Goedemorgen liefjes, Bedankt voor jullie lieve reacties!!! Ik wil graag even mn testjes van vanmorgen met jullie delen, nu 9 dagen na TP (dag van TP meegerekend) xxx
Iloon whaaah ziet er echt super goed uit hoor.! Geloof je t al een beetje dat de eerste stap gezet is.?
Haha, Kaat...ik geloof t wel! Heb er ook wel een goed gevoel over...maarja u never know! Ik ging stiekem even opzoeken hoe die van jou er op 9 na tp uitzag hahaha...zo onzeker, maarja dat zegt ook allemaal niets natuurlijk! Maar moet je ff checken op pagina 338, daar staat die van jou op 9 na tp! xxxxxxxx
Iloon allereerst van harte, ik zie hem ook hoor! Laten we hopen drie maal scheepsrecht en dat je morgen een knaltest in handen hebt. We hebben bewust voor vrijdag de 13e gekozen. (hahaha gaan het lot tarten ; ) ) en geven het Ja woord om 13.13 uur. En al 1 kilo eraf dus nog geen 4 te gaan. Moet lukken. Wil proberen rond de 60 en zit al onder de 64. Gaan iets serieuzer proberen zwanger te raken en heb sinds lange tijd ovualtietesten besteld. En weer met de beentjes hoog. Baat het niet dan schaadt het niet. Het lukt me ook aardig om niet elke keer op ZP te kijken dus gelukkig niet meteen verslaafd. Allemaal een fijn weekend. Droomprins en ik zijn tot dinsdag vrij en gaan er lekker van genieten. Liefs, Lente
Aah Lente!!! Fijn om je hier te zien!!! Bedankt voor je lieve reactie! Ik had al zo'n vermoeden dat dat een bewuste keuze was en dan nog om 13:13 ook!!! Geweldig!!! Jullie weten nu dat het kan, ga ervoor!!! Ik hoop zo dat het gaat lukken!!! Succes! En lekker genieten van jullie dagen samen! xxx
Iloon het ziet er SUPER uit! Gefeliciteerd. Lieve meiden, Ik ben woensdag en gisteren naar het ziekenhuis geweest. Ik zwol op, hoge bloeddruk, sterretjes zien, knallende koppijn. Morgen moet ik er weer heen. Als het dan nog zo hoog is allemaal, word ik maandag of dinsdag ingeleid.... Brrrr....
oei dat klinkt niet best. Goed dat ze op je letten Mamamaria komt nu erg dichtbij en er is geen weg terug Ga nu natuurlijk vaker kijken hoe het met je gaat. Sterkte de komende dagen en voor je het weet ben je Mama liefs lente
Haha lkkerding ben je ook Iloon, nou die van jou ziet er veel mooier uit tog.. En nu lkkr elke dag donkerder worden..!! Lente wat een super datum en een super tijd.. En wat fijn dat jullie er weer serieuser mee bezig gaan maar het niet je hele leven in beslag neemt.. Je klinkt gelukkig en rustig, fijn.! En nog maar 4 kilo te gaan en je hebt nog even, dat gaat zkr lukken..!! Oewh klinkt pijnlijk Maria, en inleiden ja eng snap je brrr, maar dan heb je wel je prinsesje in je handen.. Hou je ons op de hoogte..? Hier alles goed, veel last van me banden groei sinds vorige week ook hard dus ook wel logisch.. Lkkr wezen sporten en stadden en boodschappen en nu chill op de bank en daar gaat geen verandering meer in komen..
