Opperdepop heb ik ook hier liggen....Idd. een echte aanrader. We zullen eens het een en ander gaan uitproberen op brood de komende dagen... Morgen grote boodschappen doen voor de kerst etc...Dus sla wel wat in... Zeeland is idd. net een uurtje verder rijden dan 013, en dat scheelt veel hoor, deden we het vroeger nog in 6 uur is het nu bijna altijd langer dan 7 uur rijden, zeker met de kleintjes een hele trip. Je NOD verschuift wel als je de TP pas op CD 23 hebt gehad en hangt er een beetje vanaf hoe oud je cryo was. Was het een cryo van 2 dagen dan is het volgens mij nog een dag of 12 tot je NOD, is hij al wat ouder dan wat eerder...Hoe ouder de cryo, hoe eerder hij volgens mij innestelt en hoe eerder je NOD is, maar ik kan hier ook verkeerd mee liggen hoor...Je moet even uitrekenen wanneer de bevruchting ongeveer dus was en dan ongeveer 14 dagen erbij rekenen...( hoe heet die fase ook alweer...jeetje zeg, nog niet zo lang geleden hield ik me hier ook mee bezig, en nu alweer alles vergeten )
Hè meiden, weer even kort vanaf hier. Mijn moppie is ziekjes, zo zielig, al vanaf zondag. Keelontsteking, ze heeft nu een kuurtje en nog steeds koorts. Blondje, spannend hoor, hoe voel jeje? Nik, uit Tiburg??? Mijn favo stad!kom er elk jaar zeker twee keer, roze maandag (met mijn 'vriendinnen') en altijd een of meer weekendjes Beekse Bergen. Ik zeg altijd; Tilburg vakantieland! Wij zouden morgen naar Reuzel gaan rn dan zaterdag naar Turnhout, maar Nine is echt ziek en dan wil ik liever niet met haar gaan slepen. Weltrust meiden
Even snel vanaf werk, Nik; de lutale fase bedoel je, ja ik snap wat je bedoeld, die is 14 dagen, dus 14- dagen hoe oud de cryo was bij invriezen, das het aantal dagen voor je ongeveer kan testen. Maar stelde de vraag verkeerd, ik bedoel als je door de medicatie heen ongesteld wordt is dat toch gewoon op cd 28 .(bij regelmatige cycles)? Ondanks dat tp op cd23 was, als het niet gepakt heeft dan heeft het geen invloed denk ik?! Blijft toch afwachten... Zit op dag 7 nu..
Nikita; succes met kokerellen! Leuk dat je ook opperdepop hebt. Waar in zeeland wonen je ouders? Vind het wel dat de zee dichtbij is daar. wat zijn jullie plannen met kerst. Jullie ouders wonen beide verder weg toch? Sjak; ah je meisje ziek, beterschap! Grappig dat je richting Brabant gaat voor uitstapjes. Tja hoe voel ik me, bijna 1 wachtweek om, vind het zwaarder dan ik had verwacht. Dacht als je al een kleintje hebt doe je het "wel ff", maar het blijft gewoon erg spannend en een achtbaan van emoties: zou het wel, zou het niet?! We wachten maar netjes af. En wat zijn alle plannen voor kerst dames? Voor velen de eerste kerst met baby! Voor iedereen hele fijne feestdagen, geniet ervan. Ook vooral voor Snoes, hopelijk heb je toch mooie dagen met je dierbaren, ondanks het slecht nieuws deze week, (ga er vanuit dat het helaas mis is) denk aan je meid. Zelf gaan we een dag naar mijn ouders en een dag naar mijn schoonouders, gezellig!
Sjak, hoe gaat het nu met Nine...Wat grappig trouwens dat je graag naar tilburg gaat...Ik vind het ook een leuke stad, maar ja, kom er dan ook vandaag dus ben misschien wel bevooroordeeld..De kermis is een echte hit ja...en de Beekse Bergen en Efteling zijn idd. ook super leuk en lekker dichtbij... Blondje....Ja, de LF ja... Als de cryo niet heeft gepakt gaan er misschien wel een paar dagen af, maar volgens mij moet je dan toch gaan tellen vanaf de utro, door de hormonen heb je dan wel geen eisprong maar er is wel een soort van cyclus te herkennen door de hormonen...( snap je me nog, ben zelf nl. echt alweer een beetje vergeten hoe het ook alweer zat... ) Blondje...ja Zeeland is prachtig, en ik houd ook erg van de zee, ze wonen bij Tholen in de buurt, ongeveer 15 km van Bergen op Zoom. Erg mooi, maar lastig dat er geen winkels in de buurt zijn. je moet altijd weg met de auto en dat is met de 2 kleintjes een hoop gesleep op het moment...Dan ga ik niet ´even´ een boodschapje doen, dat is meteen ee volksverhuizing...maar je kunt er dan wel weer prachtig wandelen... fijne kerst alvast ja voor iedereen...Snoesie...een dikke knuffel voor je♥ Wij doen niets bijzonder...ons flatje is op het moment te klein voor gasten ( maar eind januari verhuizen we eindelijk ) en manlief moet veel werken...Dus we hebben eigenlijk alleen maar 1e kerstdag. Dat zal dus wel lekker in pyama voor de tv hangen worden...lekker knuffel met de kleintjes en veel eten en snoepen... Volgend jaar wil ik dan zeker weten een grote kerst organiseren en familie uitnodigen...
