Nikita; ik zou je gevoel volgen en als je gevoel zegt Dat je de eerste dag alleen met je man en kindjes wil zijn zou ik dat zo tegen je ouders vertellen. De eerste momenten met de kleintjes zijn voor papa en mama, en kan me goed voorstellen dat je dat graag zo wil ervaren. Sluit me verder ook helemaal aan bij Maria's reactie. Bij ons zaten mijn ouders al in het ziekenhuis, mijn moeder zou eigenlijk smiddags op bezoek komen omdat ik was opgenomen, maar toen moest ik bellen dat ik die middag een ks ging krijgen en dat de groei van ons meisje achter lag. Mijn ouders konden niet meer werken en zijn in het ziekenhuis gaan wachten. Toen ik net van de uistlaapkamer kwam en Isa voor het eerst mocht vasthouden wilde mijn vriend mijn ouders erbij halen, ik heb toen gezegd even een moment met zijn drietjes te willen. Dat was voor mij ook goed, maar ze bleven niet te lang en alleen wij mochten Isa vasthouden en aanraken tijdens de ziekenhuisperiode. Maria; hoe bevalt het moederschap? Hoe gaat het met je meisje, zijn de nachten zwaar? Bovenal is het vast enorm genieten! Lente; het is ook een rouwproces een miskraam, zeker na jouw geschiedenis van niet zwanger kunnen worden. Las op hyves dat je vriend een operatie heeft gehad, hoe gaat het met hem? Hier een heerlijk weekend gehad met zijn drietjes, vriendlief had vrijdag al vrij. Bij de opas en omas geweest en fotos gemaakt van ons meisje, en vooral genoten van haar, ze is zo vrolijk! Ze maakt weer nieuwe geluidjes, een soort rrrrrrr en als ze dat dan gedaan heeft kijkt ze helemaal trots en lachend. Ze lijkt er ook echt contact mee te zoeken, zo lief. Morgenochtend gaat ze oefenen op het kdv, spannend.... Vandaag wat thuis rommelen met wasjes en het boekje voor kdv en nog kraamvisite. Ze is alweer 4 maanden vandaag, time is flying! Nu al laat staan als ik weer aan het werk ben, woensdag is mijn eerste dag. Vriendlief is dan bij Isa. Dikke X
Ha meiden Blondje het gaat sinds gisteren gelukkig beter met droomprins. Was een spuit bij zijn hernia. Spannend deze week weer werken ben benieuwd. Kaatje ben je al terug? Mis je hier. Snoes een dikke knuffel voor jou X Nokita ben je er uit met je ouders? Sjak hoe is het met de verbouwing en de baby ? Iloon al gewend aan het idee:- sloppy hoe gaat het met de meiden? Bijna op weg voor een trouwjurk. Kom voortaan nog 1x per week hier. Veel liefs lente
Haha dat deed ik vandaag al voelde me al helemaal stralen toen ik in vol ornaat voor de spiegel stond. Geweldig ook droomprins is geslaagd we verklappen nix dus jullie zullen moeten wachten en ruim 1000 bespaard op alles wow dat is mooi meegenomen. Mamamaria hoe is het eigenlijk met de bouwvergunning afgelopen? Al meer duidelijkheid? Xx
Ik moet in april naar de gemeente, dan is er een hoorzitting. Verder zijn we dik in overtreding door hier te wonen... maar ik weet zo snel geen oplossing. **had je graag willen zien draaien en stralen voor de spiegel
Isa is vanmorgen voor het eerst oefenen op het kdv, spannend wel hoor. Alle cliches mbt mama zijn zijn waar, het is een raar gevoel je kleine meisje bij vreemde achter te laten. Ik weet wel dat ze het daar prima heeft, maar je mamagevoel zegt anders. Komt goed, is even een fase van wennen en ritme krijgen waar ik doorheen moet nu er weer gewerkt moet worden. (morgen)
meiden, ik kom even voorbij vliegen alleen maar om te laten weten dat alles hier nog altijd rustig is...vandaag weer goed gekeurd door de gyn. en kan er nog een weekje tegen. Ondertussen hebben wij een datum voor de KS...maar die houden we lekker geheim...is toch raar die al te weten... tot binnenkort...misshien morgen, anders volgende week...
