De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Goed dat je iemand inschakelt van het CB om jullie te begeleiden. Heb je al uitslag van het Darmbiopt? Ik hoop dat je ondanks alle zorgen ook mooie momenten kent.

@ kaaat hoe is het meis? Wanneer is je uitgerekende datum?
    En ik ben ook wel benieuwd hoe het met ilooon gaat.

@Sjak, van jou en je meisje zag ik al mooie foto's op facebook. Wauw wat een ukkepukkie en wat een schatje

@LFN hoe is het met jouw twins? Nog steeds dertig uur nodig in een dag? En een jaar vrij, wat fijn! Ik ga ook in Duitsland wonen ;)

@blondje Wat lijkt Isa op jou zeg. Snap wat je zegt dat je haar mist als je aan het werk bent. Lijkt me ook best lastig vier dagen werken, maar ik vind jullie oplossing om allebei een dag minder te werken wel heel erg mooi.

Ben ik nou eigenlijk de enige hier die nog niet zwanger/moeder is? Volgens mij wel hè? Nou, als je kijkt naar de start anderhalf jaar geleden dan is het wel een mooie opbrengst toch?

Wel iets meer meisjes dan jongetjes...wat zeg ik, alleen maar meisjes.

Nou meiden, ik ga aan het werk. Heb 's ochtends wel wat opstartprobleempjes als ik 's avonds een slaappil neem. Doe echt bizarre dingen dan hahaha

Fijne dag xxx

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Lkkr zo vroeg wakker Slopperd.. K hoop dat vandaag iets opleverd en dat je er wat aan hebt..

Snoes nog minder als een maandje en dan IVF 2. Ja je bent nog de enigste als je Chesser en Lente niet mee telt.. Heftig lijkt mij, maar ook bemoedigend want het kan dus wel, kijk naar de rest..!

Ik ben 4 juli uitgerekend, maar hoop eigenlijk stiekem echt dit weekend of volgende week..:D Heb al erg veel last van voorweeen en menstruatiepijn, maja vk zegt ook je kan er niets over zeggen.. Het kan deze week het kan over 2 weken en ik weet dat het zo is, maar ik zou het best willen weten nu..:)

Fijne dag lieverds..

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    meiden...knuffel voor iedereen...
    de komende dagen hoop ik even tijd en zin te hebben om bij te lezen...

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Och jeetje Sloppy...lekkere aktie van je mams ja...gaat het ondertussen weer beter met Suzannah?
    Heeft de dame van het CB wat nuttige tips kunnen geven voor Megan? Ik weet dat toen ik ondergewichtig was ( na ernstig ziek te zijn geweest toen ik 9 was ) van die nutricia drankjes moest drinken, en bijvoorbeeld vla en melk moest drinken met extra slagroom...

haha Snoes...kom maar bij mij wonen...;) Gezellig...er wonen niet veel NL´s daar waar ik woon...
    Kan me voorstellen dat het even slikken is als je beseft dat je in dit topic nog maar de enigste bent die niet zwanger is...maar ik kan je ook hoop geven ( al helpt dat niet veel, dat weet ik ) maar in een ander topic, was ik lange tijd de enigste van de oude garde die nog geen kindjes had, en ook bij mij is het uiteindelijk gelukt...het topic loopt ook nog, maar er zijn weer nieuwe meiden bij gekomen...Haha, en het zijn niet alleen maar meiden hoor...ik heb nog onze Roman...;)

Hier hebben ze gister de prikjes gehad, en behalve dat ze heel vele hebben geslapen en wat verhoging hadden hebben ze er geen last van gehad...Ik heb zelfs van middernacht tot 8 uur ´s ochtends geslapen...al stonden toen wel mijn boobs op knappen en werdt het hoog tijd voor een voeding...

Fijn week-end meiden...wij gaan morgen een proefles babyzwemmen doen...heb dit altijd willen doen en ben erg benieuwd...

5. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden!

Ik schaam me een beetje voor mijn afwezigheid... Maar ik kon het zelf nog niet aan om na te denken wat me allemaal overkomen is.

