De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spring

spring Niet meer actief

allemaal de beste wensen en een gezond en gelukkig 2012!
    Sjak wat ligt het baby`tje er lief bij
    xxx lente

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds, sorry voor de verwaarlozing.. We zijn over en waren daar heeeeeel erg druk mee, maar we zijn al een heel eind..:)

Alsnog allemaal een super vruchtbaar, gezegend, mooi, spannend en mooi 2012 toe gewenst.!!

Maria wat naar zeg dat ze daarin nu zo moeilijk doen.. Hoop dat jullie lkkr kunnen blijven zitten waar je zit.. Je zit tog in Hoorn of niet.?

Sjakkie wat een mooie foto, wat al veel groter dan de vorige keer he..:) Nice.! Maar nog niet weten wat het wordt oownee bummer.! Dan hoop ik het idd nu eerder te weten dan jij..:) Oow helemaal niet gemeen bedoelt hoor..
    Wat fijn dat je uit voorzorg al bij een fysio loopt zegt.. En nu lkkr naar de verloskundige, wel fijn dat je zo lang in het ziekenhuis mocht blijven..

Lente ja ik ben soms ook weleens bang dat ik de beeb eruit proest, maja het zal wel niet.. Hou je het nog een beetje voor je echo.?
    Hier ook hoor dat dit tog als thuis voelt al klets ik ook wel elders en natuurlijk is het gezellig maar niet zoals hier.. Nergens zo fijn als thuis he..:D

Nik wilde al vorige week voor je schreeuwen voor je echo maja vanaf telefoon is irritant..:) Maar dan nu, wat super dat alles nog steeds goed gaat en dat je ze zelfs wat voor liggen.! Geplande keizersnee dus ws.? Hoe kijk je daar zelf tegen aan.?

Slopperd, lijkt me ook raar idd... Vooral jij die er echt zoooo lang mee bezig is geweest ook al zou je geen derde meer willen het uitzetten en je hele houding tegen over het zwanger worden veranderen lijkt me lastig idd..

Iloon en Snoes denk heel veel aan jullie.! Dikke knufkus.!:)

Hier alles goed net over dus en daar drukdrukdruk mee, waardoor ik de beeb af en toe een btje vergeet..:$ Maar me lijf en dus beeb schreeuwt wel hoor als ik te hard door dender..:) Over 2 en een halve week dus de geslachtbepaling, bij dr Papa idd Maria.. Echt super veel zin in.. Manlief kan helaas niet mee..:(:( Maar mijn mamsie gaat mee.. En heb 10 feb me 20 weken echo en dan kan manlief wel mee dus dat scheelt..

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden...
    Iedereen goed het in het nieuwe jaar aangekomen??
    Wij wel, lekker rustig, niets bijzonders gedaan...
    Maandag weer bij de gyn. voornamelijk voor mij ( en alles gelukkig TOPPIE:D) maar ook even kindjes kijken...liggen ze wel weer alletwee met hun koppies naar beneden...maar de gyn. raadt ook een keijzersnede, ze draaien nog veels te veel, en dan is het gevaar voor het 2 kindjes dwars te komen liggen veels te groot...Als het zo doorgaat kunnen we de keijzersende idd. gewoon plannen, rond de 37e- 38e week...

Op zich vind ik een keijzesnede wel een beetje jammer, maar het is beter voor beide kindjes. dus dat maakt de keuze erg makkelijk...ook heb ik meer schrik voor de keijzersnede als voor een gewone bevalling...ben zo bang voor die verdoving en ruggeprik...maar ja, narcose is ook geen optie want dan kan manlief er niet bij zijn, en verslaap ik de eerste uurtjes met mijn beebjes...

Nu jammer genoeg nog altijd even druk druk bezig...maar zal binnenkort zeker ook even wat nieuwe foto´s spammen...

Sjak...ooit zullen we wel naar een boerderij gaan, maar eerst nog even een huurhuisje...we weten nog niet goed waar we ons echt willen settelen.
    Heb trouwens een super leuke website gevonden waar je baby en kinderklompjes kunt laten bedrukken...:D
    Fijn dat je niet meer welkom bent in het ziekenhuis, en ook dat je al ind e gaten wordt gehouden door de fysio...

Sloppy, kan me voorstellen dat die knop maar moeilijk omgaat bij je...het was zo`n groot deel van je leven voor zo lang hé...kan je nog niet helpen, maar hopelijk lukt het je er iets over te vinden...

Kaaatje en Lente...haha, hier niet bang om het beebje eruit te hoesten, maar wel om het eruit te drukken...:(;)

Maria, wat balen zeg van jullie woonsituatie...hopelijk kom je er snel uit...

