De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Iloon, het is nog veel te vroeg!
    *punt*

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Iloon...ben het met Maria eens...;)

3. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, ja dat hoop ik ook maar heel erg hard dan...ookal is het mn NOD en was het een vroege test...
    *Zucht*

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Superwoman ik hoop dat je gauw van de onzekerheid af bent en weer verder kunt. Dikke knuffel.

Iloon wat spannend blijft hè? Ik zelf haal geen testen in huis en wacht altijd braaf de bloedtest af, maar ja die haalde ik tot nu toe nooit ) :
    Hoop dat er alsnog een mooie test uit komt rollen.
    Vind tattoo's ook sexy en heb er nu zelf eentje en mijn vriend moet de`13e terug want deze was nog te ruw om verder af te maken. Hij heeft er nu 10!

Ik kan nog niet alles doen beneden want achter zijn nog geen gordijnen. Die breng ik morgen weg om korter te laten maken en dan kunnen we eindelijk alles doen wat we willen, nakt Wii-en bijvoorbeeld hahahahah

O, mijn droomprins roept dat het eten bijna klaar is : )

Dag lieverds

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Iloon: op z'n vroegst kan je een posi test hebben op 10-1! Dommie ;)
    Die test van vandaag zegt helemaal niks hoor! En je NOD is ook nu niet betrouwbaar hoor, je TP was pas op 28-12 en zit je op Wachtdag 7 en op z'n aller vroegst zou je op wd 8 een streepje kunnen krijgen.......
    Kijk maar in mijn album hij is op die dag nog heeeeeeel licht!
    Ik hoop zo dat hij wel posi word!

@LFN: spannende tijden weer voor jullie, ik hoop dat je bms mooi dik blijft en miss zelfs nog dikker gaat worden!

@Kaaat: ik baal zo met je mee, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt hoor! Het duurt nu al zo lang :(

Hier op het moment ff wat rust genomen...........en klets ff wat minder mee.
    Ik ben zo moe. Ga morgen ff bloed laten prikken, het kan bloedarmoede zijn of mn schildklier..........ff afwachten.
    Maar ik kan echt de hele dag slapen.
    En we willen ook dat Megan wat minder ziet dat we achter de PC of TV zitten omdat ze het nu een beetje door gaat krijgen. Das niet oké dus gaan we ff een beetje afbouwen :(

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Is inderdaad echt nog te vroeg. Vriendin testte pas na een week overtijd een licht streepje...dus....

@lfn JOEPIE!!! vrijdag! Goed zeg...oh en dan begint het ellendige wachten weer. Onze buren zien dat nooit volgens mij. Maar in ons vorige huis was het blijkbaar een keer te horen hoe gezellig we het hadden. Vroeg de buurvrouw de dag erna of we het gezellig hadden gehad, schaam schaam...
    Oh en knuffels helpen altijd hoor...(je zei dat het niet hielp, maar dus toch wel...)

@maria oh nee, niet te hopen dat je het helemaal niet krijgt. Spannend hoor.

@kaaat komt er ooit een einde aan die ellende? Jeetje...nu wil je gewoon dat het even goed doorzet en dat je dan weer verder kunt. Nu blijf je volgens mij een ieniemieniebeetje hoop houden.

@lente vergeet vooral het kleine raampje niet...je weer maar nooit. Wij hebben een huis met een aparte indeling. Als wij beneden gedoucht hebben moeten we ook door de gang heen de trap op naar boven. Als er toch een keertje iemand voor de de deur staat heeft ie een hele leuke dag (of niet ;)).
    En ik las op Hyves dat vriendlief een sol heeft morgen. Spannend. En jij had er ook eentje maar die heb je afgeslagen, ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil wel graag alles weten hihi

@ sloppy, waar blijft je foto nou?

