Lente lieverd...wat mooi dat die test naast een lichtje en een foto van jullie mams ligt...zo kun je het toch een beetje met haar delen...haha...was zojuist nog aan het denken om te vragen naar je trouwen...erg leuke reden om het te vervroegen... Ben ook super blij om te lezen dat het gezeur met je huis voorbij is, en dat je zo tevreden bent in je nieuwe baan...heb heel af en toe eens op Hyves iets meegekregen maar ben echt meer een FBer en vergeet mijn Hyves veels te vaak.... Hopelij gaat het ook snel beter met je droomprins...dit goede nieuws zal hem ook zeker wel er bovenop helpen... Blondje..ook altijd zo fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat...hihi...nu al gezellig mama-dochter winkelen dus... Fijn week-end allemaal...
Dank je lieve Blondje voor je felicitaties. Lijkt me idd. vreemd dat je dochter inmiddels 7 weken is en eigenlijk nu pas zou komen. Gelukkig dat alles goed is gekomen. Vandaag weer zo'n mooi moment. Een tijdje terug vroeg ik aan de oudere dame van DA advies over vitamine. Ook omdat bij vrouw plus geadviseerd werd die niet te slikken als je een kinderwens hebt. Op haar advies de vitamine genomen voor zwangere of toekomstige zwangere vrouwen. Raakte ook met haar in gesprek over ivf en kansen en ze sprak me moed in en zei ook een kaarsje voor me te gaan branden. Vandaag zag ik haar weer en meteen het goede nieuws verteld. Die vrouw omhelsde me en stond met tranen in haar ogen (en ik ook dus) en zei dat het tweede kaarsje eraan kwam. Zucht.... wat kan het leven toch mooi zijn xxx Lente
@Lente: wat een onwijs mooi moment weer En geniet van alles meis he tis zo mooi! @Blondje: raar is dat als je kleintje zo vroeg geboren is en dat je anders nu pas je kindje zou krijgen. En je dametje word al groot zeg Moöi gewicht hoor!
Lente wat een lieve reactie zeg van een vreemde... Ik werd zojuist in de supermarkt door een wat oudere meneer aangesproken wanneer het dan zover is bij mij... haha...nou, in 3 maanden als het goed is...toen vertelde hij nog dat hij bij de geboorte van zijn kleinzoon aanwezig was omdat de papa op zee was en zijn dochter had dit dus gevraagd, en dat het zo speciaal was...
Wat leuk Nikita, heb je hem verteld dat je een tweeling krijgt? altijd bijzonder dat soort gesprekken.
Goedemorgen lieverds, Lente super mooie test en wat mooi en goed dat ie naast een foto van mama staat.! Super en wat fijn om toehoren dat alles soepeler en leuker loopt in het leven.. Hopen dat droomrpins zich lichamelijk ook snel wat beter voelt.. E wat een mooi verhaal over die vrouw, dat soort momenten moeten echt gekoesterd worden idd, super bijzonder.. Blondy lekker geshopt met de kleine.! Je hebt helemaal gelijk dat kan ze niet snel genoeg leren.. En wat is ze al goed gegroeit, wowwie.. Nik, wat ga je hard zeg.. Lekker rustig aan hè.! Zo even omslaan naar de volgende pagina, zit op iPad dus weet anders niet hoe het werkt..
Nik ook al zo een bijzonder moment dus.. Mooi.! Slopperd hoe is het mooi jou en je mooie meiden.? Maria waar ben je.? Evenals Clowntje? Iloon haai lieverd.! Snoesje alles goed.? Hier alles goed, voel me buik de laatste week wat meer en hij blaast ook een beetje.. Kan het hartje gelukkig elke dag vinden en kan er hele nachten naar luisteren, doe ik natuurlijk niet.. Huis schiet ook al op.. Beneden is het zo goed als af en ze zijn gister al met onze slaapkamer en de babykamer bezig geweest, dus ik hoop eind van de week en anders na de kerstdagen.. Vrijdag me twaalf weken echo, heb er zoveel zin in, wil heel graag even naar binnen kijken.. En dan zaterdag het aan mijn vriendinnetjes vertellen en dan gaan we het ook wereldkundig maken ws ook via Facebook.. Ook nu al zin in..!! Lente succes met je MvM show je je test straks.. Fijne week allemaal..
Kaatje wat lief dat je aan me denkt en wat fijn dat alles goed loopt bij je. De teststreep knalde er meteen uit en omdat ik 16 weken mee doe kreeg ik naast het armbandje een onwijs gaaf boek de grote geboorte. echt super en gisteren twee rompertjes met Ajax gekocht.