Iloon; whoh, dat ziet er heel veel belovend uit zeg! Mij lijkt ie almerg donker voor 9 dagen na tp. Had je al vaker 2 teruggeplaatst gehad? Ik blijf duimen voor je! Lente; wat gaaf zeg de trouwdatum en tijd. En las op hyves ook al dat je weer lekker aan het werk, lekker genieten van je verdiende weekend nu! Enneuh ik duim voor jullie ook nog steeds voor opnieuw een wondertje. Maria; Ai, klinkt niet zo lekker voor jou en voor zover ik weet idd goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Hoe was je bloeddruk en zaten er eiwitten in je urine? Niet om je bang te maken hoor, maar ik heb 2 weken voor de bevalling ook gerommeld met hoofdpijn, buik- rugpijn, misselijk/braken en paar keer te hoge bloeddruk en eiwit in urine, maar nooit alarmerend en t was dan bij volgende controle weer niet zo. Moest de symptomen van HELLP goed in de gaten houden en bellen als t weer zo was omdat dit best gevaarlijk is. Week voor bevalling heeft vk aan de telefoon gezegd toen ik erover belde dat ze t niet alarmerend vond. Uiteindelijk ben ik de nacht voor de bevalling getest en toen had ik wel degelijk pre-eclampsie in best erge mate. (zwangerschapsvergfitiging) hierdoor had isa een groeiachterstand, placenta werkt dan minder. Achteraf had vk me door moeten sturen naar zh denk ik, en ik had hier op moeten aandringen. maar ja het is gelukkig goedgekomen. Wat ik ermee wil zeggen is, aarzel niet te bellen als je denkt dat t nodig is volg echt je gevoel. Sterkte! Kaat; lekker bezig hoor, heb je lekker veel energie? Volgens mij was jij het die tegen mij eens schreef toen ik zwanger was en nog sportte dat jij daar ws geen energie meer voor zou hebben als je zwanger zou zijn. Zo zie je maar! Bijna vakantie he, wanneer ga je? Nikita; lekker van t weekend aan het genieten? Hoe lang moet je nog werken? Doe je nog steeds dat vertaalwerk eigenlijk? Sjak; las t op FB van je pech met de verbouwing, sterkte ermee! En dat nu je zwanger bent al dat gedoe... Wat n weer vandaag he, vanmiddag heerlijk in t bos gewandeld, de kinderwagen op zandstand, werkt goed dan kun je m zo doornt zand of sneeuw trekken op 2 wielen. Isa is zo lief en gezellig, volop lachen en kletsen!
Iloon...wij kunnen inderdaad nooit boos op je worden, en denk dat we allemaal het te-vroeg-testen virus hebben gehad...hoe voel je je nu?? Lente, wat bijzonder vrijdag de 13e en dan nog wel om 13.13... Dat afvallen lukt je ook nog wel...geniet lekker van de vrije dagen met je droomprins... Ow jeetje Marie...zwol je zomaar opeens op?? Waar kan dat aangelegen hebben, en is het nu weer weg?? Spannend zeg als je ma. of di. al wordt ingeleid...maar wel leuk... Kaaatje, wanneer vertrokken jullie nu ook alweer...binnenkort, toch? Blondje...waar moet je allemaal opletten dan i.v.m. het HELLP? Wat klinkt dat heerlijk zeg lekker wandelen door de sneeuw met de kinderwagen....kan niet wachten...al zal er bij ons geen sneeuw meer liggen...maar in de zomer kunnen jullie lekker gaan zwemmen met de kleine meid...die van ons zullen dan nog wel te klein zijn daarvoor...maar dan kunnen wij lekker wandelen... Op het moment werk ik nog ja...moet nog voor 2 besprekingen naar het theater, en nog 1 keer naar buro voor het vertaalwerk...dan lekker vrij... Al hebben ze mij voor het vertaalwerk gevraagd of ik voor zolang het gaat evt. van thuis uit wil werken...ze hebben (nog) geen nederlandse vervanger gevonden, en waren super blij met me... Dus heb gezegd dat ik dat best wel wil doen..krijg dan nog altijd een uur per dag betaald, en denk niet dat ik zolang bezig zal zijn... Ow jeetje Sjak, heb ik over iets heengekeken bij FB?? Klinkt niet zo leuk problemen met de verbouwing... Maarre, niet stressen hé... HAHA, mag ik wel zeggen niet stressen... Wij moeten volgende week naar NL, en dat met 32 weken zwanger... Eigenlijk geen zin in, en maar hopen dat alles goed blijft gaan en rustig blijft... We hebben al gezegd dat als ik mij onderweg niet goed voel we in het eerste het beste ziekenhuis stoppen, en als we eenmaal in NL zijn werkt de overbuuf van mijn ouders op de afdeling neonatalogie in R´dam, dus daar ben ik dan veilig...maar we moeten naar de ambassade voor manlief...wat een gedoe zeg...lang leve de EU...maar toch kun je niet alles hier in Duitsland regelen...
