Ik weet het niet met die banners... Ik kwam erachter dat die van mij twee dagen terug staat en ik weet ook niet hoe ik dat moet veranderen?! Het is bij mij banner +2 dagen.
H! meiden.... Gister weer echo gehad en alles helemaal goed... Dokter is bijna zeker dat het een jongen en een meisje wordt. Absolut dat wat mijn gevoel ook zei en wat we stiekem hebben gehoopt... Het is en blijft alleen moeilijk om ze goed in beeld te krijgen, het is zo vol daar van binnen. Gister lag er ook eentje een beetje in mijn bekken gepropt, maar is er gelukkig weer uitgekomen...en ze lagen vrolijk te spartelen...geen foto`s dus deze keer...maar hopelijk de volgende keer weer...Ze liggen zoals 69...optimaal dus....het jongetje met zijn hoofdje naar beneden en het meisje met de voetjes...zo hebben ze het meeste plek. Ook kon de dokter al een paar dingen bekijken voor de 20 weken echo...maag, blaas en rugje...maar hartje en wat andere dingen waren nog te klein...Over 2,5 week voor de grote baby APK dus...spannend... Iloon...ben ook benieuwd hoe het met je is hoor...hopelijk houd je het nog een beetje uit met de spanning... Kaatje, en hoe gaat het bij jouw?? Donderdag weer prikken hé....je testjes zijn in ieder geval geweldig...i.v.m. je banner kan ik je niet helpen...klinkt niet goed, moet ook anders kunnen volgens mij... Sjak...jij dus ook zo veel echo`s...wel fijn hé....al ben ik elke keer weer de avond van te voren nerveus....en tel de hele dag de uren af...omdat manlief mee wil plannen we de echo`s ook zo laat mogelijk.... Bij ons was het nog moeilijk te zien maar meer omdat het zo vol is vanbinnen...heb je er eentje juist in beeld, zwemt de ander er van achter door ofzo...en ze lagen goed te spartelen dus gister....maar denk als je mazzel hebt dat ze vanaf een week of 17 goed kunnen zien wat het wordt...kwaaltjes die jij bescrijft zijn heel herkenbaar...heb hier ook niet boven het toilet gehangen, maar een heleboel van die `rare`dingen... Blondje lieverd...zag prachtige foto`s op Hyves... ben stiekem ook wel benieuwd hoe het met je gaat na de keijzersnede....hier gaat het waarschijnlijk ook zo gebeuren...en ben als de doods voor de ruggeprik, maar we zien wel...
Nik oow wat leuk zeg..! En wat fijn dat hij al wat dingen kon zien voor de 20 weken echo.! Spannend hoor..!! En jongen en een meisje oow super leuk.! Ja hier gaat het goed hoor.. Ben bang voor donderdag, maar zie er ook naar uit.! Ik ga het op de site van de banner even vragen.. Fijne avond.!
Wat geweldifg Nik!!! Een jongen en een meisje!! Mijn moeder zou zeggen een koningskoppel... (geen idee waarom trouwens, ha ha ha!) Ja, is heel fijn zoveel echo's, maar wat je zegt ook spannend. Het is hier trouwens traditie dat de oma's een keer meemogen, had ik helemaal niet aangedacht. Dus 5 december wordt oma-echodag! Iloon, ik wil zo graag weten hoe het met je gaahaaaat!!?? Blondie, trose mama! Leuk de foto's op hyves! Wat zal je trots zijn! Hoe gaat het nu verder met jou? Snoes, hoe is het met jou? Weet je al wat meer van de onderzoeken en hoe nu verder?? Kaat, niet getest vandaag?? donderdag weer een bloedtest, maar je twijfelt toch zeker niet meer met zulke testen? Hier, alles goed, moe, probeer als ik een drukke dag heb een uurtje slaap te pikken ergens... Ik heb gehoord dat dit over gaat na een week of 14 (!) Dus nog een paar weekjes extra slapen, is ook geen straf... XXX
Lieffies goedemorgen, Heb nu erg weinig tijd, omdat ik zo naar mn werk moet! Zal vanmiddag even op iedereen reageren! Zag mn naam een paar keer voorbij komen en dacht, ik moet even wat van me laten horen en nog maar eens wat testjes showen... IK voel me oke, nog steeds in spanning. Ben al 2 dagen aan het overgeven...zou bijna wat gaan denken, maar kan ook van de spanningen zijn natuurlijk haha... Was al ruim een week erg misselijk en vooral erg last van brandend maagzuur... Testen zijn nog steeds positief...we snappen er nog steeds niets van... Het is nu toch al 2 en een halve week geleden dat het waarschijnlijk mis is gegaan... Maar we houden vol... xxx Bekijk bijlage 195518 Bekijk bijlage 195520
Iloon ze worden tog echt weer donkerder he, spannend hoor.. Ik heb nog wel hoop hoor, als het helemaal mis zou zijn zouden ze iig veel lichter moeten zijn lijkt mij.. Ik duim en bid voor je door.! Sjak oow leuk tog oma mee.! Beide oma's een keer of samen.? Hier gaat me moeder ws de eerste keer mee, want manlief kan niet elke keer vrij krijgen en de 12 weken lijkt ons specialer dan de 7 weken hoe stom en raar dat ook klinkt.. Stomme keuzes.. Ik test nog lkkr door hoor, maar zijn al 3 dagen super donker, en worden niet meer donkerder dus moet maar eens stoppen, zal er zo 1 plaatsen. Hier ook moe moe moe hoor, maakt niet uit hoelang ik slaap 's avonds tegen de middag ben ik toch super moe.! Snoesie hoe is het met jou.? Fijne dag.!
