Oowja en de vakantie.. Oeww heb er echt super zin in, maar gaat alleen door als manlief het nog met werk kan regelen.. Wij zijn altijd wel van laatste moment.. SukkelOns.. Die is mooi he..!! Dus ik moet nog ff afw88..!! Sorry vind mezelf hilarisch vandaag!!
ja! En van picknicken! heb jij nog iets lekkers voor op tafel, Kaat? Zal ik een pot rooibosthee zetten?
Heee Lieverds, Mijn weekend is weer begonnen maar voor mijn gevoel had ik de afgelopen twee dagen weekend dus sorry dames maar had het even gezellig met mijn drommprins Zijn weekend is weer voorbij en hij mag weer 8 dagen werken Snoes jij bent niet voor de poes Die stilte gaf mijn uitzendbureau ook als tip maar ja zo'n opvliegende ram vol hormonen die kan dat niet en begint meteen te stijgeren. Compliment voor jou en je vastberadenheid en wat fijn dat dinsdag de echo is. Wat schattig die cupcakes. Vooral die met de beestjes. Ben gek op beestjes Maria, wat vreemd weer. Je hoefde toch helemaal geen medicatie te nemen? Tja, heel je leven wordt ingericht op mmm. De volgende keer misschien maar even de boel de boel laten en voor het leuke kiezen. Maar ja, we willen zo graag dat dit heeeeeeeeel moeilijk is zo'n keuze maken. Heel veel moeten laten (of juist mislopen) en dan nog met lege handen (buik) staan. Dit voelt intens verdrietig Een hele dikke knuffel. Mijn vriend vroeg of ze nog iemand nodig hadden bij jou zodat hij ook zijn motorrijbewijs mag halen enzovoorts... vrachtwagen mag ook Wat een mazzel om zo'n goedwillende baas en lekker salaris te verdienen. Petje af Chessertje wat leuk dat je alles goed kon zien Nikita wat gaaf zo'n bal na je optreden. Lijkt me heel bijzonder Whoea Kaatje gaat lekker naar de zon en neemt mee.... Lente, chessertje. nikita, maria, Iloon, sloppy, snoes, en haar man mag ook mee. Joehoe ik ga ook alvast mijn koffers inpakken Hahahahaha was het maar zo'n feest. Lekker van genieten hoor! En daarna heerlijk uitgerust beginnen aan de volgende ronde. Hopelijk gaat het lukken je vakantie En willen de stille (bezoekers) al komen. Wat Kaatje zegt jullie zijn van harte welkom Plaats genoeg en niks moet alles mag. Zo, en nu de wc schrobben, was erin gooien en een toets nakijken. Vanmiddag een nieuwe autoruit erin (vorig jaar januari ook al) en dus weer geen extra no-claim korting) maar ja beter 150 euro minder noclaim als 850 euro voor een nieuwe ruit xxx Lente
Hmm wat lkkrs voor op tafel.. Ja op me werk is nooit zoveel, wel heerlijk spekjes met veel suiker!! Kan ik altijd erg van genieten.. Dus bij deze alsjullieblieft, tast toe..!!! Lente WOW 8 dagen, das niet leuk nee.. Maar wel een lkkr weekend gehad dus.. Succes met alle niet leuke huishoudelijke taken.. Zo veel geld voor een ruit.. Bleehhh!! En tuurlijk mogen jullie allen mee met de trip naar de zon.!! Woehoe..!! Leuk leuk, hoe meer zielen hoe mee vreugd.!!