ow, helemaal vergeten...Romi was de afgelopen dagen zo ziek met een virus infectie...Rond de 40 °C koorts en ´s nachts een keer naar de dokter geweest omdat die maar niet wilde zakken na 2 zetpilletjes...Nu gaat het eindelijk beter, maar jeetje zeg is dat eng als je manneke wat eigenlijk altijd vol energie zit en ligt te friemelen van jewelste bij het luier wisselen nu ineens helemaal passief daar ligt en niks doet behalve met glazige ogen rondkijken...Manlief vertrouwde het zelfs niet en vond het maar eng...Gelukkig gaat het vandaag eindelijk beter...hij krijgt nog altijd om de 4-5 uur een zetpilletje zodat hij geen koortsstuip krijgt ( dat had hij dus gisteren, toen was het opeens 40,3 °C en overgeven ) en de koorts blijft nu rond de 38 en 38,5 dus dat is ok.
Ow jeetje meiden..is Romi ervan af heeft Niki het te pakken en nog erger dan hem. Dacht echt dat ze niks meer zou krijgen, maar ze had zo´n koorts vandaag dat we maar naar de dokter zijn gegaan. Oorontsteking, keelonsteking, dus waarschijnlijk hetzelfe virus als Romi. Ze snottert, hoest en traant me toch en daarbij hoge koorts. De hele dag wilde ze alleen maar aan de borst, ze heeft niks gegeten, maar denk wel genoeg gedronken...Zo zielig en doodeng die koorts, hij is bijna geen enkele keer onder de 39,5 °C geweest en 40.3 °C was het hoogste, maar dat had ze wel meteen een paar keer... Sinds vanavond krijgt ze antibiotica...hopelijk is nu het ergste voorbij... Fijne kerst alvast...♥
Getsie, zo vervelend, je hart breekt als ze zo ziek zijn. Zelfde als Nine, alleen haar oortjes waren niet ontstoken. Ik moest een keer ook bijna huilen toen ze echt hartverscheurend aan het huilen was met haar hoofdje in mijn nek. Is wel besmettelijk hier aan de picknicktafel... Dochterje van Iloon ook al ziek. Blondje, dag 10? Spannend hoor... Ook voor ons! Testdrang? Met Nine testte ik op dag 11... Ik kon niet langer meer wachten, maar in mijn hoofd wist ik al zo goed dat het goed zat, zo raar. Alles goed met Isa? Kaaat, hoe is het met jou moppie? Wat een superleuke foto van fb, wat een mooie lach! Slop, hoe is het nu met jouw meiden? En met jou ook natuurlijk? Snoes, ik denk aan je en het zal waarschijnlijk niet positief uitgepakt zijn voor je. Knuffel. Iloon, lekker op vakantie! Met je mooie mopje, lekker hoor. Zo meiden wat gaan jullie allemaal doen met deze dagen? Wij gaan vanavond naar schoonsetje nummer 1, meer op staatsbezoek om de kleindochter te showen aan alle oud (?) ooms en tantes (zo noem je dat toch, de broers en zussen van de opa?) Morgen naar schoonsetje nummer 2, (stief)schoonvader maakt een traditioneel amerikaans diner, erg leuk! Ik ga vanmiddag aan de sla voor de pumpkinpie. Tweede kd, houden wij een pyamadag, setje nummer twee (een ook trouwens) houden wel van een borreltje, dus ik denk dat dat een goede beslisding is.... Met oud en nieuw gaan we naar vrienden die dit jaar 'het feest' organiseren, met zijn allen is altijd erg leuk, de hele vriendengroep+mensen die je ook mee wilt nemen. Super, voor alle kindjes staan er al bedjes... Maar Nine gaat naar mijn moeder, ik heb heel veel moeite met het roken, ik weet wel dat ik af en toe een oogje moet toeknijpen, maar dat kan ik gewoon nog niet. Nou meiden, fijne dagen alvast en blondje..... IK VIND HET OOK ZO SPANNEND!