Iloon en Snoes ( en Chesser mocht je dit lezen) voor jullie gewoon een super dikke knuffel en ik wens jullie een fantastisch nieuwjaar waaron al jullie wensen en dromen uit mogen komen...♥

Alle anderen natuurlijk ook nogmaals een HAPPY NEWYEAR...:D

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even de trotse mama uithangen, foto's van ons meisje. De foto op mijn buik is al een paar weken oud, die in de box van 1,5 week geleden. Heb mijn avatar ook aangepast, zijn haar voetjes.

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...*schaamschaam* jouw helemaal vergeten...maar wat een prachtig dochtertje heb je toch...was ze bang van het vuurwerk??

Meiden...hopelijk ben ik niemand anders vergeten....goed voornemen voor 2012: beter opletten bij het schrijven op ZP...;)

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden,

Allereerst een heel mooi, gezond, gezellig en gelukkig 2012 gewenst!
    Helemaal eens, ik schrijf ook bij een ander forum maar voel me hierbt meeste thuis, iedereen is zo betrokken en lief voor elkaar.

Maria; wat ontzettend rot van je huis, heel veel succes. Wanneer heb je weer een groeiecho? Hoe gaatbpt nu met je?

Lente; zo leuk dat je terug bent, en vooral dat je zwanger bent! Kun je t al geloven??

Sjak; mooie foto, en nu naar de vk, fijn.

Kaat; wat leuk dat je over bent, bevalt het huis goed? Spannend aftellen naar de geslachtsbepalingsecho...

Nikita; Fijn dat alles weer goed was met jouw beebjes. En een ks, ja ik snap dat je er tegenop ziet. Ik heb altijd gezegd dat ik dat t engste vond als dat zou moeten. Maar toen me verteld werd dat t voor ons meisje t beste was vond ik t al snel prima. De ruggeprik heb ik niets van gevoeld, misschien omdat ik ondertussen weeen had, maar werkelijk niets. Zo ook de katheter was een eitje. Uiteindelijk narcos gehad omdat de ruggeprik niet werkte, voelde nog pijn, en ook dat is voor mij niet erg geweest, het is zo gelopen en het ging meteen heel goed met Isa naar omstamdigheden das t enige waar ik mee bezig was toen ik wakker werd. Mijn vriend is er overigens wel bij geweest,hij moest weg toen ik onder narcose ging maar werd snel teruggehaald, binnen 3 minuten was ze eruit.
    Dank je! Ze heeft dwars door t vuurwerk heen geslapen.

Isa heeft gisteren eerste prikjes gehad en de nacht ervoor voor t eerst verkouden geworden. Ze heeft dikke plekjes op haar beentjes en koorts sinds gisteravond, 38,9 en ze piepte heel zielig met natte oogjes. (als moeder breekt je hart) Zijn bij hap geweest en hebben pijnstillers gehad, ze hebben overlegd met kinderarts van t ziekenhuis en die belde me vanmorgen hoe t ging. Ze drinkt nog goed zolang ze dat doet gewoon uitzieken, bij twijfel mag ik de kinderafdeling van het zh rechtstreeks bellen, das wel fijn. Omdat ze te vroeg was zijn ze gelukkig extra alert en wij ook. Ze slaapt vandaag veel en vamiddag was de koorts al wat gezakt tov vanmorgen.

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    O nee, wat zielig zeg, zo`n klein mensje en dan verkouden...Hopelijk gaat het vlug beter mer ze en wat fijn dat alle dokters extra allert zijn.

Even wat vraagjes aan je over de KS...
    Hoelang lag je in het ziekenhuis hierna??
    En hoelang voor je weer pijnvrij was??
    Hoe kwam het eigenlijk dat de ruggeprik niet werkte??
    Ik wist niet dat bij narcose de vader toch aanwezig mocht zijn zodra de mama slaapt...toen ik gister tegen de dokter zei dat ik dat wel heel erg jammer vond voor manlief, zei hij hier niks over...misschien is het dan toch weer anders hier...

8. spring

spring Niet meer actief

Ha meiden,
    Nikita wat fijn dat alles goed met jullie drietjes gaat en goed dat jij je voorbereidt op de ks.
    Kaatje hoera weer lekker op jullie zelf. Proficiat en binnenkort Dr. Papa. Leuk!
    Blondje wat onwijs schattig je Atavar.
    Hier eindelijk van het hoesten af nadat ik toch maar een homeophatisch hoestdrankje heb genomen en er komt werkelijk niets uit mijn handen. Maar goed dat ik vakantie heb.
    Morgen is het dan eindelijk zover...
    Fijne dag meiden

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Nik zei het ook al ergens anders, maar snap je je angst heel goed hoor.. Is ook heel eng toch en vooral de napijn idd.. Als ik er aan denk hoeveel pijn ik al na een punctie had, auauau.. Maja als het het beste voor de beebs is dat doe je het ook gewoon idd.. Wat moet moet..

Blondy wat een poppetje zeg.! Oow en nu zo ziekjes, aaahhww zooo zielig.. Snap dat je hartje ervan breekt.. Dikke knuffel..

