De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh lente wat een ontzettende slecht nieuws! Hoe kan t jullie weer worden afgepakt.. Heel veel sterkte voor jou en droomprins.

2. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn god Lente, dit had ik niet verwacht te lezen... Wat vreselijk voor jullie! Heb er verder geen woorden voor.
    Veel sterkte samen.
    Een enorme dikke kus, knuffel en een traan van mij!

3. spring

spring Niet meer actief

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reakties. Voel me zo verschrikkelijk! Heb het gevoel dat ik schuldig ben. Zie mijn weblog. Vraag me af hoe ik hier over heen kom! Hij was zo welkom en nu draag ik een dood kindje bij mij. Voel me zo verdrietig en teleurgesteld.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lieve Lente,

Heb je blogje gelezen en snap je gevoel heel goed, maar zoals daar ook al werd gereageerd door hele lieve mensen denk ik echt niet dat jou drankje de oorzaak is geweest..
    Zeker weten doe je het nooit en ik snap dat dat het juist voor jou zo ondraaglijk en verschrikkelijk moeilijk maakt..
    Probeer jezelf niet de schuld te geven, al is het alleen maar omdat je er simpel weg helaas niets meer op schiet..:(:(

Ik hoop en bid heel hard dat dit wonder jullie nogmaals mag overkomen en dan mag volgroeien tot een prachtige beeb met alles erop en eraan..

Wat is maandag de bedoeling.? Wordt je gecurreteerd of wordt er dan besproken wat er gaat gebeuren.?

Hele dikke knuffel.!

5. spring

spring Niet meer actief

dank je wel lieve Kaat. Door het opgeschreven te hebben voelt de schuld gek gdnoeg minder en natuurlijk ook de lieve reakties hierop. Ook jij Blondje erg bedankt voor je lieve woorden.
    Ik heb geen flauw idee maandag maar ik vermoed dat dan idd. de opties bekeken worden en voor de zekerheid nog een echo. gelukkig kunnen we er samen over praten en is mijn werk heel begripvol.
    liefs
    Lente

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Lente, ik hoop zo dat je dit rotte gevoel los kunt laten...
    Ik denk ook dat het niks met het drankje te maken heeft gehad hoor...al is het wel een doos van een apothekersassistente geweest door jouw een drankje met alcohol mee te geven.
    Overal lees je dat het in het begin nu eenmaal erop of eronder is, en dat alcohol, zeker dit kleine beetje, er geen invloed op heeft.
    Lieverd, meer kan ik niet zeggen, ik hoop alleen dat je het snel wat los kunt laten, en wens je heeeeeel veeeeel sterkte voor het week-end en voor maandag...♥♥♥♥♥

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @LFNà Snap je vrees voor een keizersnede, maar ook de beweegredenen van je arts. Bavallen is hoe dan ook spannend en een beetje eng... brrr.. En er is niet aan te ontkomen...
    @Blondjeà Wat een heerlijk meisje! Thanxx voor het delen van de foto’s. We waren woensdag naar de vlos en die vind ons kindje groot genoeg. Ze zei dat echo’s niet heel veel zeggen nu, omdat het allemaal wat lastig te meten is nu het zo groot is. Ons meisje is al ingedaald. Ik waggel ook wat af, haha. Oh en dat je meisje ziek was… dat lijkt me zo moeilijk. Je baby is zo weerloos, er is zo weinig wat je kunt doen. Vreselijk! Oh enne… ik weet nog meer operaties waar je iets moois voor terugkrijgt hoor ;) Maar geen enkele zo mooi en zo bijzonder als een KS voor je babyJ
    @Lenteà Wat een afschuwelijk bericht! Nee nee nee nee! Wat wreed en vreselijk! Hoe veel weken was je nu? Heel veel sterkte voor jou en je droomprins, lieverd!

8. spring

spring Niet meer actief

Dank jullie wel lieverds. mamamaria bijna is het zo ver. Veel succes alvast. Was ruim zeven weken zwanger en het hartje was nog maar pas gestopt.
    Maandag naar het ziekenhuis en waarschijnlijk nog een laatste keer naar ons kindje kijken. snik...
    Dag lieverds xxx

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Vreselijk Lente...
    Ik hoop zo dat het wonder jullie nogmaals gegund wordt.
    Het is zo gemeen dat je het nu hebt mogen omarmen, werkelijker dan ooit, en dat je het nu los moet laten.
    *knufff*

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Och lente toch! Dit is echt niet jou schuld meis!
    Dit is niet iets wat jij had kunnen voorkomen en gewoon en rot streek van de natuur.
    Ik leef erg met jullie mee en ik hoop zo dat het een boze droom is.........wat het helaas niet is :(

Een hele dikke digi knuffff xox

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Goedemorgen, Alli Illegali vanaf werk..

