De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme, wow knap dat je het kindje hebt vastgehouden. Zelf mijdt ik baby's en vooral vasthouden is een no go. Ik heb bewondering voor je. En dan ook nog eens dat geklaag over bevallingen terwijl jij zo graag zwanger wilt zijn. Het is ook allemaal niet makkelijk he.

En ja Snoes, het lijkt wel alsof iedereen zwanger is. Behalve wijzelf hier.

MariaC ahhh heb jij weer, kapotte test. Balen.

Haha die Lente, leuk hoor dat je zo'n plezier hebt met de Wii.

Groetjes
    Jolanda

2. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meisjessss ik ben chagrijnig!!!!!!!!!!!

Iemand nog 'happy food' voor de picknicktafel?

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb nog heerlijke stukken chocola en een bakje crémebrule voor MariaC en paar grote bakken ijs :D

Hier ook net heel even heel hard gehuild :( Die koffer die vandaag gebracht zou worden hebben ze gewoon weer op een vliegtuig naar Wenen!! En ze vinden het nog normaal ook! Ik werd zo boos net dat wil je niet weten....
    En dan zit je alleen op tweede kerstdag omdat je man moet werken, ik had het ff niet meer hoor.
    Ik heb de laatste dgn zo veel moeite om niet in te storten.......ik ben zo bang dat we alles kwijt zijn :(
    Sorry hoor, maar ik heb het echt ff niet meer.....
    Ben al de hele dag aan het overgeven, echt niet blijft er in.

*pakt een bakje ijs met slagroom* hopelijk blijft dit wel binnen ;)

Ik wou dat we nooit naar Wenen waren gegaan.

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Sloppy dat meen je niet! Weer terug naar Wenen, heet het daarom zo, het is idd. om te wenen, wat een ellende zeg! En dan ook nog je beroerd voelen en je man die moet werken. Bâh, biedt mijn kransjes uit de boom aan. Wel samen delen met Maria want die kan het ook goed gebruiken. Morgen is Kerst voorbij dus eten maar.

Morgen moet mijn droomprins ook weer werken maar gelukkig woensdag een dag vrij genomen en dan komen er twee broers en een zus met zwager gezellig op visite en donderdag naar een vriendin van school op visite. Morgen even kijken of het lekker rustig is bij de kapper Brainwash. Die uitgroei kan echt niet meer, mijn lievelingsthee is dan wel Earl grey maar voor mijn hoofd vind ik het maar niks hahahahaha

Vandaag maar eens vroeg erin duiken want de wekker gaat hier om half 5 voor de eerste keer.

Duimduimduimduim voor de bloedtest voor superwoman en een CB test voor Maria

Welterusten voor straks Sweeties : )

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    * ik pak een heerlijk kransje uit de boom van lente en geef er ook een aan mariac*

6. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Sloppy wat een ellende! Wat een idioten zeg! Terug naar Wenen, ongehoord!!!
    Wel goed dat je al misselijk bent, maar voor jouzelf niet prettig (*waar heb van komt is fijn, maar toch...)
    Mijn dank is groot voor al het lekkers.

Lente ook, lieve schat! Wat zal ik een dikke reet krijgen...
    Ik ben sowieso 8 kilo aangekomen sinds de IVF... hahaha.

*ja zo klinkt een zuur lachje*

Wat een coole naam voor een kapper!
    Ja... landingsbanen zijn nix op je hoofd, haha. Laat maar goed bijkleuren!

XXxx

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden dat ze jullie lekker mogen smaken. Ik zit hier vastgekneld in mijn te strakke spijkerrokje pfffff.... krijg bijna geen lucht:$ De shoarma met friet was net teveel of het rokje iets te strak;)

Brainwash is een kappersketen die vaste prijzen voor alles hebben ongeacht of je haar lang of kort is. Alles 14 euro, knippen, verven en föhnen, dus 42 euro's voor een complete behandeling. Het enige nadeel (soms ook weer voordeel) is dat je geen afspraak kan maken. Er werken leuke vlotte meiden en de koffie en earl grey:D pak je zelf. Heel relaxe sfeer.

Jullie nog plannen komende week?