hahaha Kaaat...ik nog in bed...nee hoor...ben alweer thuis van de repetitie... We waren goed vandaag en hoefden niet zo lang te blijven... maar ja...daarvoor moeten we vanavond dus naar het andere theater toe omdat we daar alvast repeteren voor de balavond van morgen... Wow...lekker 3 weekjes curacao...is echt een van mijn top daar-wil-ik-ook-eens-naar-toe plekjes... Ga er maar lekker van genieten hoor... Chessertje...vanavond sta ik op hetzelfde toneel als daar waar Hans Klok hier een paar weken geleden heeft opgetreden... Gaaf hoor de tweede rij...kon je echt alles goed zien denk ik, is je niks opgevallen?? En weet je al iets meer over Vinci?? hihi Snoes...Sissi, ja dat keek ik ook graag, en ken je toevallig die duitse serie en film over het meisje 'Anna'... Super tip hoor die stiltes...gelukkig heb ik nog nooit problemen aan de telefoon gehad, wordt bijna altijd of door de dokter terug gebeld of door de assistente nadat ze met de dokter heeft overlegd, maar zal het zeker onthouden. Ben benieuwd dindag... En wat een snoezige cakjes... Als je even 5 min. heb, kun je me dan het recept BPen... En hoelang ben je eraan bezig geweest... Super gaaf zeg dat je column 5 keer gepubliceerd wordt... Maria...het irriteert mij idd. ook langzaam mateloos dat alle afspraken onder voorbehoud zijn en je niks kunt plannen. Zit zelf hier in de bedrijfsraad, en mocht begin febrauri eigenlijk op cursus, maar ja...die moet ik nu ook afzeggen, op het moment ziet het er naar uit dat ik begin febrauri om de dag voor een echo moet, en dan kan ik dus niet 3 dagen op cursus. Wanneer krijg je de uitslag van je bloed?? Hoop dat ze idd. gewoon de follikel over het hoofd heeft gezien... Lijkt mij ook dat je lichaam iets aan het doen is...maar ja...een lichaam kan raar in elkaar zitten hé... Sloppy...ben ook benieuwd naar je casting hoor... Iloon...knuffel voor je... Lente...heel goed hoor dat je even tijd met manlief hebt doorgebracht...is ook belangrijk... Hoeveel toetsen moet je nog nakijken?? Bent er bijna denk ik, toch??
En haal dan alles vanaf daar tot toe weg en dan heb je topplekje.!! Haha ook al zo heel grappig..!! Repeteren voor een bal, klinkt zwaar, maar ook heel leuk..!! Liefss... *Zwerf, zwerf, zwerf* Tijdens werkuren.. Heerlijk.!!
Hee Nikita, Ik moest er dus nog twee maar deze week zijn er weer twee bijgekomen. Maar die liggen nog op school dus dat komt volgende week wel weer. Die twee toetsen zou ik afnemen in de week dat ik woest naar huis ben gegaan en dacht laat ik mij eens van goede wil tonen dus tja weer 55 extra rekentoetsen om na te kijken. En dinsdag komt er weer een nieuwe bij dus vervelen zit er niet bij voorlopig Wat goed dat je zo snel klaar was met repeteren en nu dus even tijd heb voor ons En zeker irritant dat ons hele leven op zijn kop staat. Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen zeggen dan maar 1 dag later die echo, maar ja zo werkt dat niet helaas. Vandaag met een collega over ivf gesproken. Ze wil heel graag een tweede maar de kans op een spontane zwangerschap ik heeel klein en haar man wil er niet aan omdat hij bang is dat het te zwaar voor haar is. Zelf twijfelt ze nog. Ze is nu 40 en hoopt dat het spontaan gebeurd maar ik merk dat ze twijfelt. Heb heel duidelijk aangegeven dat het erg zwaar is en dat je er samen voor 100% er achter moet staan. Moeilijk hoor! en vandaag gehoord dat een stagiëre haar baby zwaar gehandicapt en misvormd is en ze binnen twee weken moet beslissen of ze de zwangerschap uitdraagt of de zwangerschap zal afbreken. Ze schijnt al tegen de 5 maanden te zijn. Heftig hoor! XXX Lente
