De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes4rx

    snoes4rx Bekend lid

    18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Spannend blondje! Dat zijn altijd moeilijke beslissingen! Iloon had ook een tp van twee en dat is een eenling geworden...

    Ik vond het leuk om vandaag weer eens bij te lezen. Vind het wel
    Leuk om op de hoogte te zijn van alles. Hier weer drie maanden overgang... Pittig! De cysten in mijn eierstok waren enorm gegroeid. Van ieniemienieformaat naar formaat pingpongballetjes. Had zoveel pijn. Ben zelfs nog naar de eh geweest want ging er ook nog bij bloeden. Bleek dat ze weer groter waren geworden. Al met al wordt het nu weer rustiger. Maar ik blijf last hebben van alle hormonen. 20 feb heb ik weer een gesprek in het zh om te kijken of de endo weer rustig is. Zo ja dan ga ik Ivf drie doen. De allerlaatste poging....

    Ik zit op nog een forum van Vu meisjes en daarmee hebben we een whatsap chat. Is echt gezellig. Je bent op de hoogte van iedereen en er is altijd wel iemand om even mee te kletsen... En als je geen zin hebt om te kletsen doe je dat niet... Zijn er hier meiden die dat ook leuk vinden? Zo niet dan is dat ook geen probleem hoor... Even goede vrienden. Ik moest ook erg wennen aan het idee... Maar uiteindelijk is het erg gezellig!
    P
    Succes morgen blondje! En wat spannend kaat dat jullie alweer voor de tweede gaan...

    Sloppy zijn jullie al naar het zh geweest? Wat een ellende met jullie kleine meisje. Afschuwelijk om mee te moeten maken

    @sjak wat verstandig om afscheid te nemen. Wel handig als ze nog even komen helpen verhuizen. Misschien kun je het nog een kans geven en lekker jezelf zijn. Dan is het aan hen om je te accepteren. Doen ze dar niet dan is het einde verhaal toch?

    Nou ik stop er weer mee
    Dikke kus
     
  2. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hai Ladies,

    Ben ik ook weer eens :S! Nu weer eens op de laptop dus dacht dat is lekker makkelijk, typt iig een stuk sneller..

    Sjak wat erg zeg dat het mis is gegaan bij je schoonzusje :( Ik zag ook heerlijke fotos voorbij komen van jullie blije ei. Leuk leuk..

    Blondy wat goed dat je met je arts hebt overlegd en fijn dat hij ook serieus meedenkt.. Ja 2 is altijd spannend, maar de kans op een tweeling met 2 is ook niet heel hoog.. Zal voor je duimen morgen..

    Slopperd, nog steeds geen preciese uitslag wat er met Suzanne is toch.? Vervelend zeg.. En Megan gaat dus super, fijn zeg :)

    Iloon haai, jullie mooie meisje voor het eerst worteltjes, leuk he.. K eet nu ook sinds kerst fruit en groente en vind het heerlijk.. Vandaag voor het eerst een korst brood gegeven en dat ging er ook helemaal in..

    Snoes wat gezellig dat je weer eens langs komt.. Whatsapp groepje, ja lijkt me leuk. Is toch makkelijker nu iedereen een smartfoon heeft.. Wat vervelend zeg dat je zoveel pijn weer hebt gehad, houden ze de endo ook met hormonen onder controle.? Hoop dat je straks weer door kan.. Zoveel eerlijke kansen hebben jullie nog niet gehad..
    Zag trouwens ook bij jou heerlijk mooie winterfotos voorbij komen :)

    NOu hier alles goed. Druk met werk en ons meisje natuurlijk, ze groeit als kool rolt de hele kamer door en kruipt al achteruit.. Zal niet lang meer duren voor ze ook vooruit gaat denk ik :)

    Ben gelukkig goed hersteld van mijn blindendarmontsteking.. Was 2 weken echt uit de running, maar voel er nu eigenlijk niets meer van.. We hebben de tp een maandje uitgesteld door de operatie dus zal mij bij mij volgende menstruatie weer melden, waarschijnlijk begin februari ergens.. Spannend al verwachten wij niet teveel van de cryo's.. Al bij de verse pogingen zijn blijven plakken, eerste niet goed maar toch.. En bij cryo's nooit een positieve test gezien..
    Ik zet geen fotos van de kleine op fb, maar zal hier in me album weer wat fotos plaatsen..

