De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Zo de kerstboom staat, hij is vol met 1000 lampjes en helemaal in het zilver, met flink veel glitters. Er zit af en toe een traan in, maar gelukkig ook heel veel positiviteit. Hij is erg mooi, zie alleen nog af en toe een kaal plekje dus als iemand er nog iets in wil hangen kan dat.

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    FLAPPIE....geen kerst zonder flappie...:D

3. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Pink, ik ben ook ongesteld geworden en het is echt niet meer normaal. Dat er geen innesteling is geweest kan niet liggen aan de dikte van het baarmoederslymvlies, jezus het blijft komen. Ook erg last gehad van menstruatiepijn, maar dat kan natuurlijk ook een beetje in mijn hoofd zitten. Ik vind het andere topic ook heel moeilijk om in mee te praten maar vind het voor Kaaat erg sneu. Ze is de hele tijd vol aandacht voor andere en nu is zij als een van de laatste aan de beurt. Maar gelukkig komt Kaaat hier ook.

4. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    LFN, ga jij nu Flappie in de boom hangen? Hahaha.

Gaat natuurlijk om het liedje van Youp van 't Hek. Ik ga voor het foute kerstliedje van de zangers van Toppertje en een breezer ananas.

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Hihi, ja je hebt gelijk...had je volgende berichtje over het hoofd gezien...
    Hmmm...een breezer ananas is idd. erg lekker...doe denk ik ook mee...;)

Hmm...als ik een boom zet hang ik er ook altijd chocolade in...dus bij deze...hier komen de lekkere chocolade kransjes...

6. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ooooh lekker chocola, hang er maar een paar wat hoger anders heb ik ze al op voor de rest komt. Oh nee zal ik niet doen pak heel bescheiden alvast 1 kransje.

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, wat een mooie boom en wat heerlijk die kransjes erin. Wacht ik zet een mooie glitterengel in de top.

Hahahaha nog een fout kerstnummer: Urbanus met het kerstkindeke (weet niet exact de titel)

Heb nog een mooi little balck dress in de kast hangen met daaronder mijn high heel enkellaarsjes, smoking eyes en natuurlijk mijn tattoo:)

Leuk dat jullie meehelpen meiden, wordt vast heel gezellie:)

xxx
    Lente

8. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag en kan deze ook nog in de boom?

Anders hangen we hem gewoon boven de picknicktafel ;)

Een wit hart die ergens voor staat:

De kleur wit
    staat voor de hoop, eeuwigheid en nieuw leven!

Het hart
    staat voor de liefde die we koesteren voor het nieuwe leven, onze (hopelijk toekomstige) kinderen en de liefde die we hebben voor elkaar!

9. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flappie
    Het leuke aan Flappie is dat ie ieder jaar gewoon weer terugkomt.. kan niet elk kerstkonijn zeggen hihihhi...

Chocolaatjes
    Hmmmmmm... hou me tegen!!!
    Anders bestorm ik die prachtige kerstboom..

Clowntje
    Oooh jij ook al zo erg... Vreselijk he?
    En geen krampen... Heb jij dat wel?

Veel sterkte meid en een heeeeeeeel dikke knuf van mij!!!

Kaatje
    We zijn er hier voor je hoor meid!!! Het andere topic is gewoon nog te heftig voor mij... maar hier ben ik er heeeel graag voor je...

Voor ons allemaal:

10. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh en dat liedje van Urbanus is heel fout, maar ook heel leuk...

en het heet:
    Bakske vol met stro

(is vast wel op Youtube te vinden ergens...)

11. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee meiden...

Ik hoop niet dat jullie het erg vinden hoor, maar ik heb iets aangeschaft voor bij de Picknicktafel....
    Ik dacht dat we wel zo een heeeeerlijke knuffelbeer konden gebruiken voor als het weer tegen zit... Kunnen we lekker tegen hem aankruipen... deze vind echt alles goed en zal er altijd voor ons zijn...

We moeten hem wel om beurten uit laten en hij moet nog een naam hebben.... Iemand een idee?

En hij mag GEEN chocola ;)

Is het geen droppie!!!!!!!???

Hihihihi zijn wij het enige topic met een huisdier! :D:p:)

12. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    oooh Pink, wat een mooi hart. Zit voor mij ook nog een verhaal aan vast. Ik heb ook 3 van deze hartjesliggen om in mijn boom te hangen, 2 voor mijn miskraam en 1 voor mijn jochie* Toen hij geboren werd moest en wilde ikzelf een mandje maken, zaten wat knuffels ed in maar de sluiting was zo'n soort hart, alleen een iets andere versie. Het grote bruinkleurige hart met het witte hartje in het midden. Deze is ook meegegaan met de crematie. Dus voor mij een speciale betekenis.

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Wijze Pink wat een mooi hart. Die krijgt een ereplaatsje boven de Picknicktafel.

