De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    stomme ik....voor ons natuurlijk links is Niki en rechts is Romi...
    ( haha kan ze heus wel uit elkaar houden hoor...;) )

2. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Wat een enorm mooie kindjes! Echt heel lief. Hoe voel jij je verder?

Iloon las op Facebook dat je over de twaalf weken bent. Gefeliciteerd! Echt fantastisch voor jullie

Kaatje wist je dat hier in Amersfoort een enorm grote prenatal is geopend. Echt heeeeeel groot. Is voor iedereen leuk om te weten trouwens. Gaat om een ontmoetings en belevingsplek met grote winkel. Zie hier de link van het persbericht http://pers.prenatal.nl/index2.html wel even zwaaien naar mij dan want als je erheen rijd rij je ongeveer langs mijn huis ;)
    Ga er zelf nog niet heen want dat is te pijnlijk, maar ooit hoop ik er mijn slag te slaan.

Ik heb inderdaad gisteren genoten van het zonnetje, vandaag op mijn werk viel dat ook op hihi en ik ben begonnen met trainen voor de halve marathon in juni. Zou toch stoer zijn als ik dat kan.

Hebben jullie allemaal een leuk weekend in het vooruitzicht?
    Kaat gaat vast slapen en lfn wandelen met de kleintjes...gokje...

Ik ga morgen uiteten met twee vriendinnen en zondag naar een vriendin toe. Maandag zijn manlief en ik allebei vrij dus gaan we denk ik ook iets leuks doen.

Nou meiden, ik ga even koken en douchen en dan lekker luilakken ;)

Liefssss

3. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liefjes,

Ik ben jullie zo aan het verwaarlozen!!! Sorry!!!
    Ik ben ook zo verschrikkelijk moe en heb werkelijk nergens energie voor!

Sjak: Kamertje weer opnieuw klaar...en supermooi geworden!!
    Wat een gedoe allemaal met die verbouwing...maar geloof dat het nu allemaal wel goed gaat he?! xxx

Blondje: Wat heerlijk dat Isa het zo goed doet!!! En ook op het KDV! Zie steeds de foto's van haar...wat een poppetje is het toch he...heerlijk!!! xxx

Nik: Ooooooooooooh wat zijn Niki en Romi prachtig!!! En de namen ook zoooo leuk!!! Nogmaals super gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo goed gaat! Al zoveel kilo's kwijt! echt super! En heerlijk van het weekend lekker samen met de beebs wandelen! Hopelijk lekker in het zonnetje!!! xxx

Snoes: Lieverd, ben zo blij weer van je te lezen!!! En je mams weer oke...zo fijn!!! En jij inmiddels geopereerd! Net als bij mij zo'n vervelende eileider! Nou, die ben je kwijt en nu ga je gewoon mij achterna! Als ik die operatie niet had gehad was ik nu niet zwanger! Oooh ga zo voor je duimen, maar ga er helemaal vanuit dat het goed gaat komen!!! Whaah, je gaat gewoon een halve marathon lopen, knap hoor! Lukt het nu al wel dan om te trainen? Dikke kus voor jou!!!

Lente: Ben zo benieuwd naar jullie trouwkleding!!! Nog ff lekker rustig aan doen en dan na de pasen weer werken... Goed dat je voor jezelf hebt gekozen en even de tijd voor jezelf hebt genomen...je bent een kanjer! xxx

Maria: Balen dat je niet meer anoniem bent, terwijl je dat graag zo wilde houden!!! Hopelijk lezen we snel weer van je! En wat een supermooie naam!!! xxx

Sloppy: Fijn dat het langzaam aan beter gaat met de kleine meid! xxx

Kaat: Netjes hoor, nog maar 6 kilo erbij!!! En kamertje besteld...helemaal top!!! xxx

Hier alles goed! De 12 weken voorbij...whoehoeee!!! Superblij!!!
    Erg moe, misselijkheid iets minder gelukkig...al een paar dagen niet overgegeven...ben ik zo blij om!

Wij willen supergraag weten wat het wordt, nog 4 weken en hopelijk kunnen ze het dan zien!
    Over namen: Meisjesnaam weten we al heel lang, jongensnaam komen we echt niet uit... Gelukkig hebben we nog even om erover na te denken haha...
    Zal proberen het weer wat beter bij te houden!

