De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @nikita: We krijgen nog een paar onderzoeken waaronder een foto onderzoek waarbij de foto's gaan maken met een microscoop van haar bloedvaten. Hierbij moet ze stil zitten en niet bewegen......hmmmm word moeilijk maar is niet onmogelijk.
    BHS....phoe ik heb daar filmpjes van gezien dat is niet geestig. Ik hoop dat het alleen dat is en niks uit de EEG komt.
    Hier word Suzannah ook vaak gillend wakker en is dan heel erg bang wij hebben het idee dat ze dan gedroomd heeft. Op deze leeftijd komt het wel vaker voor dat ze snachts heel onrustig zijn en niet meer in slaap kunnen komen. Heb je al een nacht lampje geprobeerd?
    Het zoontje van mijn vriendin die slaapwandelt al sinds hij een baby is dus slaap disorder is niet uitgesloten als het zo erg bij Romi is. Ik hoop dat het snel over is hoor!
     
  2. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hoi Ladies,

    Had net een heel verhaal getikt, maar oke :)

    Nik wat eng zeg van Romi, lijkt me verschrikkelijk om te zien.. K wordt snachts ook weleens gillend wakker soms half slapend, denk dat het idd komt van het dromen en de afgelopen nachten gaat ze echt door maar denk dat dat komt door pijn van de tandjes..

    BLondy al met de puragon begonnen?

    Slopperd heftig zeg reuma.. Kunnen ze er iets aan doen, dmv behandelen of medicijnen.. En is er een kans dat ze erover heen groeit of is het iets waar ze mee moet leren leven?

    Sjak, Iloon hoe is het?

    Snoesje hoe is het met jou? En waar sta je nu?

    Hier heb ik morgen me tp, afgelopen vrijdag was me baarmoederslijmvlies al 9 mm, dus hoop dat de cryo een lkkr warm plekje vind voor de aankomende 8 maanden :)
     
  3. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hi ladies, vandaag een tp gehad van een 14 cellige embryo :)
     
  4. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sloppy; ach arm meisje, reuma zo jong al. Heeft ze veel pijn? Enbhet is wat voor haar al die onderzoeken, en voor juliie ook.

    Nikita; bah, dat klinkt erg eng. Hoe was de eeg vandaag?

    Kaat; jippie wat een goed nieuws! Was de eerste goed ontdooid? (Hoeveel had je er nog?) mooie cryo toch,14-cellig! Mijn duimen draaien!

    Hier zondag gestart met puregon, vrijdag de eerste echo, cd 7. Spannend!
     
  5. sjak

    sjak Niet meer actief

    Sloppy; wat erg zeg! Zo'n klein meisje en al reuma. kan me niet voorstellen wat dat met jullie doet. Zit het in de familie reuma? Heeft ze er nu al zoveel pijn van? mijn moeder en schoonmoeder hebben reuma en dat is geen pretje. Ik hoop dat er voor haar de juiste medicijnen te vinden zijn.

    Nik, wat eng zeg dat hij dat doet! Ik zou me ook rot schrikken, hopelijk komt er niets uit de onderzoeken en 'gaat' dit vanzelf over. Dat ze al lopen he? Zo knap van ze. Moest wel lachen om je bericht dat ze uit maatje 56/62 zijn... Die van mij zit al in 74/80! Ze is al 78 cm, maar wij zijn ook allebei lang.

    Kaaat; wat een mooie 14 cellig! Het is te hopen dat dit meisje (zijn ze toch bijna allemaal, hihi) blijft zitten en je niet meer aan de prikken en hormonen hoeft.

    Blondje; jij dus aan de prikken, aan de ene kant vind ik het heel fijn voor je aan de andere kant heb ik ook een soort van medelijden... raar he, maar we weten nu eenmaal hoe niet zo prettig dit allemaal is. Nu ook maar weer een goede opbrengst voor jou en ook snel weer een meisje in je buik!

    Snoes, ik vind het zo erg voor jou. jij zit nog in het stadium voor je eerste meisje en hier gaan ze alweer voor de tweede.
    Dat jij ook maar heel snel weer verder kan en mag en wil!

