Nik heel veel plezier op je tripje..!! En alvast een hele fijne jaarwisseling.!! Hopen dat je BMS snel groeit.!! Ja Chesser ben zkr goed geslaagd..
Ik had een Hyves bericht van Pink. Ze is geblocked van ZP omdat iemand een PB heeft gestuurd aan ZP omdat die zegt dat ze iemand is die ze niet is. Raar zeg. Ze baalt ervan dat ze er niet op kan en zegt dat ze ons mist. Jolanda
Nikita mocht je dit nog lezen, een hele goede reis en dito voorstelling! Balen zeg dat je bms zo dun is gebleven, hopelijk maakt ie nog een groeispurt. Kaatje, heb je eigenlijk nog een test gedaan of wacht je de bloedtest nog af? En wat fijn dat je zo geslaagd bent. Wat voor een tas heb je gekocht? Snoes, wat fijn dat je zo actief bent. En wat naar van je dikke buik. Hopelijk weet je gauw wat dit betekent. Hoop dat je het gezellig hebt gehad met behangen. Chessertje wat naar voor Pink Zal haar via hyves een berichtje sturen. Raar zeg. Hier een hele gezellige dag gehad met twee broers en zus met zwager. We hebben echt veel gelachen vandaag en morgen gezellig naar een collegaatje en trouwjurken passen. Hihi nachtridder weet dit niet dus sttttttttttttt........... Dag lieverds, xxxx Lente
@chessertje: wat een onzin zeg dat van pink! Zou je mij haar hyves willen geven via een pb? @ lente: je haar zit heel erg leuk!
Goedemorgen, Wat zit je haar leuk Lente.. Veel plezier met trouwjurken passen.. Idd erg raar van Pinki zeg.!! Vaag.. Lieverds heb vanochtend weer eentestje gedaan veel lichter als die van maandag dus echt wel over hier hoor.. Voor mij gevoel moet ik nog wel goed ongesteld worden, maar ben bang dat de bollen het tegenhouden, dus ziekenhuis straks bellen of ik mag stoppen of miss doe ik dat wel gewoon.. Tot straks Lieverds..
@lente leuk! Mooie kleur hoor, staat je goed! @sloppy, ja inderdaad lullig. Echt zonder dat er iets wordt uitgezocht wordt ze eraf geknikkerd. Zal je haar Hyves (en die van mij ook) even sturen @kaat ik had na de mislukte poging bij lange na niet zoveel bloed als bij een menstruatie. De folder zegt wel dat dat zo hoort, maar ik had het niet. @ chessertje werk ze vandaag! @ilooon hoe is het??? Spannend hè? Wanneer moet je testen? @lfn ik spreek je niet meer denk ik, maar als je dit nog leest (en volgens mij doe je dat)veel succes en veeeeeeeel plezier! Zal aan je denken vanavond! @de rest hier eindelijk ongesteld geworden. Best raar dat ik daar een vreugdedansje om maak. Maar nu kan ik eindelijk weer verder. Gisteren wel een test gedaan, want dan kan ik het niet meer uit mijn hoofd zetten. Rekende nergens op en dat was maar goed ook! Gisteren voor het eerst in mijn leven behangen...LEUK! Dus als iemand een wandje heeft... Vandaag komt er een vriendin. Eigenlijk was ik het contact aan het laten verwateren. Heel gemeen, maar ken haar niet zo lang nog en ze liet me toen weten dat ze met de pil gestopt was. Ik had niet zo'n zin in nog een zwangere vriendin. Oooooh als ik er nu over nadenk is dat wel gemeen van me. Maar goed, ze komt nu toch weer op de koffie. Da's wel weer lief!Ben benieuwd of ze zwanger is nu. Fijne dag iedereen x!