Hoi lieverdjes, soms weet ik even niet wat ik moet reageren. Zal mijn jaloerse gevoel wel zijn denk ik. Ik sta echt on hold. Zit vol onzekerheid en vragen. Vreselijk. Maar ik weet dat ik niet de enige ben. Iedereen is hier onzeker of je nu zwanger bent of niet @iloon het is niet te begrijpen. Ik vind het echt een zeer zeer zeer slechte zaak dat ze je zo laten zitten. Maar mijn duimen draaien hoor. Ik hoop het echt Ik weet niet eens meer of ik lieve blondje als een dikke pakkerd heb gegeven. Zo niet: SMAK! Van harte meis. @lfn wat mooi zeg een jongen en een meisje!En als het wat vol is daarbinnen dan is het fijn te weten dat ze met balletgenen gezegend zijn @sjak leuk een 5 december echo. Mooi cadeautje voor de oma's! @chessertje HOI! Zie je hangen daar beneden. Alles goed? Hier gaat het verder wel oke. ZOals ik al zei zit ik vol onzekerheden en vragen, maar volgende week eerst een weekje Terschelling. Even uit de sores en met de haren de wind in. Heerlijk Heb trouwens nog 16 spuiten deca. Hier heeft niemand ze nodig toch? Geef ze het liefst aan iemand die ik ken xxx
Snoes, ik begrijp je helemaal hoor! SMAK! Krijg jij andere medicijnen dalijk dan? Anders zou ik toch een beetje gaan sparen voor evt 4de poging, hoop natuurlijk niet dat het nodig is, maar ik was blij dat ik een hoop medicijnen had en veel van Lente gekregen heb. Scheelt heel veel geld. En anders kan je het daarna alsnog weggeven toch? Iloon, dit is echt killing! Maandag je echo?? Ik zou ook gaan spugen van de zenuwen... KUS Kaat, je hebt hele leuke dingetjes die je kopen kan, van je test-geld, ha ha ha! elke dag een knaak in een potje, heb je zo een Maxi Cosi, ha ha ha! Meiden later meer, MvM potten worden opgehaald.
Kaaatje...denk aan je vandaag... Sjak....ja, ik ben ook echt lang moe geweest...langzaam is het beter gegaan, weet niet meer precies vanaf wanneer...wel dat het pas na de 12 weken was...dus met je 14-15 weken kun je best wel goed liggen....en nu nog heb ik dagen waarop ik echt moe ( of is het lui) ben... ja, koningskoppel heb ik wel meer gehoord ja...wel een mooie uitdrukking... Hier wil mijn moeder ook een keer mee...maar weet het niet goed...dokter voelt elke keer ook inwendig, en niet dat ik me schaam voor mijn moeder hoor, maar echt fijn lijkt het me ook niet als ze ernaast zit...en manlief kijkt erg naar de echo´s uit, en denk niet dat hij vrijwillig een echo laat schieten...we plannen ze meestal maandag laat op de middag dan kan hij nl. mee... Iloon...jeetje meid...aan je testen zou je toch echt zeggen dat het goed zit...en dan dat overgeven en die misselijkheid...hmm....kan natuurlijk van een evt. zwangerschap of van de spanning komen....meidmeid...hoop echt dat je onzekerheid beloond wordt met een prachtige echo... Snoesie....hihi...lief wat je schrijft over die balletgenen...al denk ik dat het jongetje een voetballertje wordt...hij kan me toch trappen... ( teminste, denk ik dat hij het is...volgens mij ligt hij met zijn beentjes naar rechtsboven....) Verder snap ik wel dat het soms moeilijk is hier nu in het topic...er zijn er idd. best wel wat zwanger, of hopelijk zwanger....en ik hoop met heel mijn hart dat jij de volgende bent hoor...
