De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw Chess, dat is kl*te!! Sterkte met het verlies...

Meiden, wij hebben vandaag de negenwekenecho gehad, we zijn op 15 juni uitgerekend (twee dagen verder dan banner)
    en het kindje bewoog al!!! Zo cool, zo'n spatterend poppetje op de echo! Ik heb een groot zwembad (vruchtzak) voor de kleine en dat verklaarde de misselijkheid zei ze. Gelukkig wordt dat al een stuk minder en kan ik weer genieten van eten.
    Dus dat buikje al dikker is, is niet raar, mijn darmen en andere organen worden omhoog geduwd en moeten nog een goed plekje vinden, dus: dikke buik, ha ha ha! (en ik ben er trots op!)

Meiden Dikke Kussen Voor Jullie Al

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Chess allereerst ook hier wat onzettend oneerlijk en heel veel sterkte.! Dikke knuffel.. Ben het trouwens met Snoes eens dat wat je ook bezig houdt je hier altijd mag spuien..

Snoes hoe was je weekje weg.? Vind je beeldspraak van op de rotonde rijden zonder te weten waar je heen moet heel mooi, al is mooi niet het juiste woord, maar het klopt wel precies en voor jou een hele dikke knuffel voor al die onzekerheid..:(
    Juul wat een super naam voor een hond, je wilt dus een meisje..:)

Nik oow wat bijzonder zeg dat manlief je mooie paar in je buik gevoeld heb en wat een super fotos heb je tog..:)

Sjak wowwie oow al een echt mensje he.! Super.! En jullie hebben het bekend gemaakt (zag ik wel op fb).! Leuk leuk leuk.!

Hier alles goed.. Vind me echo wel veels te lang duren maja en ik lust haast niets meer, eet wel zet mezelf ertoe, maar niets smaakt en alles maakt me misselijk..:S Gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven dus ja..:)
    Gister was MvM hier en heb een mooie test erbij..:)

Fijne dag.!

3. sjak

sjak Niet meer actief

Kaat, ik had precies hetzelfde met eten.... Gelukkig komt sinds een paar dagen mijn eetlust en smaak terug! (nog niet zoals het hoort, maar wel beter) De Gyn zei gisteren dat je niet moet eten tegen je zin, in mijn geval warm eten, maar dat als je een boterham wel wegkrijgt dat dan moet eten. Je baby neemt toch wel wat ie nodig heeft en jij hebt energie nodig. Dus als je maar wat eet, vla ging er bij mij trouwens goed in en mijn maag werd er rustig van...

Kuzzies!

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi meiden,
    Ik ben net terug uit het ziekenhuis. Pffft wat een verhaal weer...moet het eigenlijk best wel even verwerken
    Het zit zo dat ze vermoeden dat mijn eierstok zich met vocht vult tijdens de eisprong en dat dat vocht er gedurende de rest van mijn cyclus eruit drupt. Dat houdt de innesteling tegen. Waarschijnlijk is dat al al die jaren aan de hand. Nu wordt er volgende week gekeken of bovenstaand verhaal klopt en zo ja dan wordt die eileider eruit gehaald tijdens de operatie. Die zal ongeveer in maart plaatsvinden. Daarna weer IVF. Dus blijf nog een tijdje in het ziekenhuistraject, maar wel weer met een beetje meer hoop.

Zeau ga nu maar eens lunchen

x

5. sjak

sjak Niet meer actief

Jeetje Snoes, dat is niet niks! Ik heb er nog nooit van gehoord. Begrijp dat je dit even moet verwerken, maar als dit het geval is en dit de oorzaak is, is het wel positief! Dan is er een oplossing toch? Het begin van ook jullie nieuwe leven met baby!!
    Of zie ik het te makkelijk??
    Dus tot maart op de rotonde blijven en dan de juiste afslag! Hoelang zijn jullie nu bezig?

Dikke Kus

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje...hoe gaat het nu met jouw, en met je overgebleven vogeltje??

Snoesie...jeetje meid, wat een verhaal weer, en nog nog van zoiets gehoord...ik hoop dat ze je zo kunnen helpen, maar jeetje zeg...nog tot Maart wachten...meid, dat is natuurlijk niet zo leuk, of ervaar je het zelf niet als heel erg??

Sjak...wat leuk die echo....en al meteen 2 verdere afspraken in de planning lees ik in je handschrift...:D

Kaaat, super zeg dat de test van MVM ook mooi positief was....en succes met wachten op je echo...en idd. goed blijven eten ook al smaakt je niks...

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hallo meiden....alles goed met iedeeen hier??

Wij hebben gister de 20 weken echo gehad...en zowel zoonlief als dochterlief zijn goedgekeurd...voglende week nog een 20 weken echo in de FA kliniek bij de afdeling prenatale geneeskunde, maar de gyn. was erg tevreden en ik hoef geen informatie door te geven...behalve dat hij niks heeft gevonden...:)

fijn week-end allemaal...

8. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wauw gefeli lfn. Kun je nu al volop genieten???

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Dames,

Chess las dat je een nieuw vogeltje hebt, is hij/zij al gewend aan Delphi.?