Kaaatje, buikje zal wel langzaam beginnen te groeien nu... Lente, wat fijn dat de test van MVM ook lekker knalde...wie willen wel eens moeilijk doen heb ik gehoord... HIer verder niet veel nieuws...vandaag even boodschappen gaan doen en was doodop toen ik thuis kwa...conditie gaat echt achteruit nu...en slaap ook niet erg lekker meer...maar vinden we natuurlijk helemaal niet erg...zolang die kleintjes maar lekker rondtrappen en dollen in mijn buik... Gister hebben we minutenlang naar mijn buik zitten kijken...was zo ongeloofelijk om te zien hoe een klein wezentje daar van binnen aan het boxen en trappen was...
Hee Lieverdjes.! Hoe is het hier.! Lente wat leuk dat je ook zo een extra boek hebt gekregen.. Ik kon ook alle weken meedoen, maar hun konden pas later, lkkr is dat he en dan dus niet zo een prachtig boek krijgen..:S Whaha nee hoor, super dat jij hem hebt.. En de eerste rompertjes zijn binnen. Ik heb heel in het begin ook al 2 hele ieniemieniepakjes gekocht, zo lief.!! Nik, je moet eens een filmpje maken van je buik, lijkt me echt cool om te zien en al helemaal bij jou omdat het er 2 zijn.! Minder slapen is echt minder, maja hoort er idd helaas bij.. gelukkig halve dagen toch. Hier dus echt btje zenuwachtig maar ook wel heel veel zin in de echo.. Ben alleen echt beroerd sinds dinsdag, hoofdpijn, verkouden, last van me nek, noem maar op.. Beetje jammer, maja weerstand gaat naar beneden he zeggen ze.. Manlief voelt zich net zo beroerd dus worden gezellige beroerde dagen voor ons samen.. Maar wel met een vette big smile dus ja.. Ga op kerstavond ons nieuws wereldkundig maken via facebook, omdat dat de avond is dat ik al mijn vriendinnetjes in real life spreek en het hun dus dan kan vertellen.. Spannend, ergens ben ik een beetje bang dat als ik het vertel het mij weer wordt afgenomen.. Stomme gedachten natuurlijk, maar het heeft wel wat dat het nog niet helemaal out in the open is.. Ach ja.. Wat een relaas weer.. Ga maar snel aan het werk, moet erg veel doen en ook weer allerlei afspraken buiten de deur, waardoor ik mij natuurlijk et geen mogelijkheid ziek kon melden.. Zo gaan de dagen wel lkkr snel..
Meid, dit heb ik nog hoor...voor elke grote stap komt dit gevoel weer... Zodra het sale is bij IKEA gaan we het kamertje halen...en soms denk ik van wat als de SALE nu voor beide echo afspraken begint...toch kamertje halen of eerst weer wachten tot alles goed was... Manlief wordt er nu langzaam een beetje moe van, snap ik ook wel, maar ik kan er niks aan doen...denk dat wij als MMMmeisjes gewoon heel anders in een zwangerschap staan... Echt groot heb ik het op FB ook nog altijd niet durven posten...heb laastst een kleine linkje gepost, en voor de rest heb ik het eigenlijk alleen geschreven bij reacties of posts van vrienden, om het toch een beetje bekend te maken... Denk dat de trapjes etc. te klein zijn voor een filmpje hoor, maar ga weer eens een buikfoto maken de komende dagen...
he meiden, Tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, sorry!! Hoe is het met jullie allemaal? Nik, het lijkt me zo fijn als je de baby's zo elke dag kan voelen! Beetje jammer dat je steeds slechter gaat slapen... Kan je wel een uurtje overdag 'pikken'? Kaaat, word je ook al een dikke? Ha ha ha, leuk he als de buuk gaat groeien! Angelsound vind ik ook zo leuk. Al luister ik niet elke dag hoor, vinde de bloebjes ook zo leuk, dan draait, schopt of beweegt baby.... Lente hoe voel je je? Moet je al spugen enzo?? Zijn de kwaaltjes al in aantocht? Hier was ik erg misselijk van week 6 tot 9 en toen werd het al minder.... En AJAX rompertjes, ach, arm kind!!(he he he) Blondje, ja raar eigenlijk dat Isa nu pas een week hoort te zijn en ze is er al acht! Bij jou ook alles al weer genezen (keizersnee) lijkt me een pijnlijke bedoening! Hebben ze dit wel met een ruggeprik gedaan trouwens? Sloppy hoe is het met jou? En is alles ondertussen geod met Suzannah? Zeker wel druk met twee kleine kinders om je heen? Snoes en Iloon, ik steek een kaarsje voor jullie aan en ik wens bij de kerstboom dat het geluk jullie volgend jaar ook gegund is!! Hier: Eigenlijk gaat het allemaal heel goed hoor. Wel erg last van verstopping, dan doet mijn hele linkerzij zeer tot aan mijn maag en is pstaan nogal vervelend, lijk ik wel 84!! Maar als ik eenmaal sta of loop gaat het prima... Ben maar weer begonnen aan de laxeersiroop, blergh! En nog een nadeel: zwangerschapsmigraine! Heb mijn hele leven al migraine, maar mag nu geen medicijnen gebruiken. Ben afgelopen twee weken eigenlijk niet functioneel geweest door de hoofdpijn, maar nu gaat alles goed... (even afkloppen) Nou meiden hele fijne dagen en heel veel oud en nieuwjaarskusjes!
