Thanks voor de complimenten @Blondje: Het mutsje is van noppies volgens mij winter 2010.........gevonden hier in een winkeltje in een zoek bak met allerlei mutsjes. Ik heb er ook een sjaal van een wantjes Dat wat jij verteld over Isa zo moeten wij met Suzannah ook rekenen.........ze was 2wkn te vroeg + 3wkn ziek en dat moeten we van haar leeftijd af halen en dan is ze pas 15wkn oud nu en dan zit ze redelijk opschema. Dingen zo als lachen deed Suz ook pas heel laat en ze heeft nu ook nog baby refelxen die na 15wkn weg zouden moeten zijn. Wat fijn dat je meisje helemaal goed gekeurt is Rest: FIJNE FEEST DAGEN!!
Blondy snap heel goed dat je een hele trotse mama bent.. Wat fijn dat ze weer helemaal is goed gekeurd.. Nik wat fijn zo een rustige kerst.. We zijn eerste kerstdag bij me ouders gaan volgende week pas verhuizen du zijn er sowieso, wel gezellig en 2e kerstdag moeten we beide werken, dus niet echt kerstgevoel al zal t zkr wel gezellig worden.. Lente ook al zo een rustige kerst, heerlijk gaan wij volgend jaar ook doen.. Ja en zorgen maken lost niets op maar je doet er ook zo weinig aan he.. Lieverds de echo was prachtig.. Lkkr aan het bewegenN maagje al een beetje gevuld wat erg goed was want dat betekend dat het werkt.. En beeb lag met de beentjes gestrekt voor de foto komt niet vaak voor dat ze de beentje al helemaal strekken maar mijne deed niet anders Staan 2 nieuwe fotos in me album.. Lieverdjes allemaal een super fijne kerst.! Kussjess
Kaatje super jouw echo. Lekker van genieten en volgend jaar wordt jullie kerst met zijn drietjes. Veel plezier bij je ouders en alvast suc6 met de verhuizing liefs lente
Thenx Lente.! Jullie ook aan genieten saampjes.? En alle andere ook drukke dagen en Nik lkkr thuis met manlief.. Hier was t erg gezellig gisteren en nu lkkr aan t werk.. Zo naar de bioscoop met ze.. Dus das een leuke werkdag..
Lente...wel of geen kwaaltjes maakt inderdaad niet uit...vind dat ik zelf ook maar weinig kwaaltjes heb gehad hoor, en nog heb eigenlijk...OK, begin erg slecht te slapen, krijg restless legs, rugpijn, begin nu echt overal dik te worden, en het randje onder-tussen mijn beha ( haha, omdat mijn borsten ondertussen echt tegen mijn dikke buik aankomen ) doet soms super zeer en heb geen idee wat ik daaraan kan doen, en oja, mijn conditie gaat nu wel erg hard achteruit...maar vind het allemaal nog wel meevallen hoor...waggel gewoon verder door het leven... Hebben jullie een beetje kunnen genieten van de kerst...en het nieuws kunnen laten bezinken? Kaaatje, prachtige echo foto´s, en deze week verhuizen...leukleuk... Hier inderdaad een rustig kerst gehad...gelukkig was manlief lekker vrij en hebben we de laaste kast uit de rommelkamer gehaald zodat we plek hebben voor de babymeubels...voglende week gaan we ze halen in IKEA. Onze slaapkamer lijkt nu wel een rommelkamer, met 4 kledingkasten, maar ja...het is maar voor een goed half jaar, in de zomer willen we toch verhuizen... Verder gaat hier alles rustig zijn gangetje...
Nik straks is je kamertje gewoon ready voor de beebs, hoe leuk.! Maria zomaar binnen stormen zonder te zeggen hoe het met jou gaat, dat kan niet he ! Dus vertel hoe is het? Je schiet ook erg op nu he.! Sjakkie veel succes vandaag, hoop dat ze wat kunnen zien.!! Ben benieuwd.!
