De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, Sloppy wat een fantastische jurk:) Ik wist niet eens dat ze daar trouwjurken verkochten. Nogmaals ik vind hem helemaal super! En niet duur:) Ik ga morgen meteen voor mezelf kijken.

Hij zal je beeldschoon staan.

*kwijl kwijl*

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Sloppy hij is echt prachtig..!! Echt super mooi!!!

Nik stom he zo een baaldag, maar heerlijk dat je lkkr vrij bent vanavond.!!:)

Ik zou Stoba gaan koken, is een Antilliaans gerecht met rundvlees en tomaat, ui, paprika, knoflook en je kan van alles toevoegen en dan stoven.. en dan lkkr eten met rijst..:D Is erg lkkr, maar manlief belde net dat hij liever soep heeft en dan morgen stoba.. Ook goed ben zo flexibel..:)

Iloon how are you hun.?

Oow en nee ik ken Snoes helemaal niet in het echiie, daarom was het ook zo raar.. Heel apart..:)

Oow en gister vis gegeten.. En dan met rosti (ken je dat) en dan brocolli en dan alles door elkaar heen.. Hmm heerlijk krijg er honger van..:)

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Lente ja je moet echt dat positieve gevoel blijven volhouden en niet alleen voor je ivf behandeling maar gewoon het leven wordt er dan veel leuker op.. Niet altijd makkelijker..:)

Ach ja kom ik lkkr hier morgen..:):D

Wat erg van je manlief zeg..:( Heel naar dat jullie elkaar zo goed kunnen begrijpen, maar ook heel fijn ja.. Dubbel hoor..DIkke knuffel

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Lente, ik wordt er soms gewoon stil van als ik lees en besef wat jij en je mannetje al door hebben moeten maken.
    Je hebt helemaal gelijk dat je alles voor deze laatste kans doet, en probeer dit fijne gevoel zeker vast te houden...
    Lekker je yoga erbij, en dan lukken die 10 uurtjes wel als je straks weet moet...
    Hoelang kun je nog thuis blijven??

Denk dat we vanavond idd. voor een tapas-hapjes avond gaan...;)
    Lekker wijntje erbij, en dan gaan de gordijnen in de woonkamer weer dicht...;)

Maar Kaaat, Stoba klinkt errrug lekker...
    Kun je eens PBen of mailen hoe jij het maakt??
    Of als er nog dames interesse hebben, post het hier gewoon.
    Ben altijd wel te vinden voor een nieuwe en exotisch gerecht...

XXXjes en tot later...(of niet, als het erg gezellig word hier...:$;):D)

5. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahahahaha nikita toch, de gordijnen gaan weer dicht:) Ja, dat is ook heerlijk ontspannen. Vanaf de 10e moet ik 10 uur werken per week en pas begin maart weer meer. Maar daar hebben we het nog niet over gehad, eerst dit maar afwachten en aankijken. Moet lukken toch?

kaatje je hebt helemaal gelijk. Dit moet ik altijd doen en niet alleen nu:) Voorheen deed ik dit ook hoor maar ja soms lukt dat niet:( zeker de laatste 4 jaar was dit moeilijk maar ik ben op de goede weg terug:) Dankzij jullie meiden:)

Nu ga ik echt mijn droomprins wakker kussen.

xxxx
    Lente

Eet smakelijk;)

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee, nog niet......
    Qua sieraden, ik maak veel zelf dus misschien een eigencreatie. Maar ik denk dat bij deze jurk geen sieraden ook heel mooi is.
    Mijn haar wil ik het liefste los, en als het mee zit hangt het dan bijna in m'n middel.......evt met nep haar erbij voor mooi vol effect.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik moet ff zeggen dat ikhet geweldig vind hoe jullie allemaal op iedereen afzonderlijk reageren....
    Ik red dat echt niet hoor :)
    ik probeerde ook nog mee te schijven in het topic augustus mama' maar dat kan ik ook niet goed volgen hoor.
    En de meeste werken er zelfs nog bij!
    Ik heb Megan en dat is ook wel een fulltime baan hoor ;)
    Maar ik kan me vaak niet zo goed concentreren als madam op de achter grond aan het roepen is....hihi

Maar ik vind het werkelijk helemaal top van jullie!

Oja ILOON!!! Waar ben je?:D ben benieuwd of je al weer een test gedaan hebt.

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Slopperd ben erg benieuwd naar jou in de jurk..:):D

Lente ja je gaat het gevoel gewoon vast houden.. En dat je je zo voelt heb je wel vooral aan jezelf te danken he.. Mag best wel trots op jezelf zijn.!!

Nik ik ga je pben.. zal er 1 van internet doen en hoe ik het maak.. Je kan het namelijk op verschillende manieren maken..:)

9. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Yep Lente...we gaan weer heerlijk ontspannen nu...;)
    Het eten staat op tafel...de fles rosè is al open...dus zal waarschijnlijk morgen pas weer online komen..:D
    Lijkt me toch perfekt geregeld, eerst nu bijna 2 maanden 10 uurtjes werken, en dan als het goed gaat weet wat meer...
    Super...

Sloppy, wat zal jij een mooie en romantische bruik zijn...ben al heel benieuwd naar foto's van de dag...;)
    Ik probeer trouwens wel mee te blijven schrijven hoor, maar soms vind ik het ook moeilijk...het gaat hier zo snel en er wordt zoveel gekletst...
    In ieder geval zullen we je niet vergeten, zelfs als je niet elke dag hier bent...;)

10. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Oeps...weer tegelijk gepost...THX voor het recept...;)

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Veel plezier Nik..;):D

12. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Kaat, dat menu wat je gaat maken klinkt goed. Jammiejam.

La Femme, doe jij maar een glaasje wijn hoor. Dat mag best nu. Af en toe een beetje genieten, toch?

Sloppy dat is een mooie jurk. Hopelijk staat hij jou net zo mooi als op deze foto. Mooi hoor. Hopelijk komt je baby niet te vroeg. Lijkt me best eng, met 8 maanden trouwen.

Lente ik vind je een sterke vrouw. Je hebt het echt zwaar gehad. Heb er bewondering voor hoe jij in het leven staat. En dat je het geluk hebt gevonden met je droomprins/nachtridder.

Snoes, hee wat leuk zeg van je man, dat hij een Vodafone winkel gaat openen :).

Vinci is nog steeds ziek. Het duurt natuurlijk even voordat de antibiotica werkt. Ik heb wel een keramische warmtelamp boven de kooi hangen zodat hij lekker in de warmte kan zitten.
    En het ei is denk ik haar reis begonnen.

Groetjes
    Jolanda

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Kaatje en Chesertje bedankt voor de complimenten:)

Chessertje misschien moet je de lamp af en toe boven jullie bedje hangen nu je ei de afdaling is begonnen;)
    Hopelijk slaat de kuur aan voor Vinci

Have Fun Nikita:)

Sloppy, ow wat romantisch, lang los haar, blote voeten met glinsterende zandkorreltjes en een klein bruidsmeisje :)
    Je wordt vast een stralend bruidje:)

xxx
    Lente

14. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    oh meiden wat is er weer veel geschreven. Ik kom net terug van manlief zijn tante (kan haar eigenlijk wel één van mijn beste vriendinnen noemen)...lekker proseccootjes gedronken en nu toch nog even koekeloeren op ZP. Heb geen tijd om op iedereen te reageren. Alweer niet...doe ik morgen hoor. Alsof ik dan wel tijd heb: ga morgen met hardloopcursus beginnen, daarna cupcakes brengen naar feestlokatie (stuur je het recept nog LFN) en daarna nog zelf naar het feest. Tussendoor nog boodschappen doen, ramen lappen, fiets naar de fietsenmaker brengen en relaxen...pffft!

Oh moet nog even reageren op de droom van Kaaat, wat grappig! Nee je kent me niet persoonlijk, maar ik ben wel altijd persoonlijk hier. Vertel misschien nog wel meer hier dan aan mijn reallife vriendinnen. Hahaha maar ze mag ons huis kopen hoor...maar wel pas over vijf jaar.

Nou dag schattebouten, tot morgen!
    Kus!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @chessertje: We gingen er ook vanuit dat we niet direct zwanger zouden zijn, de trouwdatum stond namelijk al vast. We hadden rekening gehouden dat we wel een 2de IVF nodig zouden hebben...

16. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Hahahhahaa Lente, nou als dat eens zou helpen... dan hing ik het hele plafond vol met zulke lampen.

Sloppy, aha, ja zo gaat dat vaak het als je iets organiseert, dan komt er iets onverwachts op je pad. En in jouw geval iets leuks :).

Snoes dapper van je hoor, zo'n hardloopcursus.

Groetjes
    Jolanda

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Iloon Waar en je? En hoe gaat het nu? Ik mis je hier xxx

Snoes wat een druk programma vandaag en wat leuk dat je gaat hardlopen. Veel plezier op het feestje vanmiddag.

Chessertje afwachten dan maar, hier is mijn ei ook aan het afdalen denk ik. Hopelijk was 1 keer schieten raak, maar met de juiste timing moet dit mogelijk zijn.;) Het blijft toch spannend ook als is de kans erg klein.

Ga boodschappen doen. Droomprins moet over 1,5 uur alweer werken:(

xxx
    Lente

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Chesser.. Hoe is het met Vinci.. Al beter of tog even naar de dierenarts.?

Slopperd ja het leven is altijd onverwachts, maar zwanger trouwens lijkt mij ook bijzonder en al helemaal met zo een mooie jurk..:)

Snoesie ja grappig he..:) Ja ik vertel hier ook laatst nog meer als in real life..:) Ik zal het er zeggen over 5 jaar..:D:D Hardlopen vet cool.. Een vriendin en ik hebben ook ooit het idee gehad om te gaan oefenen voor een triatlon, is er nooit van gekomen, maar lijkt me wel gaaf..:D

Lente mijn duimen draaien voor je.. De wonderen zijn de wereld nog niet uit..:D:D

Iloon, Nik en MV en alle andere hierboven een super fijne dag.. Ik ga zo echt lkkr ff naar de gym..:D En vanaaf bioscoopje met mijn Amor..!!:D Doei Schatjes

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Goh meiden...we hebben een heerlijk avondje gehad, en vandaag voelde ik me weer goed.
    Had alleen lichte buikkrampjes sinds gisteravond, maar heb ze genegeerd.
    Tot ik na de repetitie vanochtend in de douche ging en ik dus echt bloed had verloren...en nu heb ik dus ook sterkere ongiekrampjes en rugpijn.
    Ben ik even blij dat ik woensdag die extra echo had, en ze de TP afgezegd hebben.
    Die emmietjes hadden zich nooit vast kunnen houden.

Ow Chessertje....wat jammer dat het met je vogeltje nog niet beter gaat, maar zolang het niet slechter gaat is er goede hoop, toch?
    hihi...voor de zekerheid ook geklust nu hé??

Alvast THX Snoes voor het recept...
    Vind het altijd geweldig nieuwe dingen uit te proberen, en heb ook een groot receptenboek...het recept van Kaaat ligt al klaar om het uit te proberen en dan erin op te schrijven.
    Zo'n prosecco op zijn tijd is idd. lekker en heb je ook dubbel en dwars verdiend.
    Goh jij hebt een drukke dag voor de boeg...succes ermee...

Iloon...ben ook benieuwd hoor...
    En heb Pink op Hyves geschreven...zou leuk zijn als ze hier weer kan komen...

Kaaat, wat ga je kijken in de bios??
    hihi, had ik de vorige keer ook al gevraagd, niet??
    Wil ook altijd naar de bios...maar vind het zo duur...
    Hmm...moet vanavond eerst nog even naar een repetitie, maar dan willen manlief en ik ook iets leuks doen in de stad.
    Misschien alleen een biertje (hmm..of cocktail) in de kroeg drinken, of misschien ook wel naar de film...even kijken...

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Nik, nu weer ff hier.. Ben weer thuis..:D

We gaan naar the next three days of love and other drugs of ook gewoon wat drinken.. Ligt er even aan hoe laat hij thuis is.. :)

En we wilden morgen eigenlijk naar een zwembad, heeft iemand ideeen voor een leuk zwembad, hoeft niet perse bij ons de buurt te zijn hoor..

Nik succes met dansen straks eerst en dan genieten..:D

Deel Deze Pagina