Lente whaaaa morgen..!!! Ooowwww zooo leuk en spannend en en en en..:):) Ben benieuwdm, gelijk hier komen schreeuwen he..:D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wat een prachtige foto's Blondje!!

@Lente: Whhhaaa morgen de mooiste dag van jullie leven....tot nu toe dan. Ik duim voor je dat ej met prachtplaatjes terug komt hoor :D
    Hoe laat mag je?

11. spring

spring Niet meer actief

We mogen al om kwart over elf Sloppy en whoeah vind het supet dat het eindelijk zover is. Ben zo benieuwd. Misschien dat er daarna wat uit mijn handen kom want doe werkelijk niets behalve veel slapen.
    Laat jullie morgen weten hoe of wat.

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, ik denk aan je morgen...:D

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lente succes zometeen.!!

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Bedankt voor de reacties op de foto van ons meisje!:)

Allereerst Lente; heel veel succes en plezier vandaag, zal aan je denken. moet je nu eigenlijk naar t zh voor n echo of niet?? Beterschap met je verkoudheid!

Nikita; Vraag maar raak! Ik ben 10 dagen in het zh gebleven, dit kon omdat isa er nog lag, dannmag je max 10 dagen blijven. (daarna alleen naar huis was niet leuk) normaal mag je met 4 dagen na de ks naar huis, vind ik heel snel want je kunt maar weinig. Ik kon een dag na de ks in een rolstoel zitten, na 3 dagen voorzichtig hele kleine stukjes lopen achter de rolstoel. Heb ruim 2 weken met rolstoel gelopen als ik naar isa in het zh ging, dan ging ik heen lopen erachter en terug er in geduwd worden. Daarna ging t iedere week wat beter, echt langzaam opbouwen anders kom je jezelf tegen door pijn aan de wond. Ik vind de 6 wk dat je niet mag tillen, autorijden, stofzuigen etc een goede richtlijn, vanaf toen was de pijn ver weg al blijft het als ik moe ben wel eens gevoelig, blijft zwak nog zwak punt en huid blijft doof. Het litteken zelf valt mij alles mee, niet groot en zit onder mijn onderbroek, laag op mijn buik. En is wat moois van gekomen.:) De enige operatie waar je iets moois voor terugkrijgt zei laatst de kinderarts. Oh ja, ruggeprik werkte niet omdat ik een verborgen open rug heb, nooit last van verder, maar hierdoor lopen mijn zenuwen anders. Ze waren al begonnen met snijden en vriend zat er naast in ok-pak, toen voelde ik nog iets. Ze hebben me toen onder zijl gebracht daarvoor moest hij weg, toen werd de sluis in de ok opengemept (met zon knop) zodat hij er bij kon zijn. Ik denk dat dit mocht omdat hij er toch al was, normaal mag dit vaak niet omdat het akelig is je geliefde zo te zien, met een slang in de keel en weg, werd ons verteld. Wat n verhaal is t geworden,ik hoop dat je er iets wijzer van wordt.

Kaat; snel binnenwippen zonder te vertellen hoe het met jou gaat! Vertel, vertel!

Isa is weer beter geluikkig, sinds gister geen koorts meer en ze was weer veel meer wakker gisteren, gelukkig! Sinds van het weekend slaapt ze goed in savonds zonder overstuur te raken, rond 23.30-0.00 tot ergens tussen 6.00 en 8.00. Hoop dat het zo blijft, super! Dan hoop ik de ergste vermoeidheid n beetje kwijt te raken. Afgelopen weken sliep ik niet voor 1.00 - 2.00 en dat breekt op.
    Xxx

15. spring

spring Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal. Over twee uur weet ik meer.
    Blondje ik heb op advies de vk gebeld. Zkh kan altijd nog.Spannend.....zit hier met een glimlach dus moet haast wel goed zijn.
    Dag lieverds en fijn dat Isa weer beter is.

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: ik ben bijna net zo nerveus als jullie ;) Heel veel succes zo!

17. spring

spring Niet meer actief

Lieverds helaas heeft het kindje het niet gered waarschijnlijk deze week gestopt met groeien. Ben helemaal verdoofd en droomprins huilt volop.
    Lief dat jullie zo aan mij gedacht hebben xxx

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhhh lente! Wat erg voor jullie :( ik huil met jullie mee :(
    Als je hier was zou ik je een hele dikke knuffel geven!

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Oownee Lente wat verschrikkelijk.!!!:(:(:(
    Er zijn geen woorden voor.! Huil, schreeuw, doe alles wat je wilt.! Hele super dikke knuffel.!!

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow nee Lente....het was zooo dichtbij en wordt dan toch weer afgepakt...hoe gemeen...:(
    Lieverd, ik hoop dat het jullie nog een keer is gegung al weet ik niet hoe jullie hierzelf tegenover staan...
    Geef jouw en je droomprins een hele dikke knuffel en alle kracht en liefde van de wereld...♥

Deel Deze Pagina