Hey Kaat Lief dat je er naar vraagt! Het gaat hier niet allemaal van een leien dakje, helaas. Ik heb eerst een poosje bekkenklachten gehad die het 5 dagen werken onmogelijk maakten (sowieso was dat veel te zwaar...). Half nov mn auto total loss gereden op weg naar mn werk, nachtje ziekenhuis, veel zorgen om de baby, uiteindelijk alles goed. Daarna weekje verplicht rust. In die week brief gekregen dat we half mei ons huis uit moeten. Vreselijk. Veel geleuiter met advocaten en gedoe... afgelopen week is ons bezwaarschrift er uit gegaan. Gisteren een echo. De kleine lag steeds vóór, maar nu een week áchter op groei. aiii... toch de stress? Weet het niet. Spannend vind ik het allemaal. Kamertje is klaar en prachtig, maar ben toch nerveus voor de bevalling en het aanstaande moederschap. Wat weet ik nou eigenlijk? haha. Maar het schijnt allemaal goed te komen. Wat veel zwangeren hier hé? Zo goed om te zien! XxM
Ha meiden, Mamamaria wat een nare dingen heb je meegemaakt en nog. Hopelijk helpt het bezwaarschrift en kan je in je huisje blijven wonen. Nog een paar weekjes en dan is het zover. Komt vast allemaal goed lieverd. Geen berg te hoog of je overwint hem wel. Nikita lief dat je het zegt. Vervelend dat je bh zo knelt. Af en toe laten bungelen misschien een optie? Lijkt me erg vervelend. O de tijd kan niet snel genoeg gaan. Morgen over een week mijn 1e echo. Ben zo benieuwd en vind het ook spannend. Was de afgelopen dagen best beroerd door een verkoudheid die maar niet doorzet. Nu eindelijk iets minder last maar nog wel een lelijk hoestje. En mijn tepels lijken wel vliegende schotels! Hahaha en rare bultjes erop. Herkenbaar? Zo ga even met droomprins boodschappen doen. Dag lieve meiden, xxxx Lente
Lente whaa is tog ook spannend en leuk.! Maat de tijd vliegt voor mijn gevoel teminste.. En over verkoudheid, ik ben tijdens de innesteling en dat is door gegaan tot een week of 5 ook super verkouden geweest en nu alweer dik een week.. Keelpijn hoofdpijn en een kop vol snot.. En dan mag je er ook nog eens heel weinig aan doen.. Tepels als schoteltjes haha ja hier ook hoor en een stuk donkerder.. Maria wow wat een verhaal wat naar allemaal.. Bekkenklachten en dan een ongeluk eng joh.. Gelukkig is beeb okee en miss door de stress iets te weinig gegroeit, zorg je wel goed voor jezelf met zoveel zorgen aan je hoofd.? Wel doen he.! Hoe kunnen ze jullie nou ineens uit je huis willen zetten.?? Hoop dat je lkkr kunt blijven zitten.. En ik weet dat je een goede mam zal worden en twijfelen, denken en dromen over hoe het straks zal zijn als de beebjes er zijn doen we allemaal hoor.! Dat hoort er ook een beetje bij.. Heel veel sterkte en succes met alles! Hoe is het met alle andere schatjes.? Slopperd, clowntje, iloontje, snoesie, blondy en alle andere die ik vergeet.?
Jeetje Maria, wat vervelend voor je...hopelijk lukt het toch jezelf goed te verwennen, wel doen hé, is belangrijk voor de kleine...en hoop ook dat jullie in je huisje kunnen blijven zitten...hoe kunnen ze je er zomaar uitgooien?? Lente, ik weet het, het is spannend...maar nog maar even wachten, kan je droomprins mee naar de echo?? En verkouden net als Kaaat...lastig is dat hé, als je niks mag nemen. Wens iedereen alvast een fijn nieuwjaar...de komende dagen worden wat drukker en manlief is lekker vrij, dus zal niet veel online zijn...maar ben ook supe benieuwd naar alle andere meiden...
@ Lenteà Slechte weerstand en actieve tepels, ja hoor! All part of the package! @ Kaatà Dit is officieel een vakantiepark. Maar permanent wonen wordt al 15 jaar gedoogd. Opeens is er een actieve ambtenaar die nu zo probeert te scoren. Erggg irritant Ik lees in je onderschrift dat je naar Drs. Papa gaat? Wat leuk! Die wist ons met 16 weken ook te vertellen dat we een dochter krijgen. Echt heel bijzonder. Hij zit ook in een mooi pand. (veel te) dure babywinkel, maar kan je al mooi naar spulletjes glurenJ LFNà Ze vinden dat wij hier permanent wonen, maar dat deden we nooit: ik 3 banen en de hele week overal an nergens slapen mariaman werkt doordeweeks in een studio in het midden van het land dus slaapt daar dan ook . Maar goed nu moeten we dat dus gaan bewijzen(en de situatie is over niet al te lange tijd ook behoorlijk anders...) Ik ben benieuwd hoe ze reageren op ons bezwaarschrift. Wat leuk dat je een jongen en een meisje krijgt meis! Meteen een heerlijk gezinnetje. Voel je je goed, of veel kwaaltjes?
