De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier gaat alles redelijk.....

Met Megan alles super! ze is heerlijk bijdehand en leergierig. Haar klep staat de heledag niet stil wat soms wel wat vermoeiend is ;)

Verder zijn we met Suzannah doorverwezen naar het AMC. We krijgen in het VU weinig tot geen begeleiding en ze willen het maar aankijken en afwachten wat me heel ongerust maakt.
    Ze heeft er namelijk weer wat bij gekregen en dat kan niks zijn maar ook heel ernstig....dit heeft de KA in het VU bevestigd maar wilde het toch nog even aan kijken....

Suzannah loopt blauw aan.....haar lippen, vingers en tenen worde zomaar blauw. Vaak is het na het slapen, tijdens het eten of als we intensief met haar spelen (voornamelijk als ze heel hard moet lachen) Het ziet er echt heel erg naar uit en kan dus niks betekenenen en over gebleven zijn van haar hersenvliesontsteking maar het kan ook een voedsel allergie zijn of zelfs een ciculatie probleem wat weer op een hart probleem kan duiden.
    Voor nu gaan we er vanuit dat het onschuldig is tot ze iets anders zeggen maar normaal is het zeker niet. Ik ken wel iemand die kent ook een kindje die dit heeft en waarbij het normaal is en geen ernsitge oorzaak.

Ik hoop dat ik snel heel positief nieuws te melden heb hoor!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Sloppy, wat klinkt dat eng zeg.
    Romi huilt hier nog altijd uit één adem en wordt dan helemaal blauw...dat vind ik al eng. Hopelijk komt er niks engs uit bij Suzannah en gaat het vanzelf weer over.
    En Megan lekker slim...kan me voorstellen dat het vermoeiend is, maar wel schattig...Mijn zusje is hoogbegaafd en als vierjarige versloeg ze al keer op keer mijn ouders met het spelletje memory...Hoop stiekem wel voor je dat Megan lekker bij de hand is en goed mee kan op school, maar hoogbegaafd zoals bij mijn zusje niet, dat is nl. niet makkelijk, zei heeft het best moeilijk gehad met van alles.

Hoe is het met de andere meiden hier?
    Hier alles goed...Al blijf ik soms onzeker over van alles, ben nu eenmaal een echte weegschaal ( dus een grote twijfelaar en lekker onzeker). Maar het is nu eenmaal moeilijk met een tweeling en we zijn allemaal gezond...dus lekker genieten doen we ook...Niki en Romi verschillen nog altijd met letterlijk alles, dus het blijft spannend en interessant...

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hai Lieverds,

Sorry voor de enorme verwaarlozing van mij kant.. Het is druk thuis gezellig, maar druk.. Vooral nu ik weer aan het werk ben.. En een ipad in huis dus veel minder op de laptop, dus nu maar stiekem vanaf werk hihi tikt een stuk makkelijker..

Slopperd wat schrikken zeg, hoop dat ze snel er achter zijn wat het precies is.. En Megan hoogbegaafd, wel erg leuk,, maar wat Nik ook al zei te hoogbegaafd lijkt mij voor zo'n kleintje zelf zo lastig..

Blondy, jeeeeeh Isa al 1 jaar wat gaat het toch hard en wat is het een prachtig poppetje (foto's fb).. En voor een brusje wat onwijs spannend zeg, hoe je ons goed op de hoogte..

Sjak hoe is het bij jou.. Lekker nog aan het studeren en dus veel bij je meisje.? Super fijn..

Snoesje hoe is het met je.. Moet de laatste tijd erg veel aan je denken.. En aan hoe je je moet voelen dat jij hier de laatste bent :(.. Hoe en waar sta je nu in de MMM.? Dikke knuffel iig..
    Traantjes om je onderschrift, hier zomaar op werk.. :( :) Je bent een kanjer.!

LJ wat een leuke foto's.. Hoe is het verder met jou en je prinsesje.?

Nik lijkt me ook lastig met een tweeling hoor.. Elk kind heeft zijn eigen tempo, maar jij ziet dat nog veel beter dan wij en zal (on)bewust ze toch altijd vergelijken.. Lekker dat jij voorlopig er ook nog helemaal voor de 2 bent en dan in maart rustig beginnen, fijn! Denken jullie al na over een brusje voor jullie koningspaar.?

Hier alles goed. Ze slaapt over het algemeen goed door.. Is wel erg vaak verkouden, nu al de 4de keer, zo zielig.. En koemelkallergie, maar ondanks dat erg vrolijk en wijs. Wil alles zien en het liefst zitten en staan (met hulp natuurlijk).. Puur genieten..

