De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Ha ha ha Maria, tuurlijk kan je dat! Dat is de natuur (zegt mijn moeder....) Hoewel ik heel veel neefjes en nichtjes heb en op allemaal gepast heb en ze regelmatig hier logeren, denk ik dat ik dat ook zal krijgen hoor... Ze zijn ook zo klein en breekbaar in het begin. Mijn moeder zegt dan: niet zeuren! Jullie zijn toch ook allemaal groot geworden en wij waren ook geen ervaren moeders! (ha ha ha, ik ben de jongste van 5, mijn moeder 1 van 12!)

He Blondje, ja hier groeit het lekker en eigenlijk geen kwaaltjes meer. Niet misselijk, moe of sjaggo.... Maar helaas wel bekkeninstabiliteit. Nog niet heel veel last van, maar ik heb wel van de Fysio te horen gekregen dat ik me aan een schema moet gaan houden: 2 uur op 15 minuten plat! En ik krijg nog geen bekkenband, omdat ze denkt dat ik dan teveel ga doen... Ik was gisteren aan de babykamer begonnen, leeghalen, naar zolder brengen en behang krabben. Dat mag dus niet meer, beetje jammer voor mijn verkering, ha ha ha, die haat dit soort klusjes!

Verder hebben we de wagen binnen! Zo mooi, zo blij, dat ik eigenlijk de hond erin wil stoppen en een rondje gaan lopen. Maar dat is een beetje raar....

Dikke kus, ga effe plat!

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; oeh das minder nu al bekkeninstabiliteit, moet je ook minder gaan werkennof niet? Wel fijn dat je andere klachten allemaal weg zijn! Ik voelde me vanaf 15 weken tm 30 weken ook super! Gaaf he spulletjes verzamelen voor de kleine. Wat voor wagen heb je? Toen isa net uit het zh was leek het ook net of ik met een lege wagen in de stad liep, vroeg ook wel eens iemand haha.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Sjak: wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt!

@Blondje: het blijft heel onwerkelijk.........bij Megan had ik steeds het gevoel dat er elk moment aangebeld kon worden en ze haar dan kwamen halen omdat het ziekenhuis een fout gemaakt had en ze helemaal niet van mij was.
    Bij Suzannah veel minder maar het blijft af en toe wel dat ik in een droom leef en elk moment wakker kan worden.

4. sjak

sjak Niet meer actief

#3644 sjak, 9 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2012
    Heb dit jaar een "sabatical", de MMM en de ziektes van mijn vader en zussen en alle hormonen werden me even teveel. Dus ben ik per 1 aug gestopt en was van plan in januari weer te beginnen, maar helaas gaat dat dus niet door en zal dat het nieuwe schooljaar worden.
    Ohwm heb zo'n mooie wagen!!! Zal proberen via mijn I-phone een foto te plaatsen, maar ik weet niet hoe dit moet.

Bekijk bijlage 213422

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Agossss, dat is helemaal erg!

@ All--> Hoe laat moest Lente vandaag?
    Xx

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sjak: balen dat werken nog niet zal lukken! En gave wagen hoor!

@maria: je kan bij lente haar blog lezen hoe het is gegaan. Helaas heeft ze bevestigd gekregen dat het niet goed is met het kleintje

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, ik denk aan je vandaag...

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Waar kanik haar blog vinden?

@ Lente--> Sterkte meis...:(:(

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Lieverd,

Maria ja snap je paniekaanval heel goed.. Denk dat het besef van beebje ook echt pas komt als het in je armen ligt.. En ik ben er ook van overtuigd dat we het allemaal wel kunnen maar dat betekend niet dat we minder er niet over panieken..:)

Blondy klinkt als een erg gezellig dagje vandaag..:) Wanneer moet je weer gaan werken btw.?

Sjakkie je bent gewoon een jaartje vrij.. Hoe fijn is dat zeg.! Maar wat ontzettend rot dat je last hebt van je bekken.. :(
    Vind je wagen echt super mooi.. Wij zijn afgelopen weekend ook babyspul wezen kijken, wij gaan ws voor de joolz special edition..:)
    En jullie ook druk met het kamertje, weet je al wat jullie willen kwa kleuren enzow.?

Slopperd ja onwerkelijk he 2 mooie meiden.. Las bij Lente stukje ook over curreteren bij jou.? Hoe wat waar.? Schrok er een beetje van.?

