De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ja Snoes snap heel goed dat dat moeilijk te geloven is als er allemaal van dit soort dingen op jullie weg komen.. Maar gelukkig heb je mensen om je heen die je op kunnen peppen en even de gedachten op iets anders zetten zoals een weekje Italie hoe cool.. Waar ga je precies heen?

Nik hoe is het met jou en de kleintjes.?
    Ja ik bedoel de kinderkamer..:) Het staat nu maar nu nog even wat aankleding enzo kopen en dan gooi ik er een fotootje op.. Ik ben denk ik nu 9 ofzo aangekomen, ik sta niet echt regelmatig op de weegschaal..

Vandaag bij de vk geweest en alles is goed.. Hoofdje ligt al vast en is al een beetje ingedaald, dus kan niet meer draaien, dat is fijn..:) Voor de rest bloeddruk goed en op de vermoeidheid na voel ik me ook wel weer beter..:D

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Snoes, wat ontzettend lief dat je nichtje ook zo meeleeft met je...en vind je een super dappere en sterke vrouw als ik zo lees hoe je schrijft...geniet maar lekker van het weekje Italie...ben ook benieuwd waar je heen gaat, wij zijn ook Italie fans en al in Milaan, Comomeer en op Sicilie geweest.. ( er staat dus ook nog genoeg op ons ´te bezoeken in Italie`lijst...bijv. Venetie, en Rome ;) ) ♥

Kaaatje, Das goed nieuws van bij de VK...

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; Dat klinkt gezellig, familiemoment in bed. wat fijn dat de bv nog zo goed loopt bij je, en dat met 2 kids goed hoor! Bij mij loopt het ook nog steeds erg goed en daar ben ik heel blij om, vind het zo fijn ome te geven en ons kleine meisje is er ook zo goed op gegroeid. Isa krijgt nog 5 bv voedingen, fruit en groente zijn nog oefenhapjes. Ik heb ook een medela freestyle kolf, erg fijn ding, maar zoals maria al zegt prijzig. Maar als je 4 dagen werkt is het wel zo handig.

Lj; wat een schatje!! Zo herkenbaar, mis haar ook altijd en wil al mijn vrije tijd alleen met haar doorbrengen. Hoeveel dagen werk je? Het gaat echt snel idd. Tja de eerste keer drinken hakt er in he, wij hadden 2 weken geleden een feetsje, pfff vond t ook niet waard hoor t drinken.

Kaat; Denk je aan jezelf en je kleintje met je werk? Als je het zwaar begint te vinden misschien toch gewoon 6 weken vooraf stoppen? Schitterende buik! Die behas zijn van Mammae, Belgisch merk, op google vind je ze zo. Ben er heel blij mee, heb de paarse en de zwarte.

Snoes; wat een ontzettend triest bericht, zo oneerlijk! Maar wat knap dat je ondanks alles zo positief bent, kreeg er gewoon tranen van wat jullie meemaken. Geniet enorm van je vakantie!! Heerlijk mooi weer en genieten. Tuurlijk blijf je een picknicker en altijd welkom!!

Hier alles goed! Isa heeft vandaag voor het eerst groente op in de kinderstoel terwijl wij aten, ze lustte het wel en gezellig dat ze erbij zat, gezinnetje aan tafel!:) volgende week gaan we een midweekje op vakantie met zin drietjes, erg veel zin in, weekje lekker veel tijd bij haar zijn en genieten!

Dikke X

4. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe je het weer ;)

5. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoesà Wat een verschrikkelijke DOMME, vreselijke fout! Wat vind ik dit erg voor je! Natuurlijk ben je je vertrouwen kwijt in het VU! Kan je een schadevergoeding krijgen? Niet dat dit je gezondheid ten goede komt, maar toch… het is een kapitale fout die mogelijk allesbepalend is voor de rest van je leven. Ik zit te huilen voor de pc voor je, wat verschrikkelijk!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    OMG! Wat een vrezelijk verhaal zeg! Was er echt even stil van :( Ik blijf voor je duimen, maar ik begrijp dat je het vertrouwen in het VU wel kwijt bent :(
    Heel veel sterkte meis!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hier nog een die niet echt veel vertrouwen meer in het VU heeft hoor......alleen dan op een hele andere manier...