Ik ga proberen hier weer iets vaker te komen.. Oowja ik ga vrijdag ook weer naar het ziekenhuis, zal een heel algemeen gesprek zijn hoor over de 3 cryo''s die wij nog hebben.. Het OLVG werkt samen met het AMC en wij weten dat daar altijd nog al een wachtlijst is, dus wij willen pas in maart of april weer beginnen, maar toch maar vast een gesprek gepland.. Mochten de cryo's niet lukken zullen wij niet gelijk weer een nieuwe hele poging doen, teminste zo staan we er nu in..:)

Fijne avond lievies.!

4. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaaatje, gezellig dat je ook iets van je laat horen...Hier is Romi ook verkouden...ocharme...hij klinkt hees en zijn neusje loopt ontzettend...Hier zijn de mannen nu verkouden, en wij vrouwen hebben nergens last van...;)
    Fijn dat ze zo goed slaapt...Hier is dat echt nog niet het geval...het slapen is zowiezo een probleem hier, gaat gewoon niet makkelijk en ik kan ze op het moment ook niet wakker in bed leggen, dan wordt er gebruld...Dus gaan ze één voor één naar bed...Niki slaapt héél af en toe door, Romi heeft tot nu toe één keer doorgeslapen, maar dat was op vakantie, daar waren natuurlijk heel wat nieuwe indrukken te verwerken...
    Wij willen idd. heel graag een brusje...Maar voorlopig nog niet hoor...Denk als deze 2 tegen een jaar of 3 zijn dat we misschien weer gaan beginnen, deze 2 moeten wel echt al goed meekunnen en zelf dingen kunnen doen voor ik eraan begin...We hebben ook nog 3 cryo´s...die proberen we zeker...en op het moment denken we dat we misschien nog één hele IVF behandeling zullen proberen, zeker als de cryo´s niet goed uit de vriezer komen. Het kost gewoon heel veel geld hier in D. en ik hoop echt dat een nieuwe IVF niet nodig is...Niet alleen vanwege het geld, maar ook gewoon een heel mooi idee dat het eigenlijk drielingen zijn dan, maar in 2 zwangerschappen uitgedragen...;) En soms mis ik het zwangerzijn nog hoor...Zeker als ik nu terug denk aan een jaar geleden, toen had ik echt al een dikke buik...Doodeng vond ik het zwanger zijn ( en dat zal in de toekomst ook zo blijven ) maar ik kijk er nu met een heel trots en blij gevoel op terug...

Wat gaat het snel zeg met de kleintjes...Gisteren hebben we de kinderwagen omgebouwd naar buggy...Alweer een hoofdstuk afgesloten en de wiegen liggen nu op zolder...Vandaag zijn we in een nieuwe baby-speelgroep gestart en het is zo fijn om te horen dat de 2 zo fit zijn. Iedereen is altijd heel verbaasd als ze horen dat ik de tweeling zo lang heb gedragen, dat ze zo goed op gewicht waren bij de geboorte, dat ik ze bv heb gegeven en nog geef en dat ze zo lekker vlot zijn in hun ontwikkeling...

Fijn week-end allemaal...

5. sjak

sjak Niet meer actief

He meiden,

Wat super om al deze verhalen weer te lezen van jullie!

Nik, het is druk he met twee? Mijn broer heeft ook een tweeling en ik had echt af en toe medelijden met mijn schoonzus... Die was ook alleen maar aan het rennen en vliegen!
    Zijn ze al vaker ziek geweest of alleen verkoudheidjes? Lijkt me heel vervelen! Ze slapen samen op een kamer toch? Lijkt me heeeeeel vermoeiend als ze nog niet doorslapen, wat een luxe heb ik toch!

Slop, Wat fijn dat het over het algemeen goed gaat met je meiden! Is er nog iets uit al die onderzoeken gekomen of alleen maar aannamen? (heb je vast wel ergens opgenoteerd...?)
    En ja hoogbegaafdheid, ik heb ook een nichtje die hoogbegaafd is, ze is nu twaalf en zit op het VWO+ ze volgt Cambridge Engels erbij en gaat elk jaar naar Cambridge om alvast twee weken a vier weken per jaar 'proefstuderen'. Gelukkig is het een hele leuke meid en heel erg sociaal met veel vriendinnetjes, dat zie je ook wel eens anders.
    Ze heeft ook nooit een klas overgeslagen, dat wilde haar ouders niet, maar op de basisschool volgde ze wel een zelfstudie Spaans....
    Goed in de gaten houden hoor en haar op tijd laten testen!