*gaat naar boven en trekt even wat makkelijkers aan*

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Rokje van een maatje meer zit toch veel lekkerder:)

8 kilo Maria dat is balen. Zit je nog wel op de juiste bmi of helaas erover heen? Ik zit er net tegen aan en voor het mooie zou 2 tot 4 kilo eraf mooier zijn zolang ik rond de 62 blijf (of minder mag ook) ben ik tevreden. Maar meestal met de ivf word ik 2 kg zwaarder.

Maar wie weet motiveert de Wii mij om een BMI van 23 te halen.

xxx
    Lente

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Als er hier een wonder is gebeurd dan zou ik de 29 mogen testen want waarshijnlijk was de 14e mijn eisprong. En volgens mijn gyn. die overigens allang met de vut is zou het theoretisch moeten kunnen. Ach wie weet, dromen mag;)

xxx
    Lente

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ja Lente, altijd blijven dromen! Nooit mee stoppen!
    Ehm ff denken....
    Ik heb een poosje redelijk stom omgegaan met eten en was steeds te mager....

Nu... 167 en 65 kilo. Toen 52 kilo... aiaiaiai
    *maria kijkt ff op site (cool, precies goed! Ennn ze hebben het over de Wii fit:) hahaha):*

Bodymassindex

Uw Body Mass Index is : 23.3
    U heeft een goed en gezond lichaamsgewicht.
    Gefeliciteerd. Probeer het zeker zo te houden.

:: Streefgewicht
    Met uw lengte van 167 cm zult u voor een gezond gewicht moeten streven om tussen de 59 kg. en de 67 kg. te blijven.

Ga er voor!
    Veel succes.

Goed Gezond Gewicht

:: Geweldig. Helemaal op gewicht.
    U heeft een gezond gewicht en dat is geweldig nieuws. Maar dit is slechts één van de factoren die van invloed zijn op uw gezondheid en dit is dus geen vrijbrief om te gaan luieren. Bewegen blijft ook bij een gezonde BMI heel belangrijk!
    Het advies is om minstens een half uur per dag actief bezig te zijn. Misschien lukt dat wel met uw werk maar een beetje sporten maakt dat u makkelijker op gewicht blijft.

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Maria hartstikke goed jouw BMI :)

Ik ben 161 cm en weeg 62 kilo en kom uit om 24 dus op zich ook prima maar het kan beter.

*geeft Maria nog een kransje, mag best;)*

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nou... ik heb in vergelijking met 2 jaar geleden een complete sinaasappelkist vol aan putten op mn benen en billen hoor... nix fraais aan...

*ach kom maar op met dat kransje, hahaha*

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds..

Zo wat was het weer druk hier vandaag.. Wij net weer thuis van een geslaagd etentje bij mijn ouders..:)

Snoes, ja je ogen zeggen idd alles he..:( K hoop dat je al weer wat beter voelt.. Zwangere vriendinnen zijn ook niet leuk.. Dat zou verboden moeten worden ipv die autodropjes..:)

Nik, wat goed dat je het beebje vast hebt gehouden en wat naar dat ze zo zaten te zaniken over de bevallingen.. grrrmm.. en huilen dat doen we allemaal, dat is alleen maar gezond hoor lieverd.. Dikke knuffel voor jou!!!

Maria, veel moe is een goed teken he.. Wat een leuk stukje over BMI..

Lente Wiiverslaafde..:D:D Ja strakje rokjes daar doen we niet aan hoor..:) Ga je nog wat speciaals doen bij de kapper of hetzelfde als altijd.?

Chesser hoe is het met jou.?

Slopperd wat een gezeur zeg met die koffer.. Stomme vliegtuigmaatschappijen en dan ook nog de hele dag ziek, zwak en misselijk zonder man..:( Jij ook een hele dikke knuffel.. Meer kan ik helaas niet voor je doen..

Nou dan mij verhaal heb erg veel zin in morgen ben benieuwd.. Had vanaf etenstijd af en toe wat krampjes, dus was wat ongelukkig..:( Maar weet heel goed dat het groeien van de baarmoeder en nog 1000 andere dingen ook zo voelen.. Dus ben alweer in posimood en daar blijf ik..:D:D Jullie horen morgen meer..:D

Slaap lkkr Lieverdss.!!

14. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, wat zijn jullie toch schatten...jullie woorden doen me altijd goed...♥♥

Lente, zit zowiezo graag bij de mannen...daar is vaak meer te beleven dan bij de vrouwen;) maar zoals je zegt, met een half oor heb ik toch genoeg opgevangen.
    Heb komende week nog een optreden hier, en dan op donderdag gaat het richting Oostenrijk.
    Vandaag is er nog wat sneeuw gevallen hier, maar niet meer te erg.
    Komende week wordt er niet al te veel meer verwacht, maar het blijft streng vriezen...we moeten maar afwachten...en daar ben ik ondertussen heel goed in geworden...;)
    Veel plezier verder me je WII, we hebben er nog geen, maar het klinkt idd. altijd wel leuk...
    Hoe kom je nu opeens op je eisprong??
    Heb je het in de gaten gehouden ofzo??
    Spannend hoor...waag je een testje??

Idd Maria...slapen is heerlijk..wij duiken ook dadelijk ons bedje in...;)
    Heb voor de kerst nog een Sachertorte gemaakt en er is nog wat over...zal ik je een stuk afsnijden??
    hahaha...een landingsbaan op je hoofd...daar heb ik ook nog nooit van gehoord...:D:D
    En wat grappig dat er op die website zelfs geschreven wordt dat je op de WII fit kunt 'sporten'

Ow neeeeee Sloppy...wat een gedoe zeg...
    Lieverd...voor jouw ook een stuk taart??
    Denk je dat je dat binnen houd?
    Lieverd..doe het maar rustig aan hoor...je hebt andere zorgen aan je hoofd nu als de koffer...

Snoes...knuffel voor jouw gewoon zomaar zodat je ogen niet meer zo verdrietig staan...♥

Kaaat en Maria...morgen als jullie testen draai ik me nog eens lekker om...maar hoop dan later op de dag ++ berichtjes van jullie te lezen hoor...

Tot morgen lieverds...

15. Chessertje

Hee Kaat hier alles ok hoor, was niet zo'n geweldig weekend vanwege niet lekker voelen maar het kon ook veel slechter dus ik klaag niet. Vandaag weer werken. Vandaag jouw bloedtest he. Zo spannend, ik zit hier voor jou te duimen.

Sloppy, neeeeee hoe moeilijk kan het zijn zeg voor zo'n vliegtuigmaatschappij. Koffer weer naar Wenen, het is idd om te wenen, wat Lente zegt. Wat een sukkels.

Haha Lente ik moest wel lachen om jou over de Earl Grey en de uitgroei haha. Humor heb je, leuk :). Te gekke naam ook van die kapper haha.

La Femme, jij bijna naar Oostenrijk, echt superleuk.

Groetjes
    Jolanda

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Voor de ladies die weer moeten werken vandaag, sterkte! Mijn vriend had helemaal geen zin maar moest toch echt na een paar uutjes slaap op pad.

Nikita spannend of het gaat lukken deze week! duimduimduimduimduim
    Mijn eisprong merk ik heel goed aan mijn afscheiding. Een iets te zacht gekookt eiwit zie ik dan ;) na al die cyclussen (en ook lid van fertilility friend) herken ik dit wel.
    282f62 Ovulation Charts

Superwoman wat een spannende tijd voor je. En dan gisterenavond die krampjes. Nou ik hoop dat ze je even met rust laten tot na de uitslag van de bloedtest zodat je weet dat het ergens anders van komt.
    Maria ook voor jou spannend deze week. Nu maar hopen op een knaltest, eentje die het doet!

Zo maar eens lekker ontbijten met mijn krantje en dan op weg naar brainwash. Zit te denken aan een ander kleurtje (wat donkerder) en voor de rest niet veel. Ben het aan het lang laten groeien en wat duurt dat lang, maar voordat ik ga trouwen moet dat lukken:)

Vanochtend om half 12 kijkers. Durf er niet eens meer op te hopen. Lijkt wel het wachten op een zwangerschap, wanneer is het nou raak? Na 13 maanden en ruim 20 kijkers wil ik wel eens een bod!