@ego hier een leuke werkdag gehad. Erg gelachen met mijn collega's. We hadden een studiemiddag en waren erg melig. Zo erg dat ik zelfs een standje kreeg. Nu moet ik er nog steeds om lachen...hihihi
    Gisteravond voelde ik me echt klote. Maar was niet de enige zo te lezen. Eerst die vriendin die vertelde dat ze zwanger was van nummer 4. Ik gun het haar hoor want van de drie die ze nu heeft zijn er twee gehandicapt. Puur toeval, maar heel sneu. Ik wist dat ze een vierde wilde.
    Ik kan de mmm best aan, maar de klap van iemand die zegt zwanger te zijn blijf ik moeilijk vinden. Dan kan ik echt wegzakken in een diep dal. Maar dat was zodra ik op mijn werk was weer over. Denk dat morgen nog een vriendin gaat vertellen zwanger te zijn. Maar ben er nu op bedacht...
    En ik was met mijn supersonische mobiel aan het spelen en dacht ik zal even wat foto's oploaden en op HYves en Facebook zetten. Nu zat daar dus een foto bij van mij met dochtertje van vriendin. Niet overnagedacht. Meteen de endometriosestichting (waar ik vriendjes met WAS op Hyves) zo'n hartje erbij. Alsof het mijn kindje is...En nu staat er zo'n opmerking van een flapdrol met 'kijk eens J. wat mooi!' Tis familie dus die kan ik niet deblokkeren, maar die opmerking doet me wel pijn...Stom natuurlijk om zo'n foto er neer te zetten, maar ja. Leed is al geschied.

Manlief gaat een winkel openen, waarin zeg ik nog niet, want da's onder embargo maar dat komt nog wel.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @snoes: ik ben hem nu aan het inscanen :)

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    komt die:

9. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    aaaaaaaaaah leuk! Moest even speuren maar volgens mij zit meneer of mevrouw boven het vijfde streepje (onderin zie je een aantal streepjes staan...)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het is inderdaad wat moeilijk te zien.......
    Emmy dook ook steeds weg waardoor het ook bijna niet te doen was om het hartje te vinden. Was wel ff spannend voor een minuut of zo :D

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente...lekker gegeten..ga nu ook koken...en heb een reuze honger...
    Ben benieuwd naar het tattoo resultaat van Lenteman...
    ow wow...naakt Wiien...hmm, misschien schaffen we er dan ook wel een aan...;)

Sloppy, heb de foto gezien...mooi hoor...
    Doe maar lekker rustig aan, en vind dat een goede idee wat jullie doen met computeren...die kleintjes zien echt alles...
    Hoop dat er niks ernstigs uit je bloed komt, en dat je snel weer wat meer energie hebt.

Haha Snoes...:D:D:D
    Wij zijn er nog nooit over aangesproken gelukkig, maar kan me voorstellen dat je door de grond wilde zakken.
    Ach...het is menselijk, en lekker, en het getuigt van een gezonde relatie...;)
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad op je werk...dat is zo belangrijk, je zit er tenslotte vele uurtjes.
    Wat een naar verhaal van je vriendin, hoop dat het 4e kindje weer helemaal gezond is.
    En waarom denk je dat je andere vriendin zwanger is??
    Shit van de foto op Hyves zeg...

Zo meiden, ga nu ook koken...

Tot later vanavond...

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Zo daar ben ik weer ff.

Snoes wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad op je werk. Hahahahaha een standje gekregen, foei jonge dame:D
    Wat leuk een winkel. Suc6 alvast.
    Ja, die foto had ik ook gezien maar nog niet de reacties bekeken. Ik had zelf in die vlaag van verstandsverbijstering gesolliciteerd en ben dus uitgenodigd. Maar die school is een uur rijden en we hebben maar 1 auto dus het kan helemaal niet. Een andere auto erbij is niet te doen en opnieuw weer beginnen met ook nog eens niet mijn hoofdvak is nou niet bepaald slim te noemen. Ach, een kat maakt rare sprongen in het nauw. Voel me nu al een stuk rustiger en blijf dus nog een poosje op deze school en zie wel waar het schip strand. Mijn vriend gaat morgen bij zijn buurman solliciteren en dan hopelijk geen 5 ploegen meer maar een normaal (gezins)leven:)

Sloppy, verstandig om rustig aan te doen. Je gezondheid en gezin gaat voor alles. Dikke kus xxx

Chessertje al aan het voor klussen;)

Hihi mijn ei verwacht ik van het weekend maar na ruim 2 jaar geloof ik niet meer zo in de spontane bevruchting maar doe het nu voor de fun. Veel leuker ;)

Nikita ik duim voor je dat vrijdag alles goed zit en de cryo goed ontdooit en dat we over een tijdje nog een zwangere erbij hebben.

Maria wat een gedoe met je geld. Kan je niet contant een voorschot vragen? Dan heb je dat alvast binnen. Belachelijk.

