De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Wauwww Dat is echt een prachtige wagen!!!!\
    *btje late reactie van mij;...

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey maria; komt weer ff aanwaaien zonder te vertellen hoe t gaat met jou en de kleine??

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ff een berichtje voor lente: Heel veel sterkte meis deze week!!
    dikke knufffffff

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    hihi erg he... wat lief dat je er naar vraagt.
    De nesteldrang heeft toegeslagen, of ik heb totaal geen rust in mn kont.
    Ik beweeg me door het leven als een groot slagschip en al waggelend werk ik de ene na de andere takenlijst af.

Vandaagf was hier de hele dag een timmerman klusjes aan het doen die ik zelf niet kon. Zoals het lampje vervangen van de afzuigkap, een plankje maken op de babykamer en de leuke deurknopjes bevestigen die ik voor de babykamer gekocht had, en moesten rolgordijnen opgehangen worden, het tuinhek moest gerepareerd, en zaten gaten in het plafond van die nodig dichtmoesten, plintjes moesten vast, de verwarming ontlucht, blablabla...

En nu ben ik blij... want die takenlijst is weg.
    Maar ik heb er nog een paar liggen hoor.

Fotoboeken inplakken bijvoorbeeld en allemaal van die klusjes die al jaren liggen maar nu echt moeten. Ik voel me nog helemaal niet rustig genoeg om achterover te leunen.

Ik droomde vannacht dat de baby er was... en ik maar hannessen met borstvoeding enzo, tot ik na bijna 2 dagen tegen mariaman zei: Oh liefje, we zijn de kraamzorg vergeten te bellen...

Erg he...

Ik heb nog een buikfoto:
    Bekijk bijlage 215435

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Nik, Wat een buik joh. Ik vind die van mij bijna van plastic als ie helemaal bloot is. Heb ook zo'n donkere streep van onder naar boven. Jij maar heeeel licht he.

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maria; wat n omzettend mooie en gave foto! Die heb je laten maken denk ik? vind t stiekem wel jammer dat ik geen foto's heb van n dikke buik en dat ik die ook maar kort had. Haha die nedteldrang van jou, herkenbaar! Geniet nog maar even lekker van die mooie buik.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds,

Lente ik denk aan je.! Sterkte.!

Blondy goed geregeld alle dagen ergens..:) Maar nu eerst nog heel hard genieten idd.!!
    Vervelend zeg dat de auto niet startte..:( Wel nog lkkr gewandeld vandaag.? T was een mooie dag om te wandelen idd..

Mamaria, nesteldrang goed toe geslagen..:D Dus het zal wel dichterbij komen he..:) Leuke droom trouwens hahah ik droom ook de raarste dingen..:)
    Wat een prachtige foto zeg, wowwie.!!

Slopperd wat een leuke nieuwe avatar heb jij, wat is Megan groot geworden..!!

Sjak, al zenuwachtig voor je echo volgende week.? Hebben jullie nog een speciaal voorgevoel.?

Ik nouja wij zijn zo ontzettend naar vrijdag, we leven er echt helemaal naar toe.. En dan nog 3 weken en dan lkkr 3 weekjes Curacao dat is het volgende waar we echt super naar toe leven en zoveel zin in hebben..
    Wij hebben echt een voorgevoel voor een jongen.! Maar zijn met alles blij, natuurlijk.. T is ook niet dat we liever een jongen willen, maar dat gevoel hebben we wel echt..:) We shall see friday.!!

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Blondje: Foto laten maken inderdaad. Fijne fotograaf in bovenkarspel (Noord Holland). Had jij ook erge last van de nesteldrang? En het is waar dat het dan niet lang meer duurt? oh spannend!

@ Kaat: Jij nog helemaal geen last van regeldingen omdat je mama wordt? Je hebt bijna geslachtsbepaling bij Drs. Papa! Zo leuk!!! Ik vind het ook een heel leuke man. Hij vertelt het allemaal heel goed. En zo heerlijk! Een vakantie! Zonnnn!!! Love it!!

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Mamaria oow Bovenkarspel dat zou voor ons ook nog een optie zijn..

Nee ik heb nog helemaal geen last van de regeldingen..:) Haha eerst vakantie en dan de rest, zo zie ik t.. De stress zal op t laatst echt wel komen hoor, maar nu nog echt helemaal niet..
    En ja zoveel goede verhalen over dr Papa gehoord, dus heb er ook echt heel veel zin in..! :)

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Jaa. purmereutel/bovenkarspel is niet zo'n enorm eind.
    Hij neemt onwijs de tijd. Je kan er visagie bij laten regelen en je kan allemaal achtergronden kiezen. Heel leuk.

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Nicenice.! Klinkt heel goed.! :)

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kaaat: thanks :D Je het word echt een peuter nu.....ik kan niet zeggen dat het echt een meisje is hoor word CARS is haar favo film en ze speeld het liefst met treinen en auto's :):)

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @MariaC: Wat een prachige foto! Wij hebben deze keer geen buikfoto's laten maken omdat ik al de bruidsrepotage had...............ohhhh wat heb ik een spijt! Maar ja het is niet anders.
    Ik heb wel mooie foto's van mij buik hoor.

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Sloppy, thanx meis. Wat grappig trouwens dat Megan zo'n stoere is:)

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Slopperd echt een stoere lady dus.! Is super toch.!