Voor diegenen die facebook hebben, die weten het natuurlijk al, op 31 mei is onze dochter Nine Evi geboren!
    Een korte samenvatting van wat er allemaal gebeurt is:
    Ik was al eerder opgenomen inhet ziekenhuis voor mijn rug, na drie nachten mocht ik weer naar huis en moest ik op bed afwachten tot mijn geplande keizersnee. Na een week op controle en toen kwamen ze erachter dat ik zwangerschapsvergiftiging had, ik mocht dus weer blijven.
    Er werd alsnog besloten voor een natuurlijke bevalling (waar ik niet blij mee was, want mijn rug kon dit niet aan was ik bang) twee dagen later werd ik ingeleid, na 10 uur weeen, werd er alsnog besloten voor een spoedks. Dit alles was geen pretje, maar daar zal ik verder niets over vertellen....
    Ik ben letterlijk doodziek geworden in de laatset uren van de weeen en de zwangerschapsvergiftiging werd heel ernstig. Overal infusen in mijn lichaam, beide handen en op mijn voet, zurstofmasker en heeeeeeel veel medicijnen. Na drie dagen, waar ik mij bijna niets van herinner, begon ik iets op te knappen. En na een week mocht ik en Nine weer naar huis..
    Nu drie weken later ga ik pas beseffen wat er allemaal gebeurt is..
    Gelukkig deed Nine het gelijk na de geboorte het al erg goed!

Ik zal morgen eens flink gaan bijlezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Kaat nog effies!

Dikke kus

Sjak

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Jeetje Sjak wat een afschuwelijk verhaal. kunnen wij mmm-meisjes niet ergens een recht aanvragen waardoor wij geen zware bevallingen hebben en geen zorgen over onze kindjes? Snap dat alles nu pas doordringt. Sterkte ermee. EN natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je kleine meisje. Ook voor Sjakkieman.

@lfn oh ja, sorry...natuurlijk hebben we ook nog Roman! Hier aan de picknicktafel is hij een heer met harem! hahaha

Hier dinsdag huilend thuisgekomen uit mijn werk. Ineens besefte ik maandag dat ik nooit van de endo af kom. En dat ik mijn leven lang hormonen of pijn zal hebben. Maandag zo gehuild en meestal ga het de dag erna wel weer goed, maar ik zat op mijn werk en ik hoorde dat mijn baas met mij wilde praten over iets dat ik vergeten was te vermelden en toen barstte ik in huilen uit. Genant.Dus zat ik om half elf alweer thuis...
    Verder maar gewoon thuis gewerkt. Woensdag ook en donderdag en vrijdag weer op kantoor. Nu lekker aan het poetsen en rommelen. Vanavond BBQ met vrienden. Gezelligheid dus!

Fijne dag iedereen xxx

7. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    DSC_0663 (426x640).jpg

DSC_0670 (640x426).jpg

H! meiden...Kom iedereen een fijne zondag wensen, al is hij al bijna voorbij...Wij zijn vandaag niet weggegaan het lijkt buiten wel herfst en geen zomer...

Gister gaan babyzwemmen, was super leuk en daarna waren ze echt bekaf...

Snoesie, zo´n huilbui is natuurlijk heel normaak, jeetje meid, het is ook allemaal niet niks wat je door moet maken...Sterkte meid, en het is je allemaal zo gegund...

Sjak, zag het idd. op FB voorbij komen...klinkt allemaal heel heftig, maar gelukkig is alles goed afgelopen en doet Nine ( wat een prachtige naam zeg) het goed.
    Hoe gaat het nu met je?

8. sjak

sjak Niet meer actief

Hè Nik,

Effies kort (ben kapot, lig al in bed...)
    Kan het zijn dat ik je vandaag voorbij zag dansen op nl 2?
    Geweldige foto's zeker de bovenste!

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Echt? Zag je lfn op Ned. 2! Hoe cool is dat!

@ lfn wat een liefjes zeg

Ik heb vandaag ons kleine kamertje veranderd. Dat zou altijd de babykamer worden../ je ziet wel weer hoeveel hoop ik heb. Twee weken geleden al behangen en nu bed in elkaar gezet. Morgen kledingkast schilderen. Maar nu eerst slapen want slaappil begint te werken...

Xxx

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Nik wat een plaatjes zijn het ook hè en wat fijn dat ze zo weinig last van de prikjes hebben gehad..