Dikke kus allemaal! xxx

4. spring

spring Niet meer actief

Lieverds wat fijn om te lezen dat het met iedereen de goede kant op gaat. Is soms best moeilijk nu ik in de verwerkingsfase zit. Deze week was erg zwaar omdat ook nog eens een leerling van mij zelfmoord heeft gepleegd en woensdag dus is overleden. Was er twee dagen down van. Ik ga ook even minder hier komen. Even afstand nemen en richten op wat ik wel heb. Bedankt voor jullie steun.liefs Lente

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Lente...
    Kwam even snel bijlezen, maar wil je nu toch een dikke digitale knuffel sturen...
    Wij lopen niet weg en neem de tijd die je nodig hebt.
    Jeetje zeg, wat heftig van die leerling van je, kan me voorstellen dat je er down van was.
    Geniet maar even van de tijd voor jezelf samen met je droomprins en ga even alleen maar leuke ( trouw? ) dingen doen...♥♥♥

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh wat heftig weer Lente! Weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet :(

Hier weer een hele onrustige nacht gehad met veel huilen van Suzannah. Ze slaapt dan wel maar huild gewoon in haar slaap.
    We mochten haar laxseer middel naar beneden doen van 6zakjes naar 4zakjes.........nou direct weer mis dus vandaag maar weer van 4 naar 5 zakjes.

7. spring

spring Niet meer actief

dank je Sloppy en Nikita. Morgen ga ik naar school en zijn klas en collega's condoleren. Het bijzondere is dat ik zijn beste vriend momenteel veel steun kan bieden omdat ik toen ik 17 was hetzelfde heb meegemaakt. Hij mailt elke dag met mij en morgen ga ik met hem praten. Het voelt goed dat ik een ander kan helpen met zijn pijn.
    liefs Lente

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blèh meiden, hier even balen.
    Er zit een ontsteking achter het litteken en vanochtend is het opengebarsten en kwam er pus uit.
    Moet nu dus elke ochtend naar de dokter om het te laten spoelen en krijg voorlopig ook geen antibiotica omdat ik borstvoeding geef.
    Gelukkig is schoonmama er nog, dus ´s ochtends na een voeding hup naar de dokter, en blijft zij bij de kleintjes...
    Maar het doet wel weer extra zeer nu en kan dus nog altijd niet lekker buiten gaan lopen met de kleintjes...Maar gelukkig is het verder niet ernstig ofzo...

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lievies..

Snoes beetje laat maar heb je een leuk weekend gehad.. En een halve marathon is echt super stoer inderdaad..!
    En de prenetal die ga ik eerdaags wel van dichterbij bekijken en zal even toeteren en zwaaien.. En hoop en bid heel hard dat jou prenetaltijd ook komt..!! Je bent lief..

Iloon ons zomaar verwaarlozen belachelijk..;) Fijn dat het met de misselijkheid wat beter gaat.. Hier ook sinds anderhalve week moemoemoe hoor, drama..!! Wanneer heb je precies de geslachtsbepaling echo.. Ik ben benieuwd of je de meisjestrent volgt of lkkr dwars doet..:) En namen ja het blijft moeilijk.. Ik denk dat wij er nu wel echt uit zijn, tweede naam sowieso ben ik heel blij mee, eerste ook, maar de schrijfwijze ga ik nog even over nadenken, ik denk gewoon op de allersimpelste manier..

Sjakkie meld jij je ook eens even hier met je mooie bolletje..! :) Word t het al zwaarder of is het nog goed te doen.?

Blondy hoe is het lievi.??

Lente wow wat heftig zeg..:( Maar wat fijn dat je wat kan betekenen voor zijn beste vriend.. Je bent echt een kanjer..

Slopperd wat vervelend dat ze gelijk meer last heeft als je het af probeerd te bouwen zeg.. Is er al wat uitgekomen bij het ziekenhuis.?

Nik oow wat naar zeg dat het ontstoken is en dus pijn en minder bewegen en dan ook nog je schatjes af en toe missen..:( Hoop dat het snel wat beter wordt, hoop dat het spoelen helpt..