Kaaaaaaat, wat vervelend zeg koemelk allergie! Geef je zelf nou nog bv of ben je over op fles? Je hoort het echt heel vaak he? Toch raar, was dat er vroeger ook zoveel? En ook die verkoudheden.... vervelend! Heeft ze daar veel last van?
    En alweer beginnen aan de mmm voor nummertje twee! Hoelang moeten jullie daar na nummer 1 eigenlijk mee wachten? Mag je zo snel je wilt alweer door?

Blondje, Nog gefeliciteerd met Isa! Heeft ze mooie kado's gekregen? Hoe groot is ze nu?
    En ook beginnen aan nr twee! Leuk hoor. Wat een luxe dat je nog cryo's hebt zeg, niet gelijk aan de spuiten en de rotzooihormonen.
    Wat verwacht je ervan? dat het nu net zo snel gaat of sneller? Dat je het beter aankunt of juist minder met zo'n klein mopje om je heen?

Snoes, ik vind het zo vervelend voor je dat jij nog steeds in de mmm voor de eerste bezig bent... Word verdrietig hiervan, wanneer mag je weer verder of waar sta je nu in het traject?

Me,
    Hier gaat alles goed. Als ik verhalen van anderen lees heb ik zo'n vreselijk makkelijk meisje! Ze slaap van 19.00 tot 08.00 dan een fles erin en ze slaap weer door tot 10 uur. Eten gaat ook goed, fruit met liga indt ze heerlijk en ze mjam mjam mjamt een bordje weg. Alles wat groen is is niet haar favoriet, maar oranje eet ze graag (peentjes en pompoen).
    Ze is nu al 70 cm en 8 kilo, lenget en gewicht kloppen met elkaar, maar meestal zijn de kindjes dan al zo'n 7 maanden...
    Ze is nog niet ziek geweest (*klopt dit af*) en ze kan echt enorm schaterlachen, zodat ik er ook de schaterlach van krijg!
    Wij willen in juni ons misschien weer gaan aanmelden voor nummer 2, mag pas na een jaar omdat een KS een jaar moet genezen. (verder weet ik hier de regels niet over) Maar ik vind het wel moeilijk hoor... Eigenlijk zou ik in december weer stoppen met de implanon, maar we hebben even tussendoor een huis gekocht, dus ik wacht eerst de verhuizing even af ;)
    Maar ik ben wel bang ervoor. Zwanger zijn was nou niet bepaald mijn hobby, en mijn bevalling was zo traumatisch dat er bij de gyn al op papier staat dat de volgende een geplande KS wordt.
    Daarnaast de hormonen, hoe reageer je erop in combinatie met een kindje?
    Maar ik zou zoooo graag een tweede kindje krijgen, hoewel zo makkelijk als Nine dat kan natuurlijk nooit meer?!

Jeetje wat een verhaal geworden... ha ha ha!

Spreken elkaar nu weer wat sneller toch?!

XXX

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hi Lievies,
    Ja hier allemaal weer wat vaker komen is wel gezellig toch :)!
    Nik ja dat verkouden zijn is zo ontzettend zielig.. En dat hees klinken herken ik ook.. Wat vervelend dat Romi nog niet goed doorslaapt zeg, heb ook echt respect voor je hoor met 2, lijkt me erg zwaar, je krijgt er miss ook wel 2x zoveel voor terug, maar toch.. Snap heel goed dat je wilt wachten totdat ze wat ouder zijn tot jullie voor een brusje gaan.. En ik wist helemaal niet dat jullie alles zelf moeten betalen in Duitsland, wat ontzettend oneerlijk zeg..

