De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt geweldig Nik, en wat goed van de bb. Ben benieuwd naar de foto's!

2. spring

spring Niet meer actief

Nikita echt gaaf die twee hummeltjes in bad ik smelt al bij het idee. Geniet maar lekker van deze bijzondere tijd samen wij wachten wel dikke kus en een knufflel voor Romi en Nikki

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohhhh smelt!

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Super smelt en niet van t mooie weerm! Prachtig Nik.!!

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden.
    Zo even 5 minuutjes gevonden om even snel weer hier te reageren...
    Ze liggen nu heerlijjk half te slapen in hun Doomoo zakken, zo schattig.
    Hier gaat het goed, lichamelijk valt het nu ook wel mee, maar de eerste dagen waren echt zwaar.
    Toch wel veel pijn gehad, maar allemaal voor een goed doel hé...;)
    Heb Ibu als snoepjes gegeten...
    Buikje wordt nu toch ook wel echt klein, en ben al 15 kilo kwijt...nog 8 te gaan...;) Heb toch best wel wat straie op mijn buik gevonden, maar maakt me ook niet meer uit nu...
    Word soms toch wel verdrietig hoor, de zwangerschap is nu echt voorbij, maar wil zeker weten nog een keer...en manlief ging gelukkig ook meteen akkoord...;)

Zo eens even kijken wat ik hier allemaal heb gemist.

@Sloppy...ow jeetje zeg, het loopt allemaal nog niet zo lekker voor Suzannah...hopelijk kan ze goed geholpen worden hoor...ow jeetje, en kom nu je tweede berichtje tegen...ach meid...wat vervelend allemaal...

@Iloon...wat geweldig dat het zo goed gaat met je...lekker genieten, die vermoeidheid en misselijkheid worden nu snel beter...heerlijk ook al die echo´s...ze zijn elke keer weer spannend maar ook een hele geruststelling naderhand... Ik heb 15 echo´s in de zwangerschap gehad...

@Maria...hoe gaat het met de slaaptraining van Lola-Jade??

@Sjak, zag idd. wat posts voorbij komen van je...jeetje zeg, wat een gedoe...kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat met de hormonen en de zenuwen...kun je nu een beetje ontspannen?? Kraamfeest lijkt me idd. ook wel leuk, maar een vriendin vond het een behoorlijk tegenvallen en kiest nu bij haar tweede voor gewoon visite...

@Snoesie...wat een goed nieuws van je moeder zeg...en jij de operatie ook al achter de rug...nu lekker herstellen en met frisse en goede moed verder...

@Lente...hoe voel jij je nu?? Lekker verjaardag gevierd met Lenteman, of heb ik het nu helemaal verkeerd?? Je lag er dus een dag naast...de 14e waren ze er...

@Kaatje...hoe staat het met je buikje??

@Blondje...THX voor de tips i.v.m. babymassage...gaat dus toch niet zo goed met 2 kindjes en alleen mama, trouwens wel een goed idee iedere week met een ander kindje gaan...hmm....moet dan wel even een oppas vinden...;)

Sorry meiden, als ik iemand ben vergeten...zit toch nog niet rustig achter de computer...;)maar alles went natuurlijk...we zijn nog maar een weekje thuis...

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah wat een inzettende schattige foto en wat een mooie baby'tjes...

8. spring

spring Niet meer actief

Nikita wat een schatjes zo lief samen en wat leuk dat je in de toekomst nog een keer wil. Super! Jammer dat ik ze niet even kan knuffelen. doe jij maar namens mij en droomprins.
    Vandaag onze trouwkleding gehaald geweldig.
    en een gouden tip van de bedrijfsarts er niet mee bezig zijn, niet met de miskraam en niet met zwanger worden want kijk je was zwanger dus hup nu niet meer aan denken en weer vol aan het werk. Rouwen zal ik dan maar later moeten doen meiden. Ach welkom in de nieuwe harde wereld. Gelukkig bestaan er ook nog leuke en lieve mensen (zoals jullie) en mag ik mee genieten in jullie geluk. xxxx na pasen weer aan het werk

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nik!!! WAUWWWW
    Wat zijn ze mooi!!!

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    meiden, ik heb even afstand genomen want mijn aanwezigheid op ZP is niet meer anoniem. Dat vind ik heel vervelend. We moeten ons hier allemaal kunnen verstoppen onder namen als: spring, kaat, LFN, blondje, etc. Maar mijn pseudoniem is 'ontmaskerd'. Ik kom snel terug onder een voor jullie allemaal heel makkelijk herkenbare naam. Jullie mogen dan best weten dat ik Maria ben, zoals wij allemaal weten dat Lente en Spring dezelfden zijn....
    Ik lees wel mee hoor!