Gefeliciteerd Kaatje!!! Meiden tot dinsdag!! Morgenochtend om 5 uur gaan we richting Adam en dan naar Moskou!!! Vanavond naar school... Iloon, plies plies plies!!! Ik draai mijn duimen blauw voor een goeie echo!!! Dikke kus! SMAK
Snoes snap dat je het op hold staan vervelend vind en daarom hier af en toe wat jaloers kan voelen, is logisch.. Iig heel veel plezier op Terschelling en hoop dat je uitgewaaid terug komt.! Nik dat wordt dan nog wat met je ma moet ze de strijd aan met manlief. Sjak heel veel plezier in Moskou.! Iloon ik denk aan je.! Hier erg blij en gerust gesteld.. 23 novemeber als ik volgens mij berekening precies 8 weken ben heb ik mij eerste echo.. Eerst vond ik dit wel wat laat, maar nu denk ik tot de 12 weken blijft het tog spannend hoeveel echo's je in de tussentijd ook krijg.. Dus ja..
Dag lieve meiden, bedankt voor de reacties, we zijn heel trots op ons meisje! Ook heb hier geen tijd om uitgebreid op iedereen te reageren, ook onhandig via telefoon. Kaat; van harte meid, ben heel blij voor je!! Iloon; blijf voor je duimen, klinkt goed iig! Nikita; een jongen en een meid, fantastisch! Ik vond een keizersnede alles meevallen, wist t niet vooraf maar heb altijd gezegd dat ik dat absoluut NIET wilde. Maar als t voor je kindje t beste is gaat de knop vanzelf om. Als je er meer over wil weten hoor ik t wel. Sjak; fijn weekend en reisje Moskou! Snoes; kan me je gevoel heel goed voorstellen, extra dikke knuffel voor jou! Over Isa; ons meisje doet het super! Dinsdag een mindere dag, ze had 39,2 koorts en was heel tam en piepte alleen maar. Ze kreeg er meteen een infuus bij, in 2 armpjes dus n infuus met spalkje, voor antibiotica en later op de dag een neusbrilletje voor de beademing. Het ging tot dan toe heel goed met haar, dus was erg schrikken om ons meisje zo te zien. Het blijkt een bacterie, tm maandag heeft ze de antibiotica. Sinds gisteren is ze weer "de oude" Isa, huilt weer als het haar niet zint (pittig ding hoor!) en kijkt weer volop rond, veel alerter. Si ds gister krijgt ze geen voeding meer via infuus, alleen afgekolfde melk met vitaminen en extra calorieën. De hoeveelheid gaat iedere dag omhoog. Gisteren heeft ze voor t eerst wat moedermelk uit een flesje gedronken. Woensdag was ze op geboortegewicht. (7 dagen) en sinds vandaag ligt ze in een warmtebedje! Ondanks dat ze even ziek is geweest maakt ze nu veel babysyapjes vooruit! Ik moet morgen helaas naar huis, zal best even wennen zijn. Ze is in hele goede handen hier, maar toch. Extra handicap is dat ik niet mag autorijdendoor keizersnede, gelukkig krijgen we veel hulp, e oma's wassen, poetsen en doen boodschappen. Mijn vriend moet gewoon werken neemt verlof als ze thuis is, maar we hebben genoeg chauffeurs voor naar het ziekenhuis volgende week. Nu nog even dagje van de "de rust" genieten hier. Dikke X Isa en mama
Liefjes, Paar hele drukke dagen achter de rug gehad, dus niet de tijd gehad om hier te schrijven... Snoes: Begrijp je gevoelens heel goed hoor...wij allemaal denk ik. Je weet dat je altijd hier je ei kwijt kan of je vragen kan stellen toch? Hopelijk komt er een beetje schot in de zaak en weet je snel waar je aan toe bent en kun je hopelijk ook gauw weer beginnen met de ivf... Voor nu een hele dikke knuffel voor jou!!! xxx Sjak: Jij bent lekker de hort op...heerlijk! Hoop dat jullie ervan genieten!!! Tot snel! xxx Nik: Een jongen en een meisje...wat geweldig!!! Super dat je al zoveel kon zien op de echo!!! En fijn dat je al iets minder moe bent! xxx Kaat: Wat een knaltesten!!! Wou dat die van mij zo waren, dan zou ik een stuk minder onzeker zijn!!! En 2200 al...dat is toch super!! Gefeliciteerd mop!!! Ben superblij voor jullie!!! xxx Blondje: Wat fijn dat het weer goed gaat met Isa!!! Kan me voorstellen dat je het wel jammer vind om naar huis te gaan! Maar je mag haar toch opzoeken wanneer je wilt? Of is dat niet zo? xxx Hier