De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Snoes: lieverd, lekker genieten van jullie welverdiende weekje rust!!!
    xxx

2. sjak

sjak Niet meer actief

Iloon, ik duim duim duim duim duim duim heel de dag door hier in Moskou (wel onder mijn handschoen hoor!) Hoelaat mag je???
    Pffff, retespannend, ik lees het vanavond!!

SSMAK

3. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sjak: superlief van je!!! Half 2 is de echo! Zal zorgen dat het er vanmiddag op staat!!! Geniet nog ff daar in -10 haha!!! Kusssss xxx

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Heel veel succes vandaag!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Snoes genietse.! Hoop dat het weer mee werkt.!

Iloon super veel succes zometeen.!

Sjak haaai zwaai zonder handschoen vanuit hier..;)

Slopperd hoe is het met jou en je 2 meiden.?

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Allereerst, Kaatje, gefeliciteerd. Hartstikke goed.
    Iloon, succes straks. Duim voor jou lieverd.

Snoezerd, ik heb het gelezen van dat nare onderzoek. Ik vind het zo verdrietig dat je zoveel endo hebt. Hoe nu verder met jou?
    Het gaat hier weer wat beter. Wel pijnen maar minder pijnen. Maar ik weet niet meer wat ik moet schrijven hier. Ik ben blij voor iedereen en gun iedereen van harte de zwangerschap, echt, maar ik voel veel pijn in m'n hart voor mezelf. Waarom niet ook voor mij, Lente en jou lieve Snoes ... (en ik blijf hopen op wonderen). Daarom komt er ook niets meer op papier. Ik lees af en toe mee maar probeer dat steeds minder te doen. Ik denk dat onze Lente heel erg verstandig was om er gewoon mee te stoppen. Ik mis haar wijze woorden hier.

Verder thuis alles goed, de vogeltjes hebben het lekker naar hun zin. Ondanks dat het vroeg donker is zitten ze 's avonds lekker te kwekken.

Fijne dag iedereen en veel liefs.

Jolanda

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden...

Iloon...ik denk aan je en duim zo hard voor je...idd. wel een beetje vreemd van die arts en een beetje voorbarig...maar ik hoop dat hij gelijk heeft...en wat leuk dat jullie zo`n aardig koppen hebben leren kennen...

Blondje...wat fijn dat Isa het zo goed doet, al is het even scrikken hé als ze ziek wordt....kan me voorstellen dat het moeilijk is haar alleen in het ziekenhuis te laten....hoelang moet ze nog blijven??

Snoesie...geniet maar van je welverdiende vakantie meid...en van de wijntjes...:D

Sjak...wow...Moskou...vergeet niet even langs het gerestaureerde Bolshoi theater te lopen voor me....;)

Chessertje...gezellig zeg die vogeltjes...en ja...het wordt echt weer vroeg donker hé...wat wel leuk is, is dat hier de eerste kerstverlichting hangt...schandalig vroeg natuurlijk, maar wel gezellig...

Kaaatje, hoe gaat het met de misselijheid??

8. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden,

Ff snel vanaf m'n telefoon...
    Helaas slecht nieuws... Er was niets te zien op de echo.
    Net bloed geprikt om de hcg waarde te bepalen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.
    Word ik vanmiddag over gebeld.
    We hadden er wel op gerekend, dus de klap valt gelukkig mee...
    Mannetje heeft t wel wat moeilijker als ik geloof ik...
    Maar komt goed! Bedankt allemaal voor het duimen en bidden en hopen!!! xxx

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Iloon oow nee wat oneerlijk en hard al was het niet helemaal onverwachts.. Hebben ze niet gelijk gekeken of er buiten je baarmoeder wat zat.? Dikke knuffel en heel veel sterkte iig.!

Chess dankjewel.. Fijn om te horen dat je pijnen wat minder zijn.. Snap wel goed dat je soms niet weet wat te schrijven en dat je blij bent voor ons, maar zelf de pijn voelt.. En dat is logisch en dat mag miss moet zelfs wel en jij moet bepalen hoe je dit alles wil verwerken met ons of liever alleen.. Wij zullen beide begrijpen..

Nik wat ga je hard zeg.! Hier ja de misselijkheid met vlagen, ene dag erger dan de andere.. Wel veel last van boobbies en rug, maar goed te doen hoor..

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    a nee Iloon....gadverdegadverdegadver....:(
    had het je zo gegund...
    hoe reageerde de arts hierop?? zeker na wat hij tegen dat andere koppel had gezegd??
    lieverd, hoop dat jij en vooral nu je manlief, snel weer de moed vinden om door te gaan hoor...*knuffel*
    Hoop ook dat je geen bmz hebt...

Houd ons op de hoogte....♥

11. sjak

sjak Niet meer actief

He getver meid, wat een domper! Ik had anders gehoopt voor jullie!!

XX

12. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Mn hcg was nog maar 5 gelukkig, dus zal binnenkort gewoon mn ongie kunnen verwachten en dan gaan we gelijk voor de cryo...

xxx

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Iloon wel fijn dat je gelijk door mag zeg.!

Sjak how was Moskou.?

14. sjak

sjak Niet meer actief

Moskou was koud!
    Veel booskijkende mensen, heel veel politie/leger/beveiliging,stadswachten etc... met uniform zeg maar op straat, ook heel booskijkend! ha ha ha.
    Rode Plein is mooi en de Basiliek met het eftelinggevoel heeeeeel mooi, kremlin is apart, je betaald erg veel voor eigenlijk niks, want je mag er nieteens in de rondte lopen. Museum in en hup de straat weer op!
    Nik, het Bolsjoih theater zijn we wel geweest, maar mag je niet in, ja voor 50 dollar (?!) of voor een opera, maar verkering vind les Miserable al zwaar, laat staan een opera!
    En ik was een beetje bang voor het eten, aangezien ik best misselijk ben... Dus ik heb voornamelijk geleefd op brood en kaas.
    Heel apart als je in een restaurant de menukaart niet kan lezen en het personeel sprak geen woord engels, was wel heel komisch, uiteindelijk twee borden pasta gekregen en was erg lekker!
    We hebben het wel heel leuk gehad, maar ik zal er niet snel naar terug gaan!