    Zelf vind ik het best wel confronterend dat Kaaat en Blondje al voor een tweede gaan, raar he. Moet er toch wel weer veel aan denken als ik de berichten hier lees. Al die rotprikken, hormonen, onzekerheid... Ik ben wel gestopt met de pil en ik ga ook niet meer aan de anticonceptie, maar ik weet niet of ik weer dat hele traject door wil. Ik ben heel gelukkig met mijn meisje, ze is echt de allerleukste van de hele wereld! Maar zou ook wel graag een tweede willen... nog een keer alles meemaken', zo'n klein humpie, een normale zwangerschap.... Bevallen ga ik nooooooooooooit, maar dan ook nooit normaal doen!!

    Hoe denken jullie daarover? Is jullie wens voor een tweede net zo sterk als bij de eerste, want dat ervaar ik dus niet zo. Ik prijs me gelukkig met de eerste en denk dat ik niet koste wat het kost een tweede zou willen...
     
  6. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Blondy hoe is het? Ja de eerste was gelijk goed ontdooit, we hebben er nu nog 2 in de vriezer..

    En sjak ja snap heel goed dat het zo confronterend is, ik ben er zelf wel minder mee bezig als met K en dat voelt fijn, het voelt anders.. Maar het voelt ook oneerlijk na bijvoorbeeld Snoes..
    Ik vind het moeilijk om te zeggen of de wens van een tweede net zo sterk is als die van de eerste.. Hmm hoe leg ik dat uit, net na mijn bevalling dacht ik, ik wil heel graag een tweede en vind het niet eerlijk nu ik weet hoe geweldig het is als ik nooit meer een tweede zou krijge, heel egoistisch natuurlijk.. Maar nu is dat gevoel wel weggeebt.. De wens is er en is ook groot, maar ook niet ten koste van alles denk ik.. Ik denk (nu he) dat als het na 3 pogingen niet zo zou mogen zijn dat ik er uiteindelijk wel rust mee zou kunnen hebben.. Al heb ik wel heel sterk het gevoel dat een tweede er wel komt, en dat is misschien heel raar en tegenstrijdig.. Voordat K er was, waren mijn man en ik er ook zeker van dat ze er zou komen, wanneer en hoe of wat 1 groot vraagteken maar dat ze er zou komen hebben we altijd in geloofd en ook rust in gehad. Ben ik te volgen of is het een beetje een warrig verhaal?
     
  7. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Meiden, zo weer even een berichtje van mij.
    De laatste avonden ben ik weer gaan breien of zat een dom spelletje op FB te spelen ter ontspanning...maar nu even concentreren en hier bijschrijven...
    Hiier gaat eigenlijk alles wel goed...behalve dat we de EEG nog niet hebben gehad, de afspraak is pas volgende maand. Of het nu mijn fout was of van de telefoniste...dat zullen we nooit weten...;)Wel irritant want we moeten nu nog heel lang wachten, maar gelukkig heeft Romi het huilen nu al een tijdje niet meer gedaan en ik ben er ook meteen als de kippen bij als hij huilt...
    Verder niet zo veel te vertellen, behalve dat het erop lijkt dat te door gaan slapen...Niki haald al een keer 10 uur en ook Romi wordt ietsje rustiger ´s nachts...

    Sloppy, nachtlampje idd. al geprobeerd. Ocharme jullie meisje, dus nog de nodige onderzoeken in het vooruitzicht...Houd je ons op de hogte hier?

    Kaatje, heb de afgelopen dagen wel bijgelezen maar op de een of andere manier over je berichtje heengelezen...wow...je hebt alweer een emmie in je buik, en dan nog wel 14-cellig...super goed, toch?...meid wat ging dat snel...Hoe voel je je nu?

    Sjak, wij hebben ook wel de wens voor een derde...nou ja...een tweede zwangerschap...;) Het zwanger zijn vond ik doodeng, maar wel geweldig en hoop het nog een keer te mogen beleven...ook hoop ik stiekem nog op een normale bevalling. Op het moment denk ik dat ik voor een derde wel heel wat relaxter in de behandelingen zal staan, omdat we al 2 wondertjes hebben, maar toch is het niet niks allemaal.

