De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; natuurlijk mag je klagen als je niet echt een fijne zwangerschap hebt. Heftig hoor wat je mankeert. Ik las op FB dat je in het ziekenhuis hebt gelegen, hopelijk gaat t nu weer wat beter en komt de kleine meid snel! Ben ke er na de bevalling naar verwachting allemaal weer vanaf? Een ks onder narcose heb ik ook gehad, zie je er tegenop?

Sloppy; hoe is het met jullie meisje, inmiddels weer bij t zh geweest, hoe ging het??

Kaat; hoe is het met jou? Bijna verlof! En dan aftellen voor je kleine meisje komt!

Lfn; hoe gaat het me de tweeling? De behas zijn idd duur maar het geld waard vind ik! Zitten super mooi onder een strak shirtje en je kan discreet voeden.

Snoes; las op FB vanje vakantie, zo te zien goedgehad? Zag er super uit!

Ons meisje is vandaag al weer 7 maanden! Heerlijk genieten hoor! Mis haar nog steeds best wel met 4 dagen werken maar als ik bij haar ben geniet im extra. Ze eet heel goed en wordt steeds actiever. Vandaag lekker naa het buitenzwembad met vrienden en hun zoontje, heerljk!!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden, hier ben ik weer...al heb ik nog even geen tijd om bij te lezen...hopelijk morgen...de laptop was kapot, de winkel had geen vervangende laptop dus hebben we 2 weken zonder computer gezeten...
    morgen lees ik bij maar hier is verder alles goed...miste het internet wel als ik wat dingen op wilde zoeken bijvorrbeeld, maar verder eigenlijk niet...de 2 kleintjes houden me bezig genoeg...
    Fijne avond verder nog...maar het is wel rustig geweest hier zeg...

3. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, hier gaat alles goed...niet veel bijzonders te melden eigenlijk...de kleintjes drinken nog altijd alleen aan de borst en daar ben ik toch wel trots op...hopelijk gaat het goed zo tot 6 maanden...
    En ze zijn zo wakker overdag dat we een box hebben gekocht...gezellig als ze daarin liggen te brabbelen...;) Maar ze willen eigenlijk nog het liefst op schoot...dan lachen ze het meest en probeer ik ze rammelaars etc. te geven....maar daar hebben ze eigenlijk nog niet echt interesse in...

Sloppy, wat leuk dat ze meiden het zo goed doen en dat Suzannah probeert te staan, een klein doorzettertje dus...en een prijs winnen is ook altijd leuk...

Snoes, Italie...heerlijk...:D

Lola Jade...ik mis het zwanger zijn ook nog hoor...staar soms alweer jaloers op vrouwen en hun buiken...;) Gaat idd. veels te snel voorbij...

Kaatje...alles goed met je??

Het was rustig hier zeg...;)

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is echt rustig idd!
    Wat fijn dat het zo goed Nikita, en nog steeds bv, goed hoor! Geloof graag dat je je handen wel vol hebt, met eentje is de dag ook zo om, en jij hebt er 2! Ga je weer werken of blijf je lekker thuis?

5. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai lieverds
    Wat een rust hier idd.. Ik heb vanaf vandaag officieel verlof dus weer wat meer tijd hoop ik, al moet ik nog wel veel kleine dingetjesndoen..

Nik wat goed zeg dat ze nog steeds alleen maar aan de borst drinken :)
    En blondy 7 maanden alweer wat gaat dat snel..

Snoesje hoe is het nu.?

LJ Al is het bij.? Al verhuisd of nog niet.?

Slopperd wat klink je heerlijk trots en wat goed dat het samen slapen goed gaat..

Hier dus alles z'n gangetje.. Ze ligt al helemaal ingedaald en heb ook wel meer last van harde buiken, maar voor de rest mag ik niet klagen.. Ga nr snel aan me lijstje van must do's beginnen..:D

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...ik blijf waarschijnlijk een jaar thuis, dat is erg goed te regelen hier in Duitsland. Maar ik denk wel dat ik over een tijdje weer begin met thuis werken, waarschijnlijk een uurtje per dag.
    Dan na een jaar hoop ik het zo te kunnen regelen dat ik 2-3 ochtenden per week ga werken...Mijn bazen stonden er nog erg voor open...zijn allang blij dat ze iemand hebben gevonden die Nederlands spreekt hier, dus dat maakt het makkelijker voor mij mijn tijden te bepalen...;)

Kaatje, geniet van je verlof en het regelen van de laatste dingen...

