De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Koffietijd:)

Wat een zooitje is het in mijn huis:$ Snoes help;)

De kerstspullen zijn binnen in dozen gestopt (nu nog naar boven) een nog te betalen rekening is gevonden en nu dus aan de koffie.

De gordijnen moeten nog even op zich wachten. Gisterenavond belde de vrouw met de mededeling dat ze 4 weken in het gips zit. Heb nu een ander adres via haar dus zo even bellen. Dus nog geen naakt wii-en hihi.

Mijn wii-leeftijd was gisteren 31 en kreeg als melding Youre in a great condition :) komt niet alleen van het wii-en maar ook van andere takken van sport:) Ben in een ondeugende bui al een paar dagen zou het ei zich binnenkort aandienen.

Mijn cyclus was eerst 25 dagen, en nu schommelt het tussen de 25 en 31 dagen. Maar die enkele uitschieter geeft valse hoop en is dus heel irritant. Laat staan hoe jullie je moeten voelen Maria en Snoes:(

hahahahaha wat een grappige gezegde Maria, lig helemaal in een deuk. Die kon ik nog niet:) Wat zegt je baas over je loon? Heb je hem al geconfronteerd dat je volgende week niet komt? Wat voor stappen ga je ondernemen? Dit kan en mag niet hoor! Anders komen wij met de Knockploeg verhaal halen of beter GELD:D

Snoes veel plezier met je visite. Wat zou het een stunt zijn als je zwanger bent maar snap dat je dit niet durft te denken. Zou ik ook niet durven, maar toch, zolang je geen menstruatie hebt is er hoop.
    Poeh, wat een gedoe toch in die mmm. Maar goed, toen de mannen van staal waren en de boten van hout moest je er maar bij neerleggen en nu met de medische ontwikkelen krijgen we toch een kans(je) meer. Maar zwaar is het wel, zeker omdat de uitkomst niet vast ligt. Misschien maar goed ook anders zou de helft er niet eens aan beginnen.

Mijn koffie is bijna op dus ga weer verder. En er liggen nog steeds 8 toetsen op de loer:$ Negeren werkt niet dus zal wel een last minute gebeuren zijn op zondagavond ofze mij kennende:p

Blêh, ik wil helemaal nog niet gaan werken maar ja kan slechts een half jaar thuis blijven en de examenklas het zelf maar laten uitzoeken. 1 maand is eigenlijk al vrij lang en nu voor nog minder dan de helft dus mag eigenlijk niet klagen maar doe het lekker toch:p

xxxx
    Lente

2. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lente: Ik word gek van het wachten!
    Heb je de gordijnen al weggebracht? Des te sneller kunnen jullie naakt wii-en hahaha...
    Ga je nog meer tattoo's nemen?
    Ik heb er nu 5, heb afgelopen zomer een hele mooie (vrij grote) Lelie op mn bovenarm/schouder laten zetten (in kleur)...wil deze uit laten breiden tot een halve of misschien 3kwart sleeve...
    haha...ben een beetje aangestoken door mn mannetje...
    Moet eerst weer moed verzamelen, want die laatste op mn voet deed wel erg zeer!
    Fijn hoor...zo'n man die voor het eten zorgt, dat doet die van mij nou nooit!

Sloppy: Sorry voor het vroege testen, je klonk zo streng hahaha...
    Goed dat je wat rust neemt, denk maar goed aan jezelf en de kleine in je buik!
    Goed ook van jullie dat jullie zo'n rekening met Megan houden wat betreft de tv en pc!
    Ben benieuwd naar je bloeduitslagen, succes!
    Oooh, zie nu de foto...wat cool!!!

Snoes: Fijn dat je zo'n leuke werkdag had, vooral na die rotavond ervoor!
    Een winkel beginnen, spannend hoor, ben benieuwd naar watvoor winkel het is...

3. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sloppy: Wat gaaf dat je naar die castingdag mag komen!!!

Lente: Spannend, de sollicitatie van je viend, hoop dat het goed gaat! Succes!!!