Heyy lieve meiden, Nou we zijn weer thuis. Baby nog netjes in de buik Bleoddruk was iets gedaald, dus inleiden wordt iig niet morgen of overmorgen (mits alles blijft zoals het nu is, natuurlijk). Waar je op moet letten is dus: hoofdpijn, flitsen of vlekken zien, pijn bovenin de buik (alsof er een pijnlijke band boven je buik zit), opgezwollen gezicht, handen, voeten... Ik wou dat ik thuis een bloeddrukmeter had. Scheelde iedere keer 40 minuten rijden... Ik blijf nu wel in het ziekenhuis onder controle. XXX
He meiden! Wat een hoop berichten! Ik dacht dat ik vrijdag of zaterdag al een bericht had achtergelaten, maar ik geloof dat dat niet goed gegaan is.... Iloon, wat een mooie test voor 11 dpo! Ik ben ook gaan testen vanaf 11 dpo, zie mijn album. Wat geweldig gaaf!! Duim duim duim en een gefeliciteerd! Maria, jeetje wat spannend allemaal! Waarom krijg je geen bloeddrukmeter mee dan? Mijn buurvrouw (ook HELPP) moest elke dag haar bloeddruk via de computer meten en dat werd dan automatisch doorgestuurd naar het Erasmus... Bij haar begonnen de symptonen met 32 weken en ze is bevallen met 36. Maar nog effies dan heb jij je prinsesje in je handen! Maar eerst bevallen (vind jij dit ook wel een beetje een eng vooruitzicht??) Nik, nee jij mag nog niet bevallen... En in nederland hebben ze ook best goede ziekenhuizen hoor, ha ha. Ik begrijp dat je geen zin hebt! Het wordt zwaar allemaal en zeker met twee baby's in de buuk! Kaat, lekker op vakantie... heerlijk met een alcoholvrije coctail onder een palmboom, hmmmm, heerlijk! Hoever ben je in je villa? Alles al af? Babykamer behangen? Hoe gaat het met je hoofdpijn, had ik hier ook heel veel last van, maar dat is wel minder geworden gelukkig. Ik lag hele dagen op bed met migraine. Lente, wat spannend 13 juli! Ik kon je jurk niet vinden... heb ik niet goed gezocht?? Blondje, heerlijk wandelen, daar kijk ik ook zo naar uit. Wij lekker in de zomer, Nik! Zonder sneeuw, veel te koud! Ze zeggen dat je snel, kan en mag bellen naar de VK, maar ik denk dat veel vrouwen denken het is .... een kwaaltje en het gaat wel weer over. Sloppy, Hoe is het met jullie? Snoes, denk aan je! Hier, tja het verhaal van de lompe bouwvakkers, vreselijk! Ze slopen meer dan dat ze maken! Zit nu alweer vanaf 7.30 met mijn biggegezichie te wachten op de volgende lomperikken (bouwvakkers) maar helaas, nog niets! Ze zullen wel ijsvrij hebben ofzo??? Weet niet waarom, want ze moeten binnen zijn... Verder gaat met mij alles goed, bekkeninstabiliteit gaat aardig, twee keer per week naar de fysio en elke nacht in omhelzing met mijn voedingskussen! Ze is al iets langer dan gemiddeld, maar dat is niet raar met zo'n vader zei de Gyn. Nou meiden, ik ga even de opzichter bellen en vragen waar mijn bouwvakkers blijven.... Pfffff!
wow wat goed Sjak ik zeg Gefeliciteerd je bent Zwanger Whoea Doet een vreugdedansje in de kamer xxxx Nog even volhouden Mamamaria hmmmm even kijken of ik droomprins kan overhalen vandaag nog een kans hoop ik weekend was helaas niet zo'n succes. Nog teveel spanningen door het hele gebeuren. dag meiden
haha Sjak dat wist je al ik bedoel natuurlijk Iloon. Jurk wordt een andere was iets te prijzig ga nu bij outlet jurken kijken.
Iloon; who dat ziet er echt goed uit zeg!! Gefeliciteerd, dat mag nu wel toch? Hoe voel je je eronder? Nik; nog maar even werken dus! Stomme regels dat je nu naar NL moet daarvoor... En jouw ukkies blijven gewoon nog even zitten hoor! Sjak; wat een gedoe zeg, laat je je huis verbouwen, wat gebeurt er precies? Ff niet mee gekregen denk ik. Hier een lekker wéekend gehad, nu zijn de meiden weer saampjes thuis. Het is koud en grijs en het gaat sneeuwen dus vandaag lekker binnen beetje rommelen en met mijn meisje knuffelen. Lente; misschien een jurk via marktplaats? Ze zijn maar 1 keer gedragen..