Hee Snoes, whahaha raar he dat je met zoiets vervelends als je ongi blij kan zijn. Idd, je kan nu verder. Hoe gaat het bij jou verder, wanneer hoor je iets over je cryo's? Groetjes Jolanda
Bedankt voor jullie complimentjes hahahaha ik dacht dat het 9 uur was is het ineens half 11 Hoe moet ik ooit weer gaan werken met dit ritme Snoes wat leuk dat je vriendin komt en wat mooi dat je toch nieuwsgierig bent of ze zwanger is. Ik wens je een gezellige dag vandaag. Fijn dat EINDELIJK je menstruatie door is. Bij mij is ie ook goed op gang sinds gisteren. Nog even en we zitten samen aan de spuiten. Jij toch ook bijna Chessertje? Volgens mij gaan we zo ongeveer gelijk op met zijn 3-en. Superwoman wat jammer dat de test weer lichter is geworden. Slim om even met het zkh. te overleggen. Zou ook geen zin meer hebben in die bollen. Sloppy nog wat gehoord over schadevergoeding ivm je flopreis naar Wenen. Ik zou er lekker een weekendje van boeken in Nederland zodat je toch nog ff lekker kan ontspannen samen. Of iets anders leuks ervan doen. Hier een supergezellige dag gehad gisteren. Moet zo alweer op pad. Die collega/vriendin (ik ken haar nog niet zo lang) die heeft twee trouwjurken die ik mag lenen en anders heeft ze nog een hele hoop kennissen met jurken. Ze doet namelijk wel eens mee met "Trash you're Weddingdress". Ze kopen dan trouwjurken voor een prikkie of gaan met eigen trouwjurken hele gekke foto's maken. Heel grappig. En die jurk van 25 euro is echt super En ook nog mijn maat Hoe gaat het met Maria, Iloon en MV. Hoop goed! En Iloon wordt je al gek van het wachten en voel je van alles en ook weer niet Dag lieverds, Fijne dag
Hee Lieverds, Snoesie oow jij ook niet veel bloed.. Wie weet ben ik al leeg dat zou fijn zijn.. Meesteres in behangen dus.. Gezellig hoor dat een vriendin langs komt.. Zal mij benieuwen of ze zwanger is.. Lente, ja vervelend he als je dan in zo een ander ritme komt.. Komt vast wel weer goed hoor als je aan de slag moet.. Succes met de jurken.. ben benieuwd!!
Schatjes ik ben echt heeeeeeeeel blij..!! We hebben 6 cryo's, jeeeeeh allen in een apart rietje.. Dus 6 nieuwe kansen.. Manlief wil wel al het nu weer niet lukt dat er 2 worden teruggeplaats, maar tog 6.. WOW.!!! Ben zo blij..!!
ooooooooooooooooooooh Kaaat! Wat een geweldig nieuws! Oh super! Volgens mij moet het nu goed komen hoor. Je bent nu ook al zwanger geweest. Mogen jullie er twee laten terugplaatsen? In het UMC mag dat niet. Oh Lente wat spannend, jurk passen. Succes... Met vriendin was het heel gezellig. Echt leuk... gelukkig is het contact toch niet helemaal doodgebloed. Ze is niet zwanger. Was vorige maand wel overtijd, ze vertelde in tranen dat ze vroeger een soa heeft gehad en dat ze bang is onvruchtbaar te zijn. Vond ik echt zielig. Nou meiden ik ga weer verder met theemutsen naaien. Heb nog een paar bestellingen die ik af moet maken... X
Hey Lente, ja klopt, we gaan straks bijna tegelijk beginnen, ik rond de 24e. Leuk hoor, een jurk uitzoeken. Kaat, dat is goed nieuws, lekker veel cryo's, heb je in ieder geval een aantal kansen he. Snoes, ahhh dat is ook sneu voor je vriendin. Zo zie je maar, je weet soms niet wat er bij iemand speelt. In de pauze hadden m'n collega's het over dat als er binnenkort een zwanger raakt, dat ze dan niemand achter de hand hebben (om het werk te doen) en gingen ze zitten denken of er nog waren die dat konden worden en ze kwamen tot de conclusie dat dat niet zo was. De 'jongeren' hebben al en de rest is 'te oud'. En ik dacht bij mezelf: meiden, jullie moesten eens weten HA, zou toch leuk zijn als ik ze komend jaar kan verrassen , laat die beeb maar komen. Heb een strijdvaardigheidsboost gekregen . Groetjes Jolanda
Hee Lieverds, Snoes ja ze hebben gezegd dat als de kwaliteit niet zo goed was ze er 2 zouden terug plaatsen nu heeft manlief in z'n hoofd dat als het straks miss weer niet lukt hij perse wil dat er 2 worden terug geplaats, maar denk niet dat ze dat willen doen hoor.. We zijn nog te jong he voor 2.. Wat leuk dat het zo gezellig was met je vriendin en wat vervelend dat ze bang is dat ze onvruchtbaar zou kunnen zijn.. Haha Chesser.. Ik geloof zkr dat jij dat dit jaar aan hun mag vertellen.. Ja Slopperd.. Dankjewel..!!