Sjakkie, ja koemelkallergie toen ik het nog niet wist zeiden ze al wel op het cb dat kindjes die een papa of/en een mama uit hebben die een donkere huidskleur hebben meer kans hebben op koemelkallergie.. Mijn man kan er goed tegen, maar de rest van zijn familie niet, dus bij haar komt t daar vandaan, ja ik weet niet of je het vroeger ook veel had of niet..
    Zo wat slaapt Nine lekker door zeg, super!!! Dat doet K nog niet hoor, meestal rond 8 uur of 9 uur de laatste fles en nu is ze er steeds rond 4en, maar dat reken we tot 5en want dan moet papa er sowieso uit en dan slaapt ze daarna ook wel weer door toto 8 of 9, dus wel fijn.. We gaan nu beginnen met haar op haar eigen kamertje laten slapen, ze ligt nu nog in haar wiegje.. En ze valt vaak bij mij in slaap, ook wel tijdens de laatste fles, dus wil haar ook meer wakker in bed leggen zodat ze daar in slaap valt, gister voor t eerst geprobeerd en met er naast te blijven en wat wiegen en zingen was ze binnen 3 minuten weg..
    Dat schaterlachen zo herkenbaar, ik moet daar ook altijd zo hard om lachen en dan zit ze me echt zo aan te kijken van wat doe je nou, maak je geluidjes zodat ik kan lachen.. Hihi..
    En een nieuw huis, vertel je even tussen neus en lippen door.. Wat leuk zitten jullie er al in of niet?
    En ik snap dat je op ziet tegen het weer zwanger zijn, al hoeft het niet hetzelfde te gaan, snap ik je angst wel heel goed..

Nou gesprek gehad en ze hebben op dit moment geen wachtlijst voor cryo's.. Dus ik mocht in dec al wel starten hihi, dat gaan we dus niet doen, maar wel in januari hebben we nu afgesproken.. En in me vorige berichtje met niet gelijk een nieuwe poging bedoelde ik, wel volgend jaar ergens maar dan pas in de zomer ofzo.. Sjak als je geen keizersnee hebt gehad mag je weer beginnen wanneer je wilt, wel moet je al een cyclus hebben en geen bv meer geven.. Beide is bij mij het juiste geval, allang geen bv meer en cyclus had ik ook super snel terug en gelijk regelmatig..
    Gister uit eten geweest met manlief en een vriendin die ook een kindjes heeft 10 weken jonger als K. Haar kindje is ook een halfbloedje, maar ze is niet samen met de papa.. Was heel grappig want dan liep ik met haar kind dan ik met K soms papa met K, dus je zag de mensen echt zo kijken van hoe zit dit.. 1 man, 2 vrouwen, 2 kinderen, hahah vonden wij erg grappig..:D

Nou ik ben weer lekker aan het werk.. Voor jullie allen super fijne zondag!

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het met iedereen? Kom snel weer eens uitgebreid reageren maar heb even een vraagje.
    Wij gaan voor een tweede frummel en hebben nog 2x 2 rietjes met cryo's. Ik heb me aangemeld voor een tp bij Amphia Breda en toen vroeg de arts of ik mee wilde werken aan de antarticatrial studie. Ik ben ingeloot voor het een tp met progynova en utro, ik heb voor mijn dochtertje 4 keer een cryo tp in eigen cycles gehad met enkel pregnyl, dus dit is nieuw voor mij. Wie heeft hier ervaring mee? Ik zit nu op cd12, vamorgen een echo gehad en moet over een week pas weer terugkomen om dat bms nog niet dik genoeg is.
    Alvast bedankt voor de reacties.

X Blondje

8. sjak

sjak Niet meer actief

Sorry Blondje, geen ervaring... De enige cryo die hier getpt is is ook in eigen cyclus gedaan.
    Maar zitten er aan deze studie ook verder voordelen voor jullie aan?
    Wat voor soort studie is het?

Ohw en Kaat, gweldig! Hoe bedoel je vooroordelen? Heb er wel hard omgelachen.

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    De studie is oom een beter inzicht te krijgen in de verschillende methodes van cryo tp's die in NL worden gedaan; in eigen cycles en met progynova. Beide methodes hebben dezelfde resultaten, maar ze willen hier meer over te weten komen. Voor ons zit er verder geen voordeel aan als alleen dat ik graag wil helpen voor paren met vruchtbaarheidsproblemen waarvoor ze in de toekomst misschien de behandelingen kunnen verbeteren, het is zo'n bijzonder iets dat invriezen van embryo's. Je werd geloot en ik heb voor de methode met hormonen geloot ipv in eigen cycles.
    Ik baal nu alleen wel dat het allemaal langer duurt en anders loopt dan in eigen cycles, maar goed dit ook een goede manier zijn. Zat vanmorgen in het ziekenhuis voor de echo en werd er best wel emo van eigenlijk dat dankzij daar onze dochter er is, kwam weer n beetje terug die behandelingen etc, heb ik nohpg niet eerder aan terug gedacht op die manier.