He dames, Kaat je hebt me hoor... Ik zal ook weer een keer wat schrijven. Ik vind het fijn om jullie dingetjes te lezen en er zoveel herkenning uit te halen. Hmmmm, het reageren op iedereen vind ik moeilijk, omdat ik niet altijd echt een mening over hebt en niet zomaar iets wil schrijven.... Maar ik zal een poging wagen! @Kaat, wat vervelend dat dit op deze manier gebeurt allemaal. Het begrijpen van je eigen lichaam is al moeilijk, maar als het nu onbegrijpelijke dingen doet is nog moeilijker?! Weet je al iets over hoe en wat je verder kunt en mag? Super dat je naar Curacau gaat! Heerlijk in deze donkere dagen. @MariaC: jeetje wat zijn jouw gevoelens op het moment herkenbaar. Wij hebben het advies gekregen om je leven niet helemaal op een zijspoor te zetten en proberen ook leuke dingen te blijven doen. Manlief wilde heel graag gaan skieen in de voorjaarsvakantie (ik ben ook lerares...) maar ik was bang een behandeling hierdoor te moeten laten schieten... Wij mogen ons nl volgende week weer aanmelden, maar er is een kans dat we een maand moeten wachten. Dat houdt dan in dat het feb zou worden. Ik heb gekozen voor de vakantie. Was een moeilijke keus, maar wel een goede (denk ik). Zo jammer dat je nu iets als Dubai hebt moeten laten schieten! Hopen op de echo en dat je alsnog een TP hebt. @Nikita, wat een vervelende situatie voor jou nu op je werk. Begrijpelijk dat iemand die hoort dat ze foute cellen in haar lichaam heeft het ook zwaar heeft, maar je moet wel voor jezelf opkomen hoor!! Als jij dat niet voor jou doet, wie doet dat dan wel?? Dus gewoon doorgaan met je behandeling als jij dat kan! Niemand is onmisbaar en er zijn overal oplossingen voor. @Snoes: wij kennen elkaar geloof ik nog niet! Maar ik ben nu al een fan van je cakejes! Ik vind het zelf ook altijd erg leuk (en rustgevend) om vakejes en taarten ed te bakken. @Lente: lang leven het onderwijs.... De vakanties zijn top, maar verder gaan alle voordelen hard op weg naar nadelen, zo ook hier! @Iloon, wat een ***situatie he... Het is zo zwaar allemaal, ik denk dat we dat allemaal wel een beetje onderschat hebben voordat we hier aan begonnen! Het is goed om je tranen te laten gaan! Sterkte! Ik vergeet er echt nog wel een aantal, maar ik doe mijn best! Dikke kus Sjak
Wow wat heftig allemaal zeg Lente.. Beide gevallen.!! Je moet er idd samen helemaal voor gaan, maar als je dat doet is het zwaar, maar wel te doen tog.. Zo ervaar ik het iig.. Leuk is anders, maar je wordt er wel sterk van samen!! En dan gehandicapt ja dat is echt een moeilijke..!! Ik zou het zowieso houden, maar werk in de zorg beide ouders in de zorg.. En hoe gehandicapt het ook is het kan genieten van het leven daar ben ik van overtuigd, maar hard en zwaar zal het zkr zijn.. En begrijp ook echt dat mensen het laten weghalen (begrijp ik dat echt.. hmmm.. daar moet ik nog ff over nadenken).. Moeilijk hoor..!!
Jeeeeh Sjak welcome (back)!!! Joepie!! Hoe is het jou dan.. Februari dus weer.. Verse poging of nog cryo's.? Ja het is allemaal niet leuk, maar ben er niet teveel mee bezig en zie het allemaal wel, meer kan ik tog niet doen.. Alleen mezelf gek maken, maar daar doe ik niet aan.. Leuk dat je er weer bent.!!
Wij hadden geen cryo's, dat was wel een enorme teleurstelling. Nu moeten we nl al aan poging twee gaan beginnen. Ik krijg wel andere medicijnen, ga nu menopur spuiten ipv puregon. Dat is om meer eitjes op te wekken, hoewel wij er vorige keer 7 hadden, waarvan ook 7 bevrucht en allemaal van goede tot zeer goede kwaliteit, maar zelfs dat zegt niet alles. Dus als nu alles volgen plan loopt, maag ik volgende week beginnen aan de deca en ongeveer 5 feb een (verse) tp. Als we moeten wachten een maand dan gaan we pas weer in maart beginnen. We gaan een weekje skien!! (hopelijk zwanger en zonder alcoholische apres ski)
Daar hopen we zkr op!!! Jammer dat er geen cryo's waren zeg, kan me voorstellen dat dat super hard is.!! Nou op naar lkkr zwanger skien.!!
Ik heb net een telefoontje gehad van het bedrijf voor de 9mnd Modeshow. Ze hadden 20 meiden uitgenodigd en uiteindelijk maar 4! Modellen nodig..........dit wist ik ook niet en de kans was dus ook heel klein dat je mee mocht lopen. Nu waren ze wel erg van me onder de indruk en vonden ze me erg goed..........maar ik paste net niet in de samen stelling. We sla ik nu als 2de op de reserve lijst en dat vind ik al best een hele eer Ik had graag bij de eerste 4 willen zitten maar bij de eerst 6 van de 20 vind ik niet slecht en ben ik best heel trots op! Nu maar stiekem hopen dat er 2uit vallen.............hihi maar daar ga ik echt niet vanuit. Ik word in de week van 7feb gebeld of ik bij de repetitie aan wezig moet zijn ja/nee.