@Sjak: Pfff migraine.......ik heb het ook wel eens en wat een drama is dat zeg! En dan mag je niks hebben. (het is voor een goed doel ) Hier gaat alles goed.........leuk druk 2 kinders Ik geniet vol op van het moederschap hoor! (zou er stiekem nog wel 3willen ) Met Suzannah gaat het goed alleen qua ontwikkeling blijft ze erg achter en is het meer een baby van 10wkn. Ook is haar linker arm niet helemaal in orde maar daar kunnen ze nu nog heel weinig van zeggen omdat er nog vanalles kan gebeuren. Ook kan ze haar hoofd in buiklig nog niet optillen en dat zou een baby van haar leeftijd wel moeten kunnen. De Fysio blijft optimistisch en gaat er voor als nog vanuit dat het wel bij gaat trekken....... Soms, echt niet altijd, maak ik me wel zorgen maar het is nutteloos dus dan stop ik wel weer met zorgen maken. Het is verder een hele makkelijke en lieve baby en ze kan super schattig lachen Ik zal ff een foto plaatsen van haar, deze is met haar nieuwe muts
Ja he Nik het gaat nooit meer helemaal over.. Manlief zegt tegen mij ook vaak genoeg.. Geen zorgen wij krijgen dit kindje.. En ik geloof het echt wel, maar tog knaagt het af en toe he.. Alsof ik het nog altijd niet helemaal kan geloven.. Ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto..!! Sjak haaai.. Ja ik groei al echt een beetje, wel echt een beetje hoor, maar vind het leuk om te zien.. En ja met de angelsound kan ik precies horen of het actief is of heerlijk ligt te slapen, zo leuk.! Wij doen elke dag maar gewoon even kort, wowwie t blijft leuk.! Vervelend zeg die hoofdpijn En das nog zacht uitgedrukt.. En de darmen nog steeds he, ik ook helaas.. Doe het nog wel zonder medicatie, maar als het volgende week niet beter is ga ik wel de vk erover bellen..:S Slopperd wat een schatje zeg.!! Wat vervelend dat ze wat achterloopt, maar wat sta je er super is.. Zorgen maken heeft idd geen zin.! Super.!
Oowja over het wereldkundig maken op FB ik was er eerst ook niet zo voor, maar veel collega's weten het al en hebben zich al vaak bijna versproken op FB.. En heb veel familie van beide kanten op FB die ik persoonlijk niet veel spreek, dus hebben we besloten om het iig zelf neer te zetten dat mensen niet het idee krijgen dat ze het via via horen, dus ja.. Sjakkie hoe krijg ik dat me poppetje van me banner haar buik groeit..? Ik had net een ander poppetje geselecteerd en opnieuw geupload, maar ik blijf dun.. Weet jij hoe.?