Tot gauww

11. spring

spring Niet meer actief

wat vervelend dat je niey meer anoniem bent we zien je vanzelf terug xxx

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    vind ik ook....
    baal er ontzettend van

13. spring

spring Niet meer actief

wat een mooie naam :)

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    @iedereen: bedankt voor jullie lieve woorden. Ben nog steeds een trouwe lezer hoor hihi...inmiddels vandaag weer aan het werk voor vier uurtjes en vervolgens de hele middag op de bank gelegen. Energie is ook weggelaserd denk ik...

Wat een ontzettend lieve kleine kindjes lfn! Echt heel erg mooi om ze zo samen te zien liggen! Wauw!!!

@maria wat een spannend verhaal maak je ervan. We zien je wel weer verschijnen ;)
    Genet van het mooie weer allemaal

X

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Maria: Balen meis! Ik heb hier een vriendin zitten maar verder nog niemand in mijn omgeving die me hier herkend heeft. Mooie naam heeft je dochter gekregen :D

@Nikita: hahaha nog een keer :D Ik wilde ook na Suzannah zo snel mogelijk een 3de kindje, inmiddels begint dat wat minder te worden hoor ;)
    Maar wel super dat jullie samen nog een poging willen wagen voor een 3de kindje.

@snoes: ik hoop zo dat het voor jullie ook eindelijk gaat lukken hoor!

Hier gaat het langsaam aan beter en we komen steeds dichter bij onderzoeken naar de oorzaak van het verstoppen.
    Het is alleen wel zo dat ze in de meeste gevallen geen oorzaak vinden maar het is inmiddels wel duidelijk dat Suzannah heel makkelijk verstopt.
    Ze is gister veer gespoeld in het ziekenhuis en we hebben nu ook fosfaat klysma's voor thuis mee gekregen. Mogen we het fijn thuis gaan doen.....
    Als het haar maar gaat helpen.

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds,

Blondy how are you.. Al weer helemaal in het ritme van werken en Isa wegbrengen..?

Nik wow 15 kilo eraf al, dat gaat snel..:) Hier nog maar 6 erbij en ben er best tevreden over.. Wat zijn ze toch prachtig..:D:D

Lente super van de trouwkleding, ik ben heeeeeeeeeeel benieuwd..! En wat een super lompe bedrijfsarts zeg..

Maria, super naam, maar wat naar dat je niet meer onbekend bent..:S Wij wachten wel op je..

Snoes hoop dat je echt minder pijn gaat krijgen nu de endo is weggelaserd.. Wanneer mag je weer van start..! Denk aan je..

Slopperd, wat fijn dat jullie er iets meer achter komen wat Suzanne heeft.. En als de klysma haar helpen is het een stuk minder erg om te doen..!!

Hier alles helemaal okee..:) Druk met werk, huisje en beebspullen..:) Allemaal leuk dus..

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Nouhou! Inmiddels al twee keer een bericht geschreven, maar hij wordt niet geplaatst. Nu heb ik geen zin meer hoor. Ga lekker de zon in xxxx

18. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX meiden...ja, wij vinden onze beebjes ook super geslaagd...;)

Maria...vind jullie naam echt prachtig hoor, maar wat vervelend dat iemand je herkend heeft...we zien je wel weer terug...;)

Snoes, lekker langzaam opbouwen alles...

ow jeetjte Sloppy, hopelijk valt het spoelen thuis een beetje mee, en hopelijk helpt het Suzannah...

Lente...jeetje zeg, wat een rot opmerking van die arts...weet niet of ik al op gereageerd had, maar zag dat Kaaatje nog wat schreef...daar sta je gewoon boven hoor...

Kaatje...netjes zeg 6 kilo...;)

Snoes...goed gedaan hoor, lekker in de zon gaan zitten...

Hier begint het nu ook te kriebelen dat ik naar buiten wil met de kleintjes...denk dat ik op zich ook al wel een stuk kan lopen...maar we hebben afgespoken dat manlief voor de eerste keer meegaat, dus moet nog wachten tot het week-end...alleen met die grote wagen is toch wel spannend, en ben bang dat ik er een chaos van maak..hihi, ken mezelf...ben super onhandig...;)

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Bekijk bijlage 234014

Mijn fav. foto tot nu toe van ze...Rechts is Niki, en links met de Casanova blik is Romi...

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Snoesie lkkr van t zonnetje genoten gister? :)

Nik wow wat zijn ze verschillend idd, maar goed gelukt.. En ja naar buiten spannend maar ook wel heel leuk.. :)

Hier sinds deze week echt alleen maar moe moe moe, maja hoort erbij he.. Gister t kamertje besteld.. Kamertje mees van de prenetal.. Kan niet wachten tot ie er is al wordt het dan ook wel ech echt, blijft nog onwerkelijk!!
    Fijne avond!

Deel Deze Pagina