Sjak oow herkenbaar dus he..:) Haha toch leuk dat we dichtbij elkaar zitten.. Ja het was nu 2 dagen wat minder met de misselijkheid maja smaak heb ik nog niet.. Maar ben blij met wat je gyn zei dat het belangrijkste is dat je eet..

Snoes oow wat fijn en niet fijn natuurlijk.. Fijn dat er een aanwijsbare reden is gevonden waarom het tot nu toe niet is gelukt, geeft toch een beetje rust lijkt me.. Maar is natuurlijk ook erg frustrerend dat het eigenlijk tot nu toe voor niets is geweest.! Hoop dat het snel maart is en je/jullie weer door kunnen..

Nik wat een super nieuws zeg, daar doe je het voor toch.! Gefeliciteerd.!

Fijne zondag.!

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje....zag ook je nieuwe vogeltje voorbij komen...zijn ze al vriendjes??

Sjak, je gaat hard zeg...bijna de 12 weken echo...

En Kaatje, bijna je eerste echo...

Snoesie, hoe was het op Terschelling...

En met alle andere dames alles ok??

Hier verder ook niet veel te vertellen...
    Kinderwagen is besteld en we moesten op het laatste moment toch een andere nemen omdat hij niet in de kofferbak paste...:$

11. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hallo allemaal, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Het ei is gelegd, ik heb besloten een punt te zetten achter zp. Al die tijd geworsteld met m’n gevoelens want ik vind het moeilijk om afscheid van jullie te nemen maar een lief berichtje van Lente heeft de doorslag gegeven. Het is gewoon beter er mee te stoppen. Dus dan maar nu. Ik heb rust nodig en het zal me helpen m’n focus op andere dingen leggen. Daarom ga ik ook niet meer meelezen. Ik ben oprecht blij voor jullie die zwanger zijn maar m’n eigen verdriet is nog te groot en het doet teveel pijn rond te blijven hangen hier op zp en het doet me geen goed. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lief en leed wat we hier hebben gedeeld, jullie zijn een grote steun geweest. La Femme, MariaC, Blondje, Kaat, Sjak, Sloppy, Clowntje, Het ga jullie allemaal goed, ik wens jullie straks mooie gezonde beebjes toe en er komen straks vast foto’s langs op FB en Hyves. Speciaal voor Snoes en Iloon, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in de mmm die nog voor jullie ligt en ik hoop dat ik de komende periode fijne berichten van jullie lees op FB of Hyves.
    Dag lieverds, al het beste, gezondheid en moois in het leven en veel liefs.
    Groetjes
    Jolanda

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve lieve Jolanda....misschien lees je dit niet meer, zie dat je al op niet aktief staat...maar wil toch wat naar je schrijven...
    Lieverd, ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je snel het verdriet een goed plekje kunt geven en weer kunt genieten van het leven en alle prachtige dingen...ik vind het zo oneerlijk dat sommige mensen met dit verdriet moeten leven en snap niet waarom deze grote wens niet voor ons allemaal uit kan komen, maar ik hoop van harte dat daarvoor al je andere dromen uit mogen komen..♥♥♥

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieve Chess ik sluit me helemaal aan bij Nik.! Zo oneerlijk en k vind het zo goed en sterk dat je voor jezelf kiest.. Ik ga je natuurlijk heel erg missen, maar er is gelukkig meer dan zp.!
    Sterkte met alles.!

Nik de wagen paste niet, haha dat is dan weer zoiets waar je tegen aan loopt als het er 2 zijn he.. Welke hebben jullie gekozen.?

K vandaag heeeel druk op me werk, dus het is zo morgen hoop ik..

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Haaai Dames,

Hartje klopt.!! Jeeeeh het was al 1,29 cm heel goed voor deze termijn..:D

Dus ben heeel erg blij..!! Zal straks een fotootje in me album zetten.!!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaatje wat goed zeg...
    Enne, zeker een foto spammen...

16. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw kaat wat wat fijn!! Zo spannend de eerste echo (de tweede ook trouwens)

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    haha...en de derde, en de vierde....en de vijfde...het blijft spannend hoor...

hier morgen dus de 2e 20 weken echo....en ook weer zenuwachtig hoor...had vandaag buikpijn en voelde de kindjes heel onregelmatig...maar goed...de dokter was vorige week super tevreden dus daar houden we ons maar aan vast...

daarna ga ik mijn ouders bezoeken, dus zal iets meer als een week niet veel reageren...af en toe misschien wat bijlezen ofzo...maar zit daar nu eenmaal niet lekker achter de computer...en ben te lui de laptop mee te slepen...

tot dan meiden...♥

18. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ben ook erg laks met reageren op het moment... Te lui ook om de laptop uit zijn tas te halen, ben alleen bezig op mijn i-phone... Waarom nog een 20 weken echo? Je bent toch maar een keer 20 weken?

19. sjak

sjak Niet meer actief

Hè mijn banjer is verdwenen!?

20. sjak

sjak Niet meer actief

Ohw is tie weer...

Deel Deze Pagina