Smak als eerste wat een ontzettend schattige foto van Nine.. En wat een onwijs heftige bevalling zeg, kan me voorstellen dat t nu allemaal pas doordringt.. Lijkt mij dat t ziekenhuis ook erg foute inschattingen heeft gemaakt, wat het nog pijnlijker maakt lijkt mij.. Hele dikke knuffel voor dat..

Snoes oow een huilbui, heftig als zoiets ineens inslaat zo een besef, maar huilen mag en moet vaak ook..:) hele dikke knuffel.. Is t gelukt met het schilderen van de kast vandaag.?

Hier alles nog steeds hetzelfde, lkkr in de wachtstand..:)

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hmm, meiden...wat was dat voor dans-ballet op Ned2?
    En is er misschien een link van te vinden op internet ofzo?

Ik denk niet dat ik het was...ben ik eigenlijk wel zeker van, maar ben wel benieuwd en zou het graag eens zien.

Snoes, hoe gaat het met je? Heb je wat geslapen?
    Hier was ik vorig jaar ook ineen vergelijkbare stand...een boek over adoptie ligt hier ook nog in de kast wat ik ongeveer een jaar geleden heb besteld...zo snel kan het veranderen in een jaar...

Kaaatje, op de pauze-stand dus...genieten van die laatste momenten met dikke buik hoor...ik mis hem nog altijd...en ook van de laatste momenten rust...die heb je straks niet meer...( waarschijnlijk denk je nu van jaja, zal wel...maar over een paar weken snap je wat ik bedoel...;) )

Sjak, wat een plaaaaaaaatje is ze toch...:D

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Haha ja Nik denk ook wel dat ik hem ga missen al kan ik hem nu wel wegkijken die buik.. En moe ja dat hoort erbij..:) Ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar haar..

Staan wat fotootjes van haar kamertje in me album..

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Het is weer gezellig druk hier! :)

Kaat; is het nog vol te houden? Je zit al op 39 weken zie ik, spannend! Nog even en je bent gewoon een mama! Geweldig... En idd geniet nog ff van de buik, mis m ook nog wel eens.

Nikita; oh wat heerlijk een jaar thuis met 70% salaris, zou het achter elkaar doen. Als je minder gaat werken, wat de meeste mamas hier doen, moet je ook met minder salaris rondkomen. En dan voor de papa ook nog een leuke regeling, top. Maakt jouw man daar begruik van?
    Leuk he babyzwemmen. Wat een mooie foto's!

Sloppy; en hoe ging het met de dieetbegeleiding? En hoe gaat het met je meiden?

Sjak; nogmaals van harte gefelicteerd met je dochter! Wat een geweldige namen! Nooit gehoord Nine. Jeetje meid, ze hebben jou te pakken gehad zeg. Hoe gaat het metnje herstel? Fijn dat Nine het zo goed doet.

Snoes; dikke knuffel meid! Kan t me heel goed voorstellen dat je huilt, logisch ook, knap dat je dan toch weer de positieve dingen ziet en doorgaat. Ga zooo hard duimen voor jou de komende tijd! voor isa is het idd heel mooi geregeld, papa ook een dag thuis.

Vandaag is Isa precies 8 maanden, gaat zo hard maar ze is zo geweldig! Echt een vrolijk en makkelijk meisje. Haar eerste 2 tandjes zijn door! Net weesten babyzwemmen, was weer genieten. Verder nog steeds moeilijk haar 4 dagen te missen, voelt niet goed, maar 3 dagen wordt lastig vooral nu omdat ons bedrijf in een lastige onzekere situatie ziet.(directeur in het gevang gezeten op verdenking van fraude, en financiele situatie even wat minder) gelukkig doet Isa het goed bij de opas en omas en kdv.

Dikke x van ons

14. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaaatje...was eens aan je aan het denken, en ik zal je bericht wel een keer gemist hebben, maar hoe is het nu in jullie nieuw huisje??
    Hier kriebelen de verhuiskriebels ook hoor, ons flatje is echt te klein...Maar de huren zijn gewoon veels te hoog voor iets moois, dus bekijken we nu of het mogelijk is iets te kopen...Met alleen het salaris van mijn man natuurlijk, omdat ik nog niet weet wat en hoe precies na mijn jaar verlof...hopelijk lukt het....de tijd is natuurlijk super goed nu...de prijzen zijn echt laag hier...