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier is sloppy weer!
    Uitslag mri: geen afwijkingen! De ontwikkelingsachterstand komt volgens de neuroloog door een voorkeurshouding. Kan zeker kloppen omdat ze al fysio daarvoor kreeg sins ze 4 wkn oud is!

Darmbiopt gehad maar helaas kreeg ze koorts dus een nachtje ziekenhuis :( het gaat nu weer beter gelukkig en we zijn weer thuis.

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Gelukkig gaat het weer beter Sloppy...
    Is het eigenlijk een opluchting dat ze niks hebben gevonden in de MRI? Of had je liever gehad dat ze iets ( niet ernstigs natuurlijk )hadden gevonden en er dan iets aan konden doen.

Nou, ik ga maar weer verder...de dagen zijn veels te kort hoor met een tweeling...minstens 30 uur heb ik nodig op een dag...:D

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Slippers gelukkig is ze weer thuis en was de mri goed, super fijn.. Als het door de voorkeurshouding komt weten ze dan ook wat ze eraan kunnen doen..?
    Wanneer krijg je uitslag van de darmbiopt.? Vervelend dat ze een nachtje moest blijven..:(

Nik ik geloof je gelijk dat je dagen te kort zijn..:) Maar geniet je wel.? Op en top.?

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nik; wat lekker een jaar thuis! Dat gaat helaas niet hier, hoe lang is je zwangerschapsverlof daar? Ik werk 4 dagen en mis haar veel, dacht dat t minder zou worden maar na 3,5 maand werken wordt t missen eerder erger. Zou t liefst 3 dagen werken maar scheelt best wat geld iedere maand, vriendlief werkt er 4.

Kaat; geniet van je verlof en regeldingetjes!

Snoes; fijn dat de achterstand te verklaren is lijkt me. Wat is nu t plan? En wanneer heb je de uitslag? Sneu hoor zon nachtje zh voor je meid.

11. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Lieve schatten, wat is het hier rustig zeg!
    Gelukkig volg ik jullie op Facebook en zag ik het kleine meisje van sjak al voorbij komen en de babykamer van iloontje. Fijn!
    Hier vreselijk aan het balen van de medicijnen, nog een injectie Lucrin en daarna IVF. Maar wel met risico's omdat er nu nog een cyste bij was, de andere gegroeid was ondanks de Lucrin. Zucht....kon kieze of dat ik nog een operatie wilde of IVF met meer risico. Heb voor dat kaatste gekozen...de risico's waren ongeveer even groot en dan vind ik nog een x IVF wel een mooi vooruitzicht. 16 juli is het zover! Maar nu eerst nog een maandje bikkelen ivm de medicijnen.

Het is zo raar dat de eerste baby's over een maandje of twee alweer 1 worden en ik nog met dezelfde onzekerheid zit. Gek! Maar goed, ik gun het jullie allemaal, maar mezelf ook! Gelukkig heb ik een onwijs lief doggie en een lieve man en vrienden. En ook nog eens de leukste baan van Nederland. Dus Tsja, mag niet klagen.

Weet je waar ik zo bang voor ben (en ik ben benieuwd hoe dat met jullie is) stel ik krijg een kindje dan ben ik zo bang dat ik dan pas alles van de afgelopen maanden ga verwerken. Ik blijf nu maar doorgaan en mijn gevoel stop ik best diep weg. Hoe was dat bij jullie?

Ga nu nog even genieten van mijn wijntje en vrije avond xxx

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds,

Hier alles nog goed t wordt wel echt wat zwaarder nu veel harde buiken en menstruatiepijnen, maar als dit voorwerk is doe ik t graag..

Snoes snap je keuze goed, zou ik ook hebben gedaan, je hebt nu lang genoeg stilgestaan.. En bidden dat de cyste verdwijnt hè.!
    En vind t heel eerlijk dat je zegt dat je t ons gunt, maar jezelf ook, zo is dat gewoon.. En t wordt nu ook weleens tijd..
    Vervelend dat je ook zo een last van de hormonen hebt, ik zie eerlijk gezegd nu ook alweer op als we voor een tweede gaan hoor, hoe oneerlijk dat op dit moment naar jou toe ook klinkt..
    En t verwerken k denk dat dat idd pas komt als je een beebje in je Armen hebt, maar ik denk dat die verwerkingsbestand perse iets negatiefs hoeft te zijn.. Denk iig veel aan je..

Blondy, zag weer prachtige foto's voorbij flitsen op Facebook..

Kloon en smak willen jullie je ook hier weer eens melden en. Niet alleen op Facebook..;)!!