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    haha Kaaatje...tsja, soms hoor je mensen gewoon denken...Een paar weken geleden was ik met mijn zusje en de kleintjes gaan zwemmen en mijn zusje grapte ook dat de mensen misschien wel dachten dat we lesbisch waren...;)

Blondje...wow wat spannend een TP, al mijne tp´s waren in gestimuleerde cycli en met progynova. Wat wil je weten? Dat je op cd 12 nog een week moet wachten heb ik ook wel eens gehad, lijkt me allemaal nog in orde. Eén keer heb ik zo´n poging af moeten breken omdat ik in mijn cyclus te laat was begonnen mt de progynova en dit daardoor niet goed meer werkte...
    Wat spannend zeg...

Hoe gaat het met alle anderen hier?

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lfn; fijn om te lezen dat jij er goede ervaringen mee hebt als ik het zo lees. Als de tp pas volgende week is dan zit ik al op cd 19 of later, komt er na de tp gewoon 14 dagen bij tot mijn nod, ondanks dat mijn cycles normaal 28 dagen is? Heb jij "last" gehad van de progynova, bijwerkingen of iets?
    Hoe is het met je kleine meid en kleine ventje? Slapen ze al wat beter? Lijkt me ook echt pittig een tweeling, zeker als ze zo verschillend zijn, maar ook wel dubbel genieten!

Kaat; wat leuk dat jullie in januari ook voor een brusje gaan. Wat fijndat K het zo goed doet, genieten he. Krijgt ze al vast voedsel?

Sjak; gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Wanneer gaan jullie verhuizen, andere woonplaats of dat niet? Isa woog bij 11 maanden 7,4 kilo, denk nu ruim 8 kilo. Ze heeft nu maat 74, soms 68. Ze is juist klein voor haar leeftijd, wel heel grappig dat onze meiden ongeveer even groot zijn met zo'n leeftijdsverschil! Ik herken dat wel van een makkelijk meisje, Isa is vorige week voor het eerst ziek geweest (op de tijd na geboorte in het ziekenhuis na) en ze is ook zo makkelijk! Ik denk dan wel eens hoe zou dat met een 2e zijn, als die nu veel "lastiger" is?! Maar denk wel dat je er dan net zo veel van houdt, komt vast ook goed. Vond het wel moeilijk om te beslissen wanneer we voor een 2e zouden gaan, wat is fijn qua leeftijdsverschil zeg maar. Maar aangezien we 100% zeker weten een 2e te willen gaan we ervoor, mocht het wat langer duren doordat een nieuwe behandeling ingaan dan zit er ook niet zo lang tussen, mocht 1 van de cryo's raak zijn is het wat korter maar ook prima! Vind zijn weg wel denk ik. Wat vinden jullie zelf een ideaal leeftijdsverschil?

Tot snel weer meiden!

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hi ladies,

Morgen uitgebreider, maar blondje ik heb ook mee gedaan met de studie en in het AMC doen ze t altijd met progynova en utro.. Hier dus geen andere ervaringen om mee te vergelijken.. K had nooit heel veel last van symptomen alleen wat hoofdpijn meer van de utro als door de progynova.. Progynova zorgt ervoor dat je zelf geen eisprong hebt maar dat je bms wel groeit, als ik het juist heb.. Spannend weer hoor..

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ik ben er een weekje niet, bezoek mijn ouders in NL en zal dus niet veel online zijn.
    Op zich gaat het goed hier hoor...zeker bij Romi zit het dagritme er weet niet zo goed in, maar verder doen ze het hartstikke goed en zijn het 2 deugnieten...de hele tijd maar de lades opentrekken bijvoorbeeld, en het grappig is dat ze met alles willen spelen behalve hun speelgoed...GSM´s, afstandsbediening, onderzetter en de dekseltjes van potjes...die bewaar ik nu dus ook...;)

Hopelijk verder alles goed bij iedereen...geen nieuws is goed nieuws zegt met altijd, al vind ik het stiekem wel jammer dat dit topic zo rustig is, maar THX to FB blijf je toch goed op de hoogte...

LIEFS♥

14. sjak

sjak Niet meer actief

Veel plezier nik! Met het hele gezin of alleen met de kinders?

Blondje, hoe en wat en waar nu???

Kissies

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    HI Ladies,

Ik schreef morgen uitgebreider, maar ben het helemaal vergeten.. :S

Blondy hoe ver ben je nu.? Al een tp gehad en hoe voel je je?

Nik veel plezier in het koude Nederland, al viel het vandaag wel weer mee..