Blondje, mijn man zal waarschijnlijk geen gebruik maken die regeling, dit omdat ik in die 2 maanden niet kan gaan werken ( is nu eenmaal moeilijk met mijn baan...;) ) Maar ik blijf ook lekker thuis hoor...al vind het soms wel moeilijk hoor, dit omdat ik nu echt gestopt ben met dansen en dus met iets nieuws moet beginnen daarna, en k nog geen idee heb wat ik ga doen...
    Babyzwemmen was inderdaad leuk, en we gaan het zeker ook doen...ook omdat er een meisje van 7 maanden was en die spetterde en lachte al veel meer mee, dat gaan die van ons dus ook doen over een tijdje...:)
    Isa al 2 tandjes...grote meid hoor...;)

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaaatje, hoe is het met je??

Wij waren de afgelopen 2 dagen in Berlijn, we hebben NL paspoortjes aangevraagd...super vermoeiend met 2 kleintjes, maar ze deden het super, hebben goed in het hotelbedje geslapen, het was hartstikke leuk, goed weer...alleen waren papa en mama super moe toen we gister avond thuiskwamen ;)

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Haaiii Lieverds..

Blondy je klinkt z trots en snap dat 4 dagen veel is, maar nu dus helaas geen andere mogelijkheid, maar miss in de toekomst..:)
    Zouden jullie al snel voor een tweede willen gaan of niet.?

Nik ja verhuizing was echt op het perfecte tijdstip bij ons..:) Alles is nu gewoon klaar dus voordat de kleine en mijn schoonfamilie komt, heerlijk.. Paar weken geleden ook de tuin gedaan alleen de deuren enzo in huis moeten nog, maar dat komt met de tijd wel..:) Ja dit is wel echt het moment om te kopen, dus als het kan waarom niet..:) Snap dat met een tweeling een flatje niet ideaal is..
    Oow wat leuk zeg een weekendje Berlijn, als de kinderen maar genieten he..;) En papa en mama moe..! Wel fijn dat je de Nederlandse paspoortjes daar kan regelen en je er niet voor naar NL hoeft toch.?

Nou ja hier nog steeds hetzelfde, het rommelt flink, maar zet niet door..:( En als ik heel eerlijk ben ben ik er best wel heeeel erg klaar mee, maja daar krijg ik geen baby van.. Zo naar de vk en ze gaat sowieso kijken of ik al ontsluiting heb en als dat het geval is ga ik wel vragen om te strippen, want nu steeds die pijn voor niets, teminste zo voelt het he, is ook niet alles.. Laat het echt werk dan maar beginnen en dan met de mooiste beloning ooit..

Snoesje hoe is het met jou.? Nog erg veel last van de hormonen of went je lichaam al wat.?

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Alles nog potdicht hier, dus weer in de wachtstand..

18. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Ooh spannend Kaaat! Het kan nu elk moment gebeuren! *duimduimduim*

En ik zie Iloon beneden hangen *zwaaaaaaaai*
    Hier drukdrukdruk...

X

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Hoi Meiden,
    Had vannacht even een klein ideetje. Over ruim een week trouwt lieve Lente. Zullen we als picknicktafel een leuk cadeautje voor haar regelen? Ik wil het wel regelen. Maar met dat ik dit typ kan ik me ook voorstellen dat het wel eng is om geld over te maken naar iemand die jullie alleen via zp en fb kennen...Nou ja, lijkt het je leuk laat het me dan even weten via een pb dan vraag ik haar adres even.

Fijne dag

xxx

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow jeetje Kaat, nog altijd op pauze dus...`Geduld is een schone zaak` Ben zo benieuwd naar jullie kleine meid...Wanneer moet je weer terug? In Berlijn hebben we volgens mij allemaal genoten...de kleintjes deden het ook erg goed, alleen waren wij echt kapot toen we thuis kwamen...thuis is het toch het beste...;)

Snoes, ik ben van de partij om iets voor Lente te doen.;)
    Super lief idee van je...heeft iemand haar adres? Moet echt weer eens op Hyves gaan kijken...want op FB is ze niet...

Deel Deze Pagina