De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Béh meiden....voel me helemaal niet goed vandaag en probeer zelfs de vervanger van mijn gyn. te bereiken. Ben zo moe vandaag....vanochtend tot na 9 uur geslapen en zojuist weer een uurtje....heb hoofdpijn en ben gewoon moe...bovendien houd ik nu dus vocht vast...weet niet of dit nog normaal is, of dat er even een dokter naar moet kijken...zou wel zijn zijn als ze de telefoon eens opnamen...:( Nou ja...dadelijk nog maar eens proberen...
    Mijn hoofd staat er dan ook niet naar helemaal terug te lezen hoor...hopelijk vinden jullie dat niet erg...

Kaaatje, las ergens anders al dat het vandaag helemaal toppie was...super...en nu lekker op vakantie dus...

Iloon...spannend, nog 8 dgen tot de echo...:D En wat een goed nieuws van de emmies...

Lente...ondanks de vervelende pubers klinkt het wel zo alsof het goed met je gaat....en begrijp ik het nu goed...heb je je trouwjurk gevonden..??

Sjak en kaatje...leuke buikjes van jullie...zal er morgen ook weer eens eentje van mij maken...

Blondje...over een week heb ik weer controle bij de gyn.
    Vind het best nog wel lang gezien de klachten van de laatste dagen...probeer daarom ook iemand te bereiken om evt. even tussendoor een kleine controle te maken...
    Beterschap met Isa...hopelijk gaat het snel beter met haar...

Nou goed meiden...geef maar weer eens toe aan de vermoeidheid en ga lekker op de bank hangen...

2. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Wow...hopelijk inderdaad alles goed gegaan bij Maria...

Ik heb eindelijk de dokter gesproken en mag er morgen rond 10 uur naar toe.
    Raar hé, dan gaat het meteen beter. als je weet dat er snel iemand naar kijkt en je hopelijk gerust kan stellen...

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    ow en Iloon....jij bent jarig vandaag??
    proficiat hoor... ( had een berichtje van hyves, maar ben even te lui erop te gaan vandaag. )

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden, vandaag weer een blèh dag, maar de vervangende dokter was erg tevreden en dat maakt het dan meteen veel beter om uit te houden.
    Eerst leek het erop alsof ons jongetje kleiner was dan het meisje, maar de computer rekent toch uit ongeveer beide even groot-zwaar...al 1,7 kilo...dus misschien is hij wel een klein dikkertje dap en zij een lange lijs...;)
    Verder had ik een beetje kalk in de placenta en het vruchtwater was wat weinig, maar het was allemaal nog dik in orde en kan er nog een weekje tegen tot ik weer naar mijn eigen gyn. kan. ( al moet ik mezelf nu wel van google afhouden...;))
    Hij verwacht ook dat ik wel tot een week of 36-37 zonder problemen door kan lopen en zegt nu dat een KS toch niet nodig is...ze liggen bijzonder gunstig en lijken nu groot en sterk genoeg voor een normale geboorte...maar ga dit nog in het ziekenhuis bespreken...Ben eigenlijk veel minder bang voor een normale geboorte als voor een KS, maar heb nu natuurlijk geen cursus gedaan...alle dokters riepen tot nu toe een KS...maar ja...dat zien we dus nog wel...

In ieder geval weer opgelucht dus...deze klachten die ik nu heb zijn normaal en horen er bij, zeker tegen het einde van een tweelingzwangerschap....ach ja...en zolang die 2 kleintjes het goed doen houd ik het wel uit...

Kaatje...vlieg ze...

