De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Ik was op tijd klaar, heb het huisje al helemaal aan kant..:) Erg fijn!
    Lieverds allemaal een hele fijne jaarwisseling.. En ik hoop dat al onze dromen werkelijkheid zullen worden in 2011!! Tot in 2011!!!

Liefsss:D:D

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik kom jullie even een fijne avond wensen en ook voor 2011 een mooi en liefdevol jaar met veel wijsheid en kracht en waardevolle vriendschappen. Dank jullie wel voor de vriendschap voor 2010:)

En ik doe zeker mee met de Protestmail om onze lieve vriendin Wijze Pink terug aan de picknicktafel te krijgen.

xxx
    Lente

PS:Nikita hoe is het gegaan in Oostenrijk?

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Gelukkig nieuwjaaaaaaar!

Mijn wens voor jullie kennen jullie al...;)

Dikke kus
    Snoes

4. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar iedereen :) en dat het een mooi jaar mag worden :)

Groetjes
    Jolanda

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gelukkig Nieuwjaar!

Ik hoop dat het een mooie en positiefjaar mag worden:D

6. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Zo lieverds...
    Daar ben ik weer...
    En wat waren dat 2 vermoeiende dagen.
    Gelukkig was het vliegen met de ID kaart geen probleem, dus we hebben weer wat geleerd...:D
    Ik kwam donderdag ochtend na 3 uur slaap in Innsbruck aan, werd door de directeur opgehaald en stond een half uur later in de balletles en de repetitie.
    Heb 's middags dan 4 uur geslapen, en 's avonds de voorstelling.
    Het is heel goed gegaan, en de directeur heeft meteen gevraagd of ik volgende week niet nog eens wil komen...nou, dat hangt dus van mijn cryo TP af...en ik hoop dus eerlijk gezegd dat ik NIET kan, maar heb hem alleen gezegd dat ik het een en ander moet organiseren en verschuiven, en dat ik het hem voldende week zal laten weten.
    Na de voorstelling stond er opeens een oud schoolgenootje van me voor mijn neus, dus ben ik na de voorstelling nog iets gaan drinken en lag ik weer om 2.30 in bed...;)
    De volgende ochtend een rondje Innsbruck gedaan...goh, wat is het mooi daar, en 's middags terug.
    Heb gister met moeite middernacht gehaald, en om 00.30 lagen mannetje en ik in bed....:$
    Hij moest er vanochend weer om 6 uit om een paar uur te werken...
    Zo, maar dat maakt niet uit, we hadden het zowiezo helemaal gehad met 2010, dus maar hopen dat het 2011 beter wordt...:D:D

Trouwens bij deze: IEDEREEN EEN HEEEL GEZOND EN VROLIJK NIEUWJAAR GEWENST...

Zo, ga nu even een behoorlijk aantal pagina's terug lezen denk ik, en proberen nog op van alles en iedereen een beetje duidelijk te reageren...

Lente...wat een mooie zin van je baas, die ga ik zeker onthouden...
    En wat een leuke foto...:D
    Ging je nu trouwjurken passen, kwam zo'n berichtje tegen...
    Spannend, en veel plezier...
    Echt wel een bijzonde manier om je jurk te vinden, hopelijk slaag je snel...

Kaaat lieverd, hoe gaat het nu met je??
    Heb je het een beetje kunnen verwerken allemaal??
    Super goed hoor 6 cryo's...:D
    En vind je lijstje een goed idee...ben stiekem ook aan het denken hier meer te blijven schrijven, alhoewel ik me in het jan-feb. al lang aangemeld heb, en het er ook wel gezellig is.
    Maar het is altijd zo dubbelop, en het kost zo veel tijd...
    Moet straks aan het einde ook nog mijn cryo's invullen.

Jeetje, hoe is het afgelopen met Pink...
    Wat raar allemaal zeg, ik hoop dat ik dadelijk weer berichtjes van haar tegen kom, of word je er echt meteen afgegooid??