    Fijne avond.!
     
  3. sjak

    sjak Niet meer actief

    Blondje succes vandaag! Xx

    Ik wil wel whats appen... Gezellig!
     
  4. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Sjak. Helaas vanmorgen gebeld, beide cryo's zijn niet goed ontdooid. Was het laatste rietje, dit betekend dat we dus voor een verse poging gaan, de eerste voor een brusje, 2e icsi voor ons. Was wel even balen vanmorgen, werd gebeld op mijn werk en blijf daar nu dus maar. Volgende week maandag een gesprek hoe verder! Volgende cycles waarschijnlijk al starten.
     
  5. sjak

    sjak Niet meer actief

    Hè getver, wat een teleurstelling! Je weet dat het kan gebeuren, maar met twee verwacht je toch wel dat er een goed ontdooid is.

    X
     
  6. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohh meis wat een verdrietig nieuws!! Ik hoop dat deze poging goed zal verlopen en je snel zwanger mag zijn!
     
  7. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Ahw Blondy wat balen zeg! Ja je verwachts van de 2 wel dat er 1 wel goed ontdooit maja zeker weten doe je het niet.. Wel fijn dat je deze ronde geen med had gebruikt.. En fijn dat jullie waarschijnlijk gelijk weer door kunnen..
     
  8. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondy, dat is idd. vet balen maar misschien al wel meteen volgende cyclus een nieuwe IVF...Wowwie, dat gaat snel.

    Zo meiden, hier laat ik het even bij. Volgende week hopelijk weer meer tijd voor jullie...nu gaan de verhuizing en de kleintjes even voor...

    Fijn week-end...
     
  9. snoes4rx

    snoes4rx Bekend lid

    18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaah wat balen blondje! Sterkte! Digiknuf!
     
  10. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties meiden! Vandaag bij de arts geweest en ga ivm overstimulatie de vorige keer (21 eitjes) een lagere dosering spuiten, 6 tot 12 eitjes is ideaal volgens haar. Was verder vrij kort gesprek, daarna nog bij de assistente wat doorgenomen. Beide bloed geprikt voor ontstekingswaardes o.i.d., vriendlief krijgt weer een zaadonderzoek en volgende week maandag een instructie bij de assistente en een uitgangsecho. Verwacht een dezer dagen mesntruatie en dan start ik met de pil voor 14 dagen. Spannend weer allemaal! Maar we weten waar we het voor doen en hoe mooi het is om een kindje te mogen krijgen, dat is wel veel waard! Van het weekend lekker weg met vrienden en kids naar een huisje op een park, genieten!

    Nikita; succes met verhuizen! Vertel in wat voor huis ga je wonen? Zelfse woonplaats?

    Snoes; hoe gaat het met je? Heb je baat bij de lucrin of is dat nog niet te zeggen nu?

    Kaaat; jij ook weer bijna voor een cryo, spannend hoor.

    Sjak; hoe gaat het met jouw meisje?

    Sloppy; en hoe staat met jouw meiden? Wat een meiden hier he! :)

    Tot snel weer! X
     
  11. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Huh, mijn reactie helemaal weg....en vandaag was al zo´n vermoeiende dag...de kleintjes zijn langzaam echt op, het is ook vermoeiend voor hun hoor...manlief werkt weer dus het schiet nu thuis niet erg op...Ziz er zelf ook langzaam doorheen, maar ja, nog maar even op mijn tanden bijten dan.

    Blondje...spannend zeg zo´n verse poging...
    We zijn verhuisd naar een groter flatje, dus meer plaats voor de kleintjes, een extra logeerkamer en een heel stuk makkelijker met de kinderwagen...maar als het aan manlief ligt verhuizen we over een jaar of 2 weer...hij wil zo graag een huis kopen, ikke ook wel, maar ik durf nog niet goed...maar eens kijken wat we gaan doen in de toekomst...;)

    whatsappen kan ik niet, heb geen smartphone...:(

    Kaatje, gezellie dat je er ook weer eens was...Heb je de foto´s al in je album staan? En mag ik vragen waarom je het hier wel doet en niet op FB? Ja, ze groeien hard hé...hoe staat het met jullie plannen voor een brusje....jullie hadden ook nog cryo´s, toch?


    Zo, nu even ontspannen en de eerste aflevering van Dallas kijken...komt die serie ook in NL?
     