Haai Lieverds.. Wat een gezelligheid hier.. Iloon nogmaals wowwiepetowwie..!! Super mooi hoor, ik ga voor een twinnie..! Blondy lkkr gewandeld van het weekend dus en nu een lekker binnen dagje.. Ja ik sport wel minder als voor me zwangerschap hoor, toen wel 4x per week en nu 2 of 3 keer, maar vind het heerlijk nog steeds.. Ga zo ook weer even.. Nik wat een gezeur dat je daarvoor helemaal naar NL moet, snap goed dat je er tegen op ziet..:S Maar idd hier ook goede ziekenhuizen die je vast heel graag willen helpen mocht het nodig zijn, waar we natuurlijk niet vanuit gaan.. En wij vliegen de 10de.. Zin in.! En komen 2 maart dan weer terug.. Maria fijn dat ze nog even mag blijven zitten.. Vind t idd wel belachelijk dat ze je niet zo een bloeddrukmeter te leen geven, mijn ouders hebben er ook 1 gewoon thuis dus t kan..:S Kan je niet naar een zieknhuis dichterbij voor je bloeddruk anders.? Slopperd haaaii.. Hoe issie bij jou.? Sjak wat een gedoe met die verbouwing zeg.. Zag je fotos op fb idd.. En nu zijn ze er gewoon helemaal niet..:S Wanneer is het klaar als alles mee zit.? Ja hoofdpijn hier komt en gaat vorige week een wat mindere week en die week ervoor weer helemaal geen last dus geen peil om te trekken, maar wel goed mee te leven.. Hier gelukkig geen hele dagen last maar af en toe een uurtje.. Lieve Lente ben benieuwd welke jurk het daadwerkelijk wordt.. Wel aan ons showen he.. Of een linkje ofzow.. Hier alles goed.. Net weekend vrij geweest en vandaag ook nog, dus zo lkkr sporten en dan wat belasting spullen regelen en een beetje huisvrouwen.. En dan 4 werken 1 vrij en weer 4 werken, maja daar krijg ik dan ook een prachtige vakantie voor terug en de 20 weken echo 1 dag voor vertrek.. Dus ik zeur niet..! Fijne dag Lieverds..
@ Sjak, ja best eng... eerste keer bevallen hoor. brrrr @ Iloon, Damnnn women!! Wat een fraaie test is dat!!!
Iloon....wowie meid...wat een prachtige test...wanneer mag je bellen?? Maria...gelukkig maar dat alles weer ietsje beter is... Er wordt dus niks gezegd over pijnlijke vingers ofzo?? Daar heb ik nu last van, maar daarover aan het einde meer...maar idd. een bloeddruk meter thuis zou fijn zijn... Ow jeetje Sjak...klinkt niet leuk nu in die rommel ze zitten...heb je nog iets bereikt vandaag?? Lente...wat klink je weer vrolijk...geweldig om te lezen...♥ Blondje...blijf maar lekker thuis met je kleine meid ja...het is zoooooo koud....BRBRBRBRBR... ow. heerlijk Kaatje...bijna zover dus... idd. ook wel stiekem benieuwd hoe het in je huisje is... Hier merkte ik dus de laatste dagen dat mijn vingers pijnlijk en stijf worden...dacht eerst dat het kwam door teveel te poetsen en vaatdoeken uit te wringen ofzo...maar sinds vannacht wordt het echt lastig...deed zeer elke keer als ik ging verliggen en de deken of het kussen vastpakte en breien zal er vandaag ook niet in zitten...( typen gaat nog wel gelukkig...) Wilde toch even googlen voor ik de harts bel en gelukkig wordt er op google gezegd dat het erbij hoort...een typisch kwaaltje...door vocht vast te houden kunnen er zenuwen in je polsen en vingers in de knel komen...het enigste wat je eigenlijk in de gaten moet houden is de bloedduk...dus misschien daarvoor dan even langs de harts ofzo...maar had er nog nooit van gehoord...iemand van jullie wel??