De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goed dat je 6 wkn van tevoren doet!
    Genietennnn!!!

Voor t zelfde geld komt ze eerder en... nouja.. ik weet er alles van.

Ben voor het eerst bezig met 'slaaptraining'.
    Mn hart breekt... slaap ritueel. 10 min laten jengelen en dan troosten.
    Zit in ronde 2. Nog 5 minuten voor ik naar haar toe mag...
    Bah

Ik stop er dan ook mee.
    Ze mag lekker op mn borst liggen als ik tv kijk.
    Basta...

2. spring

spring Niet meer actief

#3842 spring, 10 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2012
    Heeee lieverds,

Helaas ben ik momenteel niet opgewassen tegen stress met pubers en woensdag na 1 horrorles (was heel de dag goed gegaan en precies met het laatste uur ging het goed fout) mij ziek gemeld. Wat naar boven kwam is het verdriet van Timo en gebrek aan compasssie vanuit mijn vakgroep. De allereerste vergadering na mijn miskraam zat de voorzitster met haar kersverse baby op schoot de vergadering voor! Niemand vroeg hoe het met me ging en daar zat ik dan met een lege moederschoot 1,5 uur lang naar een happy moeder met kind te kijken. Heb dit
    allemaal eruit gegooid woensdagen en dan nu RUST! Krijg veel emails met vooral complimenten dat ik eindelijk voor mezelf kies. Ook de directrice zegt even afstand te nemen en regelt nu (eindelijk) vervanging zodat ik me niet druk blijf maken over de twee examenklassen. Blijft moeilijk afsluiten ivf, zwanger, miskraam en nu weer accepteren of hopen? Daarbij vind ik de school erg fijn en dan wil je niet ziek zijn omdat ik graag daar wil blijven werken.
    Maar goed nu lekker bij droomprins die gisteren 33 is geworden:)
    Mamamaria lijkt me heel moeilijk dat slaapritme vinden. Sterkte. Ook volgende maand met de hoorzitting.
    Kaaatje wat vervelend dat ze het jou aanrekenen maar gelukkig uitgepraat en groot gelijk 6 weken voorverlof zou ik ook doen.
    Fijn weekend allemaal ,
    Spring

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ahhw Maria ja lijkt mij ook heel moeilijk hoor, wie stelde deze manier voor dan? Als je er zelf niet achter staat niet doen hoor..

Lente belachelijk idd dat ze met der kind op schoot de vergadering voor zit terwijl ze weten waar jij door heen gaat.. Heel goed dat je alles eruit hebt gegooid en nu weer even op jezelf en droomprins focussen.. Gefeliciteerd met droomprins zijn verjaardag..
    En sterkte met het leven tussen accepteren en hopen, lijkt me idd heeeeel erg moeilijk, dikke knuffel..

Ja voelt goed dat ik de knoop heb doorgehakt om 6 weken van te voren te gaan..:)

Zo voor een nieuwe tuin kijken, naja tegels, willen we voor de beeb gedaan hebben er liggen nu flonders in van de vorige eigenaar nog, niet echt onze stijl.. En vanavond lkkr eten met 4 vriendinnetjes van de middelbare school die ik al 2 jaar niet gezien heb, gezellie..!!

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; wat heb je een prachtig buikje! Echt een mooi bolletje maar nog wel een taille. Groot gelijk dat je geniet en trots bent. Fijn dat je tnzo goed gaat, en groot gelijk van de 6 weken vooraf slimme zet denk ik, je hebt ook best pittig werk volgens mij.

Maria; je moedergevoel volgen is volgens mij het allerbelangrijkste, doen hoe t voor jou en je kleintje goed voelt!

Lente; wat rot om te lezen dat het je niet zo lekker gaat, maar wel te begrijpen. Neem je tijd. En gefeliciteerd met droomprins!

Nikita; lees via kaat dat t nog goed gaat bij jou, succes met de laatste loodjes en blijf voor je hopen dat ze zich vanzelf aandien voor de geplande ks. Veel sterkte alvast daarvoor, laat t maar gewoon gebeuren, het is best eng allemaal maar t natuurlijk helemaal waard.

Sjak; las op fb van je verbouw ellende, dikke knuf! Goed dat je zus je heeft weggehaald daar.

Vandaag weer babymassage gehad, is zo leuk en ontspannend voor beide! Werken gaat nog steeds goed,mis haar wel natuurlijk maar das logisch. Nu in t weekend extra veel knuffelen!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hihi Kaatje, dat je vind dat ik nog rustig ben...eigenlijk knijp ik hem best wel hoor...moet soms echt de gedachten uit mijn hoofd slaan van, wat als het nu nog misgaat...vind deze laatste dagen doodeng...zeker omdat de gyn. de laatste keer geen echo heeft gemaakt maar alleen een CTG. Maar goed, maandag weer een CTG, en ik verraad het alleen hier...ergens volgende week is het dan eindelijk zover...;)
    Vind het dus best wel eng hoor die 2 kindjes nu nog in mijn buik....het moet zo vol zijn daar van binnen...Hopelijk hebben ze plek genoeg en zijn ze goed genoeg verzorgd...Voelen doe ik ze nu ook heel anders...het zijn geen schopjes meer, maar vaak hebben ze de hik, en het is nu meer een soort van duwen...en soms zijn ze best wel lang rustig...Harde buiken heb ik ook nog best wel vaak, en hoop dan stiekem dat het gaat beginnen...De hele tijd wilde ik dat ze zo lang mogelijk zouden bijven zitten, maar nu vind ik het dus best wel weer eng...

Lente, een dikke knuffel voor je, en gelukkig krijg je toch wel wat medeleven van de school al is dat wat er in de vergadering gebeurde natuurlijk niet erg leuk voor je geweest...geniet maar even van het ziek zijn en je droomprins...hebben jullie het lekke gevierd??

Kaaatje, mooi buikje hoor...en groot gelijk dat je 6 weken van te voren met verlof gaat...hoe is dat geregeld in NL?? Hier in Duitsland staat ook 6 weken van te voren...Idd. wel erg makkelijk van je werk de schuld in jouw schoenen te schuiven...maar gelukkig alles weer opgelost dus..

Maria, lijkt me idd. moeilijk zo´n slaaptraining, hopelijk heeft ze snel door hoe het moet...en als troost na de huilbuien lekker knuffelen met mama is toch ook super...

Blondje...denk ja dat babymassage gaat met 2 kindjes en alleen mama?? Geniet maar lekker van je week-end en niet teveel op ZP rondhangen dus...:)

6. spring

spring Niet meer actief

O wat spannend Nikita ga heel de week voorje duimen en alvast roze en blauwe witte muisjes halen voor aan de picknicktafel. Kan me voorsyellen dat je het steeds spannender gaat vinden. kaatje leuk je tuin opknappen en blondje nog aan het sporten.
    Volgende week vieren we samen onze verjaardag. Heb er zin in.
    Fijn weekend nog

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Er staat een nieuwe buikfoto in mijn album...van vandaag...jeetje zeg, hij lijkt echt te knappen, en volgens mij krijg ik nu ook wel rode striemen...dadelijk nog maar eens insmeren dus...

8. spring

spring Niet meer actief

wow Nikita wat een mooie buik. Bizar dat er straks twee baby's uit gehaald worden.
    Alvast veel suc6 voor de echo morgen en de komende ks.
    xxx

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Laiverds..:)

Blondy wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over babymassage, ik zit er ook over na te denken, maar het kost best wat, dus ik d8 uhmm ja twijfel dus.. Maar als mams en beeb er zoveel aan hebben dan ga ik het zeker overwegen..:)

Nik heel relaxed dus..;) Ahum.. Snap wel dat je je overal zorgen om maakt, maar ik hoop bid en duim dat het allemaal goed gaat en vooral op een manier waarop jullie je goed voelen en optimaal kunnen genieten van de beebs zo..:) En je buik is prachtig..:D

In NL mag je kiezen vanaf 6 weken of 5 of 4 dat is de max.. Dus ik wil nu 6, maar 5 weken van te voren loopt de maand net af en dat is met roosters maken miss handiger, maja als me vervanger al ver van te voren komt wat miss het geval is want het wordt iemand die ziek is geweest, dus gewoon zsm aan het werk moet dus dan zou ik sowieso 6 weken van te voren kunnen..

Lente, leuk vooruitzicht samen jullie verjaardag vieren.. En ik snoep alvast wat van de hageltjes hoor..;)

Sjak zag op fb dat je jarig was, alsnog super gefeliciteerd..!! (K)

10. spring

spring Niet meer actief

even kijken of er nog nieuws is van Nikita vandaag was toch haar echo?
    Kaatje je moet zeker nu voor jezelf kiezen en niet je verlof layten afhangrn van het werk of die goed ingevuld wordt. Dus voor die zes weken gaan jij hebt er recht op.
    fijne avond

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    lieve meisjes, ik wil jullie graag beantwoorden en lekker meeschrijven maar...
    Het gaat niet...
    Ik ren mezelf geloof ik een beetje voorbij. Hoewel alles zoeft aan me voorbij...
    Maar ik lees wel mee hoor!
    Xx

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben er ook nog hoor maar heb het op het moment erg druk met Suzannah.
    Haar darmen werken nog steeds niet zoals het hoord en ze hebben een afwijking aan haar linker arm ontdekt.
    Dat kan 2 dingen zijn: of door de hersenvlies ontsteking of ze heeft bij de geboorte toch haar sleutelbeen gebroken gehad. Hoe dan ook zijn we er wel weer zoet mee.

@LFN: ohh het word nu toch echt spannend :D

@Spring: neem de tijd meis het is niet niks wat je heb moeten doorstaan!

@mariaC: ik kan het ook niet hoor, laten huilen! Sterkte meis.

13. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag lieffies,

Ben weer terug van weggeweest! Had even geen energie om achter de laptop te kruipen.

Nik: Whaaaaah...wat is het spannend nu!!! Kan niet wachten om te horen dat je 2 beebjes gezond en wel op de wereld zijn!!! En je buik...Echt mega...maar ook echt prachtig!!! Succes lieverd! xxx

Kaat: Wow....wat een supermooie buik heb je ook al zeg! Jaloerssssss!!! Heerlijk hoor je vakantie, maar weer een pittige start op je werk dus! Gelukkig alles weer oke nu! Geef je groot gelijk hoor dat je 6 weken van tevoren met verlof gaat! Heerlijk toch... Ben er zelf ookal over aan het nadenken en denk dat ik het ook gewoon lekker doe en er dan 2 weken vakantie achteraan plak! Volgende maan heb je een 3D echo...cool!!!
    xxx

Sjak: Jij ook al zo'n prachtige buik!!! Hoest met de horrorverbouwing? En zag je kamertje op FB...mooi!!! xxx

Lente: Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je ziek te melden hoor....je hebt zoveel voor je kiezen gehad de afgelopen tijd! Neem lekker de tijd en de rust die je nodig hebt... Kan je lekker naar jullie trouwdag toeleven! Ben zo benieuwd naar hoe jullie eruit gaan zien! Hou je taai lieverd! xxx

Maria: Hoe is het met Lola/Jade... vind lola erg leuk! Slaaptraining...pittig! Doen waar jij je goed bij voelt denk ik maar! Hopelijk loopt het allemaal goed af met jullie woning en kunnen jullie daar gewoon blijven...lijkt me geen makkelijke situatie om in te zitten! Succes! xxx

Blondje: Wat is Isa toch een plaatje zeg!!! En wat een ontvangst op je werk!!! Echt geweldig! Dat zie ik ze op mijn werk niet doen hoor! Valt het mee of tegen om weer te werken en je meisje te moeten missen? Babymassage lijkt me ook echt super!
    xxx

Sloppy: Wat vervelend dat het niet allemaal loopt zoals het moet met Suzannah! Ondervind ze veel problemen met haar armpje? Hopelijk kan er iets aan gedaan worden! Succes ermee! xxx

Snoes: Hoe is het met je lieverd? En met je moeder?
    Weet je al iets over de operatie? Ik denk in ieder geval nog steeds aan je! xxx

Hier: Alles gaat goed!!! Net voor het eerst bij de verloskundige geweest en weer een echo gehad! Heerlijk al die echos! Groei ligt op schema en hij/zij zwaaide ook even naar ons...echt helemaal geweldig! Soms kan ik het nog niet bevatten dat we eindelijk zwanger zijn! We zijn dus ontslagen van het ziekenhuis...voelt ook wel raar hoor, ruim 2 jaar daar gelopen en nu afscheid moeten nemen van die lieve meiden daar allemaal.
    Vandaag zitten we op 10 weken en heb er een goed gevoel over! Ben nog steeds erg moe en vooral in de avond is de toiletpot mn beste vriend, maar dat gaat vast wel over!
    Heeft iemand van jullie de combinatietest gedaan? Ik zat er eerst over te twijfelen, maar we hebben besloten om het niet te doen. Als de uitslag zou zijn dat er een verhoogde kans is dan zouden we toch niet voor een vlokkentest of vruchtwaterpunctie gaan ivm de risico's... Dus we doen het gewoon niet en gaan heerlijk van de zwangerschap genieten!
    Over 2 weken mogen we weer naar de verloskundige en krijgen we weer een echo! Tot en met de 20e week krijgen we bij ieder bezoek een echo...ben ik echt heel blij mee!
    We hebben 25 april een pretecho gepland, dan zijn we 16+1 weken en hopelijk kunnen ze dan het geslacht bepalen.
    Tot zover zijn jullie weer op de hoogte! Dikke kus voor jullie allemaal! xxxx

