Jeeeh Blondje is er ook weer.. Wat fijn dat de rustmaand zo goed is bevallen, maar dat je ook weer zin hebt om weer te beginnen..!! Spannend hoor..!! Over 2 weken eerste echo dus al.. Super hoor..!! Cool hoor..!! Knuffelen met neefje is altijd leuk.. En ik koop ook evengoed nog veel bij de Hennes hoor shirtjes enzow.. En schoenen pas ik altijd hahah..!!
Kaaat wat lief dat je zo enthousiast bent! Haha jij snapt 'm! Schoenen gaat altijd, en jurkjes waar een buik evt ook ingaat. Maar moet zeggen dat ik er ook rekening mee houdt, zou nu ook geen dure jeans aanschaffen bijvoorbeeld. En als ik iets koop wat meerekt o.i.d. dan denk ik, ja maar dat past ook nog met buik. Maar ja dat denk je dan al een jaar of 2, raar eigenlijk he.
@shoppen: hier ook herkenbaar hoor....... Ik kocht op een gegeven moment alleen nog maar dingen die ik tijdens een eventuelle zwangerschap ook nog kon dragen.......pffff En als ik dan weer niet zwanger was dan moest ik weer wat nieuws hebben omdat ik dus niks leuks in de kast had hangen. Heeft me een hoop geld gekost @Blondje: je hebt het helemaal goed! van shoppen word je heeeeeeeel vrolijk @Kaaat: ik hoop het heel voorzichtig hoor want ik wil niet dat er wat ergs met die twee gebeurt, ze zijn wel zwanger! En maandag eingelijk dan een echo! Ik ben heel benieuwd! Ik hoop voor je dat ze dan duidelijkheid voor je hebben en dat je snel door mag voor de volgende rond xxx @Sjak: ohh geen cryo's wat vreselijk balen! Ik hoop ook dat je zonder skieën en zonder alcohol de skivakantie door moet hoor Hier was trouwens mn trouwjurk binnen gekomen Hij was prachtig! Maar hij paste psis dus ik heb hem toch maar teruggestuurd en een mt 40 besteld......... Wat blijkt nu hebben ze nu een actie met 20% korting op alles!! Komt mn jurk maar op 388euro uit Kan ik toch binnen mn budget blijven van 500euro en dan heb ik ook nog mn lingerie en schoenen erbij!! Dus ik helemaal blij
Ja Blondje dat doe ik ook ja shirtjes enzow die rekken wel mee.. Slopperd ik wil niet weten hoeveel geld het me kost haha.. Dan wordt ik wel echt depressief..!! Ja maandag echo, ben benieuwd.!! Oow je jurk, beter nog met korting ook..!! Ik ben heel nieuwsgierig naar jou in jurk en met dikke buik.. En lange haren.. Moet wel prachtig worden..!! En dan zo over de catwalk.. Hahah rechtop het altaar af.!!
Ow ja...Blondje is er ook weer... Leuk hoor, en als het bij mij even mee zit...volgt mijn TP kort na die van jouw... Krijg je een gestimuleerde of een natuurlijke cyclus?? Gelukkig ben ik dus niet de enigste met het shopping-probleem... Haha Kaaat..schoenen idd...die kun je niet genoeg hebben en daar pas je altijd in... hmmmm, shirtjes, truien en vooral sieraden koop ik ook genoeg...maar ja, broeken en BH's dus echt alleen in de uitverkoop nu... Sloppy...wow...nou dat is een leuke meevaller die jurk van je...
sloppy; wat leuk dat je trouwjurk binnen is, heb de foto gezien, zag er heel mooi uit! en dan nog voor zo'n mooie prijs, maakt het extra leuk he. Want ja, daar zijn wij vrouwen ook goed in, het was afgaprijsd, dus heb geld bespaard, haha. Lfn; tp dicht bij die van mij, kunnen elkaars steun vast gebruiken als we in hetzelfde schuitje (=wachtweken) zitten! Ik krijg een tp in mijn eigen cycles, maar moet wel 1 pregnyl spuit zetten om mijn eigen eisprong te bepalen en de dag van tp. Kaaat; wil ook echt niet weten hoeveel geld ik per jaar aan kleding etc. uitgeef! Maar heb vorige week wel weer veel koopjes kunnen scoren in de laatste uitverkoop.
