De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Lente het is hier natuurlijk ook hardstikke gezellig..;) Ben benieuwd naar je nieuwe coupe!!:) En manlief een kaal hoofd..:)

Chesser, thanx voor he complimentje.. Ja ga morgen gewoon heerlijk slapen en goed voor mezelf zorgen (proberen..;))

Liefss

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaaat, goed gedaan hoor...neem gewoon de tijd die je nodig hebt, en schuldig voelen hoef je je helemaal niet...*knuffel*

Iloon...wow, je hebt wel een goed geheugen hoor vind ik...
    Spannend morgen, we gaan ervan uit dat jullie een dagje Rotterdam voor de boeg hebben...

Lente...ja, het schijnt een vrij duitse combinatie te zijn...;)
    Ach ja...je neemt ze het één en ander over hé...we hebben er toch maar een salade bij gemaakt voor de vitamientjes...;)
    Ben benieuwd naar een foto van je...

Sloppy...goh een goede tip van Lente hoor...alle kosten declareren...

Chessertje...ja het hakt er in hé, als een ZP-vriendinnetje zo'n slecht nieuws heeft als Kaaat...ben er ook de hele middag mee bezig geweest...

Maria....hoe gaat het met jouw??
    Knuffel voor je...

Zo meiden...hier gaat de laptop dadelijk weer uit...
    Dus weltrusten allemaal en tot morgen...XXX

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kosten: Ja dat gaan we ook zeker doen hoor! Ze zijn echt niet van ons af ;)

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    haha:D
    maar weet je hoelang ik er hier naar op zoek ben geweest, en heb ze nu via via door vrienden gekregen...

Sloppy..you go girl...

Zo, en nu gaat ie echt uit...

5. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    hahaha sloppy wat een geweldige foto!

@lente: die van mij wil ook altijd kaal haar...ik ben volgens mij één van de weinige vrouwen die dat mooi vindt bij mannen.

@lfn nog drie nachtjes slapen...hoop ook voor je dat je nog in je pakje past. Wel een goede stok achter de deur om na de feestdagen snel weer op je oude gewicht te komen

@ilooon Wel fijn dat de sneeuw weg is. Als jullie dan morgen helemaal naar Rotterdam moeten kun je tenminste doorrijden...
    Heeeel veel succes! En dan begint het ellendige wachten weer.

@kaaat ah we leven allemaal erg met je mee. Ook ik denk er steeds aan. Hoe is het mogelijk dat je eerst negatief test en dan weer hoop hebt en dat het dan toch niet zo is. Echt heel erg k*t!
    Houd je ons op de hoogte van je cryo's? Waarom weet je dat trouwens pas zo laat?

@ chessertje Heb je helemaal geen vrij tussen kerst en oudjaar? Of toch nog een dagje ofzo? Leuke baan heb je, tenminste lijkt me erg leuk.

@ maria zoals LFN al vroeg: hoe is het met jou?

@pink joehoe waar ben je?

@iedereen ik kijk ook het liefste op dit topic! In korte tijd zijn we veel voor elkaar gaan betekenen. Een lach en een traan. En we weten allemaal hoe het voelt om een grote wens te hebben waarvan het even duurt voordat ie in vervulling gaat. En dat schept een band blijkt maar weer.
    Zo, snoes heeft gesproken hahaha

Nou meiden, ik zoek mijn bedje vast op. Drukke dag, veel gedaan en ik was voor de verandering eens vroeg uit de veren.

Dikke kus!

@

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @snoes: Thanks :D Is gemaakt door haar vaste foto graaf.........hahaha Nee hier in het dorp zit een fotograaf waar we een paar keer prof.foto's hebben laten maken en deze heeft hij een keer spontaan gemaakt :)
    Megan staat ook ingeschreven bij een casting buro en heeft al 2 opdrachten gehad en was laatste gecast voor de nieuwe olvarit reclame maar toen gingen we naar Wenen .........

7. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Snoes: mooi gezegd! x

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Meisjes wat zijn jullie lief!
    Ik ben vandaag de stad in geweest met een vriendin (ondanks de koorts) MOEST weg...
    Mooie laarzen bij Manfield gekocht en 2 etos testen...
    Ik wil morgen toch nog even een nee zien voor ik het van het ZH te horen krijg...