hihi Lente...zo blijf je bezig. BOAH, wat een bericht zeg van die stagaire... Hoe zijn ze erachter gekomen dat het kindje zo ziek is?? En hoever was ze toen ze erachter kwamen?? Dat wens je echt niemand toe zeg... Lastige situatie ook van je collega, maar als zij denkt het aan te kunnen wie is haar man dan om het tegen te houden...(of misschien is hij zelf stiekem wel bang) Hoop dat ze er samen uit komen hoor, want welke beslissing ze ook nemen ze zullen elkaar moeten steunen... Sjak...hihi...je mag hier gewoon alles schrijven wat je wil hoor...of je nu een mening hebt of niet... En hebt een hele goede mening trouwens, ben het helemaal eens met wat je schrijft. Wow..dapper hoor dat je voor de vakantie hebt gekozen...vind het een hele goede keuze...maar hij zal niet makkelijk zijn geweest... Geniet er maar dubbel en dwars van, en op naar een super succesvolle nieuwe poging... Sloppy...wat spannend en wat goed... Tsja...dat is het probleem in mijn beroep ook soms... dat ze je wel goed vinden, maar je juist niet in de groep of het concept past... Hoop stiekem ook voor je hoor dat je toch mee mag doen, of in ieder geval bij de repetities kan zijn...
@La Femme: Ja klopt ze hadden een bepaalde samenstelling in hun hoofd en daar viel ik net buiten, maar het streeld mn ego wel hoor dat ze me goed genoeg vonden voor toch de reserve lijst En er zijn er twee bij die tegen die tijd 30 & 32 wkn zwanger zijn en niet iedereen is dan nog helemaal fit.............
hihi Sloppy... ow en meiden...nog iets wat klote is sinds de MMM...ben nu namelijk een beetje aan het shoppen op ebay... vind het zo moeilijk om nieuwe (dure) kleren en met name broeken te kopen. Bied nu op een koopje bij ebay, want wat nou als het volgende maand opeens lukt...zit ik daar met een nieuwe dure broek die ik snel niet meer aan kan... Hetzelfde voor BH's...had bij de vorige zwangerschap echt al grotere BH's nodig...en heb dus sindsdien geen nieuwe meer gekocht...wil pas nieuwe kopen als ik de grotere nodig heb...
Sloppy wat spannend zeg.!! Super dat je bij de beste 6 zit!! Woehoe.. En nu stiekem een beetje duimen dat er 2 uitvallen.. Heel stiekem hoor.. Ja Nik je hebt helemaal gelijk met het shoppen, ik stel het tog ook steeds uit om echt goede kleding aan te schaffen.. Dat is wel een heeeeel groot nadeel..
Hoi lieve meiden, Hoe is het allemaal met jullie? Ik heb de afgelopen weken wel met jullie meegelezen (goed gezien Kaaat!) maar had even een rustmaand ivm sluiting van het lab waardoor ik geen tp kon krijgen, en heb daarom even alleen maar gelezen en niet meegeschreven. Net wat Sjak schrijft, je hebt er al heel veel aan om mee te lezen, is vaak zo herkenbaar! Kaaat; Heel vervelend allemaal voor jou, die blijvende onzekerheid. Heel knap hoe nuchter en positief je er toch in staat. Maandag eindelijk een echo toch? Lfm; Wat een verhaal ook van jou, jammer dat je geen tp hebt gehad maar achteraf maar goed dus. En wat gaaf een optreden en bal, veel plezier alvast! Lente; Fijn dat je weer aan het werk bent en het allemaal goed loopt, ook wel fijn lijkt me weer wat ritme en voor de klas staan. Sloppy; Jammer van de casting, maar wie weet wordt je idd nog opgeroepen. Verder alles goed met jou en de kleine in de buik? Sjak; jammer dat je geen cryo's hebt. Wel fijn dat je snel kan beginnen nu, dan hebben wij in dezelfde week een tp waarschijnlijk. Aangezien het voor mij nu weer gaat beginnen, zal ik weer wat meer hier te vinden (=lezen) zijn. Mijn nieuwe cycles is vandaag begonnen en mag op dag 12 naar het zh voor een echo, ze bepalen dan wanneer ik de cryo tp krijg, zal naar vewachting rond 1 februari zijn, spannend allemaal weer! Rustmaand is heel snel omgegaan en goed bevallen, maar het voelt weer goed om nu weer in de nieuwe-poging-maand te zitten! Heerlijk dat het weer weekend is, vandaag al lekker vrij geweest. Lekker gesport en naar mijn ouders geweest die op mijn neefje aan het passen waren, fijn mee gespeelt en geknuffeld. Fjin weekend meiden! Liefs Blondje
Hihi dat van dat shoppen herken ik ook wel Kaaat en Lfn, maar uiteindelijk koop ik toch nog heel wat, al is het dan meestal in de uitverkoop of bij h&m! Van shoppen wordt je zooooo vrolijk...