Hi lieverds, Nu ff de tijd om op iedereen te reageren! Maria: Bedankt voor je lieve reacties op mn testjes! Gelukkig mag jullie kleine meisje nog ff in de buuk blijven! Doe je rustig aan? Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden! x Blondje: Was de eerste keer dat ik er 2 teruggeplaatst heb gekregen. Lijkt me heerlijk zo met je kleine meisje thuis...lekker een beetje aanrommelen... Zie je er tegen op om weer te gaan werken straks? x Nik: Voel me op zich wel goed, af en toe wat misselijk. Soms ook een soort van kleine krampjes en dan ga ik me zorgen maken, maar het trekt ook steeds weer voor langere tijd weg... dus weet het niet hoor... Ben nog steeds erg bang dat het misgaat... Vrijdag mag ik het ziekenhuis bellen! Kan me voorstellen dat je met 32 weken geen zin hebt om naar NL te gaan...wat een gedoe zeg! Maar die beebjes blijven nog wel ff zitten hoor!!! Sloppy: Thanks! Heb ook het idee dat mn testjes wel hard gaan en erg snel donker zijn! Hoe is het met jullie en de meisjes??? x Kaatje: Hihi, wij gaan ook voor een twinnie hahaha...zouden we wel leuk vinden! Eerst maar hopen dat ik de vrijdag redt! Jij bent ook een sportfanaat he!!! Ooow wat zullen jullie een zin hebben in de vakantie! Lekker hoor! Zie dat je de 20 weken echo op mn verjaardag hebt! Dat is nog ff leuk voordat je met vakantie gaat! x Sjak: Wat een gedoe met die bouwvakkers zeg!!! Daar wordt je toch gestoord van?! Zijn ze nog wel op komen dagen vandaag? x Snoes: Ik mis je!!! En ik denk aan je! xxx
Nik ook al ergens anders gezegd maar echt super vervelend van je vingers hoor.. En ja in ons paleisje gaat het heel goed.. Alle af ook de babykamer al geverfd.. Alleen de kozijnen en de zolder moeten nog maar die gaat me pa doen als wij op vakantie zijn, de schat.. En dan in april de tuin en miss nog de keuken voordat de kleine komt, maar dat weten we nog niet zkr.. Iloon oow je bent de 9de jarig zo leuk.! Weer samen een bijzondere dag.. En ja sporten, ik hou ervan.. En een twinnie zou echt heel leuk zijn.. Miss doe je wel net als Jet en krijg je er 3.. Of maak ik je nu bang..
haha, ja Kaat!!! Nu maak je me heel erg bang hahaha... Heb nog een mooiere foto van vanmorgen, toen mn test een beetje opgedroogd was... Ligt het aan mij of is mn test vrij snel erg donker? En die soort van steekjes en af en toe kranmpjes...is dat normaal of moet ik me toch nog zorgen maken?? xxx
Zoo die is echt mooi.. En ja steekjes en krampjes horen erbij.. Gewoon lkkr rustig aan doen en afw88, helaas kan je niets anders he.. Maar wij zijn er voor je hier.. Hoop dat je snel je eerste echo kan krijgen..
Dat had ik ff moeten zeggen... als mijn vingers heel dik zijn, van het vocht, doen ze inderdaad heel zeer en soms voelen ze ook helmaal dood. Nu houden alle zwangere vrouwen op een gegeven moment meer vocht vast. De combinatie van klachten, moet een bel doen rinkelen. Dus, is je gezicht ook opgezwollen? Je voeten? Zie je flitsen of sterrtjes? Heb je hoofdpijn? En last but not least... Heb je een hoge bloeddruk?
Goedemorgen lieverds! Kaat; wat goed dat je nog zo sport en het ook leul vind, lekker blijven doen hoor! Heb ook tot 30 weken gepumpt en daarna gezwommen (ivm rugklachten) en vond het heerlijk! En ik was mijn buik en kilos ook snel kwijt, zal er best mee te maken hebben. Hoe is t eigenlijk met jouw buikje, foto! Nik; zegt me zo niets van je handen, wel heel vervelend zeg! Tintelingen in de vingers kan een symptoom van HELLP zijn, en wat Maria verder al schreef aan symptonen. Iloon; wat een ontzettend mooie test! De 4e tp was bij ons ook de eerste keer dat we er 2 hadden teruggeplaatst, en daar is ons meisje van gekomen! Daarom vroeg ik het. Bij jou dus ook goed nieuws om er 2 terug te plaatsen. ja zie best op tegen het werken, nog 4 weken dus nog even volop genieten, is idd heerlijk. Maria; hoe gaat het met jou? Vandaag weer lekker naar buiten met dit gezonde koude en zonnige weer, ff boodschappen doen in de stad! Goed ingepakt uiteraard. Ons meisje wordt echt groot! Ze is al weer 3 maanden en veranderd nu zoveel qua hoe ze kijkt en groeit. Morgen 2e prikjes, vorige keer was ze 2 dagen ziek en 2 bulten op haar beentjes, flink koorts, hoop nu niet!