Snoes, wat leuk behangen, is het moeilijk??
    Heb het namelijk ook nog nooit gedaan.
    En wat een opluchting, eindelijk ongie.
    Ik doe mee aan de protestmail hoor...belachelijk gewoon, en ik mis Pink ook erg...

MV1977...goh jullie hebben ook een boel cryo's...super goed...

Haha Chesserje...wat goed die strijdlustige gevoelens van je...hoop ook dat je je collega's kunt verrassen...

Goh Sloppy, wat heftig dat je zo misselijk bent.
    Ik hoop dat de pilletjes helpen, want het is idd, ook niet goed voor de kleine natuurlijk...

Goh meiden, dat viel best wel mee...;)
    We zijn ook niet met zoveel hier hé...dat schilt.

Ik zwaai ook nog even naar Iloon op het wachtbankje, en wacht even met het lijstje invullen tot ik duidelijkheid heb maandag...

XXX en tot laters...

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Nikita,

Welkom thuis:)
    *staande ovatie wegens je succesvolle optreden*

Wat leuk dat je een oud klasgenoot tegenkwam en zo genoten hebt van je avontuur. Ik hoop ook voor je dat je niet kan. Spannend maandag voor je. Ik ga voor je duimen meid:)

Maandag is mijn evaluatie van de behandelingen en dan mag ik nog 1 keer. Vind het dan ook wel genoeg. Merk dat de behandelingen mijn hele leven ontregelen en daarbij word ik in maart 44 en een zwangerschap brengt dan steeds meer risico's met zich mee, vooral als het dan ook nog een tweeling is. Ik ben nu gezond en wil dit graag zo blijven en de kans op een ongelukkig kindje wordt dan steeds groter en ik wil niet ten koste van alles (en zeker niet van het kindje zelf) zwanger worden. Ik gun ons die laatste kans maar heb zeker in mijn achterhoofd dat de kans dat het daadwerkelijk gaat lukken erg klein is. Wil me daar geestelijk op voorbereiden (in hoeverre dit kan natuurlijk;)). Ik merk dat de maand thuis mij goed doet en mij tot bezinning brengt. Natuurlijk helpt het wii-en en vooral de yoga daar zeker aan mee. Ik wil na de behandeling starten met de gesprekken met de psycholoog. Hoop dan over de verwachtingen van het moeder zijn te kunnen praten en zo niet dan kan ik dit meenemen als onderdeel van. Hahahaha wat ben ik fylosofisch zo aan het begin van het nieuwe jaar.

xxx
    Lente

8. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lieve Lente, ik ben erg blij te lezen dat het je zo goed doet even tot rust te komen.

Volgens mij ben je een ontzettend lieve en verstandige vrouw die het natuurlijk verdient zwanger te worden.
    Maar vind het ook erg knap van je dat je zegt dat het de laatste kans is, vind dat heel erg verstandig en moedig.

2011 zal een belangrijk jaar voor je-jullie worden dan, en ik hoop maar dat je gelukkig wordt, met dat wat er op je pad komt...

LIEFS...

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Heee Lieverds,

Iedereen een leuke avond gehad gister.?

Nik wat goed om te horen dat je het zo fijn hebt gehad en heerlijk hebt gedanst..:) En oude vrienden tegen gekomen, das altijd leuk..:) Dus we moeten nu gaan duimen dat je tp wat later is..:) Doen we dat.!!

Lente wat fijn dat je er zo rust over hebt.. Zover dat mogelijk heeft.. En ben het helemaal met Nik eens dat het maar een heel goed jaar mag worden en je/jullie zullen er zowieso sterker en getrouwd uitkomen..:)

Doeg Lieverds

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    nee Kaat...TP niet nog later...;)

TP komende week en dat ik dus niet nog eens kan gaan...;)

Vind ik wel jammer, maar denk als de TP niet deze week is deze poging wordt afgebroken...

