Hoi meiden, ik had helemaal niet door dat jullie weer een beetje actief waren... Ik zit momenteel in de wachtweken van tp nummer 8. Heb veel last van mijn eierstok met de cysten en daardoor voel ik me steeds niet zo fit. Gezellig blondje dat we samen op de wachtbank kunnen zitten. Ik mag 21 december bloed prikken. De vorige keer werd ik al op dag acht ongi dus vind het wel extra spannend nu. Leuk meiden dat jullie kids al zo groot worden en groeien! Wat een ellende met jullie meisje sloppy! Bah! Nou ik ga even een dutje doen en ik zal het hier in de gaten houden hoor. X
Hoi Slopperd wat een verhaal zeg.. Vervelend dat de artsen nog steeds niet zeker weten, maar wel fijn dat je het beeld voor jezelf zo goed als rond hebt.. Hopen dat de artsen daar ook in mee zullen gaan.. Als ze heeft wat je denkt dat ze heeft, zijn daar dan ook medicijnen voor? Snoes daar was je weer lieverd, gezellig.. Ja k vind het ook wel leuk dat het hier weer een beetje leeft.. En nu samen met blondy op het wachtbankje dat is wel zo gezellig.. 21-12, mooie datum ik ga super hard voor je bidden dat het nu eens eindelijk raak voor jullie mogen zijn..
@snoes: wel een mooie test dag hoor! Ik hoop zo dat de voorspelling van et einde van de wereld voor jou betekend: het begin van een nieuwe wereld @kaaat: er zijn medicijenen voor en als alles goed is dan groeien ze er gewoon overheen. Schadelijk is het niet het is alleen vervelend en soms pijnlijk. Maar goed alles beter als een hart afwijking!
Dag meiden, Wat gezellig hier weer! En samen met Snoes op het wachtbankje, jippie gezellig!! Sloppy; heftig zeg! En je meisje is ook een poppetje zo te lezen. Soes; wat leuk dat je er weer bent! Ga zooooo hard voor je duimen. Vind het zo rot voor je, ik ga al voor nummer 2 en jij bent nog steeds aan het wachten op je eerste wondertje... En dan al die pijn erbij. Maar blijven positief toch! Dit gaat m gewoon worden zo voor de feestdagen! Vind je onderschrift prachtig trouwens! Hier; nog 2 nachtjes slapen voor de dag van de tp! Vind het wel spannend worden hoor.. We hebben nog 2 rietjes met 2 cryo's, hoop natuurlijk dat er van het eerste rietje een hele mooie kan worden teruggeplaatst. En toch ook weer spannend dat ze niet bellen omdat ze het allemaal niet halen, dat zou zuur zijn! We hadden 11 cryo's, waarvan 3 rietjes met 2 cryo's en 5 losse rietjes, hiervan zijn bij 4 tp's 2 losse rietjes gesneuveld, dus dat valt mee denk ik. Vandaag lekker mijn vrije dag, vanmorgen babyzwemmen gedaan met mijn meisje, volgende week krijgt ze haar eerste diploma. straks lekker aan de wandel samen en dan morgen nog een dagje werken en weer lekker 3 dagen weekend saampjes. Zo fijn om 3 dagen te werken ipv 4. (Wat ik het eerste half jaar deed.) Dikke X meiden
Hoi meiden, Ff vanaf m'n telefoon! Ik was hier vorige week om bij te lezen en wad al een uur aan het typen, ineens alles weg! Was ik er ff klaar mee! Maar ff Blondje succes wensen!!! Hopelijk mooie ontdooide cryo's!!! Probeer later vandaag ff te schrijven! Dikke kus!
Bedankt allemaal voor het succes wensen! So far so good! De terugplaatsing ging goed, cryo's waren goed ontdooid en 1 was van goede kwaliteit, een morula. Afwachten nu dus maar, groeien mini en nestelen!
Gefeliciteerd blondje met je cryo! En welkom op de wachtbank! Fijn dat ik even niet alleen zit gebruik je ook utrogestan? Ik deze keer niet. Zh zei echt dat het niet uitmaakte en ik heb liever even geen extra hormonen in mijn lijf! Tsja het is wel raar dat hier aan een tweede kindje gedacht wordt terwijl ik nog steeds in hetzelfde schuitje zit. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik voel overigens helemaal niets, geen pijnlijke borsten of extreem moe ( ja nu wel omdat ik gisteravond laat op bed lag en vandaag druk was) maar verder niets. Oh ja wat ik wel heb is dat mijn ringen zwart afgeven. Dt heeft wel iets met hormonen te maken. Maar denk dat we maar weer na moeten denken over IVF poging nummer drie...weet niet of ik de moed nog wel heb. Zijn er hier trouwens meiden die groeiremmers geslikt hebben? Wat een verhaal hè? Leuk iloontje om jou hier ook weer te zien! Zijn we nu compleet? Of missen we nog picknickers? Zo ik stop weer, moet zo naar een verjaardag, zucht....geen zin! Xxx
Bedankt Snoes, gezellig zo! hoe gaat het met je, nog veel pijn? Ik duim heel hard voor je! Ik gebruik utro en progynova, vorige keren was in natuurlijke cycles, en nu dus zo omdat ik aan een studie mee deed, uiteindelijk niet doet dus mijn bms was daar niet dik genoeg voor.
