De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Oeps, spelfout...ik bedoel natuurlijk... zei ze nog dat als ik deze week ongesteld word ik wel moet bellen...

Zal de honger wel wezen!

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Slopperd hoop heel erg dat je het gewoon wordt en dat je gaat stralen op de catwalk..:D:D Mijn duimen draaien..!!

Nik, aanstellers zijn idd verschrikkelijk..!! Veel plezier met dansen straks!!:)

Lente goed acties met die visjes..;) Ach ja hebben de katten ook wat.. En wel super lief dat je er 1 voor niets kreeg.!!

Snoes je bent lief.!!

Maria how are you.?? en Iloon heb je wel onderin zien hangen.. How are you girly girl.?

Ik heb net dus idd een test gedaan kruidvat en die is super duidelijk, het slaat nergens op wat ik doe.. Haha wat tuurlijk is ie duidelijk de HCG dit nog in me lijf maar tog.. Afw88 tot maandag maar weer.. Nu lkkr koken.. Kussjee voor jullie allen..!!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Haha hilarisch, zie het helemaal voor me.!!:D:D

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Snoeserd, wat een gedoe ook bij jou zeg.. Hoop zkr op een superwonder voor jou..!! :)

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

De katten hebben lekker gesmikkeld. Nikita ik kon er eerst ook niet om lachen hoor! Mijn vriend ging heel lief meteen helpen opruimen en met een gefrustreerde kop ging ik een banaan eten om daarna alsnog een visje te scoren.

Snoes wat fijn dat ze jou in de artsenoverleg bespreken. Hopelijk wordt je er wijzer van. Het zou toch wat zijn als er bij jouw en Kaatje een wonder heeft plaatsgevonden : ) Heb je lekker gegeten? Bedankt voor je respect xxx

Kaatje wat een onzekerheid toch bij jou! Ik vind het maar vreemd dat het ziekenhuis jou hier niet goed informeerd over hoe of wat. Duimduimduimduimduimduimduimduimduim dat het gauw goed komt.

Fijne avond hero's : )

xxx
    Lente

6. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Kaat en Snoes, wat raar bij jullie. Kaat jij met de HCG en Snoes maar niet ongi. Wat zou het fijn zijn als jullie eens duidelijkheid krijgen he.

Lente, haha, nou in ieder geval hebben je katten vanavond een lekkere maaltijd. Die zullen wel heel erg blij zijn met dat visje. Hihi.

La Femme, oei, aanstellers kan ik ook erg slecht tegen. Zat ook al na het weekend weer op m'n burostoel (na de laparoscopie). Bezig blijven (als dat gaat natuurlijk) is altijd nog het beste medicijn.

Sloppy, aai vervelend dat je te laat was. Hoop dat ze zo van je onder de indruk waren dat ze je kiezen.

Alles goed hier. Vinci is weer helemaal terug van weggeweest. Zit weer lekker te kletsen en wil aandacht. Skyvie is ook blij want z'n kopveertjes worden weer verzorgd. Zo lief is dat.
    Morgen heb ik het zo druk, dan horen jullie niets van mij. Hele dag werken en 's avonds naar Rotterdam, we gaan naar Hans Klok. Ik heb er heel erg veel zin in :).

Groetjes
    Jolanda

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Veel plezier morgen Chesser..!!!

Lente wat fijn dat de katten genoten hebben..;)

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Snoes...jij bent helemaal geen aanstelster hoor...dat geloof ik niet...
    Hoop ook dat het niks raars is hoor...waardoor je niet ongie wordt...
    Hopelijk is je lichaam alleen maar een beetje in de war...is natuurlijk ook niet leuk, maar wel fijn om te weten dat je voorrang in de volgende cyclus hebt.

IDD Chesser...wat een fijn nieuws van Vinci...
    Kun je je morgen lekker op je werk storten, en 's avonds een avondje uit...een paar weken terug was Hans Klok ook hier in de stad...

Kaaatje...stiekem hoop ik hetzelfde als iedereen hoor...;)

Haha Lente...zo'n reactie ken ik...laat ook altijd eerst even de boel de boel om af te koelen...alleen begint mijn mannetje niet meteen met opruimen...hij lacht altijd eerst heel hard...;);)
    Omdat ik er altijd maar duf bij sta en zeg dat ik er echt helemaal niks aan kon doen...

haha Sloppy...moest opeens denken aan het zinnetje 'don´t call us, we`ll call you`denken...zolang je dat niet te horen hebt gekregen is het goed hoor...;)

Iloon...ben ook benieuwd hoe het met je gaat, en of je ondertussen alweer in het ziekenhuis was...of dat ze je tenminste gebeld hebben...