5. spring

spring Niet meer actief

Nikita wat fijn dat je bent gerustgesteld. En wat bijzonder dat je nu misschien geen ks hoeft. Ben benieuwd hoe je eigen arts er tegenover staat.
    Hier stelde het bezoek aan het ziekenhuis niets voor. Een gesprekje van 5 min. en we stonden al weer buiten. Arts had het over rust dmv einddatum zw willen raken en daarna voorbehoedsmiddelen. Vond het voorstel erg vroeg na een miskraam en eerste zwangerschap. Ze vroeg aan mij hoe het geestelijk ging en niet aan droomprins ook zo raar.Enfin dat hebben we ook weer achter de rug. Zezei wel dat volgens de statistieken vrouwen na een miskraam 6 maanden meer vruchtbaar zijn terwijl de vorige zei dat het geen verschil maakt. Kortom ik ga weer mijn eigen weg volgen en hoef even geen gyn. meer te zien.
    ga nu aankleden en sporten.

fijne dag allemaal xxx

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikita; wat fijn dat alles goed was en dat je ws zo mag bevallen! Scheelt lichamelijk een zware operatie. Als t niet nodig is... En wat n mooie gewichten al, was Isa's geboortegewicht.

Lente; was de moeite ook niet dan het zh bezoek.. Bjjna voorjaarsvakantie?

Kaat; fijne vakantie!!

Iloon; gefeliciteerd nog! Hoe gaat het?

Net terug van een heerlijk weekend weg! Hebben het heel leuk gehad ontzettend veel gelachen, waren met 2 bevriende stellen en de kinderen. Mooi huisje en koud maar mooi weer, gewandeld en nog even geschaatst. Isa heeft het super gedaan, ze vond alles wel prima en heeft in het zewembad en op het binnenterras lekker rustig rondgekeken. Vond t zwemmen nog iets te koud voor die kleine meid. Hebben heerlijk van haar genoten!
    Ik heb nog ruim 2 weken verlof, merk dat ik er langzaam een beetje zin in ga krijgen. Het is wel lekker om collegas weer te zien en bezig te zijn denk ik, al zou ik het nog makkelijk een tijd vol houden zo thuis met mijn meisje. Ik merk lichamelijk wel dat ik de laatste weken mijn energie weer n beetje terug heb en dat alles een plekje heeft gekregen in mijn hoofd. Dat verlof is echt niet voor niks!

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Vanochtend even een schrikmomentje bij de dokter.:( De verpleegster kon één hartje niet vinden op de CTG en heeft er uiteindelijk de dokter maar bijgehaald.
    Hij meteen kijken met een echo en gelukkig zag hij uiteindelijk hoe het kindje lag.
    Zoonlief ligt namelijk helemaal dwars en bovenin mijn buik, met de echo moest hij echt onder mijn ribben kijken voor het hartje...
    Maar uiteindelijk alles goed...was wel even schrikken maar ik had de kindjes ´s ochtends wel al goed gevoeld, maar toch ga je twijfelen dan...
    Dokter zei ook wel dat het altijd even schrikken is, maar zeker met tweelingen gebeurd dit wel vaker...ze liggen nu eenmaal helemaal door elkaar...
    Verder nog altijd helemaal goed gekeurd en moet nu wekelijks op controle.
    Hij is voorstander ervan ze eruit te halen zodra de longetjes rijp zijn en ze niet te lang te laten zitten...dus ergens eind week 36 waarschijnlijk...en zeker als ze zo blijven liggen, wordt het in dit geval toch weer een KS ( zoonlief is eerder met zijn voetjes naam indalen als met zijn hoofdje )ow ja, en hij schat ze toch al wel zo´n 2,4 kg:$...lijkt me dan dat ze wel veel zijn aangekomen in amper een week, maar ja...dat meten komt natuurlijk ook zo nauwkeurig en een foutje is daar snel gemaakt denk ik, dat we maar een gemiddelde aanhouden.
    Verder wachten we maar af en bekijken het dus vanaf nu maar per week...;)
    Ben al aangemeld in het ziekenhuis voor de bevalling, thuis is alles na komend week-end helemaal klaar ( foto van kamertje volgt dan en heb ook nog een buikfoto, maar moet die nog uploaden) ga in het week-end ook mijn koffertje pakken...dus dan kan het beginnen...:D

Kaaatje,lekker aan het genieten??