Heee meiden, Vind het toch weer erg leuk om jullie verhalen te lezen. En raar genoeg vind ik het niet pijnlijk. Ben gewoon harstikke blij voor jullie en hoop dat alles goed gaat. Nikita vervelend zeg dat je nu naar Nederland moet, Wanneer ga je? Neem maar een extra deken voor als je onderweg in de file komt of de auto niet meer start. En een thermoskan met thee. sterkte met al dat gedoe. Mamamaria ook voor jou sterkte met de laatste loodjes. Sjak wat vervelend van de verbouwing. Blondje wat fijn dat je zo volop geniet van je tijd met Isa. Kaatje wat bof je toch met je ouders. Echt lieverds! Iloon wat geweldig moet dit voor je zijn en wie weet meteen twee. Dat zou helemaal fantastisch zijn. Blijf kijken hier : ) Wanneer hoor je meer? Snoes een hele dikke knuffel meid en hoop je een keer hier terug te zien maar neem je tijd. Hoop dat alle ontwikkelingen in het zkh. de positieve richting op gaan. Hier vanochtend cardio gedaan en een meting gehad. Vanaf sept. niet meer gesport (ja af en toe een rondje rennen maar dat mag geen naam hebben)en volgende week een schema opstellen. Heb nog ruim 5 maanden voor mijn trouwjurk. Blondje bedankt voor je tip maar met zo'n outlet heb je iets meer service zoals afpassen en geen vlekken... Gaan gewoon een paar keer kijken tot we de juiste zien. Kijken is binnen een maand meenemen. Even een vraagje aan de sportvrouwen. Omdat ik toch stiekem hoop dat ik nog een keer zwanger wordt vraag ik me af of het kwaad kan om buikspieren te trainen. Wil er natuurlijk super uit zien op mijn trouwen maar ben ook bang dat door het trainen een evt. innesteling wordt tegen gewerkt. Dus mijn vraag deden jullie na een tp ook gewoon de buikspieroefeningen? En roeien kan dat kwaad? Zo nu snel mijn brood opeten en richting school. Ben blij met jullie en blijf nog even aanschuiven bij de picknicktafel maar dan zonder koek en snoep hahahaha
Ohw meiden, ik ben zoooooow slecht bezig! Ik heb in een half uur tijd 5 donuts naar binnen weten te werken!!! (doe ik anders nooit hoor!) Dikke kus aan u allen!
Foei Sjak! Nu mag het zeker en dan maar volproppen he, dik wordt je toch wel. je hebt groot gelijk hoor meid, moet kunnen af en toe, zeker met al dat gezeur daar verdien je wel wat zoete troost... Lente; wat goed om te lezen dat t je zo goed gaat. Wat handig zon putlet had er nog nooit van gehoord. Ik heb gewoon doorgesport na de tp's, mocht volgens zh in Tilburg ook gewoon, ze gaven dan t voorbeeld van de pindakaas met suiker ertussen, zo vast zit het in je buik en zo beschermt. Kreeg tijdens mijn zwangerschap ook wel eens rare blikken als ik verteld nog te pumpen, maar zowel de instructrice als de vk zeiden dat dit prima is zolang je lichaam niks aangeeft, alleen maar goed voor je lijf, de bevalling en herstel erna. Zo lekker buiten geweest, brrrrr maar wel schitterend die sneeuw en zon erbij!