niets bijzonders, testen blijven hetzelfde...jemig wat heb ik een hoop getest zeg de afgelopen 3 weken. Heb het Kruidvat flink gesponsord hahaha... Wij hebben met de punctie een heel leuk stel ontmoet. Van dezelfde leeftijd en er kwamen heel veel dingen tussen hen en ons overeen...was best bijzonder. Met de TP kwamen we elkaar dus weer tegen en hadden na de tp even gezellig een drankje gedaan in het ziekenhuis, vervolgens telefoonnummers uitgewisseld om elkaar op de hoogte te houden van de uitslag. Bij hen is de 2e poging helaas mislukt en ze hebben geen cryo's. Zij moesten dus gisteren op gesprek komen bij de arts om te evalueren hoe verder. Ze hebben dezelfde arts als wij en ze hadden dus tegen de arts gezegd dat ze nog steeds contact met ons hadden na de punctie. De arts wist meteen mn naam te noemen en wist ook meteen dat ik maandag voor de echo moest komen. Dat stel had dus tegen de arts gezegd dat wij zo ontzettend in stress zaten sinds die bloeding en dat ik tot op de dag van vandaag nog steeds positief test. Waarop de arts antwoordde: "Als ze nu nog steeds positief test, moet ze stoppen met zich druk te maken en mogen jullie haar best feliciteren met de zwangerschap. Is toch raar dat de arts dat zegt??? Kan toch alsnog zijn dat ik een vmk heb gehad en het hcg nog aanwezig is...of dat het vruchtje er nisschien nog zit en niet losgelaten heeft en daardoor er nog hcg aanwezig is??? Ik word nog steeds helemaal gek begrijpen jullie wel... Overmorgen is het eindelijk zover... Kan niet wachten! Goed of slecht nieuws, ben in ieder geval blij dat ik dan van die onzekerheid af ben. Tot zover!! Heel erg lief dat jullie nog steeds aan me denken en voor me duimen en bidden en hopen!!! Ben zo blij met jullie!!! Dikke kussssss xxx
Blondy jullie geluk straalt uit je verhaal.! Heavy dat het even wat minder ging, maar goed dat het zo snel beter gaat en dat ze dus graag wilt.! Lijkt me moeilijk ja jij thuis en jullie meisje nog in het ziekenhuis gelukkig zijn er genoeg mensen die jou willen rijden.. Is er al ongeveer een datum dat Isa ook naar huis kan.? Iloon oow 2 nachtjes nog he.. Vind je arts nog steeds vreemd en helemaal dat hij er dan bij andere mensen ook een uitspraak over doet, vreemd.! Snap heel goed dat je duidelijkheid wilt wat dat dan ook zal zijn, had ik toen ook.. Ik hoop heel erg op het positieve.. Sterkte nog even deze 2 laatste daagjes..
Nouhou! Net een heel bericht getypt issie ineens weg. Nu moet ik alles in het kort doen want ik ga zo weg Blondje wat heftig dat jullie meisje nog niet thuis is. maar wat een gelukkige foto's op Hyves. Wauw meis! GENIET! Iloon spannend, ik vind het zelfs spannend. Nog één nachtje lieverd! Zet hem op. morgen rond deze tijd weet je meer @kaaat jij bent echt wel zwanger. Wauw...gaaf meis. Hoe verdrietig ik altijd ben als iemand in mijn omgeving zwanger is, hoe blij ben ik als hier iemand zwanger is! Wat een wonder... @lfn heb jij al veel dingen gekocht? @chessertje hoe is het meis? Zag laatst wel dat je online was, maar mis je verhalen. Hoe is het met de birdies? En verder? @sjakkie jij bent nu lekker aan het koukleumen in Moskou! Gaaf. Ik ga over twee weken (of was het nou drie?) naar Praag met twee vriendinnekes! @de rest ik ben aan het inpakken voor een welverdiende vakantie. Pffft wat een werk weer, want ik wil mijn huis schoon achterlaten (muts als ik ben) intussen wijntjes aan het drinken (hahaha dat mag ik nog) en een beetje aan het lanterfanten. ZO eten bij vrienden en dan morgen lekker een weekje Terschelling. Ik ben er zoooo aan toe. Deze week heb ik manlief denk ik twee uurtjes gezien. Zo druk waren we allebei. PFffffft. Hij komt met een paar minuten thuis. Dan nog even zuigen, omkleden en dan kan de vakantie beginnen. Ik zal hier nog wel blijven lezen hoor. Kan jullie niet zo lang missen en ik ben heeeeel erg benieuwd naar Blondje en naar Iloontje morgen. XXX