Snoes; ik duim heel hard voor je meid! Iig n mooie score, een tp en nog 6 cryos. Sterkte!! Aan de rest; hai allemaal kom snel een keer uitgebreid lezen en schrijven. Hier alles goed!
Kom even een foto van vandaag spammen...goh, wat gaat het snel zeg... Fijn week-end allemaal...geniet van de zon...
ach so Sloppy...nu begrijp ik het. Snoes, hoe gaat het met je? Vergeet niet mijn PB Hier verder alles goed al is het een zware dag vandaag. Heb vreemde buikpijn, zeker Romi is erg vermoeiend, manlief moest heel het week-end lange dagen werken, bléh...zit er even doorheen hoor...
Hoi meiden, helaas negatieve test gisteren. Wacht nu op telefoontje uit ziekenhuis met de uitslag van de bloedtest... Maar hoop heb ik niet helaas...x
Zo net definitief gehoord dat de test negatief was. Ik moet nu eerst twee pilstrippen achter elkaar slikken en daarna bloedprikkem voor de endo waardes. Als die laag genoeg zijn kan ik voor een cryo tp gaan. Ga even heel gezond leven en weer hardlopen zodat ik straks topfit mijn dertigste verjaardag kan vieren. En zo maak ik hopelijk ook een goed nestje voor mijn cryo creëren X
Och meis ik had op beter nieuws gehoopt!! Ik blijf voor je duimen dat het bij de cryo wel goed gaat hoor! Bij mij ging het met de cryo beter al met de verse TP......dus wie weet!
Hai Lieverds, Wat een rust hier zeg.. Nik hoe is het met jou en de 2 kleintjes.? Slopperd las dat het is misgegaan.. Wat ontzettend verdrietig zeg, onwijs veel sterkte, hoe ver was je.? Snoes dikke knuffel.! Hoe is het nu met jou en wat zijn de plannen, gelijk door? Of en rustmaandje? Blondy hoe is het met jou en Isa.. Ben je druk druk druk of heerlijk van de vakantie aan het genieten.? Denken jullie al aan een tweede of niet.? Iloon ik mis je hier.. Hoe is het lieverd.. Sjakkie haaaai genieten van je meisje met poppenkleertjes Super cute.! Hmmm wie vergeet ik.. Hier alles goed, schoonfamilie weer weg en er komt meer rust en regelmaat erin, dus hoop nu wat meer tijd te hebben weer voor ZP.. Meisje gister haar eerste prikjes gehad en ik moest zo huilen, aahh zo zielig, wat een watje ben ik dan.. Ze was al 4330, dus ze groeit goed..
Oow en ik heb wat buikfoto's en wat nieuwe foto's van ons prinsesje op me profiel gezet.. Buik nog van een shoot wat ik steeds erop zou zetten maar vergat..
Ik was 5wkn4dgn........we waren net aan het idee gewend. Ik heb vandaag een echo gehad om te checken en mijn baarmoeder was helemaal schoon.
Sloppy lieverd, een dikke knuffel voor je... En voor Snoes ook... Idd. rustig geweest hier...Sjak, Iloon en Blondie, alles goed bij jullie? Hier alles goed, Romi smult elke dag van zijn pap en komt eindelijk weer wat aan...Niki wil het echt nog niet, dus krijgt ze nog alleen BV. Verder hoop dat ik dat we nog een mooie nazomer krijgen...baal echt van het weer dit jaar...zo jammer, maar ja...als het dan volgende zomer maar beter wordt en de kleintjes lekker naar het strand kunnen... Knuffel en fijn week-end allemaal..
Nik fijn om te horen dat Romi nu ook goed groeit.. Slopperd wat ontzettend verdrietig zeg, dikke knuffel..
Lieve Slop, Was net een beetje kort, hongerig meisje.... Getsie, wat is dit weer gemeen van de natuur! Ik las dat je er net aan gewend was en dan... Niet eerlijk! Een hele dikke kus van mIj