Nieuwe poging: Lente, IVF 3 circa 23 januari Chessertje, IVF Cryo: Snoes, 5 cryo's +/- 13 januari testen 27 januari La Femme Nikita, Maria, (nog 6 in vriezer) 7 jan 1e FM Mv, Kaaat, 1tp (nog 6 in vriezer) Datum Terug Plaatsingen: Wachtbankje/Testen op...: Iloon, testen 14-01 Zwanger: SloppySlayer, uitgerekend op ...
hihi idd. Iloon...begin ook gewoon morgen al stiekem weer met de bollen... Had jij een TP in een natuurlijke cyclus, of nam je ook Progynova. Als je dat namelijk hebt genomen klopt je cyclus en je NOD niet meer. Zou net als Kaat zegt, 14 dagen na TP testen, als je echt niet kunt wachten evt. al 12 dagen. Kaaat, ik hoop zo dat je snel deze poging achter je kunt laten, en weer schoon aan een nieuwe poging kunt beginnen.
Natuurlijke cyclus...helemaal niets...geen pregnyl, geen bollen...niets!!! Ahhh...mag ik eerder testen??? hahaha...
hmmm...heel eerlijk, heb eigenlijk geen idee, maar dat lijkt me dan wel. met de vroege testjes mag je toch 4 dagen voor NOD testen, en het lijkt me dat jij nu dan van een normale LF uit mag kan. Zou wel zo lang mogelijk wachten hoor...gewoon zodat je de onzekerheid van een onduidelijk test bespaart blijft.
Ja, ergens denk ik ook wel zo, maar vind het nu echt moeilijk om te wachten... Vooral omdat morgen mn NOD is en die is echt zo stipt iedere maand, zelfs vorige maand, terwijl ik toen wel hormonen had geprikt en de bollen had gebruikt... Heb normaal ook wel 1 a 2 dagen van tevoren het gevoel dat ik ongie wordt, maar nu echt niets! Maarja...dat kan morgenochtend ook weer anders zijn...pfffffffff Heb nog 3 testen in huis, ook een vroege test....zo verleidelijk!!!
hoi meiden, Even kort want voel me klote. De zoveelste vriendin is zwanger. Dezelfde dag uitgerekend als ik zou zijn...au!
echt?? was jij vorige keer o.i.v. hormonen ook stipt met je NOD. dan is morgen een spannende dag... als je ongie wegblijft is het in ieder geval een goed teken, maar denk dat je echt beter nog even wacht met testen. misschien tot in het week-end dan??
Aah Snoes...wat klote voor je....kan me echt voorstellen hoe dat voelt... Hele dikke knuffel voor jou... Ik heb 2 beste vriendinnen, 1 ervan was vorig jaar nog volop aan het lanterfanten...soort van eeuwige vrijgezel, viel altijd op foute mannen (Nu nog) en zij was altijd een soort van jaloers op mij en mn andere beste vriendin en zei altijd: "Jullie zijn allebei al gesetteld met de perfecte man en straks hebben jullie kindjes en ben ik nog steeds vrijgezel. Nu is zij dus ruim 3 maanden zwanger (durfde het ook niet te vertellen aan ons, pas met 9 weken) en mijn andere beste vriendin zit net als ik in de MMM en heeft ook een 1e mislukte ivf achter de rug. Had het daar ook wel onwijs moeilijk mee hoor en vond (eigenlijk vind) het echt onwijs oneerlijk. En daar moeten we het dan helaas mee doen... Nog een dikke knuffel voor je!!!
LFN: Ja zelfs o.i.v. de hormonen was ik nog stipt!!! Daarom vind ik het nu zoooo spannend! Ik probeer nog vol te houden hoor!
meiden, het is tijd dat ik mijn bed in duik, lees alweer over een bericht heen. Snoes wat een klap weer...geef je een dikke knuffel hoor, maar ja, dat verandert er niet veel aan hé. ♥♥ trusten lieverd... Enne Iloon...tsja, zo zie je maar weer...het leven kan soms rare dingen doen, en dat is niet altijd even leuk (lees eerlijk.) *zo Nik duikt nu echt haar bed in, want heeft een overdosis ZP gehad vandaag, en way to many berichtjes gepost...*
Goedemorgen Lieverds, Ja al die mensen die maar gewoon zwanger worden.. is ook niet leuk en zkr niet eerlijk.. Vrouw van mijn neef is ook weer zwanger de eerste is pas 6 maanden en ze wilde het zelf helemaal nog niet.. Zo oneerlijk, maja that's life, helaas.!! Lieverds allemaal een fijne dag en een dikke knuffel.!!