Hier van de week een meisje gehad met hoge koorts rond de 40! 3 dagen lang en erg verkouden.. Dus maar weer naar de dokter, die zei misschien een oorontsteking, maar ik kan het niet goed zien dus als ze maandag nog steeds koorts heb moet je terug komen en dan aan de antibiotica.. Maar gelukkig zakt t sinds gister, nog steeds wel 38,3 maar dat valt me alles mee.. Zo zielig veel huilen veel wakker snachts, dus hopen dat t nu weer beter gaat..:) Nou even mij update.. hihi voor de rest doet ze t goed hoor.. En vaste voeding, door haar kma wachten we daar nog mee tot 6 maanden, al is ze er volgens mij al wel echt aan toe.. Fijne zondag ladies.!

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Hoe gaat het met iedereen en met alle mini's?

Lfn; hoe was je week NL? Waar wonen je ouders ergens? Wat een deugnietjes! Niks is veilig dan he! En vind het ook jammer dat het zo rustig is hier.

Sjak; hoe is het met jou en je meisje? Nog altijd lekker huismoederen?

Kaat; wat rot zeg dat je meisje ziek was. Sneu is dat he, dat wil je gewoon echt niet als mama.. Hopelijk is ze er vanaf. Isa kreeg ook bij 6 maanden pas vast voedsel, ging prima tot die tijd.

Vandaag weer een echo gehad, mijn bms was 7mm niet genoeg voor de studie, maar wel voor de tp volgens richtlijn van het zh.(minimaal 6mm) dus nu niet meer die studie, ergens baal ik wel want dan had ik net zo goed een tp in eigen cycles kunnen hebben net als de vorige keren, maar goed het zij zo. Heb zaterdag een tp! Vandaag met utro begonnen. Spannend hoor! Voor kaat en lfn, wanneer hebben jullie getest na de tp met progynova en utro?

X blondje

17. sjak

sjak Niet meer actief

Spannen hoor Blondje! Wel leuk weer hier iemand die weer 'bezig' is! 7mm is toch gewoon goed?
    Ik heb alweer een beetje 'medelijden' met je... die wachtweken komen er ook aan, pffff.
    Wat was de reden ook al weer voor de vroege geboorte van Isa?

X

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja die wachtweken kan ik ook me ook niet echt op verheugen! Maar heb wel afleiding, de kerstdagen vallen er in.;) ik heb echt geen idee meer hoe dik het in het verleden bij mij was. Waardoor Isa te vroeg is geboren weten ze niet, ik had wel zwangerschapsvergiftiging maar het is nog nooit bewezen dat dit er mee te maken kan hebben. Hierdoor sta ik wel de hele volgende zwangerschap onder controle van de gyn., heb ook een keizersnede gehad dus zou zo ie zo al de laatste periode het geval zijn.

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hi

Ja het was echt heel zielig maar ze is er nu weer helemaal gelukkig, hopen dat t zo blijft :)

Ik had volgens mij nr 12 dagen de bloedtest, k heb nooit positie getest na een cryo tp, dus daar kan ik niets ver zeggen..

Spannend allemaal weer hoor.. Snap dat je nu liever in een natuurlijke cyclus had gehad, maja bijna de spannende wachtweken in..

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoihoi,

Ff een update over Suzannah: We hebben de uitslagen van het AMC | Mamaplaats
    Het is een behoorlijk verhaal geworden.

@blondje: Spannend meis! ik hoop dat het een plakkerd word hoor!

@snoes: hoe is het met je meis? Ik zou zo graag willen dat we je zwanger kunnen wensen. Ik hoop dat het snel gaat lukken hoor meis!

@gewicht: Suzannah is nu 16mnd en is 79cm en weegt 9,1kilo....dit is dus aan de lichte kant aan het worden. Ze eet wel heel erg goed dus hoe dat nu weer kan.......ik heb geen idee meer.

@kaaat: ohh zielig dat ze zo ziek is geweest! Suzannah heeft dat een paar wkn geleden gehad. Ook rond de 40 koorts en ze had volgens de HAP geen oorontsteking.....na 3dgn koorts toch naar de HA geweest en toen bleek ze ontstoken keel amandelen te hebben....AB en 2dgn later was ze weer de oude :D

@dit topic: het is ook jammer dat het nu zo rustig is. Het ontbreekt me aan tijd om te posten. Merk dat er toch wel veel tijd gaat zitten in alles lezen en dan nog reageren. Vaak word ik tijdens het lezen al 100x gestoord door de meiden en dan kan ik niet meer reageren.....:( Wel jammer maar over 2,5jaar (LOL) gaan ze naar school en dan ben ik zeker weer elke dag van de partij hoor :D hihihi

Deel Deze Pagina