Zo meiden...duik mijn bedje in...het was vermoeiend vanavond...en heb een rare dikke buik...misschien van de Utrogestan...geen idee...
    Ik bloed ook nog altijd, had ik niet verwacht, eigenlijk zei de dokter dat het waarschijnlijk spotting of een korte bloeding zou zijn, maar heb het nu al 5 dagen.
    Nou ja, tot volgende week de Utrogestan nemen, en hoop dat ik eind volgende week nog voor een echo kan gaan, hangt dus van de volgende bloeding af...

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Goedemorgen Lieverds,

Wat is het stil hier..! Zit ik dan in me Remy aan de grote picknicktafel.!!:(:(

Nik wat naar zeg dat de bloeding zo lang duurt en een opgezette buik is nooit leuk.! Wel goed geslapen.?

Liefss, fijne dag allemaal.!!

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Mag je vragen hoor.

Ik ben er ongeveer 300,-- netto op vooruit gegaan. Ik rij een motor van de zaak, heb een motorrijbewijs van de zaak gekregen en heb een tankpasje. Om 5 uur doe ik de deur dicht en is het werk gewoon kláár. Weekenden en avonden zijn weer van mezelf.

Nadeel is dat het eenzaam is. Zit alleen met de directeur op kantoor. Ik mis de leerlingen, en vorige maand kreeg ik mn salaris (voor het eerst) veel te laat en ik wacht nog steeds op de laatste €170,-- van december, haha. Oh en geen schoolvakanties meer. Dat is ook jammer. En als docent heb je af en toe maar tot 14.00 les. Dat is wel lekker. Zeker in de winter. Nu is het donker als ik van huis ga en het is donker als ik thuiskom... Daar kan dan weer niet zo goed tegen..

11. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Kaaatje...ik kom bij je zitten vanmiddag, lust je een kopje thee???
    Al moet ik vanavond wel nog terug voor een repetitie...
    Heb wel goed geslapen hoor, jij hopelijk ook?

Maria...jij zit dus helemaal niet meer op school??
    Ik dacht dat je administratief werk op een school deed...
    Kan me voorstellen dat het een hele verandering was...maar idd. ook fijne dingen heeft, zeker die regelmaat...ow daar kan ik van dromen...elke avond en week-end vrij zijn...WOW...;)

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Jeeeh Nik, wat gezellig.. Ja ik lust wel een kopje thee..:D Dankje.!!
    Vanavond weer dansen.. Heb je zo vaak voorstellingen om repeteren jullie ook 2 keer per dag.?

Maria, ja elk voordeel heeft zijn nadeel he.. Beetje regelmatiger werken lijkt mij ook niet verkeerd..:)

13. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    goh...echt rustig hier hoor...

Vandaag en morgen heb ik 2 repetities per dag Kaaat...zaterdag dan een repetitie en een voorstelling...;)
    En een super leuek voorstelling...een Bühnenball...een soort van gala avond.
    We dansen eerst en na de voorstelling trekken we onze avondjurken aan en kunnen op het bal blijven.
    Is maar één keer per jaar dit, en altijd spannend en gezellig...

Tot morgen....♥

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Oow klinkt super cool Nik, wel zwaar hoor 2x per dag repeteren (schrijf je dat zo).. Manlief en ik hebben net ongeveer besloten dat we over 4 weken.. Voor 3 weken naar Curacao gaan.. We wilden eigenlijk in december gaan met een kleine, maja nu ik niet zwanger ben en de volgende poging ws in maart is, dan zou ik in december zijn uitgerekend, niet echt handig dus.. Geniaal plan verzonnen vandaag, gaan ws dit weekend boeken.. Jeeeh heb er zoveel zin in..!! Woew, nu lkkr slapen.. Doeg alle niet aanwezige lieverds en Nik, natuurlijk..!! LoveSs..

15. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Kaat, dat zijn leuke plannen. Lekker naar het warme Curacao. Heerlijk.

La Femme, dat klinkt heel leuk die voorstellen met die galajurken. Lijkt me prachtig.

Gisteravond naar Hans Klok geweest. Het was helemaal geweldig. We hebben genoten van het begin tot het eind, ben dol op illusies en alles wat niet kan. We zaten op rij 2, echt met onze neus er bovenop. Was zoooooo gaaf.

Groetjes
    Jolanda

16. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land
    Waaaaaaaaaaaaaaah supertof kaaatje dat je er lekker tussenuit gaat! Wat heerlijk. *is stiekem jaloers want vakantie zit er voor haar voorlopig niet in*

@chessertje wat leuk dat je zo genoten hebt...heb je nog dingen kunnen ontrafelen?

@LFN dat is toch de droom van ieder meisje: een bal! Die van mij tenminste wel. Mijn lievelingsfilm vroeger was Sissi...

@Lente hé waar was je gisteren? Was je je ei aan het vangen?

@maria Jemig wat ben je veel omhoog gegaan qua salaris. Dan heb je mazzel denk ik, want ik verwacht dat niet omhoog te gaan eerder omlaag.

@sloppy, al nieuws van de negen maandenbeurs?

@Ego ik kreeg gisteren superleuk bericht: ik heb een columnwedstijd gewonnen bij een christelijk, landelijk magazine! De prijs is vijf keer een column schrijven die dan geplaatst wordt. Echt zo grappig. Vind het echt superstoer!!! Het is een gezellig, leuk blad. Ook al doet het feit dat het een christelijk blad is dat niet vermoeden...hihi

En verder gisteren contact gehad met het ziekenhuis. Tja mevrouw, het is toch de decapeptyl. Als je over twee weken nog niet menstrueert moet je maar even bellen. Dus ik liet de bekende stiltes weer vallen. En ja hoor ging ze toch nog even overleggen. Uiteindelijk een lange discussie, want ik vind het raar dat ik er na de poging geen last van klachten had en nu sinds tweeeneenhalve week weer wel. En het wordt steeds erger. Dat kan dan toch geen deca zijn?!? Weer stiltes laten vallen en toen mocht ik de arts spreken. Zij vond het ook raar dat de klachten nu ineens opspeelden. Resultaat: dinsdag een echo! Nou ben benieuwd!
    Dus even een tip van Flip: laat stiltes vallen tijdens de gesprekken met het ziekenhuis, voelt ongemakkelijk, maar het helpt wel!

Zo ik ga nu eens even lekker achter de naaimachine kruipen. Een rokje maken voor mijn lieve nichtje.

Toedels!

17. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    midden van het land

Dit zijn de cakejes die ik vorige week gemaakt heb. Snoezig hè?

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    m'n BMS is 7.5

Dominante follikel niet te vinden. Hoe raar is dat?

Ik kan natuurlijk niet voor mezelf opkomen, en dat is balen want als ik zou doen wat ik zou wíllen, zou ik zeggen: “Mevrouw ik wil graag dat een collega van u ook even kijkt, want u kon net mijn eierstokken al niet helemaal vinden en ik denk dat u mijn dominante follikel gewoon niet zíet zitten nu, maar dat ie er wel zit…".

Enfin, ze heeft mijn bloed laten prikken. Als mijn oestrogeen niveau heel laag is, heb ik kennelijk wéér geen cyclus, wat me stug lijkt, want 3 dagen geleden was mijn baarmoederslijmvlies nog maar 5.5 mm en die is toch ruim 2 mm gegroeid, er gebeurt dus wél wat. En als het oestrogeen niveau wel hoog genoeg is wil ze snel een echoscopie laten doen. Wat mijn betreft morgen of overmorgen.

Ik had de afgelopen week dus al lekker in Dubai kunnen zitten. Of waar dan ook. En ik vraag me af hoe lang je je leven volledig in het teken van een behandelingstraject kan stellen? Dat je niets kunt plannen, want afspraken afzeggen is meer regel dan uitzondering, omdat je een cyclus hebt die wel of niet meewerkt, moet wachten op een uitslag of het zoveelste onderzoek. Je bent zelf alle controle kwijt en staat voortdurend in de wacht.

Ik word er heel kribbig van.

Maar onder die kribbigheid zit natuurlijk gewoon niets anders dan

Verdriet.

19. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland

Wat mooi!!!

En die stiltes ga ik toepassen...!

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Heee Lieverdjes..!:)

Chesser wat tof zeg dat je zo een leuke avond hebt gehad.. Ben ook benieuwd of je er achter bent hoe de trucs werken..:D En Vinci weer helemaal happy, fijn!!!

Snoeserd Super Gefeliciteerd wat super cool zeg, welk blad is.. Hmm wordt nieuwsgierig..!! Wil het natuulijk wel lezen he..:D
    Oow stiltes laten vallen, dat is de manier.. De tip van de dag!! Super goed zeg dat je dinsdag een echo hebt..!! Super.!! Ik kan je linkje hier niet openen op me werk..:( Stakkers blokken vanalles, maar gelukkig geen fb en zp..:D:D

Maria ook alweer zo een raar verhaal.. Ja het bouwt op dus er gebeurt iig wel iets, vaag hoor allemaal..!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een tp.!!

Slopperd al wat gehoord van de casting..:D Dat alleen neer kunnen zitten is al vet cool..;)

Nikkie lig je nog in bed of alweer aan het repeteren..:D

Lente heeft gister natuurlijk lkkr de hele dag in bed gelegen en terecht, dat verdien je hoor, maar je hoort je ook af en toe hier te melden he dat weet je..

Iloon hoe is het met jou mopje.? Alweer wat beter..

En alle meelezers zie jullie wel af en toe.. Blondje, Sjak, Esmeve St enz.. Jullie mogen ook gewoon gezellig meeschrijven en zo snel gaat het hier niet..!! :D En anders reageren op iedereen is echt niet verplicht hoor..:) Vertellen over jezelf mag ook, wij houden van lezen..!!:D:D

Deel Deze Pagina