He Nik, Aambeien. ja dat is k*t... Maar daar heb je toch zo'n zalfje voor die je ook onder je ogen tegen wallen kan gebruiken? Twee in één... altijd handig. Sperti heet dat volgens mij?! Vriendin van mij heeft er ook last van gehad, tijdens en na haar zwangerschap en die gebruikt voornamelijk ijsblokjes, ijsblokje ertegenaan houden en dan (schijnen) ze te krimpen. Weet niet of je er wat aan hebt... Ik zit trouwens ook (heel erg) verstopt en heb van de dokter klisma's gekregen een lactulose siroop. Mag de hele zwangerschap gebruikt worden (klisma's niet hoor). Twee kiwi's per dag schijnt ook wonderen te doen (maar daar walg ik van!!!) en ik eet elke dag een sinaasappel in stukjes. Ohw en ik sta op een vezelrijk dieet, alleen maar bruin brood, volkoren pasta, rijst en dergelijke. Kuzz
Sjak wat fijn dat het zo mooi was en wat leuk dat mams mee was.. En idd super lief dat jullie mams even in huis hebben.. Wat zal je verkering genieten.. Oow en nu een normale zwangere en aanmelden bij de vk, spannend en leuk..!! Nik, oow wat eng zeg bloed.. Gelukkig nou ja niet echt gelukkig maar je snapt hem wel van de aambeien, geen idee wat helpt, maar hoop dat je er snel van af bent.. Wow Blondy wat een verhaal dan tog achteraf he.. Fijn dat jij je goed voelt en dat Isa groeit als kool..! Daar gaat het om.! En fijn dat je weer wat dingen mag gaan doen, die afhankelijkheid lijkt me idd heel vervelend, ook al weet je dat het nodig is.. Hier alles goed, voel me buikje aardig de afgelopen week, ben wel echt toe aan me volgende echo, nog 2 weken wachten.. Heb net de angelsound besteld, dus hopelijk volgende week in huis en dan wat kunnen horen.. Huisje gaat goed, aankomend weekend is zkr de hele beneden verdieping klaar en dan volgende week zaterdag de meubels, dus naar alle waarschijnlijkheid voor kerst in ons eigen paleisje.. Super...
Nikita; Dat was schrikken zeker meid! Gelukkig niks ergs al lijken aambeien me ook vervelend, voor zover ik weet helpt sperti idd wat Sjak zegt. Wel weer even de kleintjes gezien. Mijn zwangerschap ging tot 30 wk perfect, toen stond im zelfs nog body pump te doen en zijn we nog een weekend gaan fietsen en wandelen aan zee. Kan toch ineens veranderen idd. Ach het is allemaal goed gekomen en dat is het belangrijkste. Wat ik er wel van geleerd heb luister altijd naar je lichaam, als jij denkt dat het misschien niet goed is wat je voelt, gewoon vk/gyn bellen. Sjak; wat vervelend dat je verstopt zit,geen fijn gevoel lijkt me. Hopelijk helpt het. Verder alles goed? Kaat; hoe gaat het bij jou, begin je al n buikje te krijgen? Wat fijn voor de kerst erin, gaat lekker snel zeg! Succes met klussen en inrichten nog. Wat leuk hier al die zwangere, het is jullie allemaal zo gegund!! En alle cliches zijn waar; mama zijn is echt het mooiste wat er is, het is alsof ze er altijd al geweest is, de liefde die je voelt voor zo'n kleintje is nergens mee te vergelijken en onvoorwaardelijk, en je kan er naar blijven kijken en je er over verbazen dat je dat samen met je partner gemaakt hebt. (zoals mijn vriend zegt en met een beetje van Maggi, ivm de hulp van het ziekenhuis) Morgen lekker paar uurtjes de stad in met mams, weer lekker shoppen, lang geleden buiten de zwangerschapskleding. Isa blijft bij papa en krijgt afgekolfde melk (we hebben een vriezer vol) daarna verlate sint bij mijn zusje, kadospel en gourmet. Maar eerst vandaag lekker thuis rommelen en rondje om wandelen.
Blondy leuke dagen gehad.. Pas je al weer in je normale kleding.? En ik vind het ook erg bijzonder dat er idd iets in mij groeit van ons samen, zo onwerkelijk maar zooo mooi.. Vandaag voor het eerst met de angelsound het hartje gehoord.. Wowwie echt een smeltmoment.. Ik begin ook een heel klein btje heel langzaam te groeien.. Het begint eindelijk een btje in te zinken.. Sjakkie hoe voel jij je.? Nik al wat minder last van de aambeien.? Iloon mis je hier.. Net zoals oa Lente en Chess.. Snoes hoe is het bij jou.?
