Oh Iloon, wat een superscore!! En 2 teruggeplaatst! Jij ook op roze over 2 weken, de duimen draaien!!! Xxx
Ohh Iloon wat een geweldig nieuws!! Ik ga voor je duimen hoor! @kaaat: Wat leuk een meid! Ik heb ff in je album gekeken en daar valt niks tussne te krijgen hoor @Blondje: Yep 2 meiden zijn erg duur
Heee lieverds, kom even binnen wippen. Kaaatje wat leuk een meisje. En wat een goed nieuws over Ilona. Ik duim voor je dat dit keer raak mag zijn. Hier gaat het de goede kant op. Vandaag weer gesport en vanaf morgen weer werken. En onze trouwdatum vervroegd. Dag lieverds xxxx lente
Hee Lieverd leuk dat je nog even langs komt.. En fijn dat je je iets beter voelt.. Hoop dat t werken goed gaat deze week en trouwen vervroegd.. Leukileuk! Je bent een kanjer! Hoe is t met alle andere dames.? Fijne week (gister was k vrij, dus t mag nog )
H! Meiden... Gister zijn we alledrie weer goedgekeurd bij de gyn. Nog altijd geen complicaties of grote problemen... We moeten ons nu aan gaan melden in het ziekenhuis en een datum prikken voor de KS... Spannend allemaal. Vind het soms wel eng hoor hoe deze zwangerschap zo zonder problemen verloopt... Gyn. gaat volgende week met vakantie, en de volgende afspraak is dus pas weer over 3,5 week... Best wel lang, en hoop dat ik de kindjes goed blijf voelen, goed aankom en mijn buik goed groeit, anders worden het wel lange weken... Maar de gyn. verwacht geen problemen, en mocht ik onzeker zijn moet-mag ik meteen naar het ziekenhuis van hem... Buikfotoshoot was ook leuk...wacht nu op de foto´s, voor diegene die FB hebben, daar kun je er al een paar zien... Blondje...lijkt me ook wel lekker als al het bezoek wer voorbij is...eindelijk weer alles normaal... Kaaatje...weet niet of ik je nog ergens geschreven had...wat leuk een meid... Iloon...alles goed met je...wat een super fijn nieuws voor jullie...hier wordt geduimd hoor... Lente, wat leuk je trouwen vervroegd...ben benieuwd naar foto´s strakjes...
@ LFN: Goede berichten allemaal! Wat heerlijk dat het zo probleemloos verloopt @ Lente: Fijn dat de trouwdatum vervroegd is! Voelt dan toch beter voor je, kan ik me zeker voorstellen. Tof dat je nog van je laat horen! Hoop dat het verder goed met je gaat? XxM
Het gaat goed. Vandaag weer gewerkt en collega's waren erg lief en het was fijn om weer terug te zijn. Ze zijn allemaal onder de indruk van mijn positieve kracht. Ben gelukkig weer de oude lente als voor al die ellende op mijn vorige school. Trouwn voelt ook goed en voor de niuewsgierige (haha wie niet) kijk op assepoester en wit met kort en lang in mei kijken/kopen eerst 5 kilo eraf trainen. Nikita wat fijn dat het goed gaat.super tol ga ff mijn katers kroelen xxx
Kaat; en al veel roze gekocht? Hoe reageerde je man, die was er niet bij toch? Lente; wat fijn om te lezen dat het alweer zo goed gaat en je lekker aan het sporten en werken bent. En zo fijn dat je een leuke baan en lieve collegas hebt, verdien je ook! En 13 juli is de dag! Leuk hoor, lekker gaan voorbereiden! Maria; bij jou nog rustig? Nikita; fijn dat jullie weer zijn goedgekeurd! Probeer ervan te genieten dat alles zo goed gaat! Tot hoeveel weken mogen ze maximaal blijven zitten? Wordt t dan definitief een ks? Ik zal eens kijken of ik je kan aanmelden bij facebook, ben benieuwd! Sjak; hoe is t bij jou? Hier alles goed, Isa heeft van het weekend voor het eerst echt naar me gelachen! Ik hing boven haar wieg om half 6 sochtends voor de eerste voeding en werd verwelkomt met een big smile! Ze gaat ook steeds meer kletsen en spartelen met haar beentjes en armpjes als ze blij is.