Lenteà Ik hou het ook wel goed in de gaten hoor. Als ik t volgende week nog niet heb ga ik gewoon ook niet naar mn werk kom nou Lekker dat je nu in je blote kont door t huis kan rennen. J Kaatà Is je Hcg gestegen? Een afname is toch erg? Stijgen toch niet? Ik snap het even niet, sorry meis. Ik zou ook een echo eisen als het volgende week nog niet genoeg omlaag is. Wat vreselijk die onzekerheid dan kun je ook niet goed verder in je verwerking lijkt me. Had ik ook na mn verse TP en die korte zwangerschap. Ik werd maar niet ongesteld en dat is zo naar Sloppyà Eén hartje dus? Wauw!!! Chessertjeà balen dat je zo last hebt van je ei! Nikitaà Wat fijn dat je lekker door de stad hebt kunnen banjeren! Jaa dat cafeïne ik ben er helemaal speciaal rooibos thee voor gaan drinken Dat salaris is gewoon een kwestie van we hebben het niet, sorry sja what can I do Jij bent dus ook thuis de google en uitzoek- prinses. Ik ookJ Veel vrouwen wel thuis denk ik Fijn dat je een mooi BMS hebt, keurig bestaand uit drie lagen! Vrijdag je TP, gaaf! Spannend hoor weer~. De bollen . Hm Ik ben vorige keer ook iets eerder begonnen op eigen initiatief. In een gestimuleerde cyclus start je de dag van de punctie Dan heb je na drie dagen pas je TP. Dus ik zou vandaag denk ik ook beginnen. Iloonà vreselijk hé, wachtweken stress. Ik heb echt een hekel aan werkeloos wachten, wetende dat je niets kunt doen. Ik wil met de komende TP op vakantie in de wachtweken Dat lijkt me wel wat Mn salaris krijg ik wanneer het er is sja . 8 dagen na TP zou ik al testen. Maar ik kan dan ook heel slecht tegen wachten, haha. Het vervelende is: als je niets ziet, zou je evengoed zwanger kunnen zijn Op de dag van NOD kun je trouwens wel testen, ach what the . Gewoon doen! Snoesà AU!~Vriendinnen die zwanger worden .
Heee meiden, Whoehoe Iloon wat spannend dit keer. Vandaag je nod en hopelijk blijft de ongi weg. Mijn duimen draaien voor je Zou toch een mooi begin van 2011 zijn en dat wij er in pollonaise erachter aan gaan. Rond carnaval zijn mijn wachtweken (als alles gaat zoals de planning is) voorbij Snoes een hele dikke knuffel, *roetsj en weg ben ik, de tattoo van mijn nachtridder af laten maken en daarna nog een kleine lucaflexs scoren voor een zijraam. De andere staat mooi* xxxx Lente
Hee Maria ja mijn HCG is wel gestegen maar als je zwanger bent verdubbelt het zich elke 2 dagen, dat heeft het bij mij dus niet gedaan.. Dus zit het zeker fout.. Snappie.? Heel irritant idd, nu maar weer afw88.. Lente veel plezier vandaag.!!
Ohhh vandaar... jeeminee wat verdrietig. Dan weet je dat je Ukje vreselijk zijn best doet maar het niet zal halen... :C:C:C
Zo meiden, heb zojuist Innsbruck afgebeld Ze hadden me dus graag nog voor komend weekend...:x Maar we gaan dus gewoon helemaal van de TP uit op vrijdag. Heb nog een beetje angst dat ze me er niet meer tussen kunnen nemen zo laat, maar de dokter vertelde aan de telefoon dat ze me zelf in gaat plannen, dus maar hopen dat het morgen goed komt. Gelukkig heb ik deze week niet veel te doen in het theater, dus kan ik 's avonds lekker op tijd naar bed en een beetje bijtanken. BMS kan toch niet minder worden hé zolang je Progynova slikt. Kreeg opeens het brilliante idee dat dat ook nog zou kunnen ofzo, zeker in mijn lichaam, daar loopt niks volgens plan. Maar ben vandaag met de Utrobollen begonnen, dus hopelijk maakt dat het nog een beetje dikker voor morgen... Kaaat, hoe voel je je vandaag? Kan me voorstellen dat je je raar voelt nu, en hoop dat het snel voorbij is voor je... Goh Maria...wat lastig zeg van je werk... Groot gelijk als ze je volgende week nog niet kunnen betalen ga je gewoon niet werken. Ik hoop dat het goed komt hoor. Lente...hihi...dus nu kun je in je blote billlen rondlopen... Of andere ondeugende dingen doen... Wij grappen wel eens dat de hele buurt weet wanneer wij ondeugend zijn, dat is het enigste moment dat we de lamellen in de woonkamer dicht doen... Iloon...en, hoe gaat het vandaag?? Nu wordt het spannend hé?
Hahah anikita en lente! Oh wat ben ik blij dat wij heel afgeschermd wonen, hahaha. Ik zie al helemaal voor me hoe de buren dan idd zeggen: Ohhh daar gaan ze weer, hahaha!
LFN: Als je dokter je zelf gaat inplannen komt het zeker goed!!! En je BMS wordt heus niet minder hoor....kan toch niet??? Niet zo onzeker hoor!!! Vrijdag gaat gewoon door!!! Spannend!!! xxx Lente: Jouw man ookal zo van de tattoo's? Die van mij ook, heb je misschien wel op mn hyves gezien... Wij gaan vrijdag weer...zijn armen zijn nu vol, en nu gaat ie zn been doen hahaha...wat een mafkees! Maar vind het ook wel weer sexy... Hier: nog geen ongie...ook geen krampjes ofzo... Ben vanmorgen toch wel zo stom geweest om zo'n vroege test te doen...omowit natuurlijk weer, dus zal wel weer game over zijn xxx