Hier alles goed hoor, begin nu echt te groeien, gister de eerste die heel voorzichtig aan me vroeg of ik misschien zwanger was.. Antwoord ja met een big smile natuurlijk..
    Nog wel heel veel last van me darmen en hoofdpijn aanvallen, maar das meestal maar kort dus goed te doen.. En last van me stuitje en billen, moet donderdag naar de verloskundige dus zal dan wel horen of k het gewoon moet aan zien of niet.. Maar ondanks de kleine klachtjes voel ik me heerlijk hoor en vooral erg blij..

Lente had al gereageerd bij je stukje.! Super dikke knuffel.!!!!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Kaaat: ik heb curretage gehad omdat er een stukje placenta was achter gebleven en dit zat zo vast dat ze het 2keer hebben moeten doen om zeker te zijn dat alles weg was. Dus niet heel ernstig alleen maar vervelend.

11. spring

spring Niet meer actief

Dag lieverds,

Bedankt voor jullie medeleven. Mamamaria je wordt vast een hele leuke lieve mama en ook mama's mogen fouten maken hoor! Haha kinderen zijn zelf ook niet altijd engeltjes : )
    Ik ga toch kiezen voor curretage zoals sommige al op mijn blog hebben kunnen lezen (bovenaan weblogs aanklikken en dan zie je mij ertussen staan) en volgende week dinsdag is het zover. Heb me in ieder geval voor de komende twee weken ziek gemeld.
    Valt niet mee dit allemaal maar ja ik heb geen keus in deze.
    Sjak wat een mooie wagen hahaha je hond erin rond rijden zou wel gek staan maar je kan zeggen dat je vast aan het proefdraaien bent (de mensen zullen dan eerder denken doordraaien).
    Wat leuk Kaatje de eerste voorzichtige reakties. Lijkt me zo gaaf.

Ga maar eens weer.

Dag lieverds

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Slopperd aah bah.! Gelukkig heb je er zelf niet veel last van gehad.!

Lente je bent een topper! En heel goed dat je jezelf 2 weken heb ziek gemeld! Geef jezelf en droomprins ruim de tijd om dit grote verdriet een plekje te geven!

Fijne avond!

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; wat heerlijk een sabatical! Wat een gave wagen zeg! Echt heel mooi! Lukte jou dat plaatsen vanaf jou Iphone!? Dan ben ik nl heel benieuwd hoe, t lukt me ook niet namelijk!

Kaat; Dat is gaaf he de eerste keer dat ze je vragen "op straat" of je zwanger bent! Balen van je kwaaltjes hopelijk gaan ze nog over. Ik vond zwanger zijn ook zo leuk, was er eigenlijk ook nog niet klaar mee. Das ook n hele mooie wagen, wlke uitvoering? Wij hebben een bugaboo special edition denim. Hele fijne kinderwagen!

Lente; Had je weblog gelezen, fijn dat je zon prettig gesprek hebt gehad in het ziekenhuis. Was je in Breda? Heb het zo met jullie te doen, het is zo verdrietig. Nogmaals veel sterkte! En groot gelijk dat je 2 weken hebt ziek gemeld.

Ik "mag" 27 februari weer werken. Nog totaal geen behoefte aan nu, misschien tegen die tijd wel. Had 17 weken, waarvan 14 met Isa thuis, nu nog 7 weken dus op de helft.:) vandaag eerst de badkamer poetsen en dan naar de stad wandelen met mijn meisje. En morgen is vriendlief weer thuis, die heeft zijn papadag al laten ingaan per 1 januari.

14. sjak

sjak Niet meer actief

Kaat, we moeten nog twee weken wachten voordat we een behangetje en kleurtjes uit kunnen kiezen.... Wanneer ging jij ook alweer naar dr papa? Joolz vind ik ook gaaf en stokke ook! Maar maxi cosimura 4 is ook lekker hoog! Op de laagste stand staat ie goed voor mij (1.80) maar mijn moeder kan er niet achter met der 1.60!

Blondje, ik heb het maar via mijn flaptop gedaan, kreeg het niet voor elkaar.... Lekker wandelen met isa! Heerlijk. Ben ook zo blij met mijn uitgerekende datum in juni... Kan ik heel de zomer naar buiten! ( misschien wordt het zelfs wel mei volgens Fysio, als de BI te erg wordt... Maar daar gaan we niet vanuit!