Dag meissies van me
    xxx
    Lente

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    oe spannend Lente, ik duim voor je! En veel plezier bij de kapper.
    en voor Kaaat ook een spannende dag met de bloedtest. Hoe is het met je aankoopmakelaar? Nog steeds huisje op het oog?

@lfn thanks voor de knuffel. Ben blij dat kerst weer voorbij is...knap dat je het baby'tje hebt vastgehouden. Weet dat dat heel moeilijk kan zijn. Ikzelf wil juist altijd knuffelen met baby's. Ik heb bijvoorbeeld meer moeite met zwangere vrouwen of moeders die alleen maar klagen. Maar daar heb jij zo te lezen ook moeite mee. Wat irritant is dat zeg om tijdens een kerstdiner zulke dingen te moeten aan horen.

@chessertje: Had jij nog cryo's? Is er al zicht op wanneer je weer 'mag'?

@pink heb jij leuke dagen gehad met je kindertjes?

@sloppy aaah nee, niet weer terug naar Wenen. Wat een ellende allemaal. Maar jij hebt tenminste wel een baby in je buik...(wil niet zeggen dat je niet mag klagen hoor ;))

@maria: ik hoop voor je dat je nu een goede test mag hebben. Duimduimduimduim!

Hopelijk hebben we volgend jaar kerst allemaal een beeb in onze handen of buik! Ik hoop het echt, dat is mijn wens voor jullie allemaal in 2011!
    Of anders dat we vrede hebben met onze situatie als ongewenst kinderlozen...Maar liever gewoon allemaal een beebje.

*snoes zet intussen lekker fruit op tafel, want met al die feestdagen...*
    Ikzelf ben 4 kilo aangekomen sinds juni. Komt door de deca (twee maanden) en door de behandeling en doordat ik hou van lekkere koekjes en chocolaatjes. Als ik zielig ben mag ik veel koekjes! Gelukkig kan ik mezelf wel een halt toe roepen af en toe.
    Pas mijn lievelingsspijkerbroek niet meer...

Ik ga weer verder met de administratie. Net vloog mijn telefoon al door de lucht...

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik denk dat ik er van uit mag gaan dat het negatief is bij ons.
    Ik ben natuurlijk ongeduldig.
    Ging half 12 slapen en werd half 2 klaarwakker. Ik moest plassen, dus wilde de test al doen....
    Mijn lief zei al, "schatje doe nu niet, ga nu plassen en dan test je morgen als je wakker bent", maar ik kon natuurlijk niet wachten...
    Negatief natuurlijk....
    Nu gok ik de kans dat het nog wel positief is morgen met de bloedtest op zo'n 5%....

Ik dacht morgen meteen dat het helemaal nooit meer ga lukken en kwam dus wéér op het onderwerp donor/adoptie waar mijn lief dus falikant tegen is, wat ook weer niet echt sfeerbevorderlijk was...

*sigh*

19. Chessertje

Hoi Snoes, nope geen cryo's hier. Moest het met 1 emmy doen uiteindelijk. Hopelijk zijn er volgende keer meer. Bij de volgende ongi gaan we beginnen. Nog 4 weekjes.

En over de wens voor 2011 ga ik met je mee hoor, ik wens ook iedereen voor komend jaar een beeb in de buik toe.

Lente, wel handig dat jij je eisprong goed herkent. Hier altijd maar wat gokken, meestal. Ik gebruik ovu testen. Soms duidelijk een piek, maar soms ook vage lijntjes. Daarom denk ik dat ik soms een goed ei heb en soms niet.

Kaat krijg je dan morgen de uitslag van de bloedtest of vandaag al?

Groetjes
    Jolanda

20. Chessertje

Oww MariaC lees net jouw berichtje. Ahhh wat klote dat je test niet positief was :( ik geef jou een digi knuf. Ik hoop dat de test ongelijk gaat krijgen natuurlijk maar ik begrijp wel dat je jezelf op dit moment flink rot voelt.
    Jolanda

Deel Deze Pagina