* Pink wil zwaaien naar Snoes, maar krijgt haar arm niet omhoog....* Sorry.... Wat een lieve cavia.. kan er ook bij hoor! Gezellie... Even voor de duidelijkheid meiden... Nala is niet echt mijn hond hoor... hahahahah... gewoon opgezocht op het internet hhahahahaa
Good morning Ladies, Nala heeft zijn rondje weer gemaakt (is niet moe te krijgen) en de koffie is gezet. Maar meteen warme ham/kaas croissantjes en chocoladebroodjes meegenomen. Vandaag ga ik een verslag van het gesprek met de :xbaas maken en dan wacht ik verdere reakties af. Ook een tip gekregen om alle gebeurtenissen in een logboek bij te houden dus ook terug zoeken in mailtjes. Vandaag ook maar een afspraak maken bij de dokter. Voel me steeds iets beter nu ik volledig thuis ben. Chessertje wat leuk dat je ons gevonden hebt En je cavia's zijn welkom hoor! Snoes hoe bevalt het weer werken? Ga je nog steeds halve dagen of ben je inmiddels aan het opbouwen. Nikita hoe zijn de generale repetities verlopen? Wijze Pink al weer een beetje onder de mensen of nog onder je dekbed? Gelukkig heb je een wijs Pinkmeisje die voor jou en je zoontje zorgt. Van harte beterschap in ieder geval. Super woman hoe is het met je buikje? Ik hoop dat je vannacht wel lekker hebt kunnen slapen. Allemaal een fijne dag vandaag! xxx Lente
Goh, hier is het ook niet zo druk... Fijn hoor...hoef ik niet over de pagina's te vliegen, om dan over de helft heen te lezen... Kaaat...kampvuur dat maakt het gezellig... Ik meld me ook alvast aan voor een rondje met Nala... Leuk... HALLO Snoes...je hebt ons gevonden... Gezellig hé...trouwens ik stel me voor dat we midden in het bos zitten...of hadden we al een ander plekje voor de picknicktafel gevonden?? ZP verslaafd voel ik me soms ook...wil ook altijd alles lezen en even op iedereen reageren, en vertel alles mannetje...hij vind het wel leuk en fijn voor me dat ik hier zo mijn hart kan luchten. Snoes, ik heb patronen van talloze tafelkleedjes... Hoe wil je het doen...inscannen word moeilijk het zijn vaak dubbele pagina's bijv. Kan ze copieren en sturen, of ik kan je ook PBen met wat links, al zijn er vele in het Duits. Deze site is in het NL, misschien vind je hier alvast iets: DROPS Design ~ Gratis brei- en haakpatronen En zal dadelijk eens 2 foto`tjes posten van kleedjes, die zijn uit een Japans boek...haha Japans kan ik niet, maar de plaatjes en tekentjes zijn hetzelfde... Goh, en wat een heftig verhaal van die familie zo vlak voor de kerst... Lente, wat heerlijk een paar daagjes vrij met je mannetje, geniet er maar van... En Chessertje heeft ons ook gevonden...HALLOOOO.... Wat een snoezige Cavia... Pink..heel veel beterschap...als we boodschappen voor je moeten doen, roep maar hard als je een beetje stem hebt... Lust je wat kippesoep?? Is altijd goed voor je... Zo, mijn mannetje komt dadelijk thuis want er is niet veel werk i.v.m. de sneeuw... Dan gaan we samen een rondje met Nala lopen...hij is namelijk geweldig met honden...
Bekijk bijlage 115070 Aan deze wordt nog gewerkt...is bijna klaar...en moet er een ronde tafel voor kopen...
Mooi zeg La Femme, knap dat je daar het geduld voor hebt. Maar ja, dan heb je wel wat he . Groetjes Jolanda
Heee Lieverds, Nikita een hond die je TAXI noemt, wat super zeg.. Hahahaha.. Volgens mij staat onze picknicktafel ook in het bos.. Miss dat we tegen de zomer, naar het strand kunnen verhuizen, maar dat is nu veels te koud.. Chessertje, wat een super lieve cavia, tuurlijk mag ik die ook bij ons blijven.. Lkkr kroelen.. Lekker.. Pinkie, hoe voelt u zich vandaag? Lente wat fijn dat het "ziek zijn" je goed doet.. Heel goed dat je nu jezelf op de eerste plek zet..!! Nou mijn nacht was al beter als de vorige haha.. Heb maar tot 2 uur wakker gelegen.. Dus het komt wel weer goed.. Met buikje gaat het stukken beter.. Nog wel steeds steekjes, maar geen aanhoudende pijn.. Danki Dios.. Ik wil niet paranoide (schrijf je dat zo) lijken, maar ik bidt elke avond voor het slapen gaan (deze dagen eigelijk de hele dag door) maar ik vroeg God dus dat het hele ICSI gebeuren in zijn handen ligt en dat hij uiteindelijk bepaalt of het blijft plakken of niet, maar dat als het zou blijven plakken hij mij een droom zou willen geven die dit zou bevestigen... Nou komt ie he.. Mijn droom: Ik ben in het ziekenhuis voor een bloedtest, loop met mijn buisje bloed gelijk naar de VEVO (fertiliteit zo heet het bij ons) toe zodat ze het kunnen onderzoeken toe.. Mevrouw zegt tegen mij doe ook maar even een urinetest en kom dan terug.. Dus ik een urine test doen.. en alleen een heel licht tweede streepje te zien.. Dus ik weer terug naar de arts.. Zei zegt hij is wel licht ik weet het niet zeker.. Dus ik zeg ik heb er thuis vanochtend ook al 1 gedaan en haal deze uit mijn tas.. Super positief!!! Oow zegt ze dan hoef ik niet eens naar het bloed te kijken, je bent zwanger gefeliciteerd.. Dus ik vraag haar hoeveel Cryo er over zijn.. Ze haalt ze zo te voorschijn in een soort van ijsblokjes en we tellen ze.. Het zijn er 6.. Dat was mijn droom.. En kan het me zo goed herinneren.. Weet dat ik mezelf niet gek moet maken, maar vond het wel erg leuk.. Tot strakjes Schatjes..!