In overleg met het CB en de HA hebben we Suzannah van standaard voeding overgezet naar Pepti en koemelk vrij dieet en ze heeft aanzienlijk minder pijn!
    Poepen gaat nog steeds niet goed hoor dus dat is er niet mee op gelost maar dit is al heel fijn!
    Ze had een soort tik: knijpen met haar handjes, echt de hele dag..........en dat is helemaal weg.
    We hadden al een paar keer gevraagd of overzetten naar lichter verteerbare voeding haar misschien verlichting zou kunnen geven en volgens hun kon dat niet! En ook een allergie zou ze niet verstopt van raken: dat kan wel dus!
    Pffff
    Volgende week naar de kinder chirurg en dan hopen we eindelijk wat licht in de duisternis te krijgen want ik ben er nu echt wel een beetje klaar mee en anders gaan we naar het AMC toe.

@LJ: Wat een heerlijk poppetje!

@LFN: Wat fijn dat de BV zo lekker loopt :D Ben stiekem wel jaloer hoor op alle vrouwen waarbij het wel goed gaat.......maar ach

@Kaaat: wat een pracht buik! Fijn dat alles zo lekker gaat :D

@Iloon: Weet alles van niks binnen houden helaas. Ik hoop dat het bij jou snel over is. En wat leuk nog een meisje erbij :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh ik moet ook nog even kwijt: ik mis het zwanger zijn/ willen worden wel een heel klein beetje maar voorlopig zal ik niet meer zwanger willen worden hoor!

Hoe sterk het gevoel was in het alle eerste begin na de bevalling dat is nu wel weg hoor! Moet er niet aan denken om nu ook nog zwanger te willen worden.
    Vind het wel fijn hoor, ik ben compleet en ik wil mijn aandacht aan mijn meiden geven :D

Maar zit wel met een probleempje.........na zoveel jaar van sexen voor een baby (en nu een baby op de slaapkamer) is mijn libido gedaald naar het nul punt :( ook omdat ik echt bang ben om zwanger te worden maar de pil niet kan slikken omdat ik daar echt een heks van werd...

HELP :D hoe krijg ik dit nou weer op de rit???

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow mijn god...:( Durf hier bijna mijn gezicht niet meer te laten zien...Lola Jade...sorry, sorry, sorry, al koop je er niks voor natuurlijk...moet ergens een post-itje opplakken, midden op mijn beeldscherm ofzo of gewoon niet meer op je reageren, maar dat is ook geen oplossing natuurlijk...*schaamschaam*

Blondje...fijn zeg dat je nog altijd borstvoedng geeft...hoelang wil je nog doorgaan? Lijkt me idd. gezellig de eerste keer als familie aan de grote tafel te eten...en alvast veel plezier volgende week...waar ga je heen??

Sloppy...jeetje zeg...kan me voorstellen dat jullie ook kwaad zijn op het VU, heeft jullie meisje alleen maar langer pijn gehad als ik het goed begrijp...gelukkig dat het nu beter lijkt te gaan...
    Lees in je banner dat Suzannah alweer 9 maanden is...BOAH, wat gaat dat snel zeg...
    Hier ook een libido van nul...manlief moet zeker van mijn borsten af blijven...die zijn nu voor de beebjes...;)
    En ik wil ook geen hormonen meer...misschien zo´n koperen spiraaltje of ketting?? Is zonder hormonen, je hebt een normale cyclus, maar door het koper in je BM kan er niets innestelen...klinkt ook wel vreemd vind ik, maar schijnbaar niet schadelijk...
    Ik mis het zwanger zijn ook nog altijd hoor...en kan aan de ene kant bijna niet wachten tot we weer mogen, maar aan de andere kant mag het ook nog wel lang duren want anders zijn deze 2 veel te snel groot...;)

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje en Kaaat, geen waarom jullie het over beha´s hebben maar was nieuwsgierig en ben gaan googlen...wat zijn die mooi zeg...alleen is de website bij mij in het duits en dat terwijl ik op mammae.be zit...Enig idee hoe dat kan? Heeft iemand van jullie een link ofzo? Of waar bestel jij ze Blondje?

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nik; de sitevwaarnik het besteld heb is: Mammae Purple Promise
    Ik heb er ook 1 in de winkel gekocht, via de belgische website kon ik verkooppunten zien. Weet niet of ze ook in duitsland verkocht worden? We gaan volgende week naar een vakantiepark in groenlo, lekker met zij drietjes weg!

Sloppy; wat een fout ook weer zeg, goed dat je dan je eigen gevoel hebt gevolgd. Sterkte!

Ben vanmorgen gaan babyzwemmen met isa, was haar eerste keer in een zwembad, en ze vond het echt leuk! Ze hield t ook goed vol en keek lekker rond en lachte volop. Wordt leuk volgende week op vakantie met zwemmen! Ben ook groente gaan koken voor haar vandaag, en in porties in de vriezer. Ze heeft genoeg bloemkool voorlopig haha.

12. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Sorry dat ik al zoooooooo lang niets meer van me heb laten horen... Een aantal zie ik natuurlijk voorbij komen op FB.
    De reden dat ik eigenlijk niet meer schrif hier is dat ik niet zo'n fijne zwangerschap heb en niet wil klagen hier, want er zijn mensen die al mijn kwaaltjes voor lief willen nemen!
    Snoes wat vreselijk wat je nu weer moet overkomen, veel sterkte in dit proces!! Als ik je kwets, sorry, maar ik ga even (kort) uitleg geven.

In week 16 begon bij mij bekkeinstabiliteit, met week 24 kon ik al niet meer lopen. Wonder boven wonder ging het daarna ietsjes beter, wel veel pijn, maar ik kom weer lopen. Vanaf week 28 kwam hier hoge rugpijn bij, de banden die daar zitten, zitten vast aan je bekken. Deze rugpijn is met dagen echt ondraaglijk en kan ik alleen maar huilend op bed liggen. De fysio en de bekkentherapeute kunnen niets meer voor me betekenen.
    Voor deze pijn heb ik valium gekregen maar voor mijn kleine meisje wil ik dit niet slikken. Nu heb ik vanaf vorige week, uitval/verlammingsverschijnselen in mijn benen en mag ik per dag nog twee uurtje op...
    Bij de neuroloog geweest en het schijnt een hernia te zijn. Aangezien ik ook HMS heb (hypermobiliteitssyndroom) krijg ik een geplande keizersnede onder volledige narcose, krijg geen ruggeprik ivm hernia.
    Dus eigenlijk vind ik zwanger zijn helemaal niet leuk! Het kindje daarentegen wat ik over drie a vier weken in mijn armen mag houden vind ik wel helemaal geweldig hoor!
    Dit wilde ik jullie toch even vertellen, ik lees jullie en leef mee, maar ik denk niet dat ik mijn buik ga missen, de schopjes dan weer wel.

Veel liefs

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sjak: Ohh meis wat erg voor je! Je weet dat mijn zwangerschap ook heel naar was. Focus je op wat er aan het einde van deze periode op je zal wachten..en ik hoop dat je rug dan snel hersteld.
    Mijn vriendin heeft dit ook gehad (soort gelijk dan) en die heeft helaas na de bevalling toch nog langer last gehad als dat ze zelf had gehoopt.

Ja mag echt wel klagen hoor! Hoe graag je ook een kindje wil is en blijft het heel erg naar wat je moet doormaken om je meisje te mogen krijgen!
    Dikke knufffff!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Ladies,

Blondy allemaal eerste dingetjes met Isa he, leukleuk en nu eet ze lkkr met jullie mee..:) Jullie kleine meisje wordt groot..
    En voor het eerst babyzwemmen, nice..

Slopperd wat fijn dat het nieuwe dieet helpt bij Suzanne, maar wat stom en dom dat het ziekenhuis niet eerder naar jullie luisterde..
    Wat vervelend van je libido zeg en ook va het niet willen zwanger raken maar ook niet aan de pil willen, is een spiraaltje geen optie.?

Nik willen jullie nog een keertje voor een beeb gaan in de toekomst of weten jullie het nog niet.?
    En wij hadden het uit het niets over bh's hoor haha.. Blondy had ooit gezegd dat die bh's heel fijn zijn, dus als het borstvoeden lukt bij mij wil ik er ook naar gaan kijken..

Sjakkie wat ontzettend zwaar zeg en snap dat je het zwanger zijn zo helemaal niet fijn vind.. Je had het hier wel eerder mogen delen hoor.. Dit is wat nu bij jou helaas speelt.. Heb je al een datum voor de keizersnee.. Heel veel sterkte..

Hier een weekendje weggeweest en na zaterdag de hele dag te hebben gelopen, veel harde buiken en mijn meisje wienig voelen.. Dus zondag na aandringen van zussen en mam toch maar in de rolstoel door het vogelpark, voelde me zo ontzettend stom, maar de uitkomst was wel geen harde buiken en een heerlijk druk meisje in mijn buik..

Moet nog 3 weekjes werken en mag vanaf nu elke dag met de auto komen, dus dat scheelt heel wat energie aan bussen en trammen en ook heel wat tijd, dus super fijn..!:)

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...heb de link opgeslagen, maar boah...wat zijn ze duur ze...maar wel heeeel erg mooi...
    En wat leuk gaan babyzwemmen met Isa...willen wij ook gaan doen, kijk er al erg naar uit...
    Veel plezier tijdens de paar daagjes weg...