H! Meiden, Hier alles nog goed en rustig, behalve soms echt wel heftige harde buiken, en jammer genoeg komen er heel langzaam striemen op mijn buik...Ze zijn niet rood, maar zilver en heel klein en fijn dus het valt allemaal wel mee...maakt me ook niet uit hoor...die 2 kleintjes moeten maar goed groeien en mama´s buik goed benutten...zal komend week-end weer een foto maken en even spammen... Ondertussen hebben we een datum voor een KS en we hebben besloten die lekker voor de hele wereld geheim te houden, het is toch echt raar de verjaardag al te weten..hoop stiekem dat ze een paar daagjes eerder en lekker onverwacht komen... Ook zeggen we niks tegen mijn ouders...zowiezo hebben ze in het ziekenhuis een familiekamer, we hopen dat die vrij is en dan mag manloef de hele dag en nacht bij ons drietjes blijven en hebben we geen tijd voor bezoek...mijn ouders kunnen dan de dag erop komen... Blondje, ondertussen weer aan het werk?? En wat een prachtige foto´s...een echt klein fotomodelletje hoor... En Lente, hoe gaat het met jouw? Alles weer een beetje normaal??En met droomprins ook alles goed?? En geslaagd voor je jurk lees ik...wowowowow... Maria, begrijp je helemaal i.v.m. dat wat je schreef...precies in zoiets heb ik geen zin...hopelijk wordt jullie woonsituatie snel opgelost... Liefs voor alle andere meiden...
@ LFN, hoe ga je het nu doen met je schoonouders? Kies je voor jullie zelf of voor de lieve vrede? Xx
Haaai Lieverds!! Ik spring er hier weer in.!! Heerlijke vakantie gehad, voor ons gevoel wel aan half jaar weg geweest heerlijk.. Blondy weer begonnen met werken en super ontvangen leuk leuk.. Missen van kleine Isa minder.. Maria super gefeliciteerd en wat een mooie foto.!! En ja Jade of Lola ik vind t allebei nice nice.. Iloon whaa je gaat hard je haar lkkr lalalala.! Hoe voel je je? Lente nog gecondoleerd lieverd heftig hoor, dikke pletknuf!! Ben erg benieuwd naar je jurk.. Snoes denk aan je! Chess ook al je meeleest haaai.! Wie vergeet ik.. Slopperd hoe is t bij jou mop? Oowja Nik oow je hebt een datum ik ben benieuwd.. Leuk hoor spannend ook en goed dat jullie een beslissing hebben gemaakt.. Mijn schoonouders komen 16 juli en dan voor 3 weken dus hoop dat beeb dat iig al een weekje oud is, maar ik vind t een heerlijk idee dat ze komen en me goed op weg kunnen helpen, maja is ook cultuur gebonden denk ik.. Hier alles met meisje in me buik ook goed, schopt de hele dag door, heerlijk en voel me voor de rest nog heerlijk dus ja.. Lieverds ga t vanaf nu weer bijhouden.. Xx
Ha meiden Kaatje welkom thuis en wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad en meisje goed schopt. Dank je voor de megaknuf. Nikita spannend dat je het al weet. We wachten geduldig af. Blondje je eerste week zit erop en nu lekker weekend Hier een pittige week. Lesgeven is shit als je niet lekker in je vel zit. Doordat ik twee examenklassen heb blijf ik ook niet thuis terwijl dat eigenlijk beter zou zijn. Collega's leven erg mee en zeggen ook dat ik een weekje rust moet nemen. heb vanaf nu een vertrouwenspersoon op het werk en ook aangegeven tijdelijk puur alleen op het lesgeven te richten. Daarnaast was een leerling verbaal en qua lichaamshouding zo agressief dat het niet veel scheelde of het was geescaleerd. Hij is nu dus ook extern geschorst. En gezeuropese met de sectievoorzitster die tijdens mijn les kwam vertellen hoe ik mijn werk moet doen. Notabene degene die ik heb vervangen en helaas alleen aan zichzelf denkt. Die heb ik gisteren dus even flink de waarheid gezegd . Toen had ze toch wel door dat ik mij niet zomaar de les laat lezen en ook voor mekaar gekregen dat ze ook een keer van lokaal moet wisselen ipv dat ik steeds mag verkassen. Wat kunnen collega's soms tegen vallen. Maar goed we weten nu weer waar we staanstaan. Ik hit niet zomaar
Laatste zin krijg ik niet goed maar goed nu gelukkig weekend en ook al moet ik veel doen ( nakijken, belastingaangifte en bezwaarschrift woz toch beter dan lesgeven. Fijn weekend xxx
Goedemorgen meiden! Nikita; lijkt me heel raar al een datum van de ks te weten. Idd leuker als ze zich zelf melden. Grot gelijk dat je de eerste dag lekker mijn zijn viertjes wil zijn, fijn een familiekamer. Kaat; wat fijn dat je zon goede vakantien hebt gehad! Zo te lezen heerlijk aan t genieten van t wonder in je buik. Sjak; mooie meubeltjes heb je in de kinderkamer zag ik op fb! Lente; leuk dat de jurk is uitgezocht, ben benieuwd! Van de week voor t eerst gewerkt, voelde me zo welkom! Collega's stonden klaar om me welkom te heten, stond een grote ontbijttafel gedekt, overal hingen fotos van Isa en hoera een meisje slingers en een ooievaar, iedereen was oprecht geïnteresseerd. Echt heel lief. En de kolfruimte is echt gezellig gemaakt, is een berging. Er is tapijt gelegd, een kachel geplaatst, staat n tafeltje met nepbloemen en chocolade en er hangen foto's van Isa. En voor de gein een webcam, haha. (uiteraard niet aangesloten) en Isa heeft het heel goed gedaan, ze dronk haar flesjes meteen weer goed, slaapt meteen in de nieuwe bedjes bij opas en omas en ze was lief en vrolijk! Gisteren voor t eerst babymassage, echt leuk!