Hee alle Lieverds die nog niet zwanger zijn.. Ben het overzicht even kwijt zeg maar, wie gaat een nieuwe poging starten en wie krijgt er een cryo.. Ik denk dat ik alleen hier ga schrijven en meelezen in het jan/febtopic anders wordt het zo op 2 plekken hetzelfde.. Miss dat ik er tegen die tijd anders over denk hoor.. Maar ik d8 anders maken wij hier ons kleine lijstje.. Ja Slopperd zit al op roze dus die moet bovenaan het lijstje.. Zwanger: SloppySlayer, uitgerekend op ... Nieuwe poging: Lente, IVF/ICSI (doorhalen wat niet van toepassing is ) Chessertje, IVF/ICSI (doorhalen wat niet van toepassing is ) Cryo: Snoes, La Femme Nikita, Maria, Mv, Kaaat, 1tp (nog 6 in vriezer) Vergeet ik iemand..:S En willen we wel een lijstje hier of doen we daar niet meer aan.? Xjee
Sloppy: Nou zeg meid ik geloofde helemaal niet meer in de innestelcapaciteiten van een Cryo en moet je jou zien! Jij heeft me echt hoop hoor! Chessertje: Leggings! Heerlijk! Liever tassen vol natuurlijk, haha. Mijn loon was nog niet gestort. Hoe naar is dát. Dan kan je niet eens iets kopen aarrrgghhh. Wat idioot dat Pink geblockt is, zeg! Hee, je collegas, dat ze denken dat jij niet zwanger wordt, vinden ze je te oud dan? Wat is dat nu voor iets? Hoe oud ben je dan? Lente: Ja wijze baas heb jij. Zo had ik er idd één die dat zei dat eerlijk een mooi woord is, en iemand heeft dat ooit heel mooi bedacht, maar het bestaat natuurlijk helemaal niet Wat een leuk idee trouwens, om aan je trouwjurk te komen zoals jij doet! Echt super!! Kaat: Goedzo! Ga maar shoppen! Wat kunnen we anders? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meis Oh ik lees nu dat je streep lichter wordt wat verdrietig Die bollen zijn heel vervelend. Ik ben gestopt dinsdag en ook woensdag meteen ongesteld geworden. Ze houden het idd flink tegen. Wat fijn dat je zoveel cryos hebt!! En dat je er misschien 2 mag terugplaatsen! Of begrijp ik het dan niet goed? Vinden ze jou ook te jong? Het VU doet daar niet aan STOM Ze vinden me te jong en het is de eerste behandeling... Maar veel kansen nog hoor meid! Snoes: Dat hebben wij ook: Alleen maar hechter geworden door alle behandelingen . Je hoort veel stellen die van alles uit elkaar groeien maar wij juist niet Mooi is dat hoor. Hoe zei die voetballer het? Elk nadeel heb zn voordeel, haha. Over LOI zou ik je niet kunnen zeggen . Stoer dat je kunt behangen. Ik heb t nooit aangedurfd
Ik doe hier mee. Ik blijf overal schrijven... pfff hahaha En idd misschien denk ik er in de toekomst anders over. Maar nergens is het zo gezellie als hier