Lente wat fijn dat het schuld gevoel door het op te schrijven zakt.. Dikke knuf nogmaals.. Heel veel sterkte morgen, k ben bij je in gedachten.!

Maria wat ga je hard zeg.. Al ingedaald.?! :) Hoe kijk je tegen de bevalling aan.?

Fijne zondag (ondanks alles) lieverds.!! Ook de lieverds die hier wat minder zijn.!!

12. spring

spring Niet meer actief

O wat zijn jullie lief en ik ben zo blij dat ik jullie heb. Hier wordt ik elke dag wakker met een klein stemmetje in mijn achterhoofd: "wat als?" die ik probeer de kop in te drukken met alle lieve adviezen en woorden van het forum en vrienden en ook mezelf. Toch blijft het een beetje knagen. Toch als ik terug denk voelde ik mij zondag ineens neerslachtig en niet meer zo blij als al die tijd. Zat te mopperen op de troep en achterstallige was enzo terwijl ik de weken daarvoor zoiets had van: "nou en!" Dus waarschijnlijk voelde mijn onbewustzijn al aan dat het mis zou gaan. Wat is het toch raar om geslingerd te worden van blije ongeloof in treurige realiteit. Het enige lichtpuntje is dat ik spontaan zwanger ben geworden en dat als god het wil dit nog een keer kan gebeuren. Daar houd ik me voor nu maar even aan vast. En het irreeële verlangen dat er morgen ineens een knipperlichtje te zien is. Zucht....
    Mamamaria wat fijn dat alles er gunstig uit ziet.
    Snoes en Iloon ik hoop dat dit jaar ook jullie jaar mag worden. En van mij en Chestertje natuurlijk.
    Fijn dag lieverds,
    Lente

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: ja het enige wat je nu weet is: ja kan zwanger worden.......
    Dat blijft een heel klein pleistertje op deze enorme wond maar het is wel een bevestiging....

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hee Ali Illegali!

Ja al ingedaald.... wel vroeg toch?
    Bevalling zie ik tegenop. Ik had vannacht zo'n mama-paniek. Mariaman had de box in elkaar gezet en in de kamer gezet met een kleedje er in, speeltjes.

Ik kwam thuis: Ohhh een échte box. Voor een écht kindje. En die zit in MIJN buik ?!!!!!!!!!!!!
    TOen de paniek: ik kan toch nooit een goede moeder zijn, blablalba...

Nu is het gezakt. Maar vannacht was ik één en al drama...

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @maria: zo herkenbaar die paniek aanval! Hahahaha ja er zit een echte baby in je buik en tuurlijk word je een goed moeder.
    Bij megan heb ik de eerste dgn alleen bv gegeven en op een afstandje gekeken hoe sloppyman, kraamzorg en mijn moeder de rest deden omdat ik dacht dat ik het nooit zo goed kon als hun.
    En nu al ingedaald zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen......
    Je kleintje mag nog wel even blijven zitten ;)

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Sloppy, zo zie ik het ook voor me... van een afstandje kijken.
    En dan mezelf steeds knijpen...

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hahahaha YEP! Zo zag ik eruit :D
    En we hebben de video beelden om het te bewijzen :)

18. sjak

sjak Niet meer actief

Lieve Lente,

Sterkte vandaag, ik denk aan je.

Dikke Kus

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: heel veel sterkte vandaag meis! Ik denk aan je ~xox~

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente; veel sterkte vandaag, denk aan je.

Kaat; hoe gaat het met jou? Aan t aftellen voor de echo, houden jullie t voor jezelf wat t wordt of niet?

Maria; komt goed hoor met dat meisje in je buik! Spannend allemaal he?! Ik heb dat nooit echt gehad, denk doordat ons meisje er op eens zo vroeg was. Gaat het al beter met je? Heb je al verlof?

Sjak; hoe gaat t met jou, al lekker aan t groeien en niet teveel,kwaaltjes?

Sloppy; blijft bijzonder en af en toe onwerkelijk he dat t jouw kindjes zijn?
    Heb ik wel iig, het is zo iets moois en overweldigends.

Nikita; hoe gaat met jou en de tweeling? Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw buikje nu! Het schiet al op he.

Met ons gaat alles goed, vandaag lekker rommeldagje thuis, wasjes draaien en opruimen en met de kleine meid knuffelen. Heb haar al lekker in badje gedaan, daar geniet ze echt van. En ik ook, niks zo schattig als haar stevige babybeentjes met ontzichtbare stiekjes.;)

Fijne dag meiden en speciaal voor Lente een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina