Kaaat Gefeliciteerd met je topemmy en met de 8 die over zijn!!!! Natuurlijk duimen we en bidden we voor je en dat die kleine zijn nageltjes maar heel diep in jouw bms mag zetten... Ik vind het goed hoor Nala....!!!
Even een vraagje.. De arts zei dat ze heel weinig ustrogan zag in mij.. Kan kloppen heb mij vanochtend erg goed gewassen want vind het anders zo vies voor ze.. Maar nu zei ze dat ik als ik thuis was er maar 2 moest in doen.. Nu had ik vanochtend rond 6 uur al gedaan en rond half 2 en nu om 5 uur dus weer.. Zal ik voor de zekerheid gewoon vanaaf om 10 uur ook doen en dan weer om de 8 uur.. Kan tog geen kwaad of wel?!?!
Zo even een muziekje erbij... Nederland.FM - Radio luisteren via Internet, klikken en luisteren en dan kiezen voor "Kersthits.nl"..... gezellige kerstliedjes
Goedemorgen dames...! Zo er staan broodjes op tafel met beleg etc. en koffie en thee. Pup is al lekker wezen rollebollen in de sneeuw... De kachel staat al lekker aan en ik kruip weer onder de wol.... Heb nl vannacht alles er weer uitgespuugd... Ja meiden, Pink heeft buikgriep! Wie zorgt er vandaag even voor Pup??? Tot laterzzzz!!!
Pink, ga maar weer lekker onder de wol. Ik ga vandaag goed voor Nala zorgen. Ben alleen niet zo hele goede opvoeder, hij zit nu in de boom met de versiering te spelen en ziet er zeer schattig uit. Kaaat, ben ik een beetje laat met reageren op je vraagje over de bollen maar volgens mij heb je al antwoord. Liever te vaak dan te weinig. Super een emmy, en ook nog veel die verder groeien voor in de iglo. Gaat het een beetje?
Ohh wat een heerlijk ontbijdje staat er klaar! Ik schuif snel aan hoor @Kaaat: Ik heb eigenlijk geen idee... @Pup: Nala is een prima naam Mijn kat heet ook nala
Uhhhhh, clowntje zou je die hond niet even uit die boom halen? hahaha het ziet er inderdaad erg schattig uit
Aanvallûh.....Jammie wat ziet dat er lekker uit Wijze Pink, ondanks dat je moet spugen maak je ons ontbijtje klaar. Wat ben je toch een zorgzame vrouw maar wie zorgt er nu voor jou? Wij natuurlijk! *maakt een beschuitje en een slap kopje thee en schudt wijze Pink voorzichtig wakker en houdt meteen het teiltje klaar* Wat een leuke naam Nala en wat is ie leuk en groot. Ik ben namelijk niet zo voor kleine hondjes wil er wel mee kunnen ravotten. O ja, de chocoladekransjes maar vast hoger gehangen want Nala werd steeds bruiner om zijn of is het haar? snoet Super Woman heb je kunnen slapen met je minisuperembryo aan boord Wat vervelend met die bollen. Weet zelf niet zo goed wat het beste is en anders moet je vandaag bij twijfel even je ziekenhuis bellen voor advies. Nikita wat heerlijk dat je weer aan het dansen bent en wat een mazzel aankoop met die broek. Wij hadden ook een mazzeltje. Namelijk een kunstkerstboom van 1.80 cm met 400 ledlichtjes voor nog geen 40 euro ipv 120 Kijk daar wordt een mens blij van. Van mijn zus mag ik alle rood/wit/zilveren kerstversiering hebben omdat ze een paar jaar geleden is overgestapt op een andere kleur. Ik wil namelijk niet de versiering van mijn man en mij erin hangen. Ik heb ze in die drie jaar niet meer tevoorschijn gehaald. Te pijnlijk. Maar gelukkig denkt mijn familie met mij mee en zie probleem opgelost O ja, gisteren loop ik met mijn droomprins richting supermarkt komt daar mijn :xbaas met dito vrouw aanlopen. Die schijterd bleef achter ons staan. Zijn vrouw keek verbaasd waar ie bleef. Wij door heel die winkel heen (normaal kom je iemand een paar keer tegen) maar geen baas. Had hij zich in de winkel verstopt Ook toen we lang moesten wachten bij de sigaretten niet meer gezien. Hij is vast niet op zijn gemak bij Tattoo prins. Maar goed ook want die was bewust niet met hem in gesprek gegaan omdat hij bang was hem eens flink op zijn gezicht te raken. Maar goed hij speelde dus verstoppertje Vond het eigenlijk wel grappig. Ik denk niet dat dit nog goed komt. Vrijdag ga ik een afspraak maken bij mijn huisarts en mijn emotionele belastbaarheid aankaarten. Dan doe ik in ieder geval wat er van mij gevraagd wordt en kan later de school mij niets verwijten. De bedrijfsarts staat in ieder geval achter mij. Toch wel fijn zo off-topic Picknicktafel waar je lekker alles kwij kan. Als jullie het zat zijn dan hoor ik het wel hè *gaat nu een grote boodschap doen en spuit daarna met dennenboomgeur verfrisser* xxx Lente
Pinkie.. Beterschap meid.. Vloei je al wel minder?! Vind het zo irritant als ik zwaar ongesteld ben en ziek in bent lig.. Clowntje ik help je wel hoor op Nala te passen vandaag.. Doe ik graag.! Slopperd wat een overeenkomsten weer.. Ja rottweiler zijn zo leuk.. En Nala is gewoon een topnaam.. Lente.. Haha zul je net zien kom je je baas tegen.. Wat een doetje zeg die baas van jou..!! Zegt meer over hem als over jou tog.. Lafaard!! Heel goed dat je daar de huisarts gaat, doe jij jou deel iig en voor de rest zoeken ze het maar uit tog.. Hoop dat je snel iets anders vindt.. Zou veel stress schelen tog.. Nou hier vannacht niet geslapen.. Super veel buikpijn, voel mijn eierstokken nog steeds heel erg, was heel erg winderig.. (*spuit ook een beetje van Lente haar denneboomgeur verfrisser*) En voelde me baarmoeder, dacht ik.. Haha.. Maar okee manlief om 6 uur de deur uit gegaan en daarna was het veel rusiger in mijn buik en nog wel ff heerlijk geslapen.. Nu alleen nog erg veel last van de eierstokken tijdens het plassen.. maja.. K hoop dat de moeizame nacht ergens goed voor is geweest.. K ga even een rond door het bos lopen met Nala..! Tot straks lieve dames..!
Pink....wat een scheetje.... Ow meiden, ik heb echt even niet veel tijd de komende dagen...maar wil jullie filmpjes wel kijken die jullie nu posten...nou ja, misschien morgen... Heb vanavond voorstelling, en morgen en overmorgen alweer generale repetities...het is echt druk nu in het theater... Lente...was fijn, en wat goed van je... Laad die batterij van je maar weer lekker op, en doe alleen maar leuke dingen de komende tijd. Enne, sorry...heb gister weer, pas berichtjes gelezen nadat ik mijn berichtje had gepost... Wat gaat het soms snel hier...en dan moeten jullie niet denken dat ik iemand of een berichtje negeer hoor... Naam voor de pup...hmm...als wij goed en wel zwanger zijn, willen we ook kijken voor een pup...en die willen we dan Taxi noemen...grappig hé...dan roep je de hele tijd voor een Taxi... Nala vind ik ook wel erg mooi...een collega'tje van mij heeft een hondje dat Nala heet...en een ander meisje wat ik ken heeft een hondje namens Mipsa... Kaaat, wat geweldig, en ik vind het ook wel heel stoer van je mama... Volgens mij kun je niet teveel Utrogestan gebruiken, dat wat je lichaam niet nodig heeft komt er wel weer uit...(jammer genoeg...bléh) Lente...wat een koopje zeg die boom van jullie... En wat een schijterd die baas van je...concentreer je maar op de IVF nu, en daarna op een leuke nieuwe baan...of beter...op jullie beebje... Zo meiden...dat was even vliegenslug bijlezen en reageren...ga nu booschappen doen, en daarna koken, en hupsakee terug naar het theater voor de voorstelling...druk druk druk dus... Iemand wensen voor je avondeten...dan nog even snel roepen...
Zo ben heerlijk wezen wandelen met Nala.. Dat voelt goed..!! Ze vond het heerlijk lkkr rond te rennen in de sneeuw..! K ben nu wel bevroren dus ga ff bij het kampvuur zitten.. Nikita, druk druk druk!! Succes met dansen strakjes..!