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje, het is inderdaad erg goed georganiseerd hier. Ik kan een jaar thuis blijven, de eerste 3 maanden met vol salaris, de andere 9 manden met 70% salaris, ook de papa kan nog eens 2 maanden vrij nemen met 70 salaris. In totaal mag je zelfs 3 jaar thuis blijven, alleen zijn de laatste 2 jaren dan zonder inkomen. In die tijd mag je ook niet worden ontslaan...

Snoesie lieverd...wat ben je toch dapper...ik kan niet zeggen dat ik nu pas begonnen ben met teverwerken, al is het wel een raar idee dat ze er nu eindelijk zijn...Misschien moet bij mij de klap nog komen ofzo...Succes meid voor de nieuwe IVF...houd je ons op de hoogte??

Kaaatje, het wordt langzaam spannend bij je dus...Alles klaar, kamertje en vluchttas??

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow vergeten te vertelle hoe het hier is...
    Alles goeg...gisteren hebben ze voor de eerste keer met een ander meisje gespeeld...haha, nou ja, met een ander meisje van 3 maanden de box gedeeld en soms handjes vastgehouden...;)

Ook zijn we zaterdag per ongeluk op een bruiloft beland van oude vrienden die het eigenlijk klein wilden houden, maar die we op straat tegenkwamen en die ons toen hadden uitgenodigd om op z´n minst mee te gaan eten...handig als je dan borstvoeding geeft...had dus gelukkig eten en luiers bij...ze hebben zich ook zo goed gedragen en iedereen was helemaal weg van ze...

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Super leuk Nik spontane uitnodiging en lekker samen spelen..;)

Ja hier nu aller klaar, zal eerdaags even foto's van t kamertje in me album zetten, moeten nu nog 2 planken worden opgehangen..
    En vluchttas staat bij de deur, dus we zullen zien..

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hahaha kaaat ben je soms op je pad aan het typen? Kloon en smak! hahahaha

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sorry ja op iPad en probeerde nog wel alle foute eruit te halen.. Shame on me.!!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Snoes: Wat goed dat je zo duidelijk een keuze hebt gemaakt! En ik, en vele hier, snappen hoe zwaar het is om te zien dat er al weer een paar kindjes binnen kort 1 gaan worden. De kinderen van mijn vriendinnen zijn al lang naar school.
    Ik hoop zo dat dit jullie tijd gaat worden!

Hier gaat het redelijk goed. Dit weekend een feestje gehad en dat was voor Suzannah minder feest! Wat is dat toch met mensen die een baby maar wat te eten willen geven?
    Het is inmiddels duidelijk dat ze niet tegen koemelk kan want mijn moeder (ja die alles hoort te weten inmiddels) geeft haar een kaasstengel! Nou we hebben het geweten! Oma had haar nog nooit zo hard horen krijzen. Ik zeg: ja dat is dus die kaas stengel!
    Suzannah mag niks hebben waar maar een koe naar heeft kunnen kijken en ze geeft haar een kaas stengel! pffff oma's ;)

Ze is gelukkig weer opgeknapt maar poept daardoor al weer 2dgn niet.........lekkere actie weer.
    ik heb ook besloten dat ze niet naar opa en oma gaat voorlopig.

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Zo jij was vroeg Slopperd..!:)

Wat idioot dat ze niet snappen dat Suzanne geen kaasstengels mag zeg en voor jullie vervelend dat het krijsen geblazen was, maar vooral voor haar, want ze zal er dan echt veel last van hebben.. Snap heel goed dat je haar of hun voorlopig even niet naar opa en oma laat gaan.. Dikke knuff..

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja en ik was eigenlijk al eerder wakker maar ik heb tot 4.30 in mn bedje gelegen en toen was ik het zag ;)
    Ja maf niet waar?

Donderdag komt er iemand van het CB voor dieet begeleiding voor beide meiden.
    Megan is veel te licht voor haar lengte en we gaan nu kijken of we met een dieet daar wat mee kunnen doen.
    Ik hoop maar dat ze het begrijpen en niet van allerlei goed bedoelde adviezen geven waar we niks mee opschieten omdat dit niet helpt maar door verwijzen naar een dietiste........
    We gaan het zien.
    Ze is nu 95cm en weegt 11,5kilo en dat moet........om gezond gewicht te zijn ongeweer 13kilo zijn dus ze is minimaal 1kilo te licht en dat is heel veel op zo'n klein lijfje.

Suzannah daar in tegen zit met alles op de +2 lijn dus die doet het helemaal goed :D

Deel Deze Pagina