    Blondje en Snoes...dikke knuffel voor jullie...♥
     
  8. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjak; lief dat je zo meeleeft. En logisch ook dat je terug denkt aan hoe het was, je hebt het vaak genoeg mee gemaakt.

    Kaat; hoe gaat met meid, goed gevoel erover? Fijn dat je altijd vetrouwen had en nu weer voor een 2e. Dat heb ik ook altijd wel gehad, en nu weer. De vraag is alleen hoe lang het gaat duren. We weten iig dat het kan en hoe geweldig het is he.

    Nikita; wat vervelend dat je nu zo lang moet wachten op de scan. Gaat het goed met hem? Fijn dat het slapen steeds beter gaat.

    Ik wist meteen dat ik graag een 2e kindje wilde, geldt ook voor vriendlief. Ik dacht eigenlijk dat doen we wel even weer de mmm in, we hebben nu een geweldige dochter. Toch valt het me wel "tegen", eenmaal weer in het ziekenhuis kwak er best wat emotie omhoog, zelf gelegen voor overstimulatie, daarna met de geboort van Isa 3 weken. En de hormonen heb ik meer last van als de eerste keer. Het is allemaal wel te doen hoor, maar het is zeker niet makkelijker omdat ik het al eens heb meegemaakt, juist niet want weet dat het onzeker en onvoorspelbaar is. We hebben wel afgesproken het per icsi te bekijken, indien er meer nodig zijn, hadden gehoopt op de cryo's van de vorige. Willen in ieder geval niet dat Isa er onder lijdt. Dat houden we steeds als meetpunt om wel of niet door te gaan. Dus de wens voor een 2e is groot, maar niet ten koste van alles. Maar we gaan er gewoon van uit dat deze poging voldoende is!
    Heb vrijdag op dag 7 een fm gehad, nog niks te zien, dinsdag terug.

    jullie hadden het laatst over whats app, met een aantal meiden van zp hebben we een gesloten facebook pagina waar op geschreven wordt, dat is ook wel leuk. Is dat misschien iets voor ons?
     
  9. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update over de ICSI, vandaag een echo gehad op cyclesdag 11, er zijn 8 follikels van ong. 14 mm te zien, aan de rechterkant allemaal. Erg blij mee! Spuit nu 100eh tov 150 eh de vorige keer (2,5 jaar geleden) omdat ik toen 21 follikels had en overstimulatie had met als gevolg weekje ziekenhuis en geen terugplaatsing. Dus nu een stuk minder spuiten en ik moest er rekening mee houden dat het aantal follikels daardoor ook een stuk minder kon zijn. Vond het dus best spannend, maar tussen 8-12 is ideaal. Hopelijk worden het er niet te veel, de vorige keer groeide er de laatste dagen ineens veel meer en het is al best gevoelig. Donderdag weer een afspraak.
     
  10. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Klinkt heel goed!! Ik hoop echt dat het helemaal goed gaat komen :D
     
  11. snoes4rx

    snoes4rx Bekend lid

    18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hi meiden, even een tijdje niet gelezen. Hoe erg ik het ook vindt dat er zorgen zijn over jullie kleintjes, ik vind het soms erg confronterend dat ik nog steeds niet zwanger ben. Vandaar dat de behoefte er even niet was/is om elke dag te kijken.

    Ik ben vorige week weer naar het zh geweest. Ik zou nog een maand Lucrin (soort van decapeptyl) moeten spuiten maar omdat het er al zo goed uitzag mocht ik meteen starten met IVF. Poging nummer drie alweer. We hebben besloten dat dit de laatste poging is en dat we na deze keer stoppen. Dan gaan we ons richten op andere dingen in het leven...
    Viel me wel erg zwaar om weer te starten. Laatste keer medicijnen ophalen voor IVF vond ik maar raar. Daarnaast denk ik steeds:' wat als het niet lukt?' Best pittig. Merk ook dat de endo erg op gaat leven en ik weer pijnklachten krijg.

    Hoe ver ben jij nu blondje? Volgens mij lopen we bijna gelijk op.

    Gesloten facebookpagina lijkt me erg leuk en gezellig! Miss wil Lente ook wel meedoen. En andere meiden die niet zoveel meer meekletsen.