Dag meiden, Nikita; Wat mooi dat jullie samen zo van je buik genieten! Ben wel benieuwd, foto! vervelend dat slapen minder gaat. had ik t laatste trimester ook last van, nooit meer uitslapen. Kaat; Vandaag je echo, succes! En dan het nieuws wereldkundig maken, veel plezier! Is zo leuk, iedereen is zo lief voor je als je zwanger bent en dat vertellen vond ik echt geweldig! Lente; wat god dat mvm ook knalde. En zon boek heb ik ook niet gehad, alleen een ketting. Die Ajax rompertjes vind ik ook een beetje jammer... bijna vakantie las ik op hyves? Geniet ervan! Sjak; Nog steeds verstoppingen, wat vervelend! En migraine erbij. Je moet er wat voor over hebben zeggen ze, maar klinkt niet fijn. Hopelijk gaat het met de feestdagen wat beter met je! Ja gaat goed met mij lichamelijk, dank je! Na 6 weken mocht ik weer dingen gaan doen, en dat was ook echt het moment dat ik me beter ging voelen en mijn buik bijna geen pijn meer doet, het zal wel een zwakke plek blijven, zo ie zo de eerste 3 maanden maar je mag bijvoorbeeld ook een jaar niet zwanger worden en kan zo lang gevoelig blijven. Heb een ruggeprik gehad maar die werkte niet, ze ging snijden en ik voelde het nog. Toen heb ik een algehele narcose gehad, gelukkig mocht mijn vriend wel bij de geboorte zijn, toen ik onder zijl was werd hij er weer bijgehaald, met haast want ze was er binnen 3 minuten! Sloppy; Wat een mooi meisje zeg! Zo te lezen geniet je erg van je meiden! Hopelijk valt t allemaal mee en ligt ze gewoon wat achter voor nu en trekt dit later bij. Die muts is echt gaaf! Waarvan is ie? Van de week op controle geweest bij kindarts met Isa, ze is 50cm en weegt 3550 gram, arts was heel tevreden over haar, ze is gecontroleerd en helemaal door de APK. De groei gaat goed voor t feit dat ze nu pas een week oud zou zijn. Qua ontwikkeling moeten we vooral eerste jaar rekening houden dat je bij alles haar gecorrigeerde leeftijd gebruikt, dus normaal lachen kindjes bij 6 weken, bij isa moet je hier 7 weken bij optellen. (de weken die ze te vroeg was) het kan eerder zijn vooral bij zulke sterke kindjes als Isa zei de arts; mama trots! Ik wil iedereen hele fijne feestdagen wensen met veel warmte en liefde. Geniet ervan met jullie partners, baby (al dan niet in de buik), familie en vrienden. Ik hoop dat voor iedereen volgend jaar haar wensen en dromen uitkomen, speciaal voor Iloon en Snoes. En voor alle 2012 baby's; dat ze allemaal gezond ter wereld mogen komen. Dikke X Blondje
Sloppy, wat een scheetje zeg...en Suzannah heeft natuurlijk wel een moeilijke start gehad hé...misschien heeft het daarmee te maken...vind het ook super hoe er tegen over staat hoor...je kunt er toch niks aan doen, en zolang het goed met haar gaat en ze lekker alles in haar eigen tempo doet... Sjak...nog even en jij gaat je beebje ook voelen hoor... Voor de verstopping helpt hiet echt goed die 2 kiwi´s ´s ochtends en ´s avonds een sinaasappel, bovendien heb zei de dokter dat ik extra Magnesium moest nemen...zo blijft het wel vrij goed gaan... Kaaat, is natuurlijk niet leuk als mensen het via via horen, dus tsa...dan maar met de billen bloot op FB... Heel goed begrijpbaar dat je een super trotse mama was bij de dokter... Wat een fijn nieuws zeg, en wat zal dit een bijzondere kerst worden... Bij deze wens ik ook iedereen alvast een hele fijne kerst...ik zal wel af en toe online komen kijken, maar het zal wel rustig zijn hier...manlief moet dus werken en familie komt dit jaar ook niet...we sparen de energie op voor kerst volgend jaar...
Ha lieve meiden, Kaatje hoe ging het vandaag? Ben heel benieuwd. Hopelijk is alles goed met de baby. Sjak ik voel nog helemaal niks en gisteren maakte ik me daar een beetje zorgen om maar vanaf vandaag niet meer. Met een paar vrouwelijke collega's gesproken en die zeiden allemaal dat geen zwangerschap hetzelde is en dat je de 1e 10/11 weken zelfs nergens last van kan hebben. Hoor gewoon bij de lucky ones hahaha En ben natuurlijk pas 6 weken dus nog erg pril. Balen dat je zo'n last van migraine hebt. Sterkte ermee. Blondje wat fijn dat jij je beter voelt en al wat dingetjes mag doen en super dat het goed gaat met Isa. Sloppy wat een plaatje is je dochter. Ze lijkt veel op Megan, ook al zo'n mooie meid. Fijn dat de arts hoopgevend is dat geeft jullie ook rust. Nikita hier ook stille dagen maar daar kiezen we ook voor. Droomprins en ik hebben nog amper de tijd gehad om dit grote nieuws tot ons door te laten dringen en zijn blij dat we nu een week voor ons zelf hebben. Vervelend die onzekerheid maar ook vrouwen buiten de mmm hebben dit. Mijn collega die 22 weken zwanger is knijpt hem voor de komende 2 weken en hoopt gauw dat ie om zijn omdat vanaf dan het jongetje levensvatbaar al is. Zo zie je maar dat die onzekerheid helaas bij iedereen voor komt. Probeer er maar niet teveel aan te denken en te genieten van het nu. hahaha heb je lente weer met haar wijze woorden Snoes en Iloon heel veel liefs. Meiden ik wil jullie meteen hele fijne warme dagen toewensen en heel veel geluk en gezondheid voor 2012! Liefs, Lente
*schaamschaam* wat heb ik zojuist een typfouten gemaakt zeg...sorry....volgende keer toch echt nog eens lezen voordat ik iets post... Lente, geniet van de rustig kerst...