H! Meiden... Hier vandaag lekker uitgeslapen en zit nog in mijn pyama... Dadelijk eerst maar eens douchen...vandaag is de eerste dag dat ik officieel niet meer hoef te gaan werken...( nou, nog één vergadering maar die telt niet echt mee vind ik, en daarvoor kan ik me altijd nog afmelden...) Al hebben ze mij van het vertaalwerk gevraagd of ik nog een tijdje van thuis uit wil werken...nou dat wil ik best...maar kan mezelf niet inloggen...HAHAHAHA....probeerde het zojuist, maar ja, op die computer daar is natuurlijk alles opgeslagen en hoef ik niet mijn volledige gebruikersnaam etc. in te typen, en nu van thuis uit wel...en die weet ik dus niet precies...hopelijk stuurt een collega mij snel de info die ik nodig heb... Verder ben ik toch even langs da harts geweest maandagmiddag voor mijn handen en deed net of ik niet gegoogled had...jammer genoeg stelde google mij een beetje meer gerust als de harts...moet idd. alle symptomen van HELLP in de gaten houden, en hij vond 2,5 tot de volgende afspraak wel erg lang en dat ik dus idd. naar het ziekenhuis moet als ik onzeker ben of het erger wordt...nou ja...daar begin je dan...wanneer wordt het nu precies erger hé...is moeilijk inschatten vind ik...gister deden mijn vingers bijna niet zeer, maar vandaag weer wel...het zijn trouwens geen tintelingen maar de gewrichten zijn stijf en pijnlijk...verder had de harts mijn bloeddruk nog gemeten en die was nog altijd in orde... Ach ja...het wordt een spannende tijd nu... Iloon..had je er 2 getpt dan...dan zou een twinnie best wel eens kunnen... Kaaat, wat lief dat jullie pa jullie helpt terwijl jullie lekker op het strand liggen....komt dus wel helemaal goed daar... Marie...hoe gaat het met jouw?? Denk dat ik de komende tijd nog wel een paar keer bij je na zal vragen of ik me nu zorgen moet maken of niet... Blondje....jeetje zeg wat gaat de tijd snel...3 maanden alweer...kan me voorstellen dat je van dit lekkere frisse weer geniet...het is koud maar droog hé...dus lekker dik ingepakt kan het allemaal geen kwaad... Lente...morgen rijden we weg, en we nemen idd. genoeg proviant en een extra deken mee...je weet het maar nooit hé... Wat ben jij goed bezig zeg...gaat het met je droomprins ook zo goed?? Denk dat de buikspieren trainen geen kwaad kan, mij waarschuwden ze altijd voor springen en wilde bewegingen, maar denk dat dat meer met de punctie te maken had dan voor de innesteling... Sjak...smakelijk hoor...jullie beebje heeft daar gewoon zin in, dus af en toe aan toegeven...
Nikita een hele goede reis morgen. Pas goed op jezelf en bij twijfel naar de eerste beste hulppost gaan. Wanneer kom je weer terug? Voor je ouders wel fijn dat ze je met de dikke buik zien. Dikke kus xxx
Nik; goede reis morgen! En voorzichtig he, bij twijfel naar een arts gaan. Vandaag met Isa naar het cb geweest, ze weegt 4440 gram en meet 54,5 cm, precies op de middellijn als je haar gecorrigeerde leeftijd rekent en voor 3 maanden net op de onderlijn. Ze is helemaal goedgekeurd door de arts! verder 2e spuitjes gehad, ze lijkt er dit keer weinig last van te hebben. Tip voor de dames die bv gaan geven, heb vanmiddag een nieuwe voedingsbeha gekocht, echt een mooie en functionele beha! Is van het merk Mammae en ontworpen door 2 mama's die er tegen aan liepen dat deze beha's er niet waren. Je kan er discreet mee voeden, alleen tepel bloot en ze zijn voorgevormd zodat je borstpads er niet door heen ziet. Deze zitten er bij en zijn uitwasbaar. Voor meer info Mammae online Ik wilde het jullie niet onthouden, heb zelf al 3 maanden voedingsbeha's van Anita in gebruik, ook fijn, maar als ik t vooraf wist had ik meteen deze gekocht.
Lieffies, Blondje: Hoe is het gegaan met Isa haar prikjes? Hopelijk beter dan de vorige x!!! Was zeker een goeie om 2 emmy's terug te plaatsen...ben er ook heel blij mee! xxx Lente: Zo fijn dat het zo goed met je gaat en weer lekker bij ons aanschuift!!! Ben heel benieuwd naar watvoor jurk het uiteindelijk gaat worden. Als je eruit bent, wel ff showen hier he!!! xxx Sjak: Lekker hoor, al die donuts...lekker doen!!! Ik krijg hier haast geen hap door mn keel...ben onwijs misselijk...constant opboeren en tegen het overgeven aan....gisterenochtend wel over moeten geven... Ach...ik klaag niet! haha... xxx Nik: Let je goed op jezelf als je naar NL gaat...als er wat is aan de bel trekken he!!! Lief dat je nog wat werk vanuit huis wilt doen! Ik had er inderdaad 2 getpt!!! Spannend he, een 2ling is meer dan welkom hoor. Manlief hoopt er zelfs op, want die is bang dat ik hierna nooit meer aan ivf zou willen beginnen voor een 2e! xxx Kaat: Hoe is het met je? Druk aan het werk voordat jullie met vakantie gaan? xxx Hier: Ik voel me goed...wel erg misselijk en een vreemd borrelig gevoel in mn buik...af en toe wat steekjes...maar heb een heel goed gevoel! Overmorgen mag ik eindelijk het ziekenhuis bellen!!! Vanmorgen weer een mooi knaltestje geproduceerd haha...heerlijk! xxx