Hier alles goed, morgen weer naar de vk.. Wel moe moe moe dus, maar voor de rest geen klachtjes..:) Dus geniet nog heerlijk..

10. spring

spring Niet meer actief

zo lief vandaag op late kraambezoek geweest. Ventje was alweer twee maanden. Broertje van 3,5 was erg knuffelig en riep net om mij ipv mama maar ik was al weg zo schattig.
    Succes morgen Kaatje. De school leek het beter dat ik niet met hem ging praten om de zaken niet door elkaar te gooien en ter bescherming van ons zelf. Begonnen meteen over functioneringsgesprekken en mijn werk volgende week. Heb meteen bezwaar aangetekend tegen ba trapt deze dame geen tweede keer in.
    Iloon wat fijn dat het goed gaat.
    Sloppy wat vervelend voor Susannah. Hopelijk krijgen jullie er gauw routine in.
    Wow Snoes sportief goed bezig. Petje af hoor!
    Nikita ik zag gisteren een moeder met een tweelingkinderwagen. zo gaaf moest gelijk aan jou denken. Hopelijk is de ontsteking gauw over.
    Sjak alles goed?
    Vrijdag heb ik mijn eerste gesprek bij Fiom over rouwverwerking na miskraam en kinderloosheid. Ben benieuwd. Kan ik eindelijk mijn verhaal en frustraties kwijt.
    Dinsdag 4 jaar samen en in ondertrouw. Schiet al op nu:)
    xxx spring

11. spring

spring Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik neem weer afscheid van zp! Allemaal het beste en wie weet tot hyves.
    liefs
    Lente

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Oownoh.. Snap je heel goed hoor lieve Lente maar we zullen je erg missen hier..

Heel veel succes en sterkte met alles..!! Xxx

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    lente, ik zal je ook weer missen hoor...zeker omdat ik altijd vergeet op mijn Hyves te kijken...wens je heel veel sterkte...♥♥♥

ps, heb een album met wat foto´s gemaakt voor die er wat willen zien...:)
    Hier gaat alles goed, alleen druk druk druk...moet nog altijd elke dag naar de dokter om de wond te laten spoelen maar het gaat de goede richting op...
    Maar ik beloof dat ik vanaf volgende week zal proberen vaker en regelmatiger weer mee te lezen en te schrijven...

FIJNE PAASDAGEN...

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ben ik weer, das ff geleden zeg, wordt weer hoog tijd om wat te posten hier! Druk druk met werken en vorige week een week plat met buikgriep, gelukkig isa niet aangestoken.

Maria; ben je al stiekem terug?

Snoes; Hoe is het met je meid? Al langzaam fitter aan het worden? Hopelijk minder pijn nu van de endo. Wat stoer van de halve marathon!

Sloppy; wat een ellende voor nouw kleine meisje zeg, gaat het met thuis spoelen? Moet ze ook speciaal eten hierdoor?

Kaat; je bent al een eind op weg zeg, nog maar 6 weken werken ongeveer? Goed je rust nemen wordt vast steeds wat vermoeiender nu he. Leuk leuk babyspulletjes scoren. En 6 kilo, netjes hoor, ik was bij 33 wk ruim 10 kilo dus...

Nikita; fijn dat jet allemaal zo goed gaat met jullie 2 kleine hummeltjes. Wel balen van je wond, gaat t al beter? Is het pijnlijk? En inmiddels al lekker buiten geweest? Haha snap je helemaal ben ook zon kluns en met een enkele kinderwagen al laat staan n dubbele... Zie het album niet? Wel een mooie foto die je hier poste, terecht trotse mama!

Iloon; hey zwangere muts (hihi) hoe is het met jou? De 12-weken grens voorbij, super! Misselijk en vermoeidheid al wat minder aan t worden?

Lente; groot gelijk, wie weet tot ziens weer hier, ik zie je iig nog weleens via hyves. Voor de rest, zag dat lente vandaag 4 jaar samen is met droomprins en vanmiddag in ondertrouw gaat!