H! meiden....vandaag is zo`n echte donkere verveeldag... Blèh, het stormt, de lantaarns zijn hier al bijna de hele dag aan en dus ook het licht in de woonkamer...erg gezellig natuurlijk maar niet als je vrij bent en manlief moet werken...verveel me echt... Misschien dadelijk maar eens Love Actually in de DVD speler doen....krijg ik een beetje kerstsfeer....doe er dit jaar niet veel aan...we zijn alleen, manlief moet werken en ik kijk al veels te veel uit naar kest voor volgende jaar... Kinderwagen staat te pronken in de babykamer...manlief is zo schattig, hij staat er soms naar te kijken, en gister kwam hij er ineens mee aangelopen in de woonkamer onder het motto van even oefenen... Verder wordt het slapen errrug moeilijk...alles klemt en knelt, of de buik doet zeer of ik kan niet goed ademen...dan heb ik de laatste dagen ook heel erg van die restless legs...erg vervelend als je de volgende dag vroeg op moet, maar alle andere avonden vind ik dat wakker liggen niet erg...heb het er graag voor over... Kaaatje...hoe staat het met je huisje...las ik dat nu goed...je wilt er voor de kerst nog in?? Lekker snel zeg... Sjak...kiki´s worden hier al gegeten...gelukkig gaat het weer beter...de Magnesium werkt ook echt goed... Blondje...alles goed bij jullie??Klinkt alsof je lekker aan het genieten bent van het mama zijn... Iloon...hoe gaat het met jouw?? Lente en chess mis ik ook...vergeet ook vaak op mijn Hyves te kijken... verlies zeker Lente al langzaam uit het oog...best wel jammer...moet echt eens vaker Hyven...
Lieve meiden, Vanochtend geloofde ik mijn eigen ogen niet maar een wonder is geschied de streepjes knalde er van af en ik voel me helemaal maf Jaaaaaaaaaaaaaa het is echt waar IK BEN ZWANGER Wat zullen jullie verbaasd zijn dat ik hier weer ben en dan nog zwanger ook. Was vandaag 6 dagen overtijd en vanochtend een test gedaan en het teststreepje knalde er meteen vanaf. 5 januari al mijn eerste echo en dan zal ik 8 weken zijn. Niet te geloven dat het nu, en dat op mijn leeftijd en na 4 ivf, gelukt is. Natuurlijk is het nog heel pril maar niettemin ben ik super blij. Had niet verwacht ooit dit met jullie te kunnen delen maar wonderen bestaan dus echt. Helemaal ondersteboven zijn we ervan. Droomprins moest flink wat traantjes laten vanochtend en mijn collega's zaten ook met tranen in de ogen. Nu bidden en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Later meer lieve meiden. Moet nog van alles doen maar wou het eerst hier even kwijt. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lente
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Supergaaf Lente!!! Nu zit ik ook met tranen in mijn ogen! Dikke kus ZOOOOOO GAAAAAAFFF!!!
WHAAAAAAH LENTE WAT GEWELDIG!!!!!! Ohhhhh onwijs gefeliciteerd! En ik ga duimen dat het een mooie plakkerd is OHHH zit hier met kippevel
Sloppy en Sjak super bedankt voor de felicitaties. Echt te gek! Wie had dat nou gedacht dat ik me hier bij de zwangere mag aansluiten? Maandag komt MvM al en 5 januari dus de eerste 8 weken echo. Nikita wat cool dat je een jongen en een meisje krijgt. Sjak, Kaatje gelukkig gaat alles bij jullie goed en ben jij Kaatje straks voorbij de 12 weken. En bijna je eigen plekkie in orde. Iloon wat verdrietig dat de vorige tp op een mk is uitgelopen. Maar wie weet is de volgende tp al geweest en zit je nu vol spanning in de wachtweken. Duimduimduimduim Snoes een dikke knuffel voor jou. Wat een rotonderzoek is het toch. Bij mij helaas ook een dichte eileider en een nauwe en vreselijk pijn gehad. Hopelijk zal de toekomst voor jou ook positief uitpakken. Lieve Chess wat had ik jou mijn geluk jou ook gegund. Geef niet op meis. Had zelf al het een en ander weggegeven (hahaha oa aan mijn katten babyslaapzakje), hier uitgeschreven, evt. positiekleding (te grote spijkerbroeken) in de kledingbakken gedaan, mijn negerpop weggegeven en zie Zwanger. Erg vreemd. Blondje en Sloppy fijn dat jullie meisjes het goed doen. Zo ga weer op de bank verder dromen en wachten tot droomprins thuis komt. xxxxxxxxxxxxxxxx Lente
Whaaaaaaaaaaaaa super gefeliciteerd.! Ik zag spring en d8 jeeeeeh ze is terug.! En dan met zulk nieuws.. Wowwie.!! Whoei jankiejank hier.! Hoe geweldig.!! Hoe is het verders lieverd, baan, droomprins, leven enz? Dat wordt zwanger trouwen of nie.? Cool.!!