Snoes: Echt waardeloos dat je ongie zoooo lang wegblijft....kan het dan toch echt niet zo zijn? Is toch heel raar.
    Wel een heel goed plan, met zn allen naar de beurs als we allemaal zwanger zijn...duim duim duim!

Maria: Is er dan helemaal niet wat je kunt doen om je salaris te krijgen??? Ook echt waardeloos zo!

4. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lente: Haha lees net over je gordijnen...wordt nog even wachten dus! En dat je terwijl je net van die ondeugende buien hebt...hihi
    Maar daar weet Lente wel raad mee geloof ik!
    Werkt wel goed zo'n Wii als ik het zo lees, misschien moet ik er ook maar eens gaan denken...

Kan me voorstellen dat je nog helemaal geen zin hebt om te werken...Misschien valt het allemaal wel mee als je er straks weer bent.

Hier: Ondanks de negatest van gisteren toch nog best optimistich...
    Nog steeds geen ongie en geen krampjes...oooh ik hoop zo dat de test alsnog posi wordt...
    Wachten duurt zo lang...durf nu ook geen test meer te doen eigenlijk...

Ik ga snel even wat boodschappen doen, dan hoef ik de rest van de dag de deur niet meer uit.
    Wordt weer lekker een dagje lanterfanten denk ik.

xxx

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Iloon die op je voet was heel mooi! Of ik er nog meer neem, denk het ooit wel maar waar en wat, geen idee?
    Wachten is killing Argh..... Leef met je mee.
    en dat koken is er langzaam ingekomen. Hij was het ook niet gewend maar sommige dingen maakt hij gewoon lekkerder klaar zoals biefstuk met champignons en ui. Maar meestal kook ik hoor! Ben al blij als hij het een keertje doet. Dus er is nog hoop voor je hahahahahaha En wie weet als we ooit zwanger zijn dat ze zich ontpoppen als bezorgde huisvaders ; )

zo en nu weer aan de slag,
    xxx
    Lente

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    En ja hoor...ik zei het toch: vriendin is zwanger. Snoes heeft goede intuitie!
    Ach nu was ik voorbereid en vind ik het minder erg.

Oh shit moet nokken. Manlief boos omdat ik hem van de laptop afgejaagd heb. Toedels!

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

:$Wordt net gebeld door mijn droomprins dat ik alle ramen en deuren moet sluiten want er is iets mis gegaan op het industriegebied en het gesprek is dus afgebroken. weet nog niet wat er gebeurd is. Over een kwartier is hij hopelijk thuis.

Snoes hopelijk besmetten al die vriendinnen je met het hcg virus en daarna jij ons;)

Whaaaaaaaa Iloon nog 9 dagen wachten.... Heb je nog nagels???

Vandaag mijn wii mat binnen en volgende week vrijdag zijn de gordijnen klaar. 75 Euro's:$ Maar ja dan weer mooie gordijnen in de woonkamer en gelukkig na een jaar weer privacy:)

Wacht vol spanning op mijn vriend,

later meer...

xxx
    Lente

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    eureka... ik schijn vanmiddag mijn salaris te krijgen. Hij gaat het betalen van zijn prive rekening.... waarom kon dat vorige week niet?

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nu meiden, de TP is afgeblazen want de echo vanochtend was helemaal niet goed, het bleef ook al verdacht lang stil toen de gyn. de echostaaf in had gebracht, en hij draaide het schermpje niet meteen in mijn richting.

Vroeg hem nog toen ik binnenkwam of het BMS eigenlijk ook af kon nemen, en hij vertelde als ik geen bloeding had gehad dan eigenlijk niet.

Maar Nikita is weer eens de uitzondering op de regel...:(
    BMS is dus wel alweer aan het afnemen, en er zit vocht in de baarmoeder.
    Hij denkt dat ik de komende dagen een bloeding ga krijgen.

Moet nu wel nog 14 dagen Utrogest nemen, zodat mijn lichaam in een goed ritme blijft, en zodat de bloeding zoveel mogelijk uitgesteld wordt.
    Dan terug voor een nieuwe uitgangsecho, en waarschijnlijk dan 3X Progynova per dag.
    Nou, dat is leuk, was er de afgelopen keer al zo misselijk van, met maar 2X per dag.

Zwaar balen dus.
    En de gyn. kan ook niet vertellen waarom het zo is, misschien was de baarmoeder toch niet helemaal schoon na de laatste cyclus of misschien was het gewoon een slechte cyclus ( reageerde dus ook niet goed op de progynova, was er wel misselijk van maar het BMS groeide niet goed)
    Kan gebeuren, en we hopen dat het niet nog eens gebeurd, maar wel dik en vet balen dus...

Zoals ik het uitreken zal de TP ergens begin Februari zijn, maar weer afwachten dus...

Lente ik duim voor je manntje...en ja...zou Pink ook graag weer hier zien, want vergeet vaak op Hyves te kijken...
    Hoe doen we dat??
    Wat vervelend zeg...kun je nog niet naakt wiien...;)
    En hoelang blij je nog thuis??
    WOAH, moet ik online de krant bekijken??
    Weet je al wat er aan de hand is op het industrieterrein...spannend zeg, kom het zeker hier vertellen want ik kan dus alleen maar de kranten online lezen, hoop dat het niks ernstigs is.

Maria...je weet het hé...we hebben een goede knokploeg hier, toen Vlinder problemen op haar werk had...dus we kunnen jouw ook helpen hoor...
    Zelfs in de tijd toen mannen van staal waren en boten van hout had ik geen goede cyclus...:(

Snoes...raar zeg...je cyclus nu...
    Helpt ook niet als we zeggen dat je niet teveel moet hopen, want dat doe je toch.
    Hoopte vanochtend ook weer stiekem dat het zwarte blaasje wat je op de echo kon zien in de baarmoeder een evt. zwangerschap was.
    Maar ja, dan had de dokter wel iets gezegd, en het gaat een beetje moeilijk zwanger worden zonder EI en met een BMS wat aan het afnemen is...

Iloon...wachten tot het week-end met testen...ok??

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Nikit! Wat erg!
    Wat een vreselijke uitzondering op de regel ben je...
    Ohhhh!!!
    *knufff!!*

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Er is een flinke brand op de Moerdijk uitgebroken en mijn droomprins zat precies onder de rook want het bedrijf is er nog geen 50 meter vandaan. Pffffff.... toch weer geluk gehad want voor hetzelfde geld had hij die zeer giftige rook binnen gehad. Komt zeker op het nieuws vanavond. Hoor net via omroep Brabant dat het bedrijf ernaast ook vlam heeft gevat en daarnaast werkt mijn vriend.

Nikita meis wat verdrietig en ontzettend klote dat de tp niet doorgaat. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Een hele grote knuffel. Misschien een stomme vraag maar is het nu alsnog mogelijk om die voorstelling te doen? Sorry, als het verkeerd overkomt maar vroeg me dit af.

Maria eindelijk krijg je je salaris.

xxx
    Lente

ga even naar buiten, vriend is toch wel erg geschrokken en gaan even boodschappen doen.

12. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX Maria voor je knuffel...doet altijd goed...;)

Jij ook Lente, tsja, dat was ook het eerste wat ik dacht vanochtend, goh, dan kan ik eigenlijk wel naar Innbruck.
    (alleen had ik daar gister al afgezegd, had ze al verteld dat ik hoogstwaarschijnlijk deze week een kleine operatie zou krijgen, en dat ik die niet meer kon verzetten)

Was vanochtend er nog niet helemaal overuit wat ik zou doen, en of ik mijn bazin om toestemming zou vragen, maar ze nam de beslissing al voor me.
    Moet nu weer helemaal vol mee doen, d.w.z., repetities en voorstelling komend week-end, volgende week een gala, en over 2 weken wordt ik toch nog hals over kop in de nieuwe balletpremiere ingebouwd.

Ze was stiekem wel blij denk ik, want een extra danseres is natuurlijk nooit weg, en durfde eigenlijk daarna niet zo goed meer te vragen of ik nu nog naar Innsburck kon of niet.
    Moet al zovaak vrij vragen of zeggen dat ik weer 2-3 weken niet kan werken...

Heb er eerijk gezegd ook niet zo veel zin in nu om de stress van een gastvoorstelling op me te nemen.
    Heb door mijn leugentje om best wil mijn opties open gehouden, en de chef daar zei dat ik het heel goed had gedaan en als hij later in het seizoen iemand nodig heeft hij me zeker zal bellen.

Nu maar hopen dat ik tegen die tijd eindelijk zwanger ben...

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaaaaaaaaaaaaah lfn, da's balen zeg! Dat jij nu net die uitzondering moet zijn, bah! Ook al weet ik dat je liever nu de tp zou hebben, wees blij dat de arts de stekker er nu uittrekt in plaats van toch TP te doen en dan een cryo te veprutsen omdat je lichaam niet klaar is.
    *digiknuf*

@lente ik hoorde het al op de radio. Ik was cakejes aan het bakken en had net je bericht gelezen. Spannend zeg...Hoe is droomprins zijn gesprek gegaan?

@Iloon, was jij diegene uit het vorige forum met die bloem op haar voet? Die was echt heeeel mooi!

@lente nog een x:Ik hoop inderdaad dat al mijn zwangere vriendinnen hun HCG naar mij wapperen. Dat zou fijn zijn, dan wapper ik het door. Ik heb net even geteld en er zijn tien vriendinnen zwanger. Jemig en slik...Word arm van al die kraamcadeautjes.

@maria ik vind het maar raar dat je baas ook nog zegt dat ie het van zijn privérekening gaat betalen. Ga je je bijna lullig om voelen...Terwijl het zijn pakkie aan is toch? Mafketel!

@chessertje Hoe is het meis? Mis je vandaag hier...

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    @ Snoes, helemaal gelijk! Hij zei ook nog, ja betalingen... ik kom er niet aan toe. Ik vind het maar gedoe.

Wat nou gedoe?
    Ik heb een hoop gedoe omdat allemaal automatische incasso's nu niet door konden gaan en omdat ik die nu zelf moet overmaken...

15. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Nou Dames k ga maar ff per pagina schrijven, want jullie schrijven veeeeeeel.. En ik ben errug druk op me werk, dus geen tijd meer om tussendoor te spieken en antwoorden..:D

Iloon ja de test was te vroeg en dat weet jezelf ook, maar ik zou hetzelfde hebben gedaan (heb ik ook al gedaan haha) Ach ja ongeduldige mensen he, dat zijn er veel in de MMM..:) Fijn dat je nog optimistisch bent, moet ook.. Ben benieuwd naar het weekend..:D

Lente naakt Wiien GEWELDIG.. Ik loop ook altijd in een onderbroekie thuis..:D We wonen hoog dus de gordijnen zijn ALTIJD dicht dus valt niet op bij ons..:)

Snoeserd, fijn werk is erg belangrijk en fun nog belangrijker..:D En als dat op werk kan is dat bijzonder fijn..:) Wat leuk zeg dat manlief een bedrijfje gaat starten.. Wij willen uiteindelijke terug naar Curaçao en daar dan ook iets voor onszelf starten..:D

Slopperd wat een mooie echo zeg, moest ook even zoeken maar super cool..!! En 1!! Ben jij natuurlijk heel blij mee..:D

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Snoes ja dan krijg je wel even rode wangen als iemand dat tegen je zegt.. Mij gelukkig nog nooit gebeurt..:)

Lente lachen dat je was uitgenodigd, maar vooral heel fijn dat je er vrede mee hebt dat je voorlopig blijft waar je bent en dan wel weer verder kijkt.. En je ei komt eraan.. Je weet wat dat betekend en dat vind jij natuurlijk helemaal niet erg..:D

Slopperd wat leuk zeg een modeshow.. Wie weet zien we jou dan daar op het podium paraderen..:D:D COOL..

Snoes wat vervelend.. Nee zo kan ik het niet noemen, irritant zeg dat er zoveel vriendinnen zwanger zijn.. Jij moet gewoon de volgende zijn..!!:) En wat super kl*te dat je ongie niet doorzet zeg.. Grrrmmmm..

Maria ja het geld.. Ja is vervelend voor je baas natuurlijk, mja zoiets vergeet je tog niet.. raar..

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lente helaas nog geen gordijnen dus..:( Maar leeftijd van 31 super goed..!! Actief!!:D:D
    Jammer he dat je niet gewoon een halfjaar vrij kan nemen..:( Das wel een beetje stom, vind gewoon dat iedereen dat zomaar zou moeten kunnen doen..:) Nee hoor het is natuurlijk stom, maar miss idd als je er weer bent.. Wie weet.. Je zal het vanzelf merken, "helaas".

Iloon het w88 is killing.. Ben je wel gewoon aan het werk of zit je alleen maar thuis..? Dikke knuffel.. Ben benieuwd naar je tattoo als ie af is op je arm..:) Ga straks weer ff op je hyves spieken (staat ie daar hoe die nu is.?)

Ooww Lente brand..:(:(

Nik wat super K*tterdeK*T zeg!!! Das echt balen..:( Nog langer w88.. Kan alleen maar zeggen een hele dikke knuffel van mij..!!

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Chesser hoe is het met jou lief.?

En dan nu over mij.. Zo lief dat jullie allemaal er naar vragen ook als ik wat minder hier ben.. (tijdnood):)
    Ik heb eigenlijk wel rust over de situatie.. Vind het natuurlijk irritant dat mijn ongie niet doorbreekt, maar ben zo druk met alles (en vindt dat stiekem echt heerlijk) dat ik er niet te veel mee bezig ben.. Dus morgen miss nog wel even het ziekenhuis bellen voor een echo, maar denk dat ze de bloedtest van maandag willen afw88 dus ja.. Ik w8 ik drukte af..;) Tot straks Lieverdss

19. Iloon09

Iloon09 Actief lid

22 okt 2010
    362
    0
    0
    Zuid-Holland
    LFN: !@#$%^&* Wat een Kbericht zeg!!! Wat een teleurstelling!
    Hele dikke knuffel voor jou!!! xxx

Lente: Las vanmiddag al over die brand, las net dat de rook zelfs al boven Dordrecht hangt...heftig! Mannetje al van de schrik bekomen?

Snoes: Was inderdaad mijn voetje met tattoo...thanks!
    10 zwangere vriendinnen....jemig, dat is echt niet normaal!!! Daar zou ik ook wel van moeten slikken hoor.

Maria: Gelukkig krijg jij je geld...gaat ie nog zeuren ook...wat een #$%^&!!!

Kaat: Test was inderdaad te vroeg, ben ook zo ongeduldig! Altijd al geweest haha...
    Wel lekker dat je weer ff druk met werk bent?

Heb nu trouwens wel wat krampjes meiden, ben zo bang dat de rode duivels eraan komen...
    Ben nog nooit overtijd geweest en zal je nu precies zien dat dat deze keer wel gebeurt...
    Ik ga een lekkere pot thee zetten en met een dekentje op de bank hangen. Kijken of er nog een leuke film te bestellen is op "on demand"

Fijne avond allemaal!
    xxx

20. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Ohh nee La Femme, heb jij weer... het is ook niet eerlijk ook he. Echt niet leuk dit.

Snoes, 10 vriendinnen zwanger????? Jeetje, wat veel. Ja laten ze wat HCG jouw kant op blazen.

Iloon, wachten is killing he. En die test zegt niks hoor, je was veel te vroeg. Die krampjes kunnen vanalles betekenen. Helaas zeggen die symptomen niets.

Lente, ik zag die brand op TV, heftig.

Knuffel aan Kaat en de rest.

Ja hier ging het goed tot vanmorgen. M'n vogeltje is ziek, hij zit al de hele dag bol. Hij heeft wel medicijn gehad, hopelijk knapt hij snel op. Als m'n beestjes ziek zijn, ben ik altijd zo bezorgd. Ben een echt dierenmens.

Maar verder gaat het wel goed hoor. Ei is nog niet gesprongen.

Groetjes
    Jolanda

Deel Deze Pagina