Hier nog een leuk liedje
    YouTube - Sjaak Bral - De boom staat in de kamer 2008.avi

Kijken of dit ons ook lukt met de kerstborrel, ga vast met mijn droomprins oefenen:)

Vandaag bijna 3 kwartier met de bedrijfsarts gesproken en die gaf het advies tot na de ivf rust te nemen. Gaat kijken hoe of wat en gaf aan dat er een mogelijkheid bestaat tot opheffen van de overeenkomst met behoud van een ww uitkering. Maar daar moest ik nu nog niet over beslissen, eerst tot mezelf komen.
    Ook gaf hij eerlijk toe dat hij niet verwacht dat die directeur zal veranderen en dat ik daar beter kan weggaan tenzij het conflict wordt opgelost maar daar had hij een hard hoofd in. Een hele aardige man. Moest 2 keer huilen tijdens het gesprek dus het heeft er allemaal meer ingehakt dan ik dacht maar aan de andere kant heeft hij nu gehoord hoe het met me voorstaat en dan hoef ik gelukkig niet daar naar toe. Blijf zeker tot aan de kerstvakantie thuis en doe voorlopig niets aan school. Blijf lekker hier kletsen en mijn huis op orde maken want mijn energie is nog steeds minimaal.

2011 wordt een mooi nieuw begin:)

xxx
    lente

14. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Ach wat een schatje, ben even weg.

Zo een lekker mandje voor onze knuffelhond gehaald. Ach wat lief hij gaat er meteen in liggen.

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...tast toe...er zijn genoeg kransjes voor iedereen...

Lente...volgens mij zie jij er super hot uit...;)

Pink, wat een mooi bericht heb jij gepost...

Het Urbanus liedjes ga ik zeker zoeken vanavond of morgen...als iemand de link al heeft kun je het natuurlijk al wel posten...;)
    Zo, ik ga me maar klaar maken...nog een paar uurtjes dansen...;)
    En ik denk dat ik ziek wordt...mijn keel doet zeer en wordt dik...
    dus ik zal me vandaag niet meer aan de picknicktafel laten zien...zodat niemand onnodig ziek wordt...

16. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Lente, goed geregeld. Het is niet niks wat je mee moet maken tijdens de behandelingen en de verwerking. Schuif het werk maar lekker naar de toekomst en probeer eerst maar weer van het leven te genieten. Het liedje van Sjaak Bral ken ik niet maar ga vanavond even luisteren.

17. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    #37 Pink38, 13 dec 2010
    Laatst bewerkt: 13 dec 2010
    Hier is de link van Urbanus met tekst:
    YouTube - Urbanus - Bakske Vol Mee Stro (+tekst) HD

Ooops onze pup heeft in de hoek geplast!!!! Even schoonmaken...
    * Pink pakt vervolgens pup op en zet hem even liefdevol naar buiten... en constateert dat pup de sneeuw wel heel erg leuk vindt*

Hebben we al een naam voor pup...???

Oooh en wat een mooie mand heeft ie gekregen.... ;)

18. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh clowntje...

Nu ben ik extra blij dat ik het hart meegenomen heb... Wat ben ik daar blij om dat het zoveel betekenis voor jou heeft...

Ik had in mijn achterhoofd ook de 3 miskramen en de EUG hoor moet ik eerlijk bekennen... maar oooh hij is zooo mooi voor jou!!!

Ach kijk nou.. Pup komt je een lik over je wang geven... ;)

19. Pink38

Pink38 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.056
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo ook even een speeltje gehaald voor onze pup...

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Heee Lieverds,,

Als jullie het zwaar hebben kom ik gewoon naar jullie toe hoor..!! Clowntje wat lief dat je aan mij denkt..:)

Wat hebben we een super mooie kerstboom zeg.. WAUWW..!!! Met een mooie GlitterEngel van Lente en een mooi hart van Pink boven de tafel.. Mooii..!!!

Ik wil graag een suggestie doen voor de hond.. Wat vinden jullie van NALA..!! Mijn hond (rottweiler, lijkt een beetje op deze) heet NALA, maar hij woont op Curacao (waar ik dus eerst ook woonde.. haha) Dus zou dat wel heel leuk vinden..:) Wat vinden jullie?!?!

Lente wat goed dat je zo een goed gesprek hebt.. En dat je thuis blijft t/m de kerstvakantie..!! Ja het zit dan tog dieper als je zelf wilt toegeven he.. Wel jezelf de tijd geven he Lieverd..!!

Nou Schatjes.. Ik ben in het bezit van een topemmy!! En voel mij het gelukkigste meisje van de hele wereld..!! Mijn mama was dus mee en de mevrouw die het terug ging plaatsen vroeg echt zo en wie bent u.. Haha komt niet vaak een mama mee denk ik..!! Maar vond het wel heel stoer van mijn mama..!! Er zijn nog 8 emmy's in de race voor de vriezer, hoeveel er het gaan halen hoor ik pas over 2 weken.. Dus bidt allemaal alsjeblieft voor mijn topemmy in mijn buikje en voor de 8 die heel hard aan het racen zijn..!! Jullie zijn geweldig.. En de picknicktafel is helemaal GEWELDIG..!!! * Een Kusje Voor Jullie Allemaal*

Deel Deze Pagina