NEEEEEEEE, DIT IS NIET WAAR.... Lente en droomprins, wat fijn voor jullie...de wonderen zijn de wereld dus toch nog niet uit...duim me nu al suf dat het helemaal goed afloopt bij jullie nu....als er 2 mensen zijn die het verdienen dan jullie wel hoor... XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Haha ja dat kan, maar dat zien we allemaal.! Wat is hij mooi.! Wowwiepetowwie.!! Oow ben echt zo blij voor jullie.! Zo manlief naar werk, ik slaap nog even een uurtje door.! *Zzzzzzz*
Ha meiden, Vind het zelf ook een prachtige test en kijk er minstens 10 keer per dag naar. Hij ligt voor de foto waar ik met mijn mama samen op sta (traantjes gaan lopen nu...) toen ze haar laatste verjaardag had. Een ontroerende foto met daarnaast een waxine lichtje met een roodborstje (daar was ze weg van). Vind het zo bijzonder dat ik zwanger ben en kijk al uit naar maandag als MvM komt. Ik moet dan mijn ochtendurine bewaren voor 's middags de test. Spannend.... Ook raar dat ik hier weer terug ben. Had dit nooit gedacht maar vind het super fijn. Fijn weekend meiden en ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. xxx Lente
Hier gaat het goed Eindelijk geen nare dingen meer aan mijn hoofd. Huis verkocht en na het laatste gezeur (nieuwe bewoners dachten nog even 1800 euro te incasseren wegens achterstallig onderhoud, trapte deze economiejuf natuurlijk niet in) eindelijk echt verlost. Een onwijs leuke baan waar ik me vanaf het eerste bezoek thuis voel en al een echte vriendin heb (onwijs stoer mens van 59) en heel veel leuke contacten met alle andere collega's en we lachen heel wat af. Ze weten al van mijn zwangerschap en waren dolblij voor mij Echt super! Droomprins gaat ook een stuk beter, alleen lichamelijk nog niet maar daar zijn we mee bezig met onderzoeken enzo. Samen onwijs fijn. Tja, en nu het huis nog op orde want die is nog steeds niet af Maar goed nog 7 maanden de tijd. Trouwen gaan we nu ook eerder doen want je gelooft het niet de uitrekendatum valt precies op onze trouwdatum dus tja, dat wordt lastig als alles loopt zoals we hopen. Kortom eindelijk gaat het hier de goede kant op. xxx Lente
Ik kom na een paar dagen kijken en geloof mijn ogen niet!! Who Lente, wat ontzettend gaaf, gefeliciteerd!!! Wonderen bestaan toch! Vind het echt zo mooi en zo fin voor jullie, als iemand het verdiend ben jij het wel! En wat een mooie test! Ben er echt van ondersteboven, zo bijzonder voor jullie... Ik hoop heel hard mee! En wat enorm mooi van de foto vannje moeder...emo net bevallen en bv gevende (hormonen) mama krijgt er traantjes van... Kaat; hoe gaat het, huisje bijna af? Lekker kerst vieren met zijn drietjes al een beetje he. Ja ik paste mijn eigen kleding al snel weer, was mijn kilos ook al snel bijna allemaal kwijt, na maand weer rond mijn oude gewicht. Nikita; wat leuk dat je al een kinderwagen hebt,meen dubbele, nog meer ruimte in de auto nodig haha. En wat leuk dat je man zo trots is, niets zo mooi om te zien als een vader met zijn kindje -smelt-. Sjak; hoe is het met jou? Hier alles prima! Lekker aan het genieten van ons meisje die zo hard groeit! Ze is nu t dubbele van haar geboortegewicht, 1696 en nu 3340 gram en ze is zo alert en nieuwsgierig en zooooo mooi en lief! was woensdag eigenlijk uitgerekend, was wel raar want ze is al 7 weken. Ga haar zo uit bed vissen, ze moppert al om eten, en dan lekker samen de stad in. (jong geleerd = oud gedaan) Fijn weekend! Xxx