Slopperd fijn dat er medicijnen voor zijn.. Blondy wat goed zegt dat ze goed ontdooit zijn, nu de verschrikkelijke wachtweken.. Snoes oownee zo oneerlijk.. Weet ook niet goed wat te zeggen.. Het is jou beurt nu eens.. Begrijp ik dat dit de laatste cryo zou zijn en je dan weer aan de prik moet.? Hoop en bid dat je lichaam jouw voor de gek houdt, maar jij weet t t beste.! Hele dikke knuffel.. Hier alles goed van t weekend een nachtje weggeweest met z'n 2en.. Gezellig en leuk, maar ook raar zonder de kleine..
Even kort... Snoes, ik vind het zo rot voor je. Hoop dat het niet zo is! Echt al bloed of krampen? Krampen zeggen nl niet altijd wat. Blondje, hoe bevalt het wachten? Slop, wat een verhaal zeg! Ik zou er ook achteraan blijven zitten hoor, maar wel een fijn gevoel dat het niet aan haar hartje ligt. Nik, alweer thuis? Kaaat, ja het is wel fijn af en toe, maar toch ook weer niet! Wij gaan dit weekend weer even weg, maar Nine gaat mee! Alleen jammer dat we dan ook om half acht naar bed moeten.... (Hotel) Hier is Nine voor het eerst ziek... 39.1 en heel veel huilen en aan mama hangen. Heb haar al prctml gegeven, maar ze is heel zielig. Ik durf niet eens te douchen als ze eventjes slaapt, bang dat ze wakker wordt en verder zit ze aan me geplakt. Hoe doen jullie dat?
Ja dat is het nadeel van een hotel, wordt ze ook wakker als jullie tv kijken.? Ja K is ook net ziek geweest maar was niet heel hangerig.. Als ze wakker is en ik moet echt douchen, zet k haar in een wipstoeltje bij mij in de douche, zodat ze mij kan zien en de deur naar de gang open, zodat het niet vol stoom komt te staan..
@snoes: Ohhh nee meis! Ik hoop dat het niet doorzet. Dikke digit knufff voor jou! @blondje: Spannend hoor! Ik hoop dat het een mooie plakkers word! Hier is alles redelijk rustig.....stilde voor de kerststorm. Ik heb er weer zo geen zin in. Er is echt geen enkel jaar dat onze familieleden bedenken dat wij ook wel eens vrij willen zijn met kerst. Ze kijken altijd naar mijn man om het eten te regelen omdat hij het zo leuk vind....nou van mijn mag het snel 1 januari zijn en dan is alles achter de rug. Morgen heeft ML een sollicitatie en we hopen dat hij dan word aangenomen......dat zou ons heel erg veel rust geven op financieel vlak Verder weinig te melden.
Kaat; wat gezellig met zijn tweetjes een weekend weg. Maar idd raar lijkt me zonder jullie meisje. Sjak; ah beterschap voor Nine! Ik douche meestal als ze in bed ligt voor ze wakker is, of in haar slaapje. Anders laat ik haar in bed spelen. Hopelijk is jullie meisje t weekend beter. Waar ga je heen? Sloppy; pfff klinkt als verplichte nummertjes voor jullie met kerst, hopelijk toch nkpog gezellig. Is je man op zoek naar een baan? Hopelijk wordtbhet iets. Nikita; hoe is het met jou en je twee kleintjes? Hier alles goed, nog 2 dagen werken en dan lekker 2 weken vakantie. De feetsdagen vieren met familie en vrienden en lekker thuis rommelen met zin drietjes, en wat daagjes op pad. Gewoon genieten! Wat zijn jullie plannen, ook nog vakantie? Het wachten is en blijft niet leuk, in week 1 al niet! Ik krijg 31-12 een bloedtest, dat is op maandag, vrijdag was wellicht net te snel vond de assistente. Maar weet niet of ik dat volhoud zonder zelf te testen hoor... Ik lees ook wel van 11-12 dagen na tp, bij mijn dochter testte ik toen ook flink positief.
@blondje: Nee hij was niet op zoek naar een andere baan.....hij heeft het naar zijn zin op zijn huidige werk (goede werkgever) Maar hij is gevraagd voor een hele leuke en uitdagende functie waar hij ook veel beter gaat verdienen. We hopen dat hij word aangenomen of dat zijn huidige werkgever hem wat beters aan kan bieden Bij Suzannah had ik een cryo van 6dgn oud en ik teste op wd 7 na de TP al heel licht positief en op wd 9 was er geen twijvel meer mogelijk......helaas moest ik van mijn man wachten tot de bloedtest maar de testen waren heel snel overduidelijk. Succes bij het wachten.