Ga maar eens de afwas doen en ff Wii-en.

Tot morgen weer,
    xxx

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    kreeg net ff leuk nieuws!!
    Ik mag komen voor de castingdag voor de positimodeshow tijdens de 9mnd beurs :D
    Zooo leuk! Ik heb in een heel verleden al een paar keer een modeshow gelopen en ik vond het toen heel leuk om te doen.
    Alleen hoop ik dat mn buikje wel groot genoeg is :S

14. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hey Sloppy, sorry, ik zie helemaal niets in die foto. De gyn laat me ook altijd mee kijken van kijk, daar zit een dit en daar zit een dat... het zal allemaal wel. Hee wat leuk dat je naar de Castingdag mag, leuk om een modehow te lopen zeg.

Hahaha Lente, ja er staat een heel leger klaar om m'n ei aan te vallen.
    Wat lees ik nou, naakt Wii'n? hahhahahahhahahaaa.

La Femme, gelukkig dat je BMS dikker is geworden. Ik hoop nu voor jou op een goede ontdooiing en dat je straks op een prachtig klompje cellen mag broeden.

MariaC wat balen dat je zo lang moet wachten op je geld.

En Kaatje.... balen zeg. Was het dan maar helemaal schoon he, dan kan je tenminste weer verder. Dit schiet niet op. Gaat het een beetje?

En Snoes met zoveel zwangere vriendinnen, hopelijk voor jou dit jaar ook een dikke buik.

Groetjes
    Jolanda

15. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sloppy, wat een leuk nieuws...
    Wanneer is de casting??
    Succes in ieder geval...

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Lieve meisjes, weer een lange dag voorbij!
    Ik spreek jullie morgen weer.

Liefss!!

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Goeden morgen allemaal:)

Speciaal voor chessertje aanvallûh!!!:D

Sloppy wat gaaf:) Hopelijk wordt je uitgekozen. Kom je dan op een tv-spotje of in bladen te staan of op de beurs zelf. Zou leuk zijn:)

Nikita nog 2 daagjes wachten, duimduimduimduimduimduimduimduimduim

Iloon sterkte met wachten en hopelijk blijft de ongi hééééél lang weg:)

Maria dat was zeker een lange dag. Hopelijk krijg je snel je loon.

Hoe gaat het met je Superwoman, trek je het allemaal nog een beetje?

Snoes wat vervelend dat je zo geconfronteerd wordt met al die zwangere vriendinnen. Lijkt me moeilijk om dan zo enthousiast te blijven terwijl je ook zo graag moeder wil worden. Dikke knuffel!
    Hopelijk komt jou tijd om zwanger te zijn ook snel.
    Hoe gaat het met de protestmail om Pink terug te krijgen?

Hier rustig aan het front. Vandaag heeft mijn vriend zijn sollicitatie en ik hoop dat het gaat lukken. Voor de rest geen nieuws.

Fijne dag meiden,
    xxx
    Lente

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nog steeds geen loon hier...
    Ik begin er behoorlijk de pest over in te hebben....

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    @lente spannend! Hopelijk krijgt hij de job zodat hij geen wisseldiensten meer heeft!

@maria oh nee, ziet er niet goed uit. Heb je rechtsbijstand

Kan elk moment onderbroken worden door de bel hoor, vriendin komt koffiedrinken. Dan ben ik zo ineens weg...

@sloppy leuk zeg de negen maanden beurs. Als we allemaal heel hard duimen kunnen wij die ook bezoeken. Met z'n allen! Maar ik ga er alleen heen als er een beebje in mijn buik zit.

Ongesteldheid heeft nog steeds niet doorgezet. Irritant! Zou ik dan toch? Nee, moet dat echt uit mijn hoofd zetten. Maria, jij had toch ook dat na je IVF je cyclus ontregeld was? Hoelang was dat?

@lfn nog twee nachtjes slapen...

Dikke kus voor jullie allen!

20. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Na de eerste verse terugplaatsing ben ik... ff opzoeken 55 dagen niet ongesteld geweest....

De overige 2 cyclussen was ik ook van slag... steeds pas klaar voor pregnyl op dag 20...

Ben benieuwd hoe het nu is...

Vroeger (toen mannen van staal waren en boten van hout)
    had ik een keurige cyclus van 28 dagen.

Soms 29
    ik moet niet overdrijven...
    xxx

Deel Deze Pagina