Ik heb de digi niet vreselijk veel kans gegeven met mn 2 uur jonge plasje... vind ik....

Maar het zal niet gelukt zijn hoor... maar jullie kennen me... ik wil 'wennen aan nee'.... voor een ander het me zegt...

Ik vind het hartverwarmend hoe lief jullie allemaal zijn!

Morgenmiddag/avond kom ik thuis. Zodra ik in de buurt van een PC ben, geef ik een update.

Liefss

9. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

MariaC, je wilt jezelf beschermen he, ken dat wel. Zit hier te duimen voor je hoor. Hee maar je hebt wel mooi een paar laarzen gescoord :). Altijd leuk.

Snoes, mooi gezegd idd, het is zo ja. Wij hier weten allemaal wat we doormaken en het is zo fijn om lief en leed met elkaar te delen.
    Ja hele week werken, alleen vanmiddag wel lekker vrij, ik ga met een vriendin shoppen in Rotterdam. Baan is idd leuk, doe deze baan sinds october. Dit jaar veel stress gehad vanwege veel te hoge werkdruk en reorganisatie. Maar gelukkig de baan gekregen die ik wilde. Dus ja, eigenlijk is het jaar goed afgelopen op die beeb na dan.

Lieve Kaat, hoe is het met je vandaag?

Groetjes
    Jolanda

10. lente67

lente67 Niet meer actief

O wat spannend Maria, ik blijf voor je duimen hoor! Wat leuk dat je nieuwe laarzen hebt gekocht. Doe je rustig aan met je koorts! Of heb je het zo warm omdat.... O ik hoop zo dat er vandaag een wonder gebeurd bij Maria:)

Sloppy wat een schatje, dat stomme Wenen ook! Anders hadden we haar nog vaker kunnen bewonderen:)

Nikita Jawohl:D hahahahaha sla is altijd lekker:p

Iloon suc6 vandaag:) en goede reis!

Snoes vroeg uit de veren. Dat was ik ook van plan maar sliep slecht in nadat mijn vriend weg was en had rare dromen over mijn moeder aan de telefoon die heel blij was dat ze me hoorde en dat ik bij een vriendin sliep(al jaren geen contact meer mee) die door het plafond heen met me sprak door een gaatje, leerlingen die een complete chaos maakte, heel vreemd allemaal
    Kaal vind ik geweldig bij mannen:)

Chessertje veel plezier vamiddag, lekker geld uitgeven:)

Superwoman hoe voel je je vandaag? Heb je kunnen slapen en hoe neemt je man het op? * brengt een ontbijtje op bed met een beschuitje met kaas en thee met honing*

Hier helaas de volgende ronde in dus rond 23 januari starten. Baal toch weer ervan ook al weet ik dat de kans klein is.

Ondertussen wordt ik nu gek door het melodietje van de postcodeloterij. Ik zou namelijk 2 trekkingen gratis krijgen omdat ik toch lid wou blijven maar het is alsnog afgeschreven en nu eindelijk (na de 5e keer bellen) heb ik ze aan de lijn en Ja krijg mijn 10,50 terug en volgende maand gratis. Dus toch weer 20 euro bespaard:) Nu hopen dat het wel goed gaat:)

Nou meiden mijn eerste taak zit erop. straks mijn ziektekostenverzekering aanvragen en schoonmaken:p

xxx
    Lente

11. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds,

Net gehoord dat onze enige cryo goed ontdooid is!!!
    Wij gaan Dus zo rijden, want om kwart over 2 is de TP!
    Even alleen een ego berichtje, sorry!
    Knuffels voor jullie allemaal!

xxx

12. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Iloon, joepieieieieie, niks ego, geweldig dat 'ie goed is ontdooid :). Laat 'm maar snel een lekker warm plekje geven bij jou en dan gaan we duimen.
    Groetjes
    Jolanda

13. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Ahaaaaa hier zitten jullie allemaal!!
    Vond het zo stil bij de andere forums! ;)

Even snel Iloon09 heeeeeeeeeel veel succes wensen!

En MariaC en Kaat een digi-knuffel...

14. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    MV: gezellig dat je ook hier bent!!!
    Lief dat je me even succes komt wensen!!!
    Dikke knuffel! x

Chessertje: dank je wel lieverd! Ga er zeker goed voor zorgen!
    xxx

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Lieverds,

Zo heb heerlijk het klokje rond geslapen..:)

Sloppy wat heb je een mooie nieuwe foto in de hoek staan..:) En wat jammer dat door jullie stomme Wenenavontuur, Megan niet in de Olvaritreclame zit..:(

Snoesie, vroeg uit de veren..:) Ja dit is ook gewoon het leukste topic..:D Gezellig en je kan hier alles kwijt.. Ja de cryo's.. dat hoor ik zo laat omdat wij de tpen krijgen in het AMC en daar zijn ze net verhuisd dus dat is allemaal wat vertraagd, maar als mijn ziekenhuis vandaag nog niets weet dan bel ik het AMC zelf.. I Hope So..!:)

Maria, Oow spannend hoor.. Ik blijf voor je duimen!!!

Chesser, wat goed dat je de baan hebt die je wilde na de reorganisatie!! Heel goed!!:)

Lente wat een rare dromen allemaal, dan slaap je tog niet helemaal lkkr he.? Wat lief van het ontbijtje, maar zal alvast mijn grote geheim meededelen, ik lust geen kaas..:) Maar de rest was heerlijk hoor..:)

Iloon wat goed dat hij goed ontdooit is.. En nu lkkr warm bij mama!! :)

MV wat leuk dat je ons gevonden hebt en wat lief dat je ons een knuffel geeft, maar die verdien jij ook! Heel veel sterkte met je verlies..:( Dikke knuffel voor jou.!!

Nou Lieverds na mijn super grote stolsel gister weer terug naar haast geen bloed en minimale pijn.. Heel raar dus allemaal.. Miss dat het wordt tegen gehouden door de bollen.. Vanochtend wel weer een testje gedaan en die was hetzelfde als gister en eergisteren dus het bouwt niet meer op, dus het is klaar.. Maar van mij mag het bloeden dat ook nu wel ff goed komen, zodat ik weer vooruit kan kijken..

Nou Lieverdss tot strakjes..!!

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Whoea geweldig nieuws Iloon:) Laten we hopen op een mooi begin van 2011:)

Mv fijn dat je ons gevonden hebt.

Superwoman, raar dat het bloeden weer bijna over is. Hoop dat er veel cryo's zijn en dat je er maar eentje nodig hebt. Volgende keer krijg je een croissantje van me:)

Hmmmm ik ruik verbrandde toast:p

dag lieverds,

*rent naar de keuken en zet een raam open:D*

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Iloon succes!!!

Meiden er is geen Hcg in mn bloed gevonden....

Wat een klap toch iedere x....

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Maria wat naar zeg..:( Dikke Knuffel voor jou!!! Hoeveel cryo's heb je nu nog, heb je ook gelijk een gesprek gehad in het ziekenhuis of niet.?

Cryo's hoor ik waarschijnlijk pas volgende week maandag.. Beetje jammer dus, maar ga er gewoon vanuit dat ze er zijn hoor.. Dat MOET.. Ongiepijnen beginnen hier weer, dus wie weet nu echt.. Eindelijk!!:)

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maria: Wat klote zeg!!! Een hele Dikke knuffel voor jou!!!

Kaat: stiekem Blijf ik toch zoooo voor je hopen!!! x

Hier: hij zit erin hoor! Alles zag er perfect uit!!! Embryo ook perfect!
    Nu weer die vreselijke wachtweken!
    Vraag me eigenlijk wel wat af...
    Ik zit nu al op dag 19 van mn cyclus, Dus ik zou eigenlijk over een week al mn ongie kunnen verwachten. Mag ik nu alsnog pas Na 14 dagen testen?
    Ben wel blij dat ik die vieze utrobollen niet hoef te gebruiken!!!
    Nu Maar weer afwachten...
    xxx

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Goede vraag Iloon, heb helaas geen idee..:)

En hopen voor mij mag.. Vind ik zelfs heel lief..:) Maar zelf heb ik niet heel veel hoop meer, maja afw88 het magische woord..:)

Deel Deze Pagina