De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjak

sjak Niet meer actief

Lieve Slop,

Was net een beetje kort, hongerig meisje....
    Getsie, wat is dit weer gemeen van de natuur! Ik las dat je er net aan gewend was en dan... Niet eerlijk!
    Een hele dikke kus van mIj

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @sjak: dank je. Wat heb je toch een mooei foto's bij je profiel staan :D

3. sjak

sjak Niet meer actief

#4063 sjak, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2012
    Dank je,

Mijn oppasmoeder (van vroeger zeg maar) is fotograaf. Vroeger 'misbruikte' ze ons al en nu dus nog steeds, is er alleen een bijgekomen die ze het hele jaar om de maand op de foto zet!
    Maar ben er heel blij mee, zulke mooie foto's! Zal er eentje bijzetten waar ik heel blij mee ben.

(staan in album bos)

Hoe is het nu met Suzannah? Gaat alles nu beter nu je haar allergieën kent?

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hele mooie foto's hoor sjak! Met Suzannah gaat het nu heel erg goed! ook van haar ontwikkelingsachterstand is bijna niks meer te zien :D
    We blijven het knullig vinden van onze Ka hoor. We hebben meerdere keren gevraagd of het geen KMA zou kunnen zijn maar dat kon volgens haar helemaal niet het moesten volgens haar alle enge dingen zijn die ze konden bedenken!
    als we uitbehandeld zijn zien ze me niet zo snel meer terug daar hoor!

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden,
    Hoe is het hier met iedereen?
    Hier gaat alles goed, het is op het moment een beetje zwaar, manlief werkt erg veel, dus ben veel alleen met de kleintjes. Maar op zich gaat het allemaal goed...Niki is zo´n lekker dikkertje geworden en dat alleen op bv...en Romi smikkelt elke dag zijn papje en drinkt verder ook aan de borst...Ook zat hij gisteren opeend op zijn handjes en knietjes in de kruiphouding...nou, ben benieuwd hoelang het nog duurt...

Sloppy, kan me voorstellen dat je daar niet snel meer naat terug gaat. Hoelan zit je er nog onder behandeling? Wat goed zeg dat er van de achterstand bijna niets mee te merken is...Hoe voel je je verder ondertussen?

Sjak, fijn als er iemand in je omgeving zulke mooie foto´s kunt maken.

Snoes, hoe gaat het ondertussen met jouw?

Verder is het rustig geworden hier zeg...Maria was al langer niet meer online...en hoe zou het met Iloon zijn?

6. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    * Nik schaamt zich en bied haar excusses aan omdat ze een fout heeft gemaakt...* ;)

verder alles goed bij iedereen...

hier wel...al komen de zenuwen weer op...eind van de week komen mijn ouders weer op bezoek...op de een of andere manier is dat ontzettend vermoeiend sinds de kleintjes er zijn...had eigenlijk gehoopt dat de relatie beter zou worden, maar het tegendeel is waar...alles verder goed met ons alle 4 hoor...

fijne week allemaal...

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Ladies,

Wat is het ontzettend stil hier..

Sjak goed geregeld zo een vroegere oppas :)! Mooie foto's hoor..

Slopperd wat fijn dat het met Suzanne nu zo goed gaat.. Ze heeft dus wel KMA.. Hier heel ws ook.. Gebruik nu ruim een week KM vrij en het gaat al een stuk beter alleen het zelf poepen blijft lastig..

Snoesje hoe is het met jou, denk veel aan je..

BLondy lkkr genoten van jullie vakantie zag ik op fb..

Iloon haai lkkr genieten van je verlof.!!

Hmm wie vergeet ik.. Vergeef me alsjeblieft..

Oow Nik vergeet ik stomme ik.. :) Haai lieverd.!

Hier alles goed, ik geniet enorm.. Ws dus wel KMA, maar huilt alleen als ze krampjes heeft.. Maar was wel de hele dag door gespannen, gebalde vuistjes enzo en dat gaat nu al veel beter..
    Afgelopen maandag was ze alweer 4885 gram, gaat zo hard..

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Dat is even geleden, sorry! Heb alles teruggelezen. Nu ook weer eens wat schrijven over ons.