Hier alles goed, lekker paasweekend gehad. Isa is al weer 5,5 maand en gaat steeds meer kletsen, reageren en veel lachen! Erg leuk allemaal, we genieten zo van haar. Gister een kinderverjaardag gehad en ze vind t dan heerlijk om rond te kijken naar alle spelende kindjes vanaf je schoot. Vandaag lekker vrij, morgen weer 3 daagjes werken. (en meisje missen)

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...denk dan dat we nog geen vriendjes zijn...

Mijn moeder is hier nu op bezoek...en blijft nog 1,5 week,d us zal nog niet erg veel online komen...
    Op zich is het nog wel gezellig hoor...maar merk wel al dat alle goed bedoelde adviezen soms wat lastig zijn en me onzeker maken...maar ja...haar tijd is natuurlijk al 30 jaar geleden en er is genoeg veranderd...
    Zo wil ze graag een speentje geven omdaat ze vindt dat er veel gehuild wordt door de kleintjes, maar ik vind het wel meevallen en huilen hoort er toch ook bij...

Zo meiden...tot laters...

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nik; heb je foto's nu wel gezien, mooi hoor! Wat zijn ze verschillend! Romi is echt een ventje en Nikita heeft een bos haar en is wat kleiner volgens mij. Kan t me goed voorstellen dat t moeilijk kan zijn je moeder een tijdje bij je in huis nu volg je eigen moedergevoel!

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds..

Sjak zie je hangen.. Haaaaai hoe is het tijd voor een update..:)

Hier alles goed wel veel moe en last van me rug, begin het vele werken steeds meer te voelen.. Maja met een lach, over het algemeen..

Blondje zag weer prachtige fotos op fb passeren, leuk leuk..

Nik is mama al weg of nog lekker gezellig doen..:)

Hoe is het met alle andere lieverds..???

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaat; was benieuwd naar je buikje, dus je album even gecheckt. Wat een mooi buikje heb jij zeg, een schitterend bolletje! Het begint nu wel echt iets te worden hè, geniet er maar ván hoor. Cliché, maar voor je het weet... Ik mis mijn buikje nog wel eens hoor, des te meer omdat er bij 33 wk geen buikje meer was. Fijn dat t allemaal goed gaat met jou en de uk!

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @lente: jammer dat je weer weg gaat meis! Ik zal je ook missen.

@blondje: nee ze krijgt geen speciaal eten. Wel bijna alleen maar melk omdat vast voedsel nog steeds niet goed gaat.

Verder zijn we bij de neuroloog geweest en het was niet goed.....Suzannah gebruikt haar hele linker kant niet goed en dit kan wijzen op een neurologisch probleem met haar rechterhersenhelft. Om dit te bevestigen gaan ze op 24mei een mei scan maken.
    De Fysio is net ook weer geweest en die zag nu ook heel goed dat het niet klopte en de kans dat het iets neurologisch is word steeds groter. Al zal het volgens haar wel een kleine afwijking zijn.
    We gaan het beleven.

Haar darmen gaan ook nog steeds niet goed en nu gaan we naar de kinder chirurg en hopen dat zij wat voor ons kan betekenen. Hopelijk kunnen ze ons vertellen wat er aan de hand is.
    Hoewel stofwisselingsziektes zeldzaam zijn neigen ze steeds meer naar dit omdat alles bij elkaar daarop kan wijzen......maar het kan ook allemaal los van elkaar staan. De komende tijd zijn we wel op zoek naar dit en zullen veel tijd door brengen in het ziekenhuis.....

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Sloppy, wat een vervelend nieuws zeg...ik duim en hoop dat als er iets gevonden wordt bij Suzanna ze haar goed kunnen helpen...

Verder was het rustig hier hoor...

Maar vanaf nu kom ik weer lekker meelezen en leven hier...
    Had mijn moeder dus de afgelopen 2 weken op bezoek en die 2 weken waren een beetje zenuwslopen en vermoeiend...
    Ze is niet altijd even makelijk en tussen manlief en haar klikt het gewoon niet meer goed...heeeeel lang verhaal...

Dus vanaf nu weer lekker alleen thuis met de kleintjes en kijk ernaar uit...

Het gaat goed hier...ze wegen ondetussen 3520 en 3760 gram en doen het goed...behalve de huilaanvallen soms...maar eigenlijk is de enigste die daarover moeilijk deed ons mam...

Toedels...

Deel Deze Pagina