  12. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Blondy wat fijn dat je gelijk kan starten.. Waarmee ga je spuiten? En alvast heel veel plezier he op jullie weekendje weg :)

    Nik wat fijn een grotere huisje.. Als je meer in buurt zou wonen zou ik je komen helpen met verhuizen.. :) Ja kopen op zich is het nu juist een goede tijd he al weet ik niet hoe dat in Duitsland is? Denk hetzelfde als hier. Geef je nog steeds borstvoeding? En bijna weer aan het werk of vergis ik mij?
    Geen foto's op fb en wel hier omdat mijn albums hier alleen voor vriendjes zijn en fb is toch wat massaler :) En daarbij vind ik dat er niet heel veel foto's van haar op openbaar internet hoeven te staan..

    Andere ladies, hoe is het met jullie?

    Sjak en Snoes zal mijn nummer even naar jullie pben..
     
  13. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Oow en Nik ja wij hebben nog 3 cryo's dus denk 1 heel misschien 2 tpen daarvan te kunnen krijgen..
     
  14. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier weer een berichtje van mij. Het begint op te schieten hier in huis, en dat is wel tijd ook, ben het onderhand beu dat nog niet alles klaar is, maar er zin dagen dan schiet het gewoon niet op. Manlief is ook eigenwijs en wil alles zelf doen...maar ja...het einde is in zich...;)
    We wonen inderdaad nog in dezelfde woonplaats, alleen een veel groter en mooier flatje. Hier kunnen de kleintjes lekker zichzelf uitleven en kunnen manlief en ik bekijken hoe we financieel rondkomen nu mijn salaris eerst helemaal wegvalt. Ik kan
    wel altijd gaan bijverdienen, maar hopelijk kunnen we rondkomen op één salaris...dan kunnen we mijn extra geld lekker sparen...dat zou super zijn.

    Blondje alweer begonnen met spuiten? En lekker genoten van het eek-endje weg?

    Kaatje, hier ook nog 3 cryo´s...zou zo super zijn als er nog een brusje uitkomt...vind dat dan wel bijzonder...eigenlijk zijn het dan gewoon drielingen...maar met een leeftijdsverschil...
     
  15. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hi Ladies,

    Hoe is het hier..

    Nik hoe ver is jullie paleisje? Ben benieuwd naar de foto's :)

    Hier weer begonnen, volgende week vrijdag een echo en dan een datum voor tp, denk die week erna de donderdag of vrijdag :)
     
  16. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

    Nikita; al wat meer gesetteld in jullie nieuwe huisje? Fijn zeg wat meer ruimte voor die kleintjes om rond te sjouwen. Kan me voorstellen dat het een hele vermoeiende tijd is verhuizen met 2 ukkies! Nog maar ruim een maand en dan worden ze 1 jaar! Ben je daar al een beetje mee bezig of niet? Heel bijzondere dag iig!

    Kaat; oeh spannend, bij jou is het weer bijna zover! Hoe voel je je eronder? Zou echt mooi zijn als het lukt nu! Wij zeiden gekscherend van dezelfde leg, had dat ook een heel mooi idee gevonden. Duim alvast voor je. Hoeveel krijg je er teruggeplaatst?

    Weekendje weg was erg gezellig! Oh wat wordt die kleine meid van ons toch al een dame! Stapt alleen nog maar rond en wil zelf op avontuur! Waren in zo'n binnenspeeltuin, klimt overal op en in haha. Genoten met de kids en onze vrienden! Maandag een gesprek gehad bij de assistente in het ziekenhuis, nam echt de tijd om het prikschema door te nemen en alles te bespreken, hoe we ons er onder voelen etc. Daarna echo bij de arts en de bloeduitslagen en van het zaad van vriendlief gehad, allemaal in orde, wel ICSI maar daar hadden we op gerekend. Zondag starten met decapetyl, ga zo maar de aptoheek voor een tasje vol. Voel me er prettig bij alles goed besproken te hebben, ze hebben ook gezegd dat ik bij twijfel echt moet bellen voor een extra echo vanwege mijn overstimulatie de vorige keer. Ga nu 100eh spuiten ipv 150eh. (Puragon)

    Dikke X
     
  17. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...hoe gaat het met spuiten?

    En Kaat...nog is niet alles klaar, maar zal nog wel eens een foto posten...