@ Blondje: Wat heerlijk moet dat zijn. Begroet te worden met zo'n big smile! Kanniewachtennnn!! Hier gaat het. Ik krijg er een raar virus bij dusw nu hoop ik echt dat ze nog ff goed blijft zitten. Heel vaste hoest, pijn op mn borst en knallende koppijn. Lijkt me niet lekker persen. Doe maar even niet nog.. Dan... dus...
Hai Lieverds.! Nik wat fijn dat jullie weer zijn goed gekeurd.. Maar 3 en een halve week is wel lang idd.. Wanneer moet je naar t ziekenhuis om een afspraak te maken voor de keizersnee, spannend.! Lente wat fijn dat je je weer beter voelt en dat t fijn was om te werken.. Ga zo je jurk even googlen, ben natuurlijk heel nieuwshierig.. Blondy aaahhwww dat was een echt smeltmoment dus.. En ik heb je op fb, jeeeeh! Ja al wel wat roze gehaald ja. Dan wordt t tog echter.. Manlief vindt t helemaal geweldig, t maakte hem ook niets uit, maar weet nu al dat zijn beeb t mooiste meisje van de klas zal zijn.. *smelt*.! Maria naar dat je een virus hebt.. T kan nu wel elk moment he.! Staat je tas al klaar.? Sjakkie how are you hun.? Vandaag de echo he.! Wacht in spanning af hier.! Iloon whaa ik duim! Snoeserd hoe is t met jou.? Weet t wel een btje maar tog Chess als je meeleest.. Haai lieverd, dikke knuffel.! Fijne dag allemaal. Ik tel de dagen echt af tot me vakantie, maar t vliegt dus ik zeur niet.!
@ Kaaat, Natuurlijk tel jij je dagen af! Heerlijk vakantie! Tas voor t ziekenhuis staat al klaar. Gisteren moesten we van de Vlos 's avonds nog even naar het ziekenhuis. Ik had 's middags controle maar ik was erg opgezet, knallende koppijn, misselijk, hogere bloeddruk dan normaal. En ik voelde de baby al een paar dagen wat minder. Ik maakte er nix van, want ik bedacht dat ze gewoon wat minder ruimte heeft nu. Moest evengoed hartfilmpje maken in het ziekenhuis. Meteen de verloskamers even goed bekeken. Ze kunnen daar hartstikke mooi sfeerlicht maken Het hartfilmpje van onze kleine meid (echt een meisje, ze hebben weer gekeken) kreeg de omschrijving 'fraai', maar ik moet wel aan de bel trekken als mijn klachten toenemen en ik moet turven hoe vaak ik haar voel op een dag. Dat moet 10 of meer zijn. Xx
Lieve meiden, Ik ben hier al zo lang niet meer geweest...erg he! Maar vind het best moeilijk om hier over al jullie zwangerschapsverhalen enzo te lezen... Ik weet dat jullie dat wel begrijpen...toch? Ik vind het superlief dat jullie nog wel eens aan me denken en mijn naam hier zo af en toe nog valt...doet me wel goed hoor! Sommige van jullie lees ik nog wel eens op hyves en facebook...toch leuk om op die manier nog wat mee te krijgen! Blondje: Wat is jullie meisje toch vreselijk mooi!!! Fijn dat het zo goed gaat met jullie! Sjak: Je gaat lekker hard! Zag je buikje op facebook...zo leuk!!! Hoe was de echo vandaag? Maria: Bijna is het zover!!! Whaaah zo spannend! Jammer van al die hobbels onderweg, maar nog ff en dan zet je jullie meisje op de werled en dan is het het vast en zeker allemaal waard geweest!!! Succes!!! Nik: Wowww....zag je foto op facebook...wat ontzettend gaaf zeg!!! Wat een supermooie buik!!!Gelukkig verloopt alles tot zover helemaal goed bij je... Ben zo benieuwd straks naar die 2 kleine spruitjes!!! Lente: Wat een verdriet hebben jij en je droomprins weer moeten verwerken zeg! Zo oneerlijk! Hele dikke knuffel!!! Wel de trouwdatum vervroegd, leuk hoor! 13 juli, is toch vrijdag de 13e? Bewust voor gekozen? Dat wordt jullie geluksdag, geweldig! Kaat: Jou spreek ik natuurlijk regelmatig via facebook....erg fijn en lief!!! En