@lfn wauw wat knap zeg...zo goed ben ik niet. Ik haak meer mutsjes en dergelijke. En bloemetjes. Heb ook een eigen website met lampenkapjes: www.lilalampenkap.nl Die site die jij hebt doorgegeven is ook superleuk...ga denk ik eens voor sokken of een sjaal. (moet niet teveel werk zijn, want heb een korte spanningsboog hihi) @ de rest ikke ga mee maar eens klaar maken om boodschappies te gaan doen. We gaan vanavond verlaat sinterklaas vieren. Gezellig! Fijne dag en toedels!
Wat grappig Snoesie.. Wat een super leuke site zeg.. Als de babykamer eindelijk ingericht moet worden hoe is het zeker in mijn hoofd.. Echt heel leuk..
Ben ff aan het rondshoppen voor een kerstjurk voor de 23ste.. Hoe geweldig zou het zijn als ik deze van Sarah Jessica Parker.. Ga nog ff verder kijken..
Chessertje...in het hebben van geduld zijn wij MMMmeisjes toch het beste... Kaaat...geweldige jurk hoor, vind de tweede zelf ietsje leuker... En dat dromen herken ik ...droom ook erg vaak erover...bij de laatste IVF ook, de avond na de eerste spuiten droomde ik ook dat mannetje en ik in bed lagen met een beebje tussen ons in... Je bent er onbewust heel erg veel mee bezig, en ik vind dat zo'n droom de wachtweken ietsje makkelijker maakt...maar ja...mijn dromen waren bedrog tot nu toe...hopelijk komt die van jouw uit. Snoes, wat een super website...daar ga ik morgen zeker eens even op m'n gemakje snuffelen... Heb de link al bij mijn favoriten staan...ow, en morgen ga ik de links van de kerstliedjes bekijken... Zo meiden...ik laat de schaal met taaitaai maar staan, en zet nog even snel een pot groene thee voor jullie... Nala speelt nog buiten met mannetje...maar hij brengt ze dadelijk weer naar huis... Ik ga maar weer mijn jurkje aantrekken en me klaar maken voor het toneel... Dag lieverds...tot morgen...♥♥
Kaat, wat een mooie droom. Ik hoop voor jou dat het werkelijkheid wordt. Gun het je zo. Net als La Femme vind ik ook die 2e jurk leuker. Beetje teveel boobs omhoog bij die eerste. Snoes, leuk die lampekapjes La Femme, suc6 met je optreden. Ik doe vanavond wel een rondje met de hond en ik zet dan nog een lekker toetje op tafel. Groetjes Jolanda
Thanx Chesser en Nikita.. Denk dat ik dan tog maar voor de tweede ga..!! Wat is het stil hier btw.. Voel me eenzaam aan onze mooie picknicktafel..
Haihai... Ik ben vandaag weer behoorlijk op de been moet ik zeggen... en ik voel me weer wat beter... Ben dus maar inkopen wezen doen: een set met kleren voor de kerst voor mijn dochter en hier wat sieraden bij voor haar, een blousje met truitje eronder voor mijn zoontje voor met de kerst, cadeaus en wat kleinere cadeautjes voor onder de kerstboom voor de kids en een gourmetstel... Verder nog wat versierseltjes, schaaltje, oase en groen gekocht voor mijn dochter voor het kerststukje wat ze vrijdag op school moeten maken... Was me het dagje wel weer...
Pinkie wat fijn dat je je weer beter voelt..!! En kerstinkopen doen is altijd wel iets waar je ietsjes vrolijker van wordt.. Oow kerststukjes maken.. Dat is lang geleden.. Wat leuk zeg.. Slaap lkkr zo Pinkie..
Hallo (november/december)MMM-meiden, Het heeft me even wat moeite gekost om jullie te vinden hoor! Zoals jullie weten heb ik me wat 'teruggetrokken', maar een aantal van jullie had gevraagd om te laten weten hoe de 2e echo was en ik moet bekennen, ik sta te popelen om te delen: We hebben namelijk tijdens deze echo 3 hartjes gezien!! Echt onvoorstelbaar!! We zijn er stil van..........en tegelijkertijd heb ik tranen en de slappe lach de hele dag. Een drieling........ Groetjes, Jetje
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Ik zit hier echt keihard te lachen! Drie! FANTASTISCH!
Ooohhhhoooo!! Leedvermaak?!?! Ha ha ha! Nee, van mij mag je lachen hoor. Kan zelf ook echt niet stoppen van de zenuwen. Wat een verhaal!