De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

La Femme, hee goed dat je het hebt gevraagd over eitjes die er niet door kunnen. Het is nu helemaal duidelijk.
    Wat leuk dat je het gerecht van Kaat hebt uitgeprobeerd :).

Kaat, hoe is het met jou vandaag?

MariaC, wat raar van die follikels. Je zit in een normale cyclus toch. En normaal ontwikkelt er zich dan maar 1 follikel toch?

Sloppy, spannend. Ik hoop toch dat ze jou kiezen hoor. Wat zou dat leuk zijn he.

Lente, knap hoor dat je aan pubers les kan geven. Lijkt me verdomd lastig. En neeee tuurlijk kan je op die leeftijd de juf niet leuk vinden :). Dat is niet cool. Of heet dat vet? Of hoe heet dat tegenwoordig?

Vinci zit weer een stuk beter in z'n veertjes, hij heeft vandaag zelfs wat gekwettert. Nu wacht ik nog op de uitslag van de ontlasting, en deze is ook nog niet goed. Maar ik ben wel blij dat hij zich een stuk beter in z'n veertjes voelt zitten.

Groetjes
    Jolanda

2. lente67

lente67 Niet meer actief

#702 lente67, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2011
    Hee meiden,

Sloppy wat super dat er maar zo weinig gekozen zijn voor morgen, hoeveel worden er gekozen? Zo dan woog je zo licht als een veertje en je dan daar nog dik voelen. Nou dan had ik me daar vast een nijlpaardje gevoeld met mijn 1,61 m en 63 kilo:$. Maar nu gaat het om je uitstraling en die is vast fantastisch!

Nikita lekker zo'n avondje voor je zelf. En lekker die bokkepootjes:) Thanks Maria Mjammie

Chessertje wat goed dat Vinci beter in zijn veertjes zit. En wie weet duurt het even voordat de ontlasting bij trekt.

Tja, pubers8) Een tijdje terug was het K.lauw en daar had ik vreselijk moeite mee en nu krijg je een box als je ze aardig vinden. Vandaag nog eentje uit die klas van een meisje gehad toen ze eerder (met een tandartssmoesje;)) 5 minuutjes weg mocht met de bus. Samen met een ander meisje die al heel lang aan het sukkelen is met haar gezondheid. En toen zei ze dus Boks juf:D
    De ene keer moet ik lachen om ze en de andere keer gooi ik ze het liefst uit 2 hoog:D Vandaag zei ik nog tegen een hele slimme jongen die te lui is om zijn boek open te doen dat de tijd van flierefluiten voorbij was. Gaf die als antwoord: dat doe ik al 17 jaar juf.
    Dan moet ik toch wel lachen. Het is een beer van een jongen, pas ik 2 keer in maar doet geen vlieg kwaad en heeft hele droge humor.
    Ik doe het nu voor het 18e jaar en vind het lesgeven nog steeds leuk.

Zo, en nu ff relaxen:)

xxx
    Lente

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Maria wat ontzettend raar zeg dat je zoveel eitjes hebt..:( Vaaag.. Wat de mmm allemaal wel niet met ons lijf doet he.. Hoop dat je tp gewoon door kan gaan..

Nik.. Oow wat fijn dat het gerecht lkkr was.. Wist ik al wel hoor..;) Maar ben blij dat je mijn mening deelt..

Lente echt super hoor dat de school nu zo rekening met je houdt en ja leerlingen de meest onzekere zijn tijdens die leeftijd zkr niet aardig..;):D Hopen dat je agenda snel weer boven water is..

Slopperd super veel succes morgen.. Hoop echt dat je gewoon mag lopen tijdens de beurs.. Zou echt VET stoer zijn..:) Zo zeggen ze dat tegenwoordig Chesser..;)

Chesser wat fijn dat het beter gaat met Vinci.. Nu zijn ontlasting nog he.

Vandaag echt geen tijd gehad om te bellen, dus nu morgen maar dan ben ik vrij..:) Had vanochtend echt het gevoel dat ik ongie ging worden, maar dat is weer allemaal weer weg getrokken, vaag lijf..!! Woei..!! En aankomen, ik ook hoor..!! Vooral opblazen, heel leuk..;)

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Haha ja leuk he die pubers.. Ach ja lesgeven is miss wel stressvol, maar elke dag is wel anders en je geeft ze echt iets mee..

Snoeserd hoe is het met jou en Iloon, heb jullie gemist vandaag..??

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Da lesgeven en het contact met de leerlingen vond ik prachtig. Het nakijken, voorbereiden, leerlingenbesprekingen, rapportvergaderingen, voortgangsvergaderingen, teambesprekingen, ouderavonden, open dag, excusies, etc etc etc vond ik iets minder.

Ik werd pas echt goed triest toen ik er achter kwam dat 30% van mijn tijd met de leerlingen besteeds werd... de rest met meerderen of collegea.

Laat ik die laatste nou net iets minder hoog hebben zitten...

6. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Aaaaaaaaaaaah nee hè iloon, wat ontzettend k*t en kl*te! Bah, wat een rotnieuws! Lieve schat, ik snap dat je er een beetje doorheen zit, dat zou ik ook hebben. Weet ook niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik je een dikke dikke digiknuf geef!!!

7. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Zal nu nog even over mijzelf vertellen en nog even reageren!

Kan niet zoveel meer online zijn omdat manlief steeds op de laptop moet en ik ook steeds meer werk. Mijn leven begint weer steeds leuker te worden. Alleen die menstuatie hè? Die blijft maar weg. Mijn buik is helemaal opgezet, maar geen bloed. Echt irritant, want ik wil mijn tp zo graag hebben. Maar zoals wel meer mensen hier, dat heb je nou eenmaal niet in de hand.

@maria ik kan je helemaal vinden over je stukje over het onderwijs. Ik vind het ook echt niet leuk. Nooit echt gevonden, maar mijn collega's vind ik helemaal geweldig. En de kinderen ook, maar alles erom heen. Ik had dus gisteren gesprekje met de schoolleider. Over het feit dat ik een klas draaien nog een brug te ver vind. Dat me dat nog niet lukt. Zegt ze: nou dan zoek je maar aan andere baan.
    Ehhhh, nou dat kan niet hoor, ik ben een kneusje weet je nog? Nou ik was eigenlijk perplex, kon niets meer zeggen. Daarna in tranen. Even goed nagedacht en toen de koe weer bij de horens gevat en weer naar haar toe gegaan. Had een lijstje gemaakt met allemaal dingen die ik naar voren wilde laten komen en ik heb ze één voor één kunnen benoemen. Conclusie van de schoolleider: je bent een goede leerkracht en ik wil je niet kwijt, maar ik zie dat je vecht voor je gezondheid en dat het je niet lukt. Soms is het goed om even verder te kijken. Nu gaat ze op het hoofdkantoor informeren of er werkzaamheden voor mij zijn.
    Dan kan ik later terugkeren naar de klas. Mocht ik dat willen.
    Nou, een pak van mijn hart. Toen was de lucht weer geklaard en kon ik weer lekker werken.

Ik ga straks nog even op iedereen reageren, maar moet nu stoppen want ik ga ontbijten bij Ikea met mijn zusje en haar dochtertje!

Toedels!

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Conclusie van de schoolleider: je bent een goede leerkracht en ik wil je niet kwijt, maar ik zie dat je vecht voor je gezondheid en dat het je niet lukt. Soms is het goed om even verder te kijken.

Dat vind ik heel mooi gezegd. Dat is precies de reden waarom ik nu ook niet voor de klas sta.
    Ik vind het ook heel goed dat je even een stap terug (en dús vooruit) doet!

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Meiden,

Kaatje en Ilona al nieuws vanuit het ziekenhuis?

Maria, wanneer moest je nu terug komen ivm je tp?

Chessertje wat fijn dat het steeds beter gaat met Vinci:)

Snoes wat heftig als de directrice dit ineens tegen je zegt en wat goed dat je terug bent gegaan en je punten had opgeschreven. Nu hopen dat het hoofdkantoor iets voor je kan betekenen. Knuffel:)

Nikita hoe gaat het met je? Is de werkdruk te overzien en nog iets gehoord ivm de operatie van je collega?

Sloppy suc6 vanmiddag:)

Vandaag maar 1 uurtje hoeven te werken en morgen ook:)
    en toevallig zijn dit precies de twee vrije dagen van mijn droomprins:)

xxx
    Lente

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Dames,

Snoes wat naar de je directrice zo reageerde, maar super goed dat je bent terug gegaan.. En rustig alles hebt kunnen zeggen wat je wilde zeggen.. Nu duimen dat je ergens administratief aan de slag kan dus..:) Hoe was Ikea.?

Lente beter vandaag nog maar een uurtje en morgen en voor de rest lkkr bij je droomprins..:D Beter Peter..!

Dames hoe is het met de rest..

Ja ik ga gewoon maar maandag voor de echo, heb geen eens energie om er over te blijven zeuren bij ze.. Vanochtend een rode veeg, dus ik d8 jeeeeh eindelijk, maar nee tampon eruit en alleen een kleine beetje echt zwart bloed eraan.. En nu weer niets, ook totaal geen pijn.. Lkkr vaag dus.. Zo maar ff naar de sportschool..:) Tot straks Lieverds

11. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Vrijdag terugkomen, dan krijg ik te horen wanneer de pregnyl er in mag *(vrijdag of zaterdag wellicht)
    Lekker hoor lente, zo goed als vrij zijn op de dagen dat je prins vrij is!

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Kaat, wat raar.... Niets zet écht duidelijk door. De menstruatie niet én de zwangerschap niet...
    toch nog spannend, de echo. Ik hoop op een wonder voor je!

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Haha heel stiekem zonder dat manlief het weet hoop ik ook op een wondertje haah, maar weet eigenlijk wel dat het niet zo is..:D

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zo ik ben weer terug van de casting :D

Het was erg leuk, maar ik was helaas toch erg gespannen.
    Dat kwam omdat mijn schoonvader mij bracht en die kan gewoon echt niet doorrijden en ik was er dus net niet optijd en dan voel ik me altijd heel naar.
    Maar goed ik heb mijn best gedaan en laten zien dat ik het leuk vond en nu is het afwachten :D

15. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Chessertje...gaat het nog altijd goed met Vinci??

Sloppy, volgens mij was je geweldig op de catwalk hoor...;)

Lente....volgens mij ben jij ook een Superwoman...al 18 jaar voor de klas, hoe is het trouwens met je agenda afgelopen??
    Hier nog geen nieuws over het werk...
    Collega'tje wil pas morgen met de bazin gaan praten...
    Maar haat het gewoon als mensen aanstellers zijn...ze heeft zo'n schrik voor de operatie...en ze denkt dat ze minstens een maand niet zal kunnen dansen...en blablabla...drama-drama...
    Kan er echt niet zo goed tegen op het moment. stond zelf ook na de laparoscopie en de curettage na 2 weken weer in de les...ok, een beetje slapjes, en kon nog geen grote sprongen en liften, maar langzaam beginnen kon ik en wilde ik echt wel...4 weken...kom op zeg...een beetje overdreven...
    Leuk dat je lekker wat tijd met je droomprins hebt.

Kaaat...ik denk aan je, hoop dat het allemaal snel voorbij is voor je...

Maria...ben benieuwd vrijdag...

Snoes...nee jammer genoeg laten TP's zich slecht inplannen...;)
    Ik kom in de leer bij jouw...wat ontzettend knap dat je zo goed voor jezelf op bent gekomen...zal idd. een pak van je hart zijn...

Zo, ga dadelijk maar weer eens naar het theater voor een voorstelling, maar zou het liefst op de bank blijven zitten en haken...

16. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Sloppy, nu afwachten! Hopen dat ze jou kiezen. Erg he, te laat komen!

Nikita: Aanstellers zijn vre-se-lijk.... wij leren echt wel doorbijten in dit traject, phoe phoe!

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Hihi daar ben ik weer. Ben lekker een half uurtje terug gekropen met mijn droomprins. En vanochtend ook al. Hij slaapt nog steeds. Die continuediensten zijn killing.
    En mijn agenda had per ongeluk een collega in haar tas gestopt. Vanmiddag maar een sticker erop plakken want ze zien er allemaal hetzelfde uit.

Hahaha heb ik vanmiddag weer. Loop me heel de dag al te verlekkeren op een lekkerbekje. Dus vanmiddag er drie gehaald en ja hoor door mijn ongeduldigheid en ondhandigheid (en gladde blouse) glijdt zo het bord van mijn arm tegen het andere bord en vlogen er twee lekkerbekken door de keuken en kastjes en bord stuk:) Ik weer terug om twee nieuwe te halen en kreeg er toen 1 gratis:) De katten blij want die krijgen vanavond nu ook:p

Kaaatje ik begin steeds meer te hopen op een Godswonder bij jou. Kom je nou niet in verleiding om zo'n clear blue test met indicator te doen. Ik vind jou geduld bijzonderingswaardig. Ik zou gek worden. Hopelijk heb je lekker kunnen sporten vanmiddag en er energie van gekregen. Dikke kus voor jou!

Maria wat spannend komend weekend. Wel jammer dat je met dit hondenweer niet naar Dubai kan. Hier regent het echt de hele dag.

Nikita, idd. wat een aanstelster. Maar goed misschien is ze bang voor het onbekende. Wie zal het zeggen. Snap dat je op de bank wil hangen. Doe ik nu ook met een kat knorrend op schoot.

Sloppy, ja irritant als je net (niet) op tijd bent. Zeker met zoiets. Wanneer hoor je of je gekozen bent?

Zo, ga zo maar weer eens een reuze afwas doen
    xxx
    Lente

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    wat een feestmaal voor je katten...;)
    Jammer genoeg haal ik ook regelmatig zulke stunts uit, kan er alleen bij mezelf dan niet zo om lachen...;)
    Gelukkig maar dat je agenda terecht is.

enne...aanstelters zijn al erg, maar als ze dan niet eens naar je willen luisteren en altijd maar meteen van het allerergste uitgaan is het vermoeiend hoor...

Maria...deel je mening...we leren idd. echt wel behoorlijk wat te doorstaan in de MMM...

19. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Zo voordat ik moet koken nog even snel een berichtje van moi!

@kaaat ik snap dat je hoopt op een wondertje! Zou ik ook doen1

20. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    huh? Ik was nog niet klaar en het bericht werd al geplaatst!

Ik wilde nog tegen Kaaat zeggen dat ik voor mezelf ook nog hoop op een wonder. En voor jou ook, maar eigenlijk voor iedereen!

@sloppy, oh wat balen dat je iets te laat was. Hopelijk heeft het geen invloed en kun jij op de negen maanden beurs stralen!

@LFN ik kan ook niet tegen aanstellers! Hoewel ik mezelf soms ook wel een aansteller vind...dat ik nog steeds niet volledig werk bijvoorbeeld en nog steeds niet voor de klas sta. Pffft dat gaat er soms echt niet in bij mezelf.

@lente jemigdepemig al zo lang voor de klas!:$ Respect! *klopt met haar vuist tegen haar borst*

@mariaHoe ben jij aan jouw baan gekomen? En een beetje een onbeleefde vraag, maar verdient het niet veel minder? Ik ben echt heel wisselend. De ene keer denk ik: ja leuk, gewoon administratief werk en wie weet kan ik wel weer iets doen op het gebied van communicatie. De andere keer denk ik: no way, ik moet blijven vechten voor mij terugkeer. Ik wil mijn schatjes niet missen (met schatjes bedoel ik kindertjes en collega's) Lastig hoor. Maar ik leef met de dag!

@chessertje: hoe is je birdie toedeey?

Ik heb vandaag contact gehad met het zh. Een hele berg vragen en conclusie: geen idee wat er aan de hand kan zijn, ik overleg even met de arts. Werd een half uur later weer gebeld dat ik morgen tijdens het artsenoverleg word besproken. Oh, laat het alsjealsjealsjeblieft niets geks zijn en al helemaal de overgang niet...
    Oh en op de valreep zij ze nog dat als ik deze week ongesteld word ik wel moet bellen, maar er waarschijnlijk geen plek is. Maar ik krijg dan de volgende cyclus wel voorrang. Dus op zich is het nog niet eens zo erg dat ik niet menstrueer. Zolang het maar niets geks is.

Zo ik ga aan de kook. Lekker couscous!
    Toedels

Deel Deze Pagina