Slop; wat fijn dat het duidelijk is dat het kma is en het nu veel beter gaat. Hoe was haar eerste verjaardag?

Kaat; wat fijn dat je zo geniet! Het is geweldig he, maar gaat idd snel. Alle cliches zijn waar he...

Nik; hoe is het met ke 2 schatjes? Je man weer wat meer thuis inmiddels? Knap dat je nog bv geeft aan die 2!

Sjak; en jij ook volop genieten zeker? Lees je op fb, prachtige fotos idd!

Snoes; lieverd hoe gaat het met jou? Wat een rotnieuws weer. Hopelijk kun je snel weer verder.

Hier alles goed! Isa is al bijna 11 maanden, ze gaat constant aan alles staan en kletst er op los. Van haar vroeggeboorte is qua ontwikkeling niks merkbaar, kan gemakkelijk mee. Ze is alleen aan de lichte en kleine kant. Ze weegt nu 6,6 kilo en is 68 cm, dat is verder geen bezwaar ze volgt haar eigen groeilijntje en doet het super! Ik heb deze week de laatste borstvoeding gegeven en dat was wel even raar hoor!

Verder zijn we met zijn drietjes naar Mallorca geweest, was echt genieten, isa zat toen net zelfstandig en kon heerlijk in zand en water spelen en keek haar ogen uit vanuit de kinderstoel als we uit eten gingen. Vanaf 1 september werk ik een dag minder, nog 3 dagen nu, miste haar teveel en het voelde niet goed, ben blij dat ik deze beslissing heb genomen!

Dikke x voor jullie allemaal!

9. sjak

sjak Niet meer actief

Wat fijn blondje drie dagen werken!
    Ik riep (vroeger) het hardst dag kdv goed is voor de ontwikkeling van kinderen... Mar ik moet er nu niet aan denken om haar weg te brengen. Ik ben blij dat ik een jaar kan huismoederen! Maar ik wil volgend jaar, denk ik, naar vier dagen. Onderwijs zijn toch geen volledige dagen en je kunt ook altijd vragen of je een middag roostervrij kan.
    Jeetje, ik wist niet dat Isa mini is! Nine is hier maxi, hahaha, vier maanden 65 cm en 6800gram.
    We gaan over twee weken naar Lanzarote met zijn drieen, vind het wel spannend hoor, of ik alles meeneem, of ze niet gaat huilen in het vliegtuig, of ze snachts daar ook doorslaapt enz...

Met nine gaat het heel erg goed. Ze zit richting het bovenlijntje en er werd aangeraden haar al aan bijvoeding te wennen. Erg grappig! Fruit vindt ze ok, maar niet super, maar groente (boontjes en peentjes) gaat ze echt krijsen... Maar toch elke keer haar mond open doen, hahaha.

Ze slaapt sinds deze week van 7 tot 7! Zo luxe!

Hoe is hetmet iedereen??

Xxx

10. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi Meiden,
    Wat fijn dat het goed gaat met iedereen!
    Ik heb nog weleens contact met iloon en ze staat op springen...Ben benieuwd!
    Verder zit ik in de ruststand. Even pauze, vakantie en verjaardag vieren. En zaterdag lekker wezen stappen in AMsterdam. Gewoon even genieten. Daarnaast volg ik het endometriosedieet. Het is allemaal rustiger in mijn buik. Maar heb wel veel klachten en kan ook echt maar drie dagen werken...maar goed, dat is ook wel lekker.

Fijne dag allemaal!
    Liefs,
    Snoes

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden, heb helemaal niks bijgelezen maar zag dat er weer wat activiteit was in het topic...En wilde dus even hallo komen zeggen...Het is zo zwaar op het moment...ze ontwikkelen allebei verschillende ritmes, en slapen en zijn afwisselnd wakker...Dat is ech vermoeiend en heb het idee dat ik de hele dag maar heen en weer hol...Bovendien is Romi ontzettend vermoeiend en hebben we volgende week een afspraak staan omdat hij erg veel begon te huilen en dan echt krijsen en dit ook ´s nachts doet en slecht slaapt...Hopelijk krijgen we hem rustig...Want dit kost echt veel energie...Zal proberen deze week ´s avonds een keer te reageren op alles en iedereen, maar ben op het moment zo blij als het ´s avonds rustig is en ik ook even kan rusten dat ik weinig zin heb nog even op ZP te komen neuzen...tot snel meiden...

12. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    h! Meiden..
    Idd. wel heel erg rustig hier...maar ja, heb zelf ook amper de tijd gehad de afgelopen tijd...Hier echt even een zware periode gehad met 2 kleintjes die verschillender niet konden zijn...Sinds 3 dagen gaat het langzaam beter...dus hopelijk is het ersgte achter de rug...
    Het zijn 2 zulke nieuwsgierige schatjes en het is tussen de stress en vermoeidheid door zo genieten...Ze kunnen al zo ondeugend kijken en ontdekken en proberen alles...Heerlijk gewoon...

Kaaatje...hoe is het met de KMA van jullie prinsesje?

Blondje...Isa is idd. een kleintje...Hier waren ze met 6 maanden 68 cm en Romi was bijna 6,5 kg en Niki bijna 6,9 kg...Hihi...ze is echt zwaarder geworden als hem...Ze is zo´n lekker dikkerdje...maar Romi is al een echte atleet...wat een spiertjes hij al heeft zeg...
    Kan me voorstellen dat je een dag minder wilt werken om meer van je meisje te genieten...
    Hoe heb je het op vakantie en het vliedgtuig gedaan met Isa? En met het eten? Wij vliegen eind Oktober naar schoonfamilie en zijn de hele dag onderweg...Heb geen idee wat we mee moeten nemen en hoe we ze onderweg eten kunnen geven...Dus als je even de tijd hebt mij tips te geven of te beschrijven hoe jullie dit hebben gedaan...dan graag...;)

Sjak...Heerlijk zeg dat je een jaar thuis kan moederen...Dat is in NL. toch eigenlijk niet gebruikelijk...Fijn hoor dat je het zo kon regelen... En jij dus ook vliegen met een kleintjes..Jij al enig idee hoe je alles gaat doen onderweg?

Iloon staat idd. op springen, of ze is al gesprongen ondertusen...;)...Zag het voorbij vliegen op FB...Ze schrijft hier toch ook nog wel mee? Of niet...

Snoes...Heb wel eens over dat endometriose dieet gehoord, en ben ooit hier op ZP wel eens iemand tegengekomen die dat dieet ook volgde...Er was volgens mij ook een speciaal forum...Maar volgens mij is dit gesloten ondertussen en dat topic loopt ook niet meer...Die meid is wel zwanger geworden...dus volhouden hoor....Jij bent gewoon de volgende...

Sloppy...bij jouw en je meiden alles goed?

Ow en ik kan vanaf Maart weer lekker gaan werken van thuis uit...En vanaf Augustus volgend jaar ga ik dan parttime op kantoor werken...Super leuk allemaal..Heb dit gisteren met mijn werkgever afgesproken...Tegen die tijd zijn ze al 1,5 en dus al echt ´groot´ en is het KDV ook echt al een avontuur voor ze hoop ik...Vind het perfect geregeld zo...:)

♥

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden...Wat een rust hier zeg...
    Gaat het goed met iedereen...
    Hier wel hoor, met Romi lijken we door het dieptepunt heen te zijn...Hij lijkt heel langzaam wat beter te gaan slapen, maar makkelijk is het nog altijd niet hoor.
    Verder is morgen mijn verjaardag, maar manlief moet waarschijnlijk werken...
    Hopelijk krijg ik volgende week een mooi verjaardagskado...één van de 2 leuke huisjes die we de afgelopen week hebben bekeken...
    Dus duimen meiden...
    Verder gaat alles hier zijn gangetje...
    XXX en fijn week-end...

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!

Oh Sjak wat lekker om 1 jaar te kunnen moederen! En nu lekker op vakantie met de kleine meid zag ik wel op fb! Heerlijk! Voor als je terug bent, hoe is het alllemaal gegaan? Haha das een verschil ja, bijna 7 maanden verschil en hetzelfde gewicht. Maar Nina is ook lang dan! Isa is idd mini, alleronderste lijn qua gewicht, maar is geen enkel bezwaar.

Snoes; Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? Ook 30 he!? Ik over 6 weken.. Gatsie nog zoveel endo klachten ondanks dieet. Geniet ondanks dat van je pauze en we duimen gewoon door voor jou!