Hey. Nee daar zie je echt helemaal niets van hoe zo'n truc werkt. Je valt van de ene verbazing in de andere het is bizar. Heel knap gedaan. Snoes wat een leuke prijs zeg, gefeliciteerd. Gelukkig krijg je ook snel nu een echo, fijn dat het stilvallen geholpen heeft. Het is toch prettig als ze je kunnen vertellen dat er niets aan de hand is. Dit lijkt me ook zenuwslopend zo. Lente jij weer flink aan het poetsen. Groot gelijk hoor dat je ZP even vergeet als je met je droomprins bent. Heftig die 2 gevallen op je werk. Vooral die laatste. Pfoeh..... La Femme ik moest nog aan je denken. Tijdens de show was er ook een optreden van 2 japanners of chinezen. Een vrouw die deed de meest onmogelijk poses (spagaat enzo) terwijl ze boven op die man stond. Ze stond bv op 1 been op haar tenen op zijn hoofd en hij hield haar boven z'n hoofd in een spagaat. Heel apart ik heb nog nooit zoiets gezien. Met Vinci alles goed. Hij is helemaal weer vogeltje. Ik wacht nog wel op de uitslag van de ontlasting maar ja.... hij is weer zichzelf en daar ben ik zoooooo blij om. Groetjes Jolanda
Ja de uitverkoop is helemaal fijn blondje, daar heb ik ook flink van genoten..!!! Chesser wat fijn dat het beter is met Vinci..!! Joepie Jeeeh.!!
ow GRGR meiden....wat een ellenlange repetitie was dat vanavond...en heb nu knallende koppijn...:x Kom ik doodmoe thuis zegt mannetje ook nog doodleuk dat hij morgenmiddag moet werken...hij werkt altijd in het week-end 's ochtends, en ben daar dus voor morgen ook van uit gegaan, zodat we na mijn ochtendrepetitie boodschappen konden doen... grgrgr...nu moet ik morgen tussen de repetitie en de voorstelling ook nog eens boodschappen gaan doen... duik nu mijn bedje in, en hoop dat ik me morgen weer vrolijk voel, klaar voor een lange dag, en zonder hoofdpijn... Op die manier Blondje...fijn hoor in een natuurlijke cyclus...zou het ook wel zo willen... Chessertje, volgens mij heb ik wel eens een filmpje gezien van wat die chineesjes kunnen...dat is echt ongeloofelijk...maar die zijn dan ook nog 100X strenger gedrild als ik vroeger... Trusten allemaal...Xje...
Goedemorgen dames! Ik wil jullie allemaal een fijne dag toewensen! De afgelopen dagen waren wij een beetje triest over het feit dat we zo in die mmm zitten... Vandaag weer omdraaien, manlief gaat lekker 25 kilometer lopen en vrouwlief een uurtje tennissen en daarna door naar de sauna! Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik wil voor jullie ook allemaal een blije dag! Dikke Kus Sjak
Lieve meiden, even ego: Mijn bloedwaarden waren 'heel laag'. Ik geloof er geen snars van, want mijn BMS was ruim 2 mm gegroeid in de tussentijd. Ik mocht nu pas maandag weer terugkomen voor een echo. Nou, dan heb ik m eisprong al gehad, weet ik wel zeker. Ik heb altijd mijn eisprong bij 7.5/8 mm Dus ik heb de knoop doorgehakt. Ik ga op vakantie. De 24e ben ik terug. Het is beter even in balans te komen voor ik weer verder ga. Allemaal heeeel veel succes tot ik weer terug ben! Liefssss XxM
Ohhh, Maria, wat vervelend voor je! Maar genieten van je vakantie en lekker (zoals ik dat dan altijd noem) hersenloos zo'n vakantie doorgaan! Veel plezier!