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    OOwwwhh dan ga ik heel hard duimen dat het gewoon DEZE week is..!! :D Sorry!! I shall pray for u.!! Liefss

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee lieverds,

Wat is het stil aan de picknicktafel, zijn jullie je roes nog aan het uitslapen;). Ik ga zo nog een uurtje Wii-en. Schrok vanochtend van mijn eigen weegschaal. Ipv minder woog ik meer:$ Maar ja, sporten en daarnaast nootjes. chocolade en een lekker likeurtje bij de koffie en af en toe een heerlijk glas wijn zegt genoeg. Anders had de weegschaal helemaal doorgeslagen. Het leuke is dat de Wii voor mij de bmi bijhoudt en ik zit nog steeds onder de gevarenzone. Ik vind het echt super om te doen.
    Daarna een super afwas :$ en mijn nachtridder wakker maken. Gelukkig is hij nu 3 dagen vrij:)

Hoe gaat het met jullie meiden? En Iloon hoe gaat het met het wachten? Volgende week mag je testen toch?
    En Sloppy, je misselijkheid al aan het afnemen? Ik hoop het meid, doe maar rustig aan zover het mogelijk is.

Chessertje nog even en je mag beginnen en de rest veel suc6 met de cryo's terug plaatsingen. O nee, Maria had dacht ik ook geen cryo's:( Dus hopelijk kan/mag je binnenkort ook starten.

Hier is mijn menstruatie zo goed als over, nog 3 weekjes en dan de eerste naald erin:)

Fijne zondag,
    xxx

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lente: ja mn misselijkheid gaat een stuk beter :D En ik kan de medicijnen nog ophogen.........

Verder ben ik heel erg moe vandaar dat ik hier niet zo veel ben.
    Volgens Sloppyman was ik bij Megan ook zo moe, dus daar moet ik ff doorheen.
    Morgen mijn eerste Echo ik ben benieuwd :)

14. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hey allemaal

Lente, ja het gaat opschieten he, bijna gaan we beginnen. Maar eerst gaan we nog even op m'n normale ei schieten haha. Blijf toch hopen dat er een wonder gebeurd.

Groetjes
    Jolanda

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Sloppy wat fijn dat de medicijnen helpen en wat spannend morgen de echo:) Rust maar goed uit:)

hahahahaha Cessertje niet geschoten is altijd mis. Heel herkenbaar;)
    Vooral als de nod nadert hoop ik altijd stiekum op een wonder. Wanneer verwacht je je ei? Have fun:)

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    hoi Meiden,
    Ik meld me maar weer eens...ben gewoon lekker druk geweest met bezoekjes en spelletjes doen. En ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op de w8weken straks. Bah, daar heb ik geen zin in.

Ik heb eigenlijk iets heel raars. Het is nl zo dat ik een paar dagen terug zei dat ik eindelijk ongesteld was geworden. Nu heb ik blijkbaar voor niets een vreugdedansje gemaakt want het is bij één druppel bloed gebleven. Vind het zo raar, want heb al sinds vorige week steeds een beetje krampen en af en toe een druppel bloed. Heeft iemand hier ervaring mee? Test was negatief zowel de zwangerschapstest als de ovulatietest.

@chessertje hoop voor je dat het een blij ei wordt...hihi

@lente oh nog drie weken, spannend.

@lfn fijn dat het zo leuk is geweest. Hoop voor je dat de tp wel plaatsvindt...oei wat spannend

@sloppy voor jou ook spannend hoor de eerste echo. Maar als ik jou zo hoor moet het wel goed zitten hoor.

@iloon joehoe waar ben je?

@ kaaat hoe is het? Ben je alweer een beetje bekomen van de teleurstelling? Ik hoop het voor je, maar snap heel goed als dat nog niet zo is.

Was vandaag in de kerk en daar werd gezegd: niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zou zijn...NOu ja, daar hadden we het van de week nog over...grappig!

Nou, ga even verder met lezen en dan zo meteen lekker tv kijken ofzo. Heerlijk zo'n zondagmiddagje

Kusjes!

17. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja, het was rustig hier vandaag...

Wij hebben ook lekker lang geslapen, en daarna lekker ontbeten.
    En daarna heb ik alles afgestoft...we gaan gewoon van een TP uit deze week, dus heb alle kastjes, lijstjes en frutseltjes die hoog staan meteen meegenomen, zodat ik het tijdens de wachtweken niet meer hoef te doen...

Wilde eigenlijk misschien nog even een rondje lopen, maar er is niet veel te doen hier in de stad, en mannetje ligt alweer te snurken op de bank...:(:$
    Nou, dan maar een lekkere thuisblijf dag vandaag...

Lente, niet vergeten spieren wegen meer dan vet...
    Het is dan ook niet raar dat als je gaat sporten je eerst wat aankomt.
    Maar daarna val je weer af, want meer spieren kunnen ook meer vet verbranden...;)

Sloppy, gelukkig maar dat je met nog niet eens het max. aan medicijnen je al beter voelt...
    OW, spannend morgen...ben heel erg benieuwd hoor.

Chessertje, ben ook benieuwd hoor wanneer je ongeveer je EI verwacht.

Snoes, hmm...wat zou dat beetje bloed nou kunnen zijn...
    Heb geen idee eigenlijk.
    Eigenlijk van alles hé...vervelend hoor, moet je weer afwachten nu...
    Je lichaam kan ook echt door de war raken na alle medicijnen...

Tot later meiden...

18. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds,

Eindelijk kan ik weer eens wat van me laten horen!!! Zag dat er al een aantal keer geroepen werd, maar was echt te druk...sorry!!!
    Ik ga straks of morgen proberen alles op mn gemakje door te lezen hoor meiden...
    Heb wel een paar dingen in de snelheid gelezen...

Allereerst wens ik jullie allemaal een gelukkig, gezond, liefdevol, maar vooral een vruchtbaar 2011!!!

LFN: Wat super dat het zo goed is gegaan in Innsbruck en dat je het ook nog naar je zin hebt gehad!

Sloppy: Wat naar dat je je zo beroerd hebt gevoeld he, gelukkig helpen de medicijnen! Doe rustig aan he! Spannend morgen! Veel plezier en we willen ook een foto zien he!!!

Kaat: Hoe voel jij je meis? Wat een raar gedoe allemaal met die ongie bij jou zeg! En 6 cryo's...wat super zeg!!! Wou dat ik dat had!

Snoes: Bij jou ookal zo'n gerommel met die ongie...heel vreemd!
    Hoop dat er snel duidelijkheid komt en jullie verder kunnen!
    Zag dat je me op het lijstje had gezet...je bent een lieverd!

Chessertje: Ga voor die lucky shot hoor...de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor!!!

Lente: Zag je foto met je kapsel...ziet er goed uit!!!
    Zou helemaal niet zeggen dat je 44 wordt!
    En spannend hoor...zoektocht naar een trouwjurk!!!

Hier: Spannend aan het wachten!
    Kreeg een brief van het emc dat ik pas na 17 dagen mag testen.
    Vind het zo vreemd, zou 6 of 7 januari al ongesteld moeten worden en dan mag ik pas de 14e testen???
    Heb in deze cyclus niets van hormonen gebruikt, zelfs geen pregnyl geprikt en ook geen utrobollen...en dan moet ik toch zolang wachten..snap er niets van!!!

Tot zover weer even...
    Hoop dat ik niemand vergeten ben!!!

xxx

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Hmmmm raar dat je pas zo laat mag testen. Is in het UMC ook. Waarschijnlijk ben je voor die tijd toch al gaan bloeden...

Oh spannend hoor 6 of 7 januari...*draait haar duimen nog maar eens rond*

20. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Iloon...spannend zeg zo lang wachten...
    En idd. als er dan tegen de 14e geen bloed te zien is, is het een goed teken...
    Xje

Deel Deze Pagina