Sjak, meid wat heftig zeg....kan me voorstellen dat je het zwanger zijn niet leuk vind...maar je bent er bijna...en een ks onder narcose...dan krijgt de papa gewoon de eerste knuffelmomentjes met jullie klein meisje...is toch ook goed...kun jij even lekker bijkomen...heb je al enig idee hoe snel je op kunt knappen na de bevalling?? Ik bedoel is het net als bij andere kwaaltjes over na de bevalling of moet je dan ook fysio ofzo doen...

Kaaatje, kan me voorstellen dat je je stom voelde in een rolstoel...maar zo kwam je nog wel lekker buiten...tegen het einde is een zwangerschap echt zwaar hoor...ik kwam ook bijna niet mee buiten op het einde...
    Enne, ik mis het zwanger zijn nog altijd hoor...en wij willen echt nog wel een derde kindje...;)
    Borstvoeden zal wel lukken hoor...niet opgeven als het niet meteen lukt...hier hebben ze ook 2 daagjes extra flesvoeding gehad, en ik maar kolven om het op gang te krijgen...( moest wel verschillende keren in het ziekenhuis zeggen dat ik toch echt wel borstvoeding wilde blijven geven ) maar uiteindelijk is het goed op gang gekomen...

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Ladies, wat een rust hier..:) Stilte voor de storm.?!:)

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik wil wel graag reageren maar het ontbreekt me gewoon echt aan de tijd!
    En energie :(
    Suzannah was weer om 4.50uur wakker met kramp en ze had niks abnormaals gegeten.
    Megan heeft besloten dat ze overdag niet meer wil slapen en dat is best een drukte maker.
    Verder ligt mijn schoonmoeder al voor de 10de keer in misschien 4wkn tijd in het ziekenhuis! Ze word steeds naar huis gestuurd om vervolgens binnen 24uur per ambulanse terug gebracht te worden. Dan houden ze haar 2dgn en sturen haar weer naar huis.
    Daar ben ik vandaag over aan het bellen gegaan in de hoop dat we het voor elkaar krijgen dat ze haar langer houden.

Woensdag een hele spannende dag en ik was niet nerveus maar nu het zo dicht bij komt vind ik het toch wel weer heftig dat ze mijn kleine meisje onder narcose gaan brengen. :(

Dus druk druk en nog eens druk want de normale dingen gaan ook nog door.

Leuk nieuws: Megan heeft een peuter bed gekregen! En ze is zo trots!
    Suzannah en Megan hebben weer 1 nacht samen geslapen dat het goed ging :D We hebben op onze slaap kamer nog wel een camping bed staan waar we haar in kunnen doen als het niet gaat 's nachts. De meiden doen het echt heel leuk samen!
    Suzannah gaat steeds meer staan........wel duidelijk niet goed maar ze staat! Maakt het mij uit dat het niet goed gaat ze doet het wel :D
    Ik had gister een leuke prijs gewonnen via een website en toevallig was de eigenaresse een vriendin van iemand hier uit het dorp :D hihi en ik mocht op de markt gister mijn prijs in ontvangst nemen. Een hele leuke tas + sjaal die ze zelf maakt. Echt super leuk. Alles is leuk wat je wint maar Megan was echt heel blij met haar tas.
    Ik heb gister veel mooie dingen voor Megan gekocht allemaal voor weinig en ook nog 2 shirtjes van orange baby's en het goede doel geholpen.

Dus ook nog hele leuke dingen om te vertellen!

@kaaat: hoe gaat die meis? Al weer 33wkn!

18. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sjak wat vreselijk voor je meis! Heel veel sterkte!!! Nog eventjes volhouden, maar wat een zware dobber voor je!

19. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    LFN--> Forgiven again hoor
    Sloppy--> Ik mis het zwanger zijn ook! Ik baal dat ik er niet genoeg van heb genoten naar mn gevoel.
    Ik wilde het zo lang, zo graag, en het was zo snel voorbij... met zoveel gedoe er omheen. Eeuwig zonde

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ach sjak, maak je om mij geen zorgen, klagen mag echt hoor! Ik snap het heel goed...wat kl*te voor je!
    Hier net weer terug van een weekje Italie, was heerlijk, nu weer hard aan het werk, maar leuk!

geen tijd om langer te reageren, sorry
    Fijne dag
    x

Deel Deze Pagina