Spring, dat van vermeerderd vruchtbaar zijn na een mk heb ik ook al wel eens gelezen hoor.. zal heus niet altijd zo zijn, maar misschien ben jij er wel een van...

Blondje...fijn hoor dat je je weer beter voelt, en ik denk dat ik die werkkriebels mezelf wel voor kan stellen, zeker als je je weer beter en sterker begint te voelen.
    Wat zag ik trouwens een schattige foto voorbij komen op FB...:D

8. spring

spring Niet meer actief

Meiden ik ben even helemaal van slag. Mijn broer zijn vriendin was deze week opgenomen en vandaag blijkt dat ze opgegeven is en dat het gaat om hooguit enkele weken maar eerder denkt de familie in dagen. Zo onwerkelijk.
    Zal even minder langs komen.
    Nikita poeh zeker even schrikken van je ventje maar gelukkig alles goed.
    Veel liefs allemaal

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds...

Gadsie Lente wat schrikken en wat erg..:( Heel veel sterkte, dikke knuffel..

BLondy dat klinkt idd als een erg leuk weekendje weg.. Zag idd ook mooie fotos voorbij komen op fb..:) En stiekem een beetje zin in werken, kan ik heel goed begrijpen hoor, is gewoon dubbel, maar denk dat je er zkr weer van gaat genieten..

Nik, wow bah schrikken..!! Gelukkig konden ze hem wel vinden en nu toch weer een keizersnee, het verschilt per dag bij jou he.. Ik denk dat ze bij een tweeling er wel eerder voor gaan want volgens mij is het uitzonderlijk dat ze er beide goed voor liggen voor een natuurlijke bevalling..

Iloon heb ergens anders al geschreeuwt, super van hartje..

Alle andere die ik vergeet sorry.. Het is hier heerlijk, ik groei hard nu, zie foto album en voel steeds meer, heerlijk.. En dan nog de zon, wat wil een mens nog meer..:) Liefss

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente lieverd...jeetje zeg, wat een nieuws...ik wens jouw en beide families heel veel sterkte...

Kaaatje...al een lekker kleurtje of pas je een beetje op voor het zwangerschapsmasker??
    Was idd. schrikken afgelopen keer, en bibber nu al voor de volgende keer...werd ik eindelijk zekerder bij de afspraken weet je...maar nu weer niet meer dus...;)
    Het verschilt idd. per keer hier...vind ik niet erg hoor...laat alles wel over me heenkomen en we bekijken wel in het ziekenhuis wat het beste voor de 2 is...

Hier alles af nu...kamertje is af en begin vluchttas is ook gemaakt..
    Sind het week- end rommelen mijn darmen...buikkrampen en soms ook wat diarree...( sorry :( ) Dus kreeg de kriebels een beetje...en vraag me soms af of het nu gaat beginnen...
    Natuurlijk wat gegoogled en nu schijnen rommelende darmen aan het einde van een zwangerschap normaal te zijn en hoeven helemaal geen tekenen voor een naderende bevalling te zijn...
    Zeg het wel even tegen de gyn. de volgende keer...
    Verder niet veel nieuws...meot de foto´s van het kamertje eens verkleinen en in het album zetten, maar vandaag ben ik daar te lui voor...;)

11. spring

spring Niet meer actief

dank je wel lieverds helaas is Evelien zondagochtend overleden. Nikita je klinkt erg ontspannen en ben benieuwd naar je kamertje. Lijkt me zo schattig alles twee keer, smelt...
    Kaatje veel plezier daar en lekker relaxen onder de zon :)

dag allemaal xxx

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Hey lieve meisjes:)

Bevallingsverhaal volgt nog, maar ik was de 31e opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en uiteindelijk begonnen ze na een kleine week toch maar met inleiden.
    Na bijna 4 dagen was ze er dan eindelijk.
    Als jullie het ooit voor het zeggen krijgen: Laat je niet inleiden met de vermaledijde gel. Wat een hellll....