    Wat erg dat susannah reuma heeft. En dat op zo'n leeftijd. Afschuwelijk.

    En balen dat de EEG veel later is. Lijkt me erg spannend als je kind ineens wegvalt!

    @ kaat hoe bevallen de wachtweken je? Weer net zo spannend of niet?
    Twee terugplaatsen mag eigenlijk niet meer.

    Omdat het onze derde poging is gaan we het wel vragen. Ik zou het wel fijn vinden. Een tweeling is mijn grootste wens!!!

    Nou meiden wie maakt een fb pagina aan? Ik wil het wel doen maar moet zo weg...

    X
     
  12. Blondje

    Blondje Fanatiek lid

    29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snoes; ik kan het me heel goed voorstellen dat het erg confronterend voor je is dat er hier zelfs al een aantal voor een tweede gaan terwijl jij nog steeds met lege handen staat. Wel heel fijn dat je ons toch weer opzoekt, je bent uiteraard meer dan welkom. Hoop echt dat dit jullie poging wordt, al het iemand gegund is.. Hoe gaat het verder met je? Met je werk en je hondje? Zag dat jullie 10'jaar getrouwd zijn vandaag, gefeliciteerd! Positief nieuws dat je snel mocht starten omdat er positief uit zag. Maar wel heftig zeg laatste poging.. Ik zit nu op cyclesdag 12, en jij?

    Snoes; bedankt voor het hopen,hoe gaat het bij jou thuis?

    Ik had een facebook groep aangemaakt maar heb mezelf er per ongeluk weer uitgegooid. Wilde een andere groep verwijderen en ineens was deze uit mijn lijst. Heb kaat al gevraagd om me opnieuw aan te melden. Kunnen we gezellig kletsen!
     
  13. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Hi

    Blondje heb je weer toegevoegd. Vervelend dat je nu meer last hebt van de hormonen, dan bij Isa, wel een mooi aantal groeien er, spannend hoor..

    Snoes snap je heel goed hoor, dat je af en toe weg blijft.. Het is ook confronterend, maar vindt het fijn dat je af en toe langs komt waaien.. Wat fijn dat je sneller dan verwacht weer door kan, maar ook heftig dat het de laatste keer is.. Oow wat gun ik het jou/ jullie erg zeg.. Ook hier gefeliciteerd met jullie trouwdag.! Hoop dat je endopijn niet nog meer op zal spelen..

    Hier vanochtend stiekem al getest, hartstikke negatief, is nog vroeg natuurlijk, maar voelt wel al een beetje dat het niet gelukt is, omdat ik bij K op w8dag 8 een super licht streepje had.. En Snoes de wachtweken vallen me zwaarder dan ik had verwacht.. Ben er erg veel mee bezig en wil dat eigenlijk helemaal niet, maar het is zo moeilijk, zoals jullie natuurlijk allemaal weten..

    Super leuk de fbprive groep.. Slopperd wil je ook? Ik heb je ook niet op fb en Maria idd zal haar eens pben..
     
  14. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Snoes: Ik snap dat je niet zit te wachten op perikelen over onze kleintjes.....je zou zo graag met ons willen ruilen! Zwaar besluit dat jullie hierna gaan stoppen...maar helaas moet je op een gegeven moment ook voor jezelf gaan kiezen. Ik hoop dat het allemaal niet nodig is voor jullie hoor en dat jullie deze poging heel veel geluk gaan hebben hoor! Ik blijf voor je duimen of je nu mee schrijft of niet.

    @Blondje: Ohh wd 12 alweer :D Spannende! Heb je nog geen test neiging gehad? Ik had op wd8 al getest.....

    @Kaaat: Ik doe mee hoor :D Helemaal leuk allemaal op facebook. Ik merk alleen wel dat het wat anders praat als hier.

    Dit is mijn facebook: http://www.facebook.com/marcelensandra

    Leuk :D
     
  15. La femme Nikita

    La femme Nikita Fanatiek lid

    21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Snoes...wilde je hier ook nog even feliciteren met jullie 10 jarig huwelijk...bijzonder zeg...en een hele dappere beslissing i.v.m. jullie poging...ik duim me rot, ook voor jullie...
     

Deel Deze Pagina