He meisjes, Even een kleine snelle update... Sorry! Echo was vandaag, alles was goed! helaas kon ze niet zien wat het wordt... Ze/hij lag weer braaf met de beentjes over elkaar heen slokjes vruchtwater te nemen en duimpje naar mond te brengen. Dus we moeten wachten tot 26 jan! Kusjes aan iedereen, morgen kom ik terug en ga ik twee a4tjes vol schrijven aan jullie, ha haha
Hallo lieve meiden, Mamamaria wat een gedoe over dat gedoogbeleid. Je hoort het zo vaak. Hopelijk halen jullie je gelijk. Mijn duimen draaien voor je. Nikita wat fijn dat je man ook vrij is. Lekker van genieten samen. Mijn vriend gaat ook mee de 1e echo en al die andere keren ook. Hahaha hoor mij nou, eerst deze natuurlijk afwachten maar voel me erg relaxed dus ga ervan uit dat het goed zit. Heel veel mensen weten het inmiddels ook. Behalve mijn leerlingen die moeten wachten tot Valentijnsdag dat is het voordeel dat hij in ploegen werkt kunnen we altijd wel een gunstige tijd kiezen en ik krijg er vrij voor en ga dus niet moeilijk doen. Sjak wat fijn dat de echo goed was. Nog een maandje geduld dus om te kijken of het een meisje of een jongetje wordt. Wat denk jezelf? En wat krijg je veel echo's Elke maand 1. Wow! Kaatje dus ook jij bent vaak verkouden. Brengt ons werk natuurlijk ook met ons mee. Normaal ben ik in 3 dagen klaar mee maar nu al bijna het dubbele. Als ik de embryo er maar niet uit hoest... Blondje wat een mooie foto's op hyves. En wat is ze nog klein en lief om te zien. Echt een plaatje Sloppy hoe was je kerst met zijn viertjes? Snoes lieverd, ik ben je niet vergeten hoor. Hopelijk heb je ook fijne dagen gehad en niet teveel last van je endo. Hoe zijn de ontwikkelingen verder? Ik hoop dat 2012 jouw jaar wordt. Veel liefs Ga me zo maar eens aankleden dag lieverds, xxxx Ps: herkennen jullie dit? Schrijf nu mee op een andere topic bij zwangere maar het vertrouwde van hier mis ik erg en ben blij dat jullie er zijn. Dit voelt toch echt als een vriendinnenclubje
Lente,toch wel herkenbaar hoor,hier voelt het het beste en vertrouwste. Kwam eigenlijk alleen maar even vanaf mijn tel. met jullie delen dat alles goed was bij de echo vanochtend en de dokter ons zelfs nogmaals feliciteerde met deze 2 prachtige kindje,ze wegen dan ook al 1.1 kg,een beetje voor op schema dus.hij denkt ook dat ze toch wel een week of 3 vroeger zullen komen en met een keizersnede omdat het eerste beebje,het meisje,in een stuit ligt en ze waarschijnlijk niet meer draaien.zo,nu stop ik want krijg kramp in mijn vingers.tot in het nieuwe jaar lieverds.XXX
super Nikita dat je baby' s het zo goed doen en wat lief dat de arts jullie nog extra feliciteerde. jij ook een fijne jaarwisseling xxx
He Meiden!! Eindelijk een momentje voor jullie (hoewel... er liggen hier 100 overhemden te wachten tot ze gestreken gaan worden!) Lente, spannend he zo'n eerste echo (die erna trouwens ook hoor), maar als je denkt dat alles goed is komt dat wel goed! Hoeveel weken ben je dan 7? dan zie je al en mooi knipperlichtje, zo bijzonder! Mijn verkering gaat ook alle afspraken mee en ik vind dat ook heel erg fijn. Ben benieuwd hoe al je kindertjes zullen reageren! Jongens vinden het meestal wel best, maar de meiden kreeg ik allemaal zulke leuke berichtjes van op hyves en FB, heel leuk! Kaat; lekker aan het genieten van je vrije daagjes? Of op bed te snotteren en te kuchen? Leuk dat je met de bewoners naar de bios bent geweest, lijkt me superleuk ook. Ben steeds meer aan het twijfelen om ook die kant op te gaan. Mijn schoonvader werkt op een sociale werkplaats (als boekhouder dan, ha ha ha) en het lijkt me superleuk daar! Of misschien dat ik terug wil naar het Praktijkonderwijs.... Waarschijnlijk weet jij eerder wat het wordt dan wij... Jaloers! Nik; alle meubeltjes al uitgekozen? En ook een verhuizing voor de deur? Herinner ik het me goed dat jullie naar de boederij zouden gaan verhuizen? Lijkt me wel een geweldige omgeving voor 'de tweeling'. De eerst ketelpakjes al in huis? En de klompjes naatuurlijk? Of hebben boeren in Duitsland geen klompen aan, ha ha ha? MariaC; wat leuk weer wat van je te horen! Gaat snel nu. Wat vervelend