De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Spannend meis! Ik ga zeker voor je duimen :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier vandaag een hele erge emo dag....het word me allemaal ff te heftig.

We hebben een thuis onderzoek moeten doen met een klysma bij Suzannah om te kijken of haar dikkedarm voldoende werkt.
    Nou weet ik de uitkomt nog niet maar ik heb inmiddels wel in de gaten dat het met haar darmpjes niet goed is.
    Haar ontlasting is droog en raar van structuur wat wijst op een eventuele slecht werkende dikke darm, een niet werkende dikke darm of een te lange dikke darm.
    Ze dachten hier al langer aan maar wilde ons niet ongerust maken. Maar omdat de klachten blijven en het beeld voor hun toch wel duidelijk aan het worden is moesten we de afgelopen dag haar ontlasting bij houden en ook hoe veel moeite het haar kost en wat het met haar doet.........:(
    Ik vond het heel heftig. Omdat als hier wat uit komt dan moeten we morgen naar het ziekenhuis komen voor verdere onderzoeken.
    We weten dus nog helemaal niks maar het kan dus nu toch echt wat zijn en niet iets dat wel met de tijd over zal gaan.
    Echt ik ben de hele dag mn tranen aan het weg drukken. Het heeft geen zin om me zo druk te maken en ik hoop ook echt dat we straks terug kijken op deze tijd met een lach maar nu hoop ik dat we zo snel mogelijk duidelijkheid hebben en hoe het dan verder gaat...

Dikke kus voor iedereen!

3. spring

spring Niet meer actief

Sloppy wat verdrietig en heftig om te lezen voor je kleine meid en ook voor jullie als ouders. Wat kan je je dan machteloos voelen. Heb het erg met jullie te doen. Nu maar hopen dat de diagnose niet al te ernstig uitpakt. Heel veel sterkte en pas ook goed op jezelf.

Meiden bedankt voor het duimen. Even bij de verloskundige binnen gelopen en die duimt ook met ons mee. ze adviseerde niet voor dinsdag te testen. Zonde van het geld als het niet zo blijkt te zijn en die paar dagen lukt ook nog wel. Vanavond na het eten heftige krampen en de witlof smaakte raar. Had ik de vorige keer ook. Nou het zou mij benieuwen. Droomprins rookt uit voorzorg alleen nog maar buiten.
    Nog 5 dagen afwachten ...

4. spring

spring Niet meer actief

nog steeds geen nieuws van Nikita. Hopelijk ben je nu aan het genieten van je twee wondertjes.

hier game over. Meer bloedverlies en ook kramp.

5. spring

spring Niet meer actief

Spannend nog geen bericht van je Nikita hopelijk geen bericht is goed bericht en heb je het nu gigantisch druk dikke kus voor jullie en hoop dat alles goed gaat Xxx

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Nikita; ik ben heel benieuwd hoe het met jou is! Ik denk dat je al mama bent en lekker aan het genieten bent van jou 2 wondertjes. Oh ben zo benieuwd naar de namen en hoe het allemaal gaat met jullie! Lekker genieten!

Sloppy; wat ontzettend spannend voor jullie, ik duim voor Suzannah!

Iloon; fijn dat jet zo goed gaat en dat je zoveel echos krijgt. Gekmis dat he als je dan ineens een "gewone" zwangere bent en naar de vk gaat, maar wek heel fijn ook.

Sjak; Wat balen van de verbouwing zeg,mje huis inmiddels weer stofvrij? Wel lekker geshopt in Kijkduin!:p

Maria; druk he die,eerste weken. Drinkt ze nog vaak snachts. Geef je bv of fv?

Kaat; lekker dat je vooraf op tijd stopt met werken. Fijn dat alles bog goed gaat, en maar lekker rustig aan de avonden.

Spring; wat een teleurstelling weer... Geniet maar lekker van t weekend met droomprins.

Babymassage; het is echt heel leuk kan het iedereen aanraden! Met 2 kindjes zou ik wel met 2 begeleiders gaan Nikita, of om de week je zoon en dochter mee. We beginnen met een kop thee en aan iedereen wordt gevraagd hoe het gaat met het kindje.daarna masseren en tummy tub, echt een lekker tutmomentje met je kind. Daarna krijgen we info over verschillende onderwerpen mbt baby's.

Hier alles goed, van de week heeft isa een echo gehad van haar heupjes ivm stuitligging, het ziet er goed en normaal uit. Maandag naar de kinderarts, zal de laatste keer zijn want ze groeit en ontwikkelt zo goed. Ik ging haar van de week op t kdv halen, ze zeiden dat ze wel zo makkelijk en lief is, ze hebben er geen kind aan. Net weer massage gedaan, heerlijk begin van het weekend!

Fijn weekend allemaal! x

7. spring

spring Niet meer actief

Blijf kijken.... Ben zo benieuwd!
    Fijne zondag allemaal xxx

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Slopperd wat heftig zeg allemaal.. Emo dagen in jullie situaties zijn nodig hoor denk ik.. Hoop idd dat jullie snel meer weten en met een lach kunnen terug kijken.. Dikke knuffel..

Lente oow nee tog de ongie doorgebroken..:( Dikke knuff

Blondy, oow ik ga me zkr opgeven voor babymassage, klinkt erg leuk en gezellig en vooral ontspannend..
    Wat fijn dat Isa niet meer naar de kinderarts moet en dat alles er helemaal goed uit ziet..

Nik je houdt ons wel heeel erg in spanning hoor..:)

Fijne week..

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zooo benieuwd nikIta!

Net met Isa naar de kinderarts geweest was heel tevreden dus hoeven niet meer terug te komen. Ze weegt nu 4895 en 60 cm. Gewicht is laag voor haar leeftijd, maar dat komt omdat ze te vroeg was, en kan ook gewoon bij haar passen. Was prima iig!

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...Wilde even laten weten dat vorige week woensdag 14 Maart onze kleine Nikita en Roman zijn geboren.
    Beide 51 cm lang en zij was 2770 gr en hij 2900 gr.
    Apgar test met 10 punten gehaald...:)
    Ben nu al trots op ze want de borstvoeging loopt ook goed...
    Keizersnede was doodeng maar alles goed gegaan...
    Sinds gisteravond zijn we thuis maar het is druk-druk-druk...zeker omdat de kleine meid alle 3 uur aan de borst wil, ook ´s nachts...

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Jeeeeeeej!!!!!!gefeliciteerd lfn! Ik was al steeds aan het spieken op zp en eindelijk zijn ze er! Eindelijk ben je moeder, dat neemt niemand je meer af!

Ik lees dus wel steeds mee op zp, en ik geniet ook echt van jullie verhalen, maar lees alleen op mijn tijd, dus als ik even zin heb ik zwangerschaps- en kinderverhalen. Niks geen geklaag hoor, snap dat dat is waar jullie over willen kletsen, maar soms steekt het gewoon dat ik (nog) niet mee kan kletsen. Ik vind het ook echt bijzonder lief dat ik steeds gemist word en dat jullie aan mij denken. Thanks for that!

@ spring: neem je nu eindelijk ook eens Facebook? Dan kan ik mijn hyvesaccount verwijderen ;) nu heb ik hem alleen nog omdat jij alleen Hyves hebt....

@ Maria van harte met je dochter! Ben wel nieuwsgierig naar de naam hoor

@ blondje wat fijn dat Isa helemaal goedgekeurd is gisteren. Nu ben je eindelijk helemaal ziekenhuis- af

@ kaatje zag foto's van je vakantie. Mooi buikje hoor, tis een meisje toch?

@ sloppy wat een ellende met susannah, ik gun je zo dat je nou eens helemaa klaar bent in het ziekenhuis!

@ sjak wat erg je horrorverbouwing, klinkt ellendig! En vooral je enorm schattige babykamer naar de mallemoeren, niet te geloven!

@iloontje wil je straks weten wat het is? Denk het wel, of heb ik het mis. Vind je echt iemand die dat graag wil weten, en als je het weet mogen wij het ook wel weTen toch?

Zal even een korte update geven: mijn mams is helemaal genezen verklaard. Gelukkig! En zelf ben ik nu herstellende van mijn operatie. Tis allemaal goed gegaan en ik heb nu een eileider minder en eentje die niet werkt. Dat is natuurlijk minder nieuws, maar het goede nieuws is dat eileider die er nu uit is waarschijnlijk de boosdoener is geweest van het mislopen van de IVF. Nu straks weer drie maande Lucrin en daarna poging twee. Vermoedelijk in augustus.

Nou dat was het dus even in het kort...

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Nikita en man,

Van harte gefeliciteerd met je dochter en zoon,wat een mooie gewichten en lengtes zeg, die hebben het vast heel goed gehad in je buik! En wat n mooie kindjes! Zag de fotonop fb. fijn dat alles zo goed gaat en dat jullie al lekker thuis zijn. Goed om van je te horen, vond t echt spannend voor je! Knap hoor dat je die twee bv geeft, maar groot gelijk het is zo fijn en mooi om te doen. Hoe gaat het met jou, veel pijn van de ks? En heb je nog kraamhulp?
    Geniet enorm en dubbel van die twee!!

Dikke X

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat een mooie namen!!

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoes; wat fijn van je te horen, lief dat je n update geeft en zo op iedereen komt reageren. Mooi nieuws van je mama. En jouw operatie achter de rug, heb je veel pijn? Blijf heel hard duimen voor jou, ook jij komt aan de beurt meid! Wat een geweldige fotos van je hondje op facebook, echt een dotje. Dikke X!

15. spring

spring Niet meer actief

Hoera gefeliciteerd met de kleine Nikita en Roman. Geweldig en wat super dat alles goed gaat. Hieperdepiep Hoera hieperdepiep Hoera.
    Snoes wat fijn van je mama en ook dat je van de zomer voor een poging mag.
    Haha blijf bij hyves.
    Dag lieverds zijn bezig met trouwkaarten...

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Jeeeeh eindelijk Nik.! Super gefeliciteerd en wat een super namen en wat fijn dat t zo goed gaat zeg!! :)

Snoes fijn dat jij herstellende bent en dat t met mams goed gaat.. En augustus weer beginnen.. Spannend.! Maar ook wel heel leuk..
    Snap heel goed wat je zegt over dat t soms oneerlijk voelt dat je nog niet mee kan kletsen, lijkt me zwaar.. Dikke knuff..

Lente succes met de kaarten ben benieuwd.! :)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Nikita: GEFELICITEERD!!! Leuke namen hebben jullie ze gegeven :D Geniet maar lekker!

18. spring

spring Niet meer actief

En hoe gaat het met je Nikita? Ben zo benieuwd hoe ze eruit zien en hie ze het dien. Hopelijk lukt het goed om voor de kleintjes te zorgen en gaat het met jou ook goed. En jouw ouders hoe reageerden die?
    Knuffels voor Roman en de kleine Nikita en alle lieve meiden hier xxxxx

19. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! meiden.
    Kom nog even met een echo berichtje voorbij waaien, maar vanaf volgende week zal ik weer proberen te reageren.
    Vandaag zijn ze voor het eerst in het badje geweest, met hulp van de kraamzorg...super schattig, ze vonden het heerlijk.
    Ze komen ook nog altijd goed aan, nog 1 of 2 dagen en ze zitten aan hun geboortegewicht. Ook heb ik nog zoveel melk dat ik soms extra afkolf en wat invries. Zo wordt de melkproduktie natuurlijk nog wel niet minder, maar het is een prettig idee een voorraadje in de vriezer te hebben.
    Zal ook snel eens wat foto´tje posten...ze zijn nl. zo verschillend...

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Zoo leuk Nik.. Ben benieuwd naar foto's..:)

Deel Deze Pagina