Nikita; super geregeld zeg, als ze 1 jaar zijn thuis werken en daarna vanuit huis. Mis je het dansen? En geef je nog altijd bv? Jij ook gefeliciteerd nog met je verjaardag! Hoe waren de huisjes?
    Spannend gaan vliegen, waarheen? Ik heb voor in het vliegtuig een potje gedaan, officieel mag je zelf niks mee nemen door de douna van vloeistoffen etc maar dichte potjes wel. Aangezien isa niet weg is van potjes (kook altijd vers en geef vers fruit) heb ik op vakantie wat gekookt voor haar, had avent potjes bij en vroor porties in het vriesvakje. Fruit en brood maakte we klaar voor we op pad gingen op vakantie, namen een koeltasje mee met een bevroren flesje water zodat we dat koel mee konden nemen. We gingen dan op een terrasje koffie drinken of eten en gaven haar dan ook, ze hadden overal kinderstoelen. Als jouw kids nog niet zitten kun je ze ook in de wandelwagen te eten geven. Met bv zocht ik een rustige plek op, hydrofiele doek er over, dat ging goed. Qua vliegen ging t goed, weinig bijzonders over te zeggen, neem drinken mee, boekje, lievelingsknuffel. Veel plezier alvast!

Hier alles goed, al druk met isa's verjaardag, nog maar 2,5 week! Wat gaat het snel zon eerste jaar. Ben heel trots maar vind t ook wel "moeilijk" hoor, alles komt dan wel n beetje terug, de spannende start etc. Maar bovenal is t genieten van ons ondernemende meisje!

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    #4075 La femme Nikita, 11 okt 2012
    Laatst bewerkt: 11 okt 2012
    Blondje, ja ik mis het dansen heel erg hoor, Al zou ik voor geen geld mijn kleintjes willen missen, toch heeft het een nare smaak dat ik op het laatst ben ontslaan en het niet mijn eigen keus is geweest om te stoppen. Volgende week ga ik ook de premiere van mijn ex-collega´s kijken, mag manlief voor het eerst een hele avond oppassen. Daar zal ik wel een traantje laten, en ook als ik foto´s zie van vrienden op FB, mis het echt wel hoor....Het was zo´n bijzondere wereld...hard werken maar zo fijn...
    Wil ook zeker weer gaan dansen, gewoon voor de lol, en wie weet misschien nog eens ergens een klein gastoptreden ofzo...
    Zodra de kleintjes ´s avonds beter slapen en niet meer zoveel aan de borst hangen wil ik weer gaan beginnen...

Dus vraag beantwoord...ik geef idd. nog bv...Een keer of 2-3 overdag en jammer genoeg ´s nachts ook nog best vaak...Doorslapen kennen ze hier nog niet...Zowiezo is het slapen gaan een drama hier op het moment...Gaat het eindelijk beter overdag, vertikken ze het om ´s avonds te slapen. Niki ligt alweer 2uur wakker naast me op de bank, zodra ze in bed ligt brult ze...Dus ligt ze naast me op de bank, maar speel niet met haar hoor...( heb het vanavond weer 45 minuten geprobeerd haar in bed te laten liggen en haar er uiteindelijk maar uitgehaal, eerst was het praten, daarna gillen, daarna jengelen en uiteindelijk brullen ) en Romi is zojuist na 1,5 uur in slaap gevallen...Vermoeiend hoor...Een tweeling in je eentje naar bed brengen is echt een uitdaging...Manlief moet elke ochtend voor 4 uur op voor zijn nieuwe baan, dus daar heb ik ´s avonds niet veel aan...

Jammer genoeg zijn de huisjes niets geworden...en vind het best wel onbeschoft...ze laten gewoon helemaal niks weten, ze zouden toch op z´n minst even een mailtje kunnen sturen met dat het niks is geworden.