    Verder zijn hier vandaag de eerste stapjes gemaakt...hihi, zo schattig en nog ontzettend wankel, maar allebei hebben ze verschillende keren 2 losse stapjes gezet...

    Verder gaat het best wel goed hier...manlief is lui en zo blijven de laatste dingen na de verhuizing liggen wat mij natuurlijk weer irriteert en de nachten zijn weer heel egr vermoeiend...ze worden zo vaak wakker...maar ja...mag eigenlijk niet klagen...morgen vroeg gaan we lekker naar de stad, de kleintjes hebben wat nieuwe kleertjes nodig...broekjes en panty´s worden te kort en de rompertjes maatje 56 en 62 gaan nu echt niet meer en alle rek is eruit...Heb er wel lekker lang mee kunnen doen omdat het 2 smalle en kleine kindjes zijn...dus wel lekker waar voor zijn geld gehad...maar nu is het tijd voor wat nieuws...

    __________________
     
  18. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed Nikita dat ze stappen! Knap hoor, voor het jaar al. Waarschijnlijk stappen ze nu binnen een paar weken de kamer door. Man-eigen volgens mij hoor, dat laten liggen van de klusjes. En kan me voorstellen dat t rot is dat ze nog niet doorslapen. Als Isa met uitzondering een keer wakker wordt snachts vind ik dat al pittig, al mogen we absoluut niet klagen.

    Het spuiten voor 3 dagen erop zitten, de deca. Wat zijn die naalden toch bot. Verder wel wat kwaaltjes, maar goed hoort erbij. Vandaag laatste pil, bloeding afwachten en starten met puragon. Verder genieten van de kleine meid, 2 middagen naar kindercarnaval geweest, ze vond t geweldig, bleef rondlopen en ontdekken, dansen! :)
     
  19. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi allemaal!

    @nikita: Wow wat leuk dat ze stapjes los gaat zetten :D Ik hoop dat je veel nieuwe kleertjes gekocht hebt.
    En ik herken mijn man ook in jou verhaal hoor

    @Blondje: Eerste stuk zit erop! Mijn duimen draaien hoor! Leuk om t ehoren dat carnaval zo leuk was :)

    Hier hebben we vorige week eindelijk te horen gekregen wat Suzannah heeft.....ze heeft Reuma :( We krijgen nog meer onderzoeken maar de diagnose staat vast. Wat het verder te betekenen heeft weten we nog niet en kunnen ze ons ook niet vertellen omdat het heel zeldzaam is dat ze het op deze leeftijd al heeft en het al zo duidelijk is. Het vermoeden bestaat dat het door een onderliggende ziekte veroorzaakt word maar dat is nog niet te bevestigen omdat het niet door bloed onderzoeken uit te sluiten is.

    We gaan dus verder met afwachten wat de toekomst voor haar zal brengen en het enige wat we voor Suzannah kunnen doen is zorgen dat ze het niet koud krijgt of koud word......helaas in de winter is dat een hele zware opgave en zullen we vaak besluiten binnen te blijven omdat het buiten te koud is.
     
  20. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Blondje...hoe is het meid?

    Sloppy, ocharme, wat erg zeg dat ze al reuma heeft. Hopelijk kunnen ze haar goed helpen...wat staat er in de nabije toekomst voor haar gepland aan onderzoeken?

    Hier een kereltje wat dus last heeft van Breath Holding Spells, dus huilen tot hij bewusteloos is en dan dus ook heel enge krampen krijgt.
    Voor de zekerheid krijgen we komende week een EEG, meestal zijn die in orde, zal hij geen epilepsie hebben en zijn die huilkrampen alleen doodeng, maar ongevaarlijk. Wel vermoeiend hoor, zodra hij huilt ben ik meteen al zenuwachtig, en hij heeft wat last van een tandje en huilt dus veel op het moment, Hij heeft nu 2 keer echt gebruld tot hij bewusteloos werd en de tweede keer dus ook met van die enge stuiptrekkingen erbij...

    Dinsdag is de EEG, en wil dan ook even iets anders vragen want hij bruilt het ´s avonds vaak opeens uit terwijl hij nog half slaapt...maar brullen alsof hij gemarteld wordt...meestal slaapt hij na een paar minuten wel weer verder, maar toch...Las nu iets op het net van pavor nocturnus, iets van nachtschrik, maar denk dat hij daar te jong voor is. Iemand daar ooit van gehoord?
     

Deel Deze Pagina