Hai Lieverds.. Blondy je bent lief, super tip van de voedingsbh.. En pumpen tot 30 weken , wowwie goed hoor.. Ik doe nu meer de aparaten dan de lessen, omdat ik wel wat last van me rug heb en in de les natuurlijk geen ondersteuning hebt bij oefeningen, maar denk dat je er zeker profeit (dat schrijf je niet zo) van hebt na de bevalling.. Lieve Lente, heb zkr hele lieve ouders ben ook heel erg blij met ze.. En buikspieren ik doe ze nog steeds, ze zeggen dat het tot de 6 maanden mag.. Ik doe alleen niet zoveel als voorheen.. En na de tp heb ik een tijdje niet gesport omdat ik ook ziek was, maar wat Blondy zegt klopt helemaal het mag allemaal, maar je moet vooral doen wat goed voelt.. Sjakkie lkkr donuts gegeten.. Wat was het vandaag.? Lkkr zo een arts Nik, die je dus niet geruststeld.. Heel veel succes tijdens de reis, rustig aan, genoeg rusten om je beentjes te strekken en als er wat is ziekenhuizen zijn overal.. Iloon ja erg druk met werk, ben alleen zaterdag vrij maar we gaan van vrijdag 't/m zaterdag lkkr naar het sanadome, dus wel lkkr dagje.. En dan weer 4 werken en dan Vakantie dus het is het waard.. Je test is echt prachtig en super dat het bijna vrijdag is.. Jeeeh hoop dat je snel een echo krijgt en 2 super hartjes ziet.. En misselijkheid bah, maar wel fijn dat de symptomen het bevestigd toch..? Maria hoe is het lief.. Zit de kleine nog warm binnen.?
Oow en Blondy, buik begint steeds iets meer te komen ook al is het nog niet veel.. Zal deze week sowieso nog even een fotootje maken en hem in me album zetten en miss wel hier..
Effies kort, geen fut... Super test iloon! Kaat, pennywafels 'gescoord', waren niet zo lekker als ik in mijn hoofd had dus maar gestopt na twee. Haha verders een dikke smakkerd aan allemaal.
Liefjes! Heb een brief van t EMC ontvangen!!! 4 van de 5 Emmy's zijn nog ingevroren!!! Whoehoeeeeee!!! Oja, ook zo grappig... Morgen 3 februari mag ik t ziekenhuis bellen, 3 februari 2010 hadden wij ons intake gesprek in het ziekenhuis om met iui te starten...typisch hè! xxx
Hoi Meiden, Even een egoberichtje van mij! Ik lees elke dag even jullie verhalen en ik ben oprecht blij voor jullie allemaal. Ik lees dat ik gemist word vandaar dat ik even typ... Ik heb op mijn gezondheid niet zoveel aan te merken. Gewoon rustig aan het afwachten op de operatie. Vanmorgen weer eens gebeld en moet waarschijnlijk nog een cyclus wachten. Verder heb ik een uberschattig en lief hondje waar ik helemaal fliefd op ben. En dat is op dit moment wel even het enige positieve wat ik te melden heb. Mijn moeder heeft namelijk kanker en met dat ik dit schrijf heeft ze een borstamputatie. Ik zit vanaf de dag na kerst in een enorme achtbaan die niet meer wil stoppen. Keer op keer slecht nieuws. Probeer steeds mee te gaan naar het zh, maar dat is moeilijk. Evenals de confrontatie met het verdriet van mams. Ben helemaal niet meer bezig met mezelf. En dat is op zich fijn, maar ik vind het echt zo ontzettend oneerlijk allemaal. Moet echt weer even de leuke dingen in het leven gaan zien. En dat probeer ik echt maar vind het best moeilijk, Zo klaagmodus weer uit en gaan met die banaan! Ik wens iedereen heel veel succes met de zwangerschappen! EN lente: jij met zwanger worden (hoop het zo voor je) en Iloon, lieve schat, ik ben enorm blij voor je! Dikke kus SNoes
Wow snoesie schrik van je verhaal! Wat super heftig zeg.! Heftig dat t kanker is en je moeder met verdriet te zien en dan je eigen verdriet niet vergeten! Wow ! Ik bad vanochtend nog voor je en de operatie miss was dat onbewust wel een btje voor je mama dan.. Heel veel sterkte in deze zware tijd lieverd.!! Iloon toevalligheden he! Ben benieuwd naar je echodatum morgen Sjak oow stroopwafels jammie ! Hier lkkr aan de M&M's gezeten vandaag!