Maar het resultaat mag er zijn:)
    We moesten nog een poosje in het ziekenhuis blijven. Veel gedoe.. bahbah. Maar het gedoe is voorbij. Nu wennen aan het moederschap.:D (zei een knikkebollende Maria)

Dit is haar
    Bekijk bijlage 225376

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    :(
    Gecondoleerd meis

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, ben ff niet geweest!

Maria!!! Wat is ze mooi!!! Gefeliciteerd meid!!! Hoe heet ze???
    Pittige tijd heb je achter de rug zeg! Gelukkig alle ellende voorbij en kunnen jullie nu genieten van jullie meisje! xxx

Blondje: zag weer mooie foto's voorbij komen! Je moet bijna weer aan het werk hè?! x

Lente: wat een ellende weer! Heel veel sterkte met het verlies van jullie schoonzusje! x

Kaat: lekker aan het genieten?! Oooh lijkt me heerlijk om nu in een lekker warm land te zitten!!! Jaloers!!! Geniet!!! x

Snoes: hoe is het met je? En met je moeder? Denk aan je!

Nik: voor jou gaat t al opschieten!!! Je klinkt vrij kalm als ik je bericht zo lees! Lekker hoor alles al klaar in huis voor de beebjes!!! x

Sloppy: met jullie ook alles goed? x

Hier: vandaag op 7 weken! Afgelopen vrijdag echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen!!! We zijn zo blij!!! Over 2 weken mogen we nog een keer voor een echo komen. Omdat we nu eigenlijk net iets te vroeg waren en er nog niet zo veel te zien was als alleen een frummeltje met een kloppend hartje! De arts vond het leuker voor ons als we over 2 weken ook echt een poppetje met handjes enzo zouden zien, erg lief van haar!!!
    Ben ook al anderhalve week voor moeders voor moeders in kannen aan het piesen haha...
    Alles gaat dus goed gelukkig! Ben erg moe en misselijk, maar dat is prima! Dikke knuffel voor jullie allemaal! xxx

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Iloon, wat ben ik blij voor je zeg!!!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    GEFELICITEERD met jullie kleine meid!

Ik ben ook ingeleid met die gel maar bij mij deed het helemaal niks...
    Maar ik ken de weeën storm nog wel ;)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Iloon: GEFELICITEERD!! Meis wat fijn voor jullie :D

@Spring: GECONDOLEERD! Wat vrezelijk voor jullie en zo snel. Heel veel sterkte de komende tijd.
    xox

Hier alles goed alleen heel erg druk. Mijn meiden gaan niet meer naar het KDV omdat ze niet wilde mee denken met flexibel zijn enzenz
    Dus drukdrukdruk maar wel erg leuk hoor :D
    Ik geniet met volle teugen van het rennen en vliegen.

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Same here... deed dagen niets, behalve dan weeënstorm veroozaken.
    In mn rug voornamelijk...
    Wat een (*&&^%&*((*&^%&*

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sloppy: fijn dat het goed gaat en je lekker geniet van de meiden!!! x

Maria: heeft jullie mooie meisje een naam gekregen? Ben nieuwsgierig! x

20. spring

spring Niet meer actief

ach wat een dotje mamamaria zo lief jullie twee dikke kus voor beide
    Iloon wat ben ik blij voor je meis en binnenkort nog een echo super!
    Sloppy groot gelijk om het dan maar zelf te doen je kent je kindjes het beste
    Hier gaat het weer. Was er aardig van slag maar dat mag ( ook dankzij de wijze lessen van Bertje;)) . Bedankt voor jullie condolances. Hopelijk mag ik een ook nog een keer met vrolijk nieuws komen. Maandag ga ik inieder geval voor een trouwjurk kijken en een kleine huwelijksreis is ook al geboekt. In ieder geval wat leuks in het vooruitzicht met mijn droomprins. Gelukkig hebben we elkaar en ben ik zelf gezond en heb een leuke baan nu
    we maker er zelf maar een feestje van lieve meiden
    xxx lente

Deel Deze Pagina