Haha moest lachen om de webcam. Wat gaaf hoe dat op je werk gaat. Maakt het meteen minder erg op Isa bij de de oppas achter te laten. Echt bijzonder ook met de kolfkamer je zou ze bedrijf van het jaar moeten maken of uitnodigen voor ontbijt met de bedrijfslimo van 538 xxx
Maria...het ging om mijn ouders, dat maakte het voor mij gewoon nog moeilijker wat te zeggen, maar we hebben nu dus besloten de datum toch gewoon helemaal geheim te houden... Kaaatje, heerlijke vakantie gehad dus?? En wat fijn dat je jullie kleine meid zo goed voelt. Als je plek genoeg hebt voor gasten en zeker als je gasten zich ook heel goed zelf kunnen vermaken lijkt het mij ook niet zo erg om bezoek te hebben hoor, al zijn 3 weken misschien wel wat lang...maar ja, iedereen is anders hé, en elke situatie ook... De hulp zal ik zeker wel kunnen gebruiken, maar ben nu eenmaal ook erg gesteld op mijn rust en privacy, en wij wonen jammer genoeg nog erg klein...kan dus ook niet wachten te verhuizen in de zomer... Lente, wel goed op jezelf letten hoor, toch wel fijn dat de meeste collega´s zo met je meeleven en dat je teleurgesteld wordt door mensen- collega´s gebeurt jammer genoeg ook vaak genoeg. Focus alleen maar op de leuke collega-s, mensen en dingen in je leven... Blondje...jeetje zeg, dat klinkt als een geweldig ontvangst...ben even kwijt wat je ook alweer deed voor werk, maar wat leuk van je collega´s...ben je de eerste die kolft op je werk?? Babymassage wil ik hier ook wel gaan doen denk ik...het liefste babyzwemmen, maar dat wordt moeilijk met 2 kindjes en we weten neit goed of manlief mee kan...babymassage gaat misschien wel met 2 kindjes, kan er altijd eentje in de maxicosi of kinderwagenbak leggen ofzo...we zullen wel zien..
Haai lieverds, Wat is het stil hier.. Lente wat een gedoe op je werk, maja niet iedereen kan lief zijn he.. Merk het bij mij ook hoor, maja daar moeten we helaas ook mee leren om gaan.. Blondy oow wat fantastisch zeg zo een ontvangt en vind de webcam ook wel erg grappig.. Nik las ergens anders al nog geen beebs, maar wel alles goed nog steeds.. Hoop dat je ze lkkr blijft voelen en dat ze snel komen.. Iloon hoe is het met jou darlin.. Sjakkie jij ook in grote stilte hier, vertel eens wat leuks.. Maria aan het genieten zkr en dat is je goed recht. SLopperd ben je er ook nog of niet.. Snoesie als je dit leest hoe is het met jou en operatie en met mamlief.? Chess mis je.!! Hier alles goed.. Staan weer wat nieuwe fotos in me album, gaat nu hard, trekt aan alle kanten, maar love it.. En schopt de hele dag, love it ook..! Net eerste week erop zitten, was een zware, omdat het de eerste was en omdat niet alles even goed was verlopen tijdens mijn vakantie en dan is wijzen naar mij kwa voorbereidingen enzow wel heel makkelijk, maja alles uitgepraat dus zware week, maar wel weer vol energie en zin om er voor te gaan, gelukkid is alles uitgesproken.. Heb ook besloten om toch wel 6 weken van te voren met verlof te gaan.. Heb nog zoveel dagen staan dat ik evengoed na de bevalling nog 12 weken kan nemen.. En ik denk dat het voor mijzelf en de beeb gewoon t beste is.. Geen stress en niet de hele dag op een stoel zitten, best fijn.. Naja dat was ineens een best lange ego.. Mis jullie wel hoor.. Liefss..