Maria kan je mij de naam van de fotograaf pben?

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mag wel out in the open hoor:)

fotostudioflevo, Bovenkarspel (bij het winkelcentrum)
    Hij heet Kees Jansma.

17. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden!!

Wat fijn om weer van alles over jullie te kunnen lezen en dat het met jullie goed gaat!

Lente, ik snap je zoooo goed dat je afstand moet nemen! het is te pijnlijk al onze mooie ervaringen te lezen. Dikke kus en hopelijk nog een keer een wonder voor jullie!

Sloppy, ik hou ook wel van stoere meisjes, maar dan wel in jurkjes, ha ha ha! Nee hoor, wt ze zelf fijn vinden, wel superleuk!

Kaat, spannend!!! Nog een paar daagjes en dan weet je HET! Bevalt het allemaal in je nieuwe villa?? Al helemaal gewend??

Maria, wat een mooie foto zeg! Ik wil ook graag foto's laten maken, heel gaaf! Hoe gaat het met jouw BI? Slaap jij ook met een voedingskussen? heb jij ook fysio? Bij mij gaat het nog wel goed hoor, als ik maar goed naar mijn lichaam luister...

Blondje, Ja zeker jammer dat je geen mooie buikfoto heb! Maar je hebt al een mooi meisje, dat maakt een hoop goed!

Nik, oef, Dikke Buuk!!! Mooi hoor!! leuk kamertje ook! Heb je al veel ongemakken? Zoals met lopen en rugpijn enzo? Op jou kleine (lees: dunne) lichaampje twee baby's aan de voorkant moet zwaar zijn!?

Iloon, weet niet of je nog meelees of dat je ons even aan de zijlijn heb staan.... Maar ik ben toch nieuwschierig! Hoe is de punctie gegaan??? Heb je veel pijn? KUS

Snoesje, heb je al vooruitzichten? Mis je wel een beetje hoor! Mooi hondje wordt Juul al zeg!

Hier: Vanmorgen de intake gehad voor de GUO (hebben jullie die ook gehad of gewoon SEO??? Hier na ICSI altijd GUO) onverwacht nog een echo gehad... mijn mams was mee, want verkering kon (voor het eerst!!!) echt niet weg van zijn werk, en ik ben qua groei een week vooruit gezet en voor 80% kan ik zeggen dat we een meisje krijgen met mooie lange slanke benen.... Slecht van mij, want nu weten jullie het eerder dan verkering!
    Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat het een meisje is en praat ook vaak over ze, de gyn zei dat vrouwen voor zo'n 85% ook gelijk hebben dan. (niet wetenschappelijk onderbouwd hoor, haar ervaring) Maar als het volgende week toch stiekem een jongetje is ben ik net zo blij hoor, ha ha ha! Moet ik alleen dat roze bloesje even gaan ruilen.

Nou meiden, laters!

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sjakkie wat leuk een extra echo en wat fijn dat ZE zo goed groeit.! Haha weet je het tog nog eerder dan ik, naja voor 80 %.! Heb je je verkering niet gelijk gebelt.! Mijnes kan vrijdag ook helaas niet mee, maar bel hem gelijk hij zal hem ook wel in zijn hand hebben hahaha.!:)

Even miss heel blond wat is t verschil tussen een seo en een guo.?

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; spannend, spannend vrijdag! Mogen wij t weten hier? oh weer bijna naar de zon, heerlijk! vorig jaar ook rond deze tijd he. moet je kijken hoe lang we alweer kletsen hier.

Maria; de laatste week voor de bevalling zat ik thuis met rugpijn en had wel nesteldrang ja, ben gaan wassen en de laatste dingetjes halen terwijl ik pas 33 weken zwanger was.

Sloppy; Mooie foto van je meiden in je Avatar. Stoere chick dus die Megan!:D

Sjak; He, wat gaaf zeg een meid! Echt leuk, en al meteen geshopt dus? haha dat is zo verleidelijk al die leuke rokjes en jurkjes. Wat is een GUO?? en wat is SEO?

Vandaag lekker 1,5 uur gewandeld met dit fantastiche weer, naar een vriendin en naar het bureau om te wegen, 4243 gram weegt ze inmiddels, weer 350 gram in 2 weken gegroeid! Bijgaand weer ff een foto, zit nu op de laptop dus maak er even gebruik van.

20. sjak

sjak Niet meer actief

Blondje, ze heeft lekkere dikke wangen al! Goed hoor, mooi meisje!
    Ik weet even de precieze benamingen niet, maar de seo is de 'gewone' 20weken echo en de guo is de heel erg uitgebreide 20weken echo. Guo doen ze meestal als er bij de seo iets afwijkends gevonden is. Maar na icsi doen ze (in Voorburg) standaard een guo.
    Hmmmm, beetje duidelijk? Hahaha. Kan niet alles goed opzoeken op i-phone..

En kaat, ik wilde zo graag zijn gezicht zien als ik het vertelde, hij wist ook niet dat we een echo zouden krijgen. Ik had de foto op tafel gelegd en hij keek ernaar en zei: is die van vandaag? Wat wordt het???! Hij begon helemaal te glunderen! (en daarna gelijk zijn moeder te bellen, hahaha)

X

Deel Deze Pagina