Ik ben vorige week trouwens 31 geworden...;)
    En kook ook zelf voor de kleintjes. Leuk hoor om die kleine potjes te vullen. Wij zitten in een hotel dus kan daar niet echt koken, zal daar wel potjes moeten kopen, al nemen we een waterkokertje mee, zodat ik op z´n minst pap kan maken. Zit alleen te dubben of ik voor we gaan nog een fruithapje in zal voeren of pas als we weer terug zijn...Ze eten nu ´s middags groente en ´s avonds pap met fruit...Eigenlijk moeten ze volgens mij ( hier in Duitsland ) nu over naar ´s avonds pap van alleen melk en ´s middags een los fruithapje...Maar mij lijkt het handiger onderweg de borst te geven als een fruithapje...Dus misschien wachten we daar wel mee...
    Volgens mijn zusje kun je babyeten mee door de douane nemen maar moet je het zelf eten als bewijs dat er niks inzit....Lijkt me toch wel dat je iets voor ze mee moet kunnen nemen, in het vliegtuig hebben ze niks voor ze...en hoop dat ze een groentehapje warm kunnen maken, of zullen we het maar bij een koud potje laten...
    Isa kon al echt los brood en fruit eten toen jullie onderweg waren? Wel handig...hier gaat dat nog net niet...het eerste tandje komt langzaam door, maar verder duurt het potje voeren nog erg lang hoor...Alleen ben ik soms wel meer dan 45 minuten bezig ze beiden te voeren.

Wat is het jaar toch snel voorbij gegaan zeg...Doen jullie iets bijzonders voor de eerste verjaardag, of alleen een klein gezins-familie feestje?

Haha, aan mijn lange mailtje zie je wel dat ik mezelf lekker aan het vervelen ben vanavond...( ondertussen is Niki eindelijk naast mij in slaap gevallen ) En ga dadelijk ook maar naar bed...

Ow, we vliegen trouwens naar Boedapest, maar bezoeken schoonfamilie juist over de grens van Hongarije in Roemenie...

16. Lola Jade

Lola Jade Actief lid

24 apr 2012
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Meiden...wat een rust hier...best jammer hoor...

LJ wat een prachtige foto´s en wat is ze groot geworden...

Komend week-en vliegen we op vakantie-famile bezoek...Kijk er erg naar uit maar de zenuwen komen ook langzaam hoor...Een hele dag reizen en vliegen met 2 kleintjes...Ben benieuwd hoe het gaat zijn...

Ze doen het verder goed hoor, Romi staat al en kruipen doen ze ook alletwee...Niki is een heerlijk dikkertje geworden en Romi is een kleine sportman...

Hoe is het verder met iedereen hier?

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zal ik ook maar weer ff een berichtje achter laten ;)

hier gaat het met de meiden super goed. Suzannah is een klein deugniet maar wel heel slim. Ze praat nog nauwelijks maar snapt alles wat we aan haar vragen.
    Megan is naar het CB geweest en ontwikkeld zich nog steeds boven gemiddeld..wat er steeds meer op gaat wijzen dat ze heel erg slim is. Veel andere ouders schatten haar al op 4jr terwijl ze net 3jr is. Leuk maar ook zeer pittig want ze wil maar meer en meer.

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen?

Kaat, Iloon en Sjak; allemaal aan het genieten van je kleine meisje?

Nikita; hoe is de vliegreis gegaan? En hoe gaat het slapen nu? Goed dat je nog altijd bv geeft!

Snoes; hoe gaat het met jou? Hoe gaat het endo dieet? Inmiddels weer toe aan een nieuwe poging?

Lola Jade; wat een prachtige foto's!

Sloppy; wat fijn dat je meiden het zo goed doen!

Hier alles goed, Isa is inmiddels 1 jaar en hebben een heel leuke feestje gehad voor naaste familie en goede vrienden, super dag! Verder heb ik nog leuk nieuws, wij gaan voor een 2e frummel! Hebben vorige week een gesprek gehad bij de fertiliteitsarts en heb bloed laten prikken. Woensdag krijg im de uitslag, als de hormonen genoeg uit mijn lijf zijn krijgen we volgende maand een tp! Door de bv kunnen er nog teveel hormonen aanwezig zijn en dan zouden we 2 maanden moeten wachten. We hebben 2 rietjes met 2 cryo's, krijgen er 1 teruggeplaatst. Morgen is mijn nod, dus gaat snel allemaal. Duimen jullie mee?

Dikke X

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Spannend meis!! Ik ga zeker duimen dat je een wondertje in je buik hebt hoor!!

Deel Deze Pagina