ookal een meisje...wat een hoop meisjes hier!!! Op de 2e van Nik na allemaal meisjes!!! Lief dat je hier hebt verteld van mn TP...thanks mop! Dikke kus voor jou! Hier: Nou jullie weten dus dat ik afgelopen vrijdag een tp heb gehad van 2 topembryootjes! Alles is prima verlopen, weinig pijn bij en na de punctie gelukkig. Nu hopen en bidden dat het goed gaat allemaal... Heb nu af en toen een soort van ongiekrampjes en dan slaat de ongerustheid weer toe, maar probeer relaxed te blijven, want ik weet dat dat ook vanalles kan betekenen. Ik ben weer eens superslecht bezig geweest! Had gisteren al een testje gedaan en die was heeel licht positief... Ik dacht misschien nog van de ovitrelle... dus vanmiddag weer een testje gedaan om te kijken of het er dan nu uit was...maar de teststreep is nog duidelijker. Ik weet...zeker na de vorige keer, dat het uit kan lopen op een enorme teleurstelling...maarja...kon me weer eens niet inhouden. Ik mag eigenlijk over een week pas testen en aanstaande zondag is mn nod... we zien wel. Ik zal een foto spammen hier... Allemaal onwijs bedankt voor het duimen! Zal proberen weer een beetje mee te kletsen hier! xxx
ow meid wat ziet dat er goed uit...feliciteren doe ik je nog niet, maar het is in ieder geval weer een veelbelovend begin... Maria...zo vaak moet je je kindje voelen...wow...hmm...ga nu proberen niet zelf stiekem hier ook mee te tellen, ik moet natuurlijk wel 20X iets voelen dan... Gistermiddag en avond waren ze hier ook weer rustiger dan anders, maar vandaag gelukkig weer veel beweging... Bijna lieverd en het is zover... Lente, zomaar een knuffel voor je...♥ Blondje...ik geloof dat ze rond de 37e of 38e zullen worden gehaald... We gaan inderdaad nog altijd van een ks uit, maar ze liggen nu al wel weer braaf alletwee ruim 3 weken met hun hoofdje naar beneden, en het meisje ligt zelfs al vrij diep in mijn bekken zei de dokter...hij kreeg haar hoofdje niet goed meer in beeld op de echo... Toen ik ook met het ziekenhuis belde om een afspraak te maken vroegen ze meteen waarom een ks. en dat we dat dan wel zullen bespreken ( 8 feb. heb ik die afsrpaak ) dus ik laat me wel verrassen...ga nog altijd van een ks uit, maar mocht het toch op de gewone manier kunnen gaan dan weet ik nog niet goed wat ik doe... De laatste weken zullen wel spannend worden dus...
knuffel natuurlijk ook voor alle anderen...heb een beetje een drukke dag vandaag...maar in het week-end weer alle tijd...
Eerst even gillen voor Iloon.. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.! Wat ziet dat er goed uit zeg..!! Wowwie.!! Zit echt met een big smile achter me pc.. Maria leuk zo een omschrijving, fraai wat moet je daar nou mee.. Hoe vaak heb je haar vandaag al gevoeld.? Voel je wel zkr of vind je het spannend en eng worden.? Nik, spannend allemaal hoor. De 8ste hoor je dus meer, net voor mijn vakantie, goed zo..
hahaha meiden Relax!!! Zit pas op 7 na TP (met de dag van TP meegeteld) Jullie horen boos op me te worden dat ik zo vroeg heb getest hahaha!!! Maar so far so good toch? Wel lief dat jullie zo reageren! Thanks!!! xxx
Hahah wij zouden nooit boos op jou kunnen worden.! Daar ben je veels te lief voor.! En wat Maria al zegt t ziet er echt heel goed uit.! Maja dat zijn geen garanties, maar wel een heel goed begin.!
Iloon; wat lees ik nu!! Ik zeg; t begin is er! Ga heel hard duimen voor je. Goed je weer te "zien", al snap ik goed dat je er ff niet was met alle baby- zwanger verhalen hier. Is bij jou ook bijna zover hoop ik!