Nikita, wat sneu beide kindjes zo ziek! En flink hoge koorts ook nog! Lijkt me zo rot om ze zo ziek te zien. Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je meisje en kunnen jullie toch genieten van de kerst met zijn viertjes! Sjak; wat lekker zeg, 2 dagen gezellig op visite en 2e kerstdag lekker thuis! En sluit me helemaal aan bij jouw mening over roken bij kleintjes, wil het ook niet hebben hoor dan zou ik haar ook niet mee nemen. Wat lief dat je zo mee leeft! Dag 10 idd, ik testte bij Isa dag 11 flink positief. Zo spannend.... Heb er ook wel een goed gevoel over de laatste dagen. Maar blijft gissen nu... Alle dames hele fijne kerstdagen gewenst!!!
Vanmorgen getest, 11 dagen na tp, helaas omo wit. Had er best een goed gevoel over maar verwacht er nu niets meer van, bij Isa testte ik dag 12 al knalpositief. Bloedtest is pas maandag, vrijdag vonden ze te vroeg in het zh. Zalig kerstfeest meiden!
Blondje, das balen zeg... Mag ik je vragen hoe je je nu voelt na een -test, omdat je nu natuurlijk een prachtig kindje hebt...is het minder ´erg ´? Sjak, hier ook een heerlijke pyama kerst gehad...We hebben een slaapbank in de woonkamer en die hebben we lekker uitgetrokken. De hele dag tv gekeken, gegeten en van de kleintjes genoten( al vind ik het aanbod aan kerst films maar triest tegenwoordig, waar is de goede oude tijd heen waar er Annie en My fair lady kwam en lekker veel ballet met kerst, we hebben vanochtend Notekraker gekeken, maar vanmiddag was er niks op tv. ) Ons mam vond het denk ik best jammer dat we met kerst alleen wilden zijn, maar wij hebben er heerlijk van genoten met de kleintjes. Manlief moest gisteren werken en morgen ook, dus dat was het voor kerst dit jaar. Met Oud en Niewu blijven we thuis en op nieuwsjaarsdag hebben we met vrienden afgesproken. Begrijp je keuze helemal i.v.m. het roken, bij ons doopfeest mochten ze ook niet roken zolang de kleintjes er nog waren. Met de kleintjes gaat het gelukkig beter...Koorts is helemaal weg, er wordt nog een beetje gesnotterd en gehoest, maar eigenlijk zijn ze weer fit. Fijne 2e kerstdag voor iedereen.
Ohh balen meis!! Maar het kan echt nog wel hoor! Bij Megan teste ik pas een week na de bloedtest duidelijk positief.
Sloppy; en wanneer kreeg je de bloedtest, ook dag 14? Bij mij was de test op dag 11 spierwit. Was het bij jou ook een cryo? Nikita; klinkt als een relaxte kerst voor de tv, kleintjes weer beter gelukkig!? Sjak, en gezellig geweest bij alle familie en gister bij gekomen thuis?
Nikita; ik vond de weg naar het ziekenhuis opnieuw tegenvallen, dacht doe je wel even maar werd er best emo van. De wachtweken blijven verschrikkelijk maar de teleurstelling vergeet je sneller doordat je een wondertje hebt om van te genieten.
@blondje: het licht allemaal aan hoe oud je cryo was. Bij Suzannah had ik op WD 9 een heel licht streepje. Bij Megan was het een verse TP en had ik op dag 14 een heel licht streepje. Ik vond de weg naar het ziekenhuis eigenlijk wel leuk.......beetje gek misschien maar ik had Megan mee de eerste afspraak omdat sloppyman moest werken. En ik liep dus heel trots door het IVF centrum te pronken met mijn baby En bij de eerste meeting had ik de laborante die de embryo had uitgezocht......en dus Megan. Zij vond het dus ook heel erg leuk dat Megan mee was om te zien wat er van geworden was. Ik droomde vannacht trouwens dat wij ook weer met een behandeling bezig waren voor een 3de kindje. Mijn man stond er helemaal achter.....dus wie weet zit ik hier volgend jaar wel met een dikke buik achter mijn laptoppie hahahaha
14 dagen na tp nog steeds een omo witte test, op naar de volgende ronde! Moet maandag nog wel bloed prikken.
even snel meiden... Das balen Blondje...wel mooi uitgelegd trouwens hoe het voor je was... Sloppy...wie weet wie weet.... Hier is het slapen weer knudde, dus even niet veel tijd, maar wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en een gezond, gelukkig nieuwjaar zonder grote zorgen...♥
Nikita; balen dat het slapen niet zo lekker loopt.. Hopelijk wordt dat een goed voornemen voor jouw kleintjes! is je man vandaag wel lekker vrij met oudjaar? Sloppy; wie weet kunnen we dan samen dikke dik worden haha!! Vandaag bloedtest gehad, negatief dus ze belde net. Nu mijn menstruatie afwachten (vrijdag gestopt met medicatie) en volgende rond de laatste cryo. Spannend dus! Voor iedereen een hele fijne en gezellige jaarwisseling!!