15. spring

spring Niet meer actief

Hee lieverds, hier ben ik ff. ga zo naar de sportschool Pilates doen en misschien de sauna in. Heb inmiddels veel steun in een nieuw topic gtopje met leeftijdsgenoten die min of meer in dezelfe schuitje zitten. erg fijn clubjr opk ben er erg blij mee.
    Vamochtend was ik ineens erg misselijk de spanning denk ik.

Fijne dag lieverds

Blondje ik ga nu in Roosendaal naar het zkh

16. spring

spring Niet meer actief

Let maar niet op de fouten geen zin om te verbeteren

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    lente lieverd, ik vind je een topwijf hoor, als ik het zo uit mag drukken.
    Alle tegenslagen maken je alleen maar sterker lijkt het en ik ben blij om te lezen dat je steun vind in een topic met lotgenootjes...

vind het best wel moeilijk hoor om hier nu weer over naar de orde van de dag te gaan en op alle anderen te reageren...

Maria, hier komt soms ook heel lichtelijk paniek op hoor.
    Zeker als ik in het babykamertje zit en de beebjes trappen...ohoh, denk ik dan, over 2 maanden liggen jullie in jullie bedjes...en dan...........:(;)
    Maar denk toch dat ik de hele zwangerschap enger vind-vond dan als ze er straks zijn...laat me gewoon verrassen en alles over me heenkomen...net zoals jullie mam zegt...ik ben ook de oudste en mijn ouders hebben mij ook onervaren ( en zonder Google;)) groot gekregen...komt helemaal goed hoor...

Blondje, klinkt heerlijk zo`n knuffeldagje...geniet er nog maar van voor je weer mag-moet gaan werken...

Sjak...prachtige wagen hoor, en lekker op tijd gaan liggen hoor...

Kaaatje, leuk hé als ze gaan vragen...en straks krijg je net als bij nu, dat iedereen maar naar je staat te kijken en vraagt hoeland je nog moet...;)

Zet een paar foto´s in mij album...kamertje is nog lang niet af hoor maar wordt wel al heeeel gezellig en dat ondanks dat we er niet veel aan doen omdat we in de zomer gaan verhuizen...maar een paar versieringen enz. komen er nog...

18. spring

spring Niet meer actief

Ha lieverds,
    Om met de deur in huis te vallen ik ga jullie weer verlaten. Zie ook weblog. Zal jullie missen maar doe dit puur voor mezelf. Zal via hyves hopelijl de mooie berichten zien langskomen. Ik was zo lekker in balans en dat wil ik weer bereiken. Mamamaria je wordt vast een fantastische moedet zoals jullie allemaal. Wie weet kom ik hier ooit weer terug. Laten we het hopen heel veel liefs en bedankt dat jullie er voor me zijn xxx Lente

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lieve Lente snap je heel goed, hoe jammer ik het ook vind.. Hoop je snel weer hier terug te zien.. Heel veel sterkte en geluk met droomprins..

Blondy 27 februari dat is nog wel even, maar miss gaat t ook wel weer heel snel.. Hoe gaan jullie het doen met opvang als het werk weer begint.?

Sjakkie wow wist niet dat je zo lang was.? Ja ben echt verliefs op de Joolz en ik ben ook maar klein en manlief ietsjes groter, dus moet lukken voor ons denk ik... Als we terug zijn van Curacao zijn gaan we 1 bestellen en ook alle meubeltjes..:)

Nik je buikje is prachtig wat ik je elders ook al zei..:) En het kamertje wordt al echt een kamertje he.?! Leuk.!!:)

Fijn weekend allemaal.!

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Sjak; wat heerlijk in de zomer verlof. Das wel een pluspuntje he.

Nik; heb je kamertje bekeken, wat wordt t mooi zeg! Hoe voel je je? Ben je eigenlijk nog aan t werk?

kaat; hoe bevalt t nieuwe huis? Je hebt bijna de echo zie ik? Spannend! Isa gaat straks 1 dag naar kdv, 1 dag naar mijn ouders, 1 dag schoonouders en wij zijn beide 1 dag thuis. Ja de tijd zal idd wel snel gaan, maar wil nu nog ff genieten en niet teveel denken aan 4 dagen zonder haar.

Sloppy; hoe is t bij jou met de meiden?

Lente; heb al gereageerd op jouw blog, heel veel sterkte vandaag!

Zou vandaag naar mijn zusje en neefje gaan, maar de ene auto startte vanmorgen niet, dus vriendlief heeft de andere nu bij en kan niet gaan, had er veel zin in, jammer. Vandaag maar lekker wandelen dan, het is schitterend weer!

Deel Deze Pagina