Meiden, ik ben er weer, maar heb even niet de tijd om alles bij te lezen... Dat zal ik morgen wel doen als de kleintjes mij de tijd hiervoor geven... zag zieke kindjes voorbij komen....zo zielig hé...hier vorige week ook een rochelend manneke gehad, maar nu klinkt hij weer schoon. Was net in NL dus kon ook niet even naar de dokter, maar na overleg besloten af te wachten omdat hij geen koorts had en nu klinkt hij weer schoon en hoest niet meer. Hij is alleen een deugniet en heeft chronisch blauwe plekken op zijn voorhoofd... Voor de rest was het goed in NL, ons mam geeft iets minder commentaar tegenwoordig op alles wat ik doe, lijkt wel of ze eindelijk accepteert dat de tijden toch echt veranderd zijn. De week was zelfs te kort, zou best 2 weken willen-kunnen blijven, maar wil de papa ook niet 2 weken zonder zijn kleintjes laten, voor hem is een week alleen thuis natuurlijk al erg lang en saai. Sloppy, als ik het niet vergeet zal ik je verhaal eens gaan lezen de komende dagen...haha, en meost wel lachen om wat je schreef dat je over 2,5 jaar hier weer elke dag komt...hopelijk schrijven we dan allemaal nog hier...zou wel leuk zijn... Kaaat, hier zet ik Romi in de wasmand in de badkamer als hij echt brult in de box, dan is hij ook rustig zolang hij mij kan zien...En het beste is als de wasmachine draait, dat vind hij geweldig, en zo kan ik lekker lang douchen...Niki blijft ondertussen braaf in de box spelen, maar Romi is wat aanhankelijk op het moment en brult al in de box als ik mij alleen maar omdraai... WOW, opeens weer 2 op het wachtbankje...goh, dat is lang geleden...Maar Snoesie, hopelijk zet de ongie niet door hoor... En Blondje...op oudjaar een test, krijg je meteen dezelfde dag de uitslag? Hier ook wel + getest na een cryo, volgens mij altijd precies net zo snel als na een verse tp... hmmm....volgens mij toch best wel op alles gereageerd toch? Nu maar naar bed, er wordt hier toch nog wel gespookt hoor ´s nachts...en Romi wil nu ´s ochends al voor 7 zijn ontbijt...BV is niet meer genoeg denk ik, want vanochtend at hij echt pap, gaf hem dat omda.t ik mezelf geen raad meer wist en hij maar bleef brullen ..Nou, schijnbaar had hij dus honger...dus morgen proberen we dat maar meteen....
Sloppy; klinkt leuk zeg voor je man, en financieel op voor uit altijd goed! Succes! Moest je van je man wachten op de bloedtest, met testen niet bedoel je?? Maar dag 7 das al snel, tel je dan als wd 1 de dag van de tp of de dag na de tp? Nikita; wat fijn dat het zo gezellig was bij jullie mam. (Haha leuk jij spreekt ook Brabants en fijn dat ze meer begrip heeft voor jouw eigen leven. 9 maanden alweer die kleintjes van jou, gaat snel he. Misschien kun je al met brood beginnen tussen de middag dat hij daar voller van zit? Eten ze verder goed? Leuk vond ik dat toen Isa steeds mee ging mee eten! Ik krijg idd zelfde dag de uitslag. Jij hebt toch ook tp's gehad met progynova en utro, werd jij ongesteld ondanks de medicatie?
jaja, ik ben ook Brabantse..een echte kruikenzeikster...mijn ouders wonen ondertussen in Zeeland, ook erg mooi hoor, maar mis Tilburg toch wel. Ik werd idd. gewoon ongie door de bollen en de progynova heen, al 1 tot 2 dagen voor de test, dus wist daarna wel hoelaat het was. Hier eten ze op zich wel goed, kleine porties wel, maar nog gaat er eigenlijk alles in. Het kauwen gaat ook steeds beter, en durf ze ook meer en meer te geven. Gewoon goed in de gaten houden en als ik zie dat het niet goed gaat vis ik het meteen uit hun mondjes. Brood gaat ook steeds beter en denk dat ik binnenkort ook een hele broodmaaltijd ga invoeren. Wat smeer jij erop? Hoorde nu weer dat alleen een beetje boter of philadelphia meer dan genoeg is.
Haha uit 013! Mijn zusje woont er ook en voor de tp gaan wij daar naar het ziekenhuis. Zeeland is ook mooi ja, maar wel wat verder rijden voor jou vanuit Duitsland? Als ik Google vind ik dat ze ongie tegen houden, maar zowel bij jou als Kaat niet. Werd je het dan gewoon op je normale cyclesdag? Ik zit vandaag nl al op mijn nod, heb de tp pas op cd 23 gehad. Geen idee of mijn nod dan vandaag blijft?? Ik begon met boter op brood zonder korsten, later gaf ik smeerkaas, appelstroop, smeerworst, kipfilet. Nu ook ander vleeswaren en vruchtenhagel. Qua eten heel veel gekookt (en nog wel) uit het kookboek opperdepop van de AH. Aanrader!