet dat je borstvoeding in kon vriezen?! Wel makkelijk kan je een voorraadje voor je man maken (voor de nachtelijke voedingen dan he, ha ha ha). Kaat, wat een mooie test weer! Hoelang ga jij doortesten? Wordt heel makkelijk een verslaving dat testen... Ik ben gestopt dag 15 na de digitale (en daarna die van MvM nog). Nik, vandaag weer een echo zie ik! Leuk en spannend! Kunnen ze nu de geslachten bepalen??? Ik ben nu al zo benieuwd! Laat staan over nog minimaal 8 weken... (wij krijgen echo met 9, 12, 15à16, 20 weken) Iloon jij ook nog aan het testen? Hoe ziet ie er bij jou uit? Nog één week tot jij je echo eindelijk krijgt. Meiden X
Sjakkie wow je krijgt echt lekker veel echo's he, daar ga ik ook flink over onderhandelen.. Ja de testen kunnen eigenlijk niet meer donkerder worden dus zou moeten stoppen, maar donderdag nog een laatste bloedtest dus d8 ik test tot dan door, heb nog 1 digi liggen die wil ik donderdagochtend doen.. Had gister ook een digi gedaan en die zei 2-3 weken, dus helemaal goed.. Het is idd heeel erg verslavend, maja zo vaak zal ik ze niet meer kunnen zien.. Wanneer is jou nieuwe echodatum.? Hoe voel je je, rommelt je buik en steekjes of helemaal rustig daarbinnen.? Ben zo benieuwd.. Snoes hoe is het met jou, beetje een goed weekend gehad.?
Hmmmm.... hoe moet je het omschrijven. Misselijkachtig gevooel heel de dag, erger na het avondeten. Soort van 'buikpijn', maar niet echt buikpijn, maar wel een soort gevoelig, kan er geen strakke dingen op hebben. Onregelmatige/slechte stoelgang, wat de buikpijn en misselijkheid verergert. Word 's nachts af en toe wakker van mijn boobies, die dan het pijnlijkst zijn. Overdag moe, moe, moe, na een hazeslaapje ben ik dan wel weer het wijfie! En net hagelslag gehaald! ha ha ha, kan me niet herinneren dat ik hagelslag gegeten heb... Maar volgens mij valt dit allemaal wel mee, kan er goed mee functioneren! Ben wel soms een megabitch naar mijn verkering toe, kan er echt niets aan doen, schaam schaam!! Hij denkt dat er "gewoon een baby in je buik groeit" en verder niets... Ha ha ha, mannen komen van Mars toch?? En jij?? wat voel jij allemaal?
Whahaha nou best wel hetzelfde, ik was een beetje bang dat ik te veel voelde in buik en dat het dan niet heel goed was ofzow, maar als ik jou zo hoor en jij hebt al hartje gekeken, ben ik wel weer gerust gesteld.. Ook rommelde buik, steekjes, stoelgang best oke, maar niet wat het geweest is.. Misselijk met vlagen en idd echt zo ontzettend moe, niet normaal.. Als ik thuis zit en niets hoeft te doen valthet wel mee, maar gister even de stad in geweest en vrijdag uit eten (wok) nou dan is zelf een stukje lopen me te veel, erg he..! That's not me.. En manlief lacht me hier alleen maar heel hard uit en vraagt steeds of ik echt heel ongie pijn hebt (zo begon vorige keer de miskraam), dus wel heel lief, maar begrijpen dat zullen ze het nooit he.. Oowja en boobbies, nee niet normaal.. auauau het wordt met de dag erger lijkt wel en als die bh dan uit kan, das dan toch wel erg fijn.. Oow even iets anders, mijn banner loopt niet vanzelf door, ik moet hem elke ochtend opnieuw openen, dat hoort toch niet.?