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik vind lola-jade wel een goede combi naam trouwens ;)

@Iloon Bizar he... blijft abstract als je zo gewend ben aan een 'nee' mbt je kinderwens. Wij knijpen elkaar nog dagelijks in de armen.
    Wij hebben wel de combinatietest gedaan.
    Wat heerlijk, iedere week een echo... dat hadden wij dus niet. Ik heb bakken geld naar het pretecho centrum gebracht... haha

15. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

SORRY SORRY SORRY, voor dezw enorme verwaarlozing!

Maria, volgens mij heb ik je nog niet eens gefeliciteerd met de geboorte van je dochter? Bij deze Van Harte!! En druk, ja... dat geloof ik zomaar!

Kaat. lekkere vakantie gehad? Aan je foto's te zien wel, mooi hoor zo'n blauwe zee... en weer aan het werk, pfff, dat valt tegen!

Nik, zo spannend! Nog eventjes... en dan krijg je het nog drukker dan Maria! Hoop dat de KS meevalt en dat je weer snel op de been bent.
    Dat jullie de eerste dagen 'alleen' willen zijn snap ik helemaal! Gaat hier niet gebeuren aangezien de fams op z'n verst 5 minuten fietsen wonen. Op zijn kortst (?!) paadje door, achterdeur binnen, niet eens oversteken....
    Maar ik pas wel voor alle drukte en heb (na een aardige woordenwisseling) erdoor dat er hier een kraamfeest komt. vier weken na de bevalling. Ik wil niet elke avond visite, maar verkering lijkt dat wel gezellig... Maar aangezien mijn hormonen nu het huishouden regelen, hebben die gewonnen!

Sloppy, wat is er precies gevonden bij jullie meisje dan? Of weten jullie dat ook nog niet? Getsie, ik vind dat wel spannende dingen hoor bij die ukkies. Sterkte X

Blondje, fijn dat je weer lekker aan het werk bent en je het ook weer naar je zin hebt! Wat goed dat ze je terugkomst zo 'gevierd' hebben! Mooi meid hoor Isa, ik kijk ook regelatig naar jou foto's.

Iloon, wat super dat het zo goed met je gaat, las ik nu net 10 weken? 25% volbracht, ha ha ha! Ja dat misselijk zijn vond ik wel heeeeeeel erg hoor, ik had er maar 4 weken last van en vond het al vreselijk, laat staan als je dat je hele zwangerschap hebt.
    Gaat het verder allemaal goed?

Lente, wat vervelend dat het nu zo moet lopen, maar het is goed dat je eerst gaat rouwen en dan weer verder gaat. Verdriet, stres, niet goed in je vel zitten en het onderwijs is gewoon geen combinatie! Ik weet hoe dat voelt, want het is leuk, maar oh, ook zoooo zwaar werk! Het zijn en blijven pubers he waar je mee werkt! En die laten zich gewoon niet zo makkelijk sturen... (en dan nog collega's, want daar zitten ook een paar rare tussen altijd ;)
    Veel sterkte! X

Snoes, last but not least... Hoe is het met je? Denk ook aan je hoor, waar je staat in de behandeling nu, je operatie?
    En zie je hondebabyfoto's op FB, mooi modelletje hoor!

Hier: Zoals jullie misschien al begrepen hebben en/of gelezen hebben op facebook zit ik in een horrorverbouwing! Alles gaat fout! (ook al vindt de opzichter dat het allemaal fabrieksfoutjes zijn (zou eens andere fabriek gaan zoeken dan...) of overmacht?!
    Op zich ging het wel (niet heel goed, maar toch), maar vorige week zijn ze begonnen aan de badkamer en dat zou het laatste project zijn, maar de muren van de badkamer kwamen helaas de slaapkamer en de babykamer inzetten.... Toen 'draaide' ik door! Babykamer was helemaal af en ingeruimd! Ik kon niet meer stoppen met huilen!
    Mijn zus heeft me toen meegenomen dat huis uit en vanaf maandag zit ik nu dus op vakantiepark Kuikduin! En het is hier echt stom (ha ha ha) maar ik heb in ieder geval rust en geen stress.
    Met mijn meisje in buik gaat het gelukkig goed en ze schopt en kriebelt veel (en hard soms ook trouwens, oef!)

Dikke Kus vanuit Kuikduin nu dus

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    NEE!!! De muren van de badkamen kwamen de babykamer (die al af was) IN??!!!

Wat een hel!!!

Ik ruik een mooie schadevergoeding...

Maar toch...
    de stressss.......

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds,

Wat een gezellige drukte hier zeg..:)

Lente je bent lief en je hebt helemaal gelijk.. Ik ga nu ws 5 weken van te voren, omdat ik het dan denk ik met een geruster gevoel aflsuit dan dat ik midden in de maand weg ga..

Maria goed op jezelf passen he en genieten, niet jezelf voorbij rennen vooral nu niet..:)

Slopperd oow wat heftig zeg, snap dat je daar druk mee bent.. Heeft Suzanne er zelf ook last van.? Dikke knuffel voo dat..

Iloon gezellig dat je hier weer even bent..:) Vervelend dat je zo misselijk bent.. Maar super van alle echo's idd.. Wij hebben geen vruchtwaterpunctie gedaan, omdat we het denk ik sowieso zouden houden en als er erge dingen niet kloppen, zoals organen enzo zien ze dat ook op de 20 weken echo, meestal..
    Ik plak ook sowieso een week achter me verlof aan zodat ik echt juni, juli, augustus en september helemaal vrij hebt..:) En dan hoef ik tot het eind van het jaar maar 2 om 3 dagen te werken en de week dat ik 2 dagen werk de zondag, maja dan is manlief thuis en de andere dagen doen me ouders allemaal.. Super luxe, maar ben erg blij dat het al wel geregeld is.. En dan is me vakantie nog niet eens op, dus miss doe ik het wel langer op deze manier, maar een collega gaf me gister een goede tip.. Laat ook wat vakantiedagen extra staan, want als beeb dan een keertje ziek is kun je gewoon thuis blijven, dat vond ik wel een goede..

Sjak jeee daar was je weer.. Las alle horror op facebook idd.. Verschrikkelijk zeg en dan ook nog de nieuwe babykamer, snap heel goed dat je niet meer kon stoppen met huilen, drama drama drama.. En nu idd even stressvrij en genieten van de schopjes..:) Zijn jullie al uit de naam btw.? Iloon jullie al namen.?

Snoes denk aan je..!

Hier alles nog steeds hetzelfde, beter in t werkritme nu al ben ik 's avonds wel echt stuk maja dat hoort erbij.. Zo nog even koken en dan op tijd naar bed.. Hoe blij kan je daarmee zijn..:D

18. spring

spring Niet meer actief

ha meiden,

Wat gezellig om weer een aantal terug te zien. Sloppy wat vervelend voor Susannah haar armpje. Hopelijk is het niet iets blijvends. Sterkte met de onderzoeken. Lijkt me erg heftig allemaal. Dikke knuffel.
    Iloon geweldig dat je zo vaak echo' s krijgt. En natuurlijk dat de baby het goed doet. Ook wij zouden geen prenatal onderzoek laten doen. Helaas had de natuur al eerder beslist.
    Sjak wat een horrorverbouwing. Ik zou ze eruit gezet hebben. Maar ja wat dan?Wat goed van je zus dat ze je ontvoerd heeft;) hopelijk kan je toch genieten van je zw.
    Nikita ben je al mama? Ik schat vandaag dat je baby' s komen. Dikke kus voor jullie 4:)
    de rest een hele dikke pakkerd ga nu naar de kapper:)

19. spring

spring Niet meer actief

meiden het is heel spannend hier. Dacht vanochtend een vroege menstruatie te hebben maar na nog geen uur weer gestopt. Dinsdag mijn nod. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. De vorige keer had ik pas 6 dagen na nod een lichte bloeding. Duimen jullie voor mij?

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ik duim keihard schatje.!!

Nik ik ben zooo benieuwd, laat je snel wat van je horen..:)

Deel Deze Pagina