Heee Lieverds, Heee wat leuk Sjak en Blondje dat jullie zijn komen aanschuiven. Blondje over twee weken begint voor jou een spannende tijd. Sjak jouw verhaal weet ik niet precies maar lees uit je laatste berichtje dat het zwaar gevallen is. Veel sterkte en een dikke knuffel *schenkt een kopje thee voor je in* Maria goed dat je je hart volgt en erop uit gaat, dit is nu even belangrijk en die cryo's zitten veilig dus die wachten op een uitgeruste bruine blije mama in februari, komt allemaal goed meid Tweedletweet het gaat gelukkig weer goed met de grasparkiet Super Chessertje ben heel blij voor je. Sloppy wat goed dat je als 6e geëindigd bent. En de jurk al binnen, wow met korting. Kijk daar wordt een vrouw blij van. Over shoppen, helaas zit dit er al ruim een jaar niet in maar daarvoor liet ik het breed hangen en kan gelukkig nog teren op mijn oude gaderobe, maar zodra het huis verkocht is dan ga ik lekker shoppen Maar tegen die tijd zal de berg rekeningen ook gegroeid zijn dus voorlopig hand op de knip. Des te meer waardeer ik het als het weer wel kan. Gelukkig zitten hier weinig winkels in de buurt dus de verleiding is er niet. Nikita balen zeg dat nu alles op jouw schouders terecht komt. Niet leuk dus. En dan ook nog zo'n kl*t* repetitie en barstende hoofdpijn. *schenkt een kopje kamillethee voor je in*) Kaatje is het al gelukt met het regelen en boeken van je reis. Ik hoop het voor jullie Snoes hoe gaat het met je hardlopen. Al je record verbroken En....de kilo's vliegen er af Hihi hier niet, blijft hetzelfde afgelopen week. Moet toch iets strenger worden. Eet wel al meer fruit dus dat is goed. Iloon een knuffel voor jou Ff nadenken of ik iemand vergeten ben. Volgens mij niet. Ego: Hier vanochtend roze met het afvegen en dacht gisteren een rare afscheiding te zien maar het kleur slipje wat ik aanhad maakte het moeilijk om te kunnen zien of het nou afscheiding was of toch een klein beetje bloed. Voel me al twee dagen onrustig met slapen (maar dat kan ook komen dat de wekker om half 5 gaat ) daarna ga ik wel terug hoor. Als ik een vroege eisprong heb gehad rond dag 11 (en ik zit nu op dag 19) zou het zomaar weleens raak kunnen zijn Vanochtend wel 4 keer gekeken of ik het goed zag. Mijn menstruatie verwacht ik namelijk op zijn vroegst pas over een week. *zucht.... en nu proberen mezelf niet gek te maken* Ga zo eerst maar eens yoga doen en daarna verder met opruimen. Prettige dag meiden, xxx Lente
Hee Lieverds, Sjakkie veel plezier met tennissen en de sauna.. Dat wil ik al zo lang en het komt er steeds niet van.. Wat fijn dat jullie er weer met een andere draai in staan..!! Is ook minder vermoeiend..!! Nik, wat kutkutkut zeg.!!! Das echt stom en dan nu dus ook geen leuke dag voor de boeg..!! Sterkte ermee.. En ik hoop dat morgen alles weer beter is..!! Maria, wat stom zeg van je waardes, maar wat super goed dat je er even tussenuit gaat..!! Superdeduper.!!! Lente hmmm afscheiding... hmm innesteling.. hmmm leuk hoor allemaal..!! Wordt zo wel weer spannend idd..!! Wanneer is je NOD.? Blondje, Snoeserd, Slopperd, Chesser en Iloon how are you guys.? K vergeet tog niemand he.. Ja reisje gaat vandaag geboekt worden en ik ben nu al hysterisch!! Heb er zoveel zin in.!! Ga zo naar ons toekomstige huisje kijken en even kijken wat we kunnen regelen.. We willen er eigenlijk pas per juli in, want dan hebben we na onze vakantie nog even de tijd om te sparen.. We wonen nu in een gemeubileerd appartement, dus ja.. Dus of we gaan een bod doen en dan erbij zeggen dat we het per 1 juli willen of we wachten met een bod doen tot we terug zijn van vakantie met het risico dat het huisje weg is, maar dat gaan we zo even goed met de aankoopmakelaar bespreken.. Ben er klaar voor.!! Fijne avond allemaal Lieverds..!!
Zit dus nog steeds op de bank Maria hahahaha het blijft spannend tot ik in de overgang zit vrees ik of nog beter een positieve zwangerschapstest in mijn handen heb Ga je alsnog naar die vriendin in Dubai? En wanneer vertrek je? Whoea Kaatje gaat een leuke spannende dag tegemoet Bij mijn huis was ook iemand geinteresseerd en die ging voor 3 weken op zakenreis. Heeft met de makelaar afgesproken dat hij zou bellen als er een ander bod zou komen. Als hij terug is gaat hij verder nadenken. Wie weet kan je ook zoiets afspreken? Super leuk een eigen huis voor jullie samen. Hoop dat het gaat lukken Mijn nod ligt tussen de 26 en 31 dagen. Maar gemiddeld dus 27 dagen en dat zou dan maandag over een week zijn. De medicijnen heb ik voor een groot deel al klaar liggen en gisteren had ik per ongeluk mijn test urinebakje meegenomen naar school Zat bij mijn regenpak. Hahahaha misschien een voorteken? Hihi zit weer in dromenland. *schopt zichzelf naar boven en trekt een yoga-outfit aan voor de Wii* dag lieverds
Zo dat is lekker snel Maria! Super : ) Nu snel je koffers pakken en wegwezen. Gaan jullie met zijn tweetjes? En hoe warm is het nu daar? Alvast heel veel plezier. Liefs, Lente
Mijn lief kan niet goed tegen hitte. Het wordt een solo tripje, maar een vriendin van mij werkt daar, dus ik ben niet alleen. Het was gisteren 30 graden, oeh!!! Ik zal jullie wel missen hoor meiden!