dat je zoveel last hebt gehad van je bekken, ik mag ook al naar de fysio voor mijn bekken, maar meer uit voorzorg; ik ben nl hypermobiel. Heb je verder niets overgehouden aan het autoongeluk? Lijkt me zeker heel eng en zou me ook veel zorgen maken om de baby! Sloppy, dat is wel een beetje spannen dan met de ontwikkeling van Suzannah. Maar dat komt toch (meestal) wel goed met die ontwikkeling? Fijn dat je zo van het moederschap geniet! Dat is voor ons nog maar afwachten, ha ha ha! Zou je nog een derde willen?? En dan nog zo'n (als ik mag zeggen; niet) fijne zwangerschap doormaken? Of is de kans daarop niet zo groot? Blondje; wat een leuke kerstfoto's van je gezinnetje! Snoes en Iloon, voor jullie heb ik een wens gedaan voor het nieuwe jaar! Ik hoop dat het allemaal snle mag gaan en dat jullie snel met al deze zwangerschapspraat mee kunnen doen! Het lijkt me heel zwaar voor jullie om hier nu vaak te komen.... Vorig jaar ging alles nog over de behandelingen, het prikken en testen en nu de kwaaltjes en de mooie momenten! Ik denk veel aan jullie! En Chess, ik weet niet of je nog weleens hier leest maar dit geldt ook zeker voor jou! Hier gaat eigenlijk alles heel goed! Zo kan ik nog wel 5 maanden door! Niet meer misselijk, niet meer (zo erg) moe, hoofdpijn, tja, minder, maar daar kan ik wel mee leven nu. Fysio voor de bekken (waar ik nog geen last van heb, maar ik ben hypermobiel, dus uit voorzorg). En gisteren zijn we echt ontslagen uit het ziekenhuis! We moeten toch een verloskundige gaan zoeken, want ik ben gezond en ben niet meer welkom, ha ha ha! Hier een fotootje van ons, tja, dat weten we nog niet.... Jongetje of meisje! Bekijk bijlage 210840
Heyy Sjak, goed dat jij je uit voorzorg laat behandelen joh! Ik ben ook altijd al hypermobiel geweest. Wou dat ik dat ook had gedaan. Maar sinds ik haast niets meer doe, gaat het beter. Vlieg alleen tegen te muur maar dat is weer een probleem van heelk andere orde. Oh, wij gingen met 16 weken naar Drs. Papa in Amsterdam. Die doet vanaf 15 of 16 weken al geslachtsbepaling (mooie spullen heeft ie, wij zagen het ook heel duidelijk) Misschien een ideetje? Of willen jullie het niet weten van tevoren? LFN, wat goed dat de arts zo positief is. Vind het het vervelend dat je een keizersnede moet? Ik zou er denk ik wel blij mee zijn. zie best op tegen de bevalling... Lente, had ik ook hoor. Ik zat bij de Februari Mama's. Maar het ging te snel, ik kende niemand, etc. Mis je toch een stukje aansluiting... Xx
@Sjak: Ja ik zou wel een derde willen en het is zeker niet gezegt dat ik weer zo'n zware zwangerschap zal hebben maar sloppyman wil niet meer naar het ziekenhuis toe (dus geen IVF). Het is goed zo Ik had nooit verwacht om 1 kindje te mogen krijgen en nu hebben we er 2 @Lente: Kerst...tja......heerlijk met z'n 4tjes en verder wil ik het er niet over hebben. SM heeft weer voor een hoop negatieviteit gezorgd. Ik herken dat ook wel hoor. Ik schrijf dan bij een ander topic hier (pink ladys) en ik kan mijn draai eigenlijk nergens anders echt meer vinden. Moet ik ook zeggen dat het me aan de tijd ontbreekt om ergens anders te schrijven. Als je op iedereen wil reageren ben je al snel 15/20min verder en dan wil je zelf ook nog wat zeggen....... @Nikita: fijn dat je kleintjes het zo goed doen. Baal je van de KS of vind je het toch wel fijn? En 3wkn eerder is toch heel netjes bij een tweeling hoor @MariaC: wat een elende met jullie huis zeg! Ik hoop dat jullie snel een oplossing zullen vinden. Hier toch wel wat moeite met het "willen zwanger worden" uitzetten. Het is voor 11jaar lang mijn doel ik net leven geweest en nu we gezegend zijn met 2 prachtige meiden hoeft het niet meer en ik weet niet hoe ik dit moet doen........ Pfff zou eigenlijk een topic moeten zijn hoe je elkaar daarbij kan helpen. Of een soort nazorg of zo in het ziekenhuis.....ik kan er ook niks over vinden, misschien ben ik wel de enige die die knop niet kan vinden van alleen maar denken aan zwanger willen worden naar zorgen dat je niet zwanger word...... Ik vind het moeilijk. Als ik hier morgen niet kan zijn: FIJNE JAAR WISSELING EN TOT VOLGEND JAAR!!