Wat gezellig om hier te zijn! Wat is Nala een lieverd zeg, onweerstaanbaar *zucht* Nala is een leuke naam, ik zat zelf aan flappie te denken, maar om een hond nou naar een vermoord kerstkonijn te noemen...hihi @kaat oh gelukkig ben je hier ook! Ben ook een tijdje niet meer op het andere forum geweest. Te confronterend enne ik begon ook een beetje zp-verslaafde te raken. Moest echt iedereen z'n verhaal lezen, zodat ik dingen zou herkennen en zou ontdekken dat het bij mij ook goed zou komen. Hmmmm, klinkt een beetje vaag, maar ik zou zo graag willen weten hoe we er over een jaartje bij zitten @LFN heb jij zelf een tafelkleed gehaakt? Ik wil het patroon! Na het haken van 100 mutsen en bloemetjes (oké is overdreven) wil ik wel weer iets nieuws maken. @Pink Fijn om je hier weer te zien! Gaat het alweer een beetje beter? @lente heb je nu echt ruzie met je baas? Nou ja zeg! Heb wel het hele verhaal gelezen over de dag dat je ging vloeien, maar nu is het dus nog steeds bonje? Wat een laf konijn! @hier heb vandaag een heftige dag achter de rug. Meisje uit mijn klas werd samen met haar zus en twee broertjes uit huis geplaatst. Ben naar haar huis gegaan met collega om afscheid te nemen. Hartverscheurend! Ik moest echt wel even slikken. Moeder (van mijn leeftijd denk ik) heeft in vijf jaar tijd vier kinderen gekregen en dan gaat ze zo met ze om! Confronterend hoor. Maar moeder was ook erg verdrietig. Echt hartverscheurend. Zo, ga maar eens eten maken! Toedels!
Snoesie, ik ben hier ook hoor.. Haha zp verslaafd.. Ik merk het nu bij mezelf ook een beetje omdat ik een weekje vrij ben haha..!! Wat een naar verhaal zeg 4 kinderen in 5 jaar is wel veel.. En ze zorgde dus niet goed genoeg voor ze?! Wat zal dat zwaar geweest zijn..:S Kookse..
Snoes meid wat fijn je weer te zien *geeft drie zoenen op je wangen* Wat in en intriest voor die moeder en kinderen. Vader(s) was buiten beeld? En dat zo voor de feestdagen, wat een ellende zeg. Ja mijn baas spoort niet en heb nu radiostilte. Reageert niet op mijn mail en had vandaag directie-overleg. Ik wacht rustig af. Gelukkig is mijn vriend nu 4 dagen vrij en zijn we het huis een beetje in de kerstsfeer aan het brengen. Ga me er niet meer druk om maken. Neem lekker even helemaal afstand en ga vanaf vandaag geen initiatief meer nemen. En geen schoolmail meer lezen. Als dat lukt. superwoman doe maar rustig aan meid, veel drinken heb ik gehoord. Spannend! Nikita heerlijk dat je weer zo aan het werk bent. En ik zal jou nooit iets kwalijk nemen hoor, daar ben je veel te lief voor *zo ga even Nala een rondje laten rennen* Allemaal veel liefs, xxx Lente
Hahhahahaa ik vind het grappig, een hond die Taxi heet. Wat een leuk idee. Hahahaha. Het was helemaal langs me heen gegaan dat jullie hier een topic hebben. Kaat was zo lief me er op te attenderen. Leuk om eens over wat anders te kletsen dan over mutsenbollen enzo. Hihi. Het is echt een drukke week hier, allerlei kerstborrels etc. En ik ben nooit zo van het sociale. Pink ik ben verliefd op jouw hond wat een lieve mooie hond zeg. Wat een enorm hoog aaibaarheidsgehalte heeft deze schat. Groetjes Jolanda
Als we dan toch huisdieren bij de picknicktafel hebben, heb ik nog wel 2 schatten van cavia's die ook wel wat lusten. Hier een van de 2, Chessertje is dat: Groetjes Jolanda
* Pink komt even spierwit dik ingepakt in een huispak met huissokken over de broekspijpen en een dekbed om zich heen geslagen heel voorzichtig op het hoekje van de picknicktafel zitten, maar of dit nu goed aanvoelt... hmmmm.... Conclusie: Pink is er nog niet weer bovenop... Griep heeft nog altijd bezit van Pink....* Maar wou even zeggen dat ik iedereen die voor me gezorgd heeft tot nu toe hier heel lief vind... Dank jullie wel! Ik ben ook blij dat Nala (laten we haar maar zo gaan noemen, anders wordt het taxibedrijf knettergek van ons hahahaha) zich al heeeeelemaal thuis voelt... Kijk haar nou lekker tevreden liggen op schoot (niks in de mand hihihiih).... Ze wordt verwend hahaahah... Chessertje en Snoes Welkom hier... En Nala is van ons allemaal he... van het topic!!! Voor degenen die haar vandaag hebben uitgelaten.... wat vindt ze de sneeeuw leuk he? Meiden ik duik mijn bed weer in...!