En hoe gaat het met de meisjes?

XX

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sjak ja het klinkt ook erg koud, boos en mooi.! :)
    Lkkr er even tussen uitgeweest, vervelend dat je steeds zo misselijk bent..:( Wanneer is je volgende echo?

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Lieve Iloon, wat een klote voor je! Echt niet leuk! Al die onzekerheid voor niets. Maar goed om te lezen dat je al gelijk voor een cryo-tp gaat. Hopelijk beter nieuws.

@sjak geweldig zeg een weekendje Moskou. KLinkt alsof je genoten hebt.

@blondje lees op Hyves dat het goed gaat met je kleine meisje! Wauw, fijn zeg. En hoe is het met jou? Knap jij een beetje op na de bevalling?

@lfn Hoe is het in jouw buik? Nog steeds lekker druk?

@kaaat, lieverd, hoe is het? Wat geweldig hè dat het eindelijk gelukt is. Weten paps en mams het al?

@chessertje begrijp heel goed hoor dat je minder schrijft. Maar dat betekent niet dat ik niet benieuwd ben moet hoe het gaat. En je mag hier ook jezelf zijn, dus lekker klagen als je dat nodig hebt. Toch meiden?

Ik ben nu op Terschelling. Heerlijk. Het weer is alleen wat triest, maar ik geniet echt heel erg. Ik zie alleen wel op tegen straks. Weer gesprek arts, weer onzekerheid. Ik vind het gewoon zo klote dat ik al jaren in onzekerheid zit. Alsof ik op een rotonde rij en niet weet welke afslag ik moet nemen. Dus rijden we maar weer een rondje...Heb ook wel een flinke huilbui gehad hier hoor. Aan de andere kant heb ik wel heel veel zin in de nieuwe hond. Ze is waarschijnlijk nog niet eens op deze aardkloot, maar ik verheug me er wel op. Ga haar Juul noemen.

Nou wij gaan nu fietsen huren en het eiland overcrossen. Toedels!

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Iloontje...gelukkig geen bbz dus...en zo zie je maar weer....thuistestje kunnen soms echt gek doen...

Haha Sjak....moet lachen om je berichtje van Moskou en de vele booskijkende mensen....gelukkig wel een gezellig tijd gehad dan...
    Zelf zou ik graag eens naar St. Petersburg gaan, maar dat is eigenlijk alleen voor het ballet daar...Hopelijk gaat het snel beter met de misselijkheid.

Snoes...geniet maar lekker van de tijd op Terschelling, en herken je gevoelens hoor....het is verschrikkelijk klote om op pauze te staan...sterkte ermee, laat de tranen maar lopen als het nodig is en geniet tussendoor van alles wijntjes en strakjes je puppy...:D

Chesser...tuurlijk lieverd...je hoort erbij en mag schrijven wat je wilt hier...vinden we helemaal niet erg...♥

Kaaatje...drukdruk?? Hopelijk gaat het beter met de misselijkheid...

Blondje...las ook op Hyves dat jullie kleine meid het zo goed doet....fijn hoor...

Maria...hoe gaat het met jouw??

hmmm....ben ik nu een aantal mensen vergeten...het lijkt zo weinig??

In ieder geval gaat alles hier goed hoor...
    Gister heeft manlief voor het eerst gevoeld dat er leven in mijn buik zit...hij schrok zich rot...;)
    Vandaag had ik wat pijn en was mijn bm erg aanwezig in mijn buik, maar denk dat het lag aan een te strakke broek en-of odnerbroek....Bij thuiskomst wat anders aangetrokken en het ging meteen beter...

18. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Zucht... Ik was vanmorgen al om 6 uur op, kon niet meer slapen. Dat komt door gisteren.
    De laatste dagen zat ik best lekker in m'n vel. Voelde me goed en gezond, had een prachtige ovulatietest deze week, volle maan erbij, maar toen....
    Gisterochtend is plotseling vogeltje Skyvie overleden. Vrijdag was er nog niets aan de hand, hij at gewoon zat te kletsen. Gisterochtend zag ik dat hij wat instabiel was en ik bleef bij 'm om 'm te observeren. Maar het ging heel snel achteruit, hij werd steeds instabieler. Ik heb 'm op m'n hand genomen daar heeft hij nog een half uurtje gelegen. Toen heb ik 'm in de kooi gelegd. Het zag er niet best uit. Ik zag dat hij stervende was. Ben toen de deur uit gegaan omdat ik er zo vreselijk verdrietig van werd en er niet meer naar kon kijken. Toen ik terugkwam, was hij dood. Skyvie had ik precies 3 jaar. Dag lieverd. (foto vooraan is Skyvie)

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ach nee Chessertje, wat een triest verhaal zeg...laten we maar hopen dat Skyvie niet al te veel pijn heeft gehad...het zijn wel echt prachtige vogeltjes hoor...
    lieverd....ik hoop dat je je snel weer beter voelt...♥

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaaaah bah wat een rotnieuws Chessertje. Ik weet als geen ander hoe je gehecht kunt zijn aan je beestjes. Ze zijn er altijd als je thuis komt en je kunt voor ze zorgen...het verliezen van een huisdier is echt kl*te! Sterkte meis!

Deel Deze Pagina