De Picknicktafel

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lente67, 7 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Spannend hoor Maria..!! Zo snel.!! Veel plezier.!!

Lente en gelukt met yoga..

Mijn dag is iets anders verlopen.. De makelaar had niet de juiste sleutels, maar wel met de aankoopmakelaar onze eisen besproken en dat kan heel goed gaan lukken, dus spannend.. En toen werd ik gebeld door werk dat er iemand ziek was en of ik nog iemand wist.. Ik rooster dus weet precies wie wel en niet kan en wist dus dat ik de enigste optie was.. Heel Leuk, zit ik dan nu late dienst morgen vroege.!! Eikels.. Maja je moet wat voor je collegaas over hebben he..;) Fijne middag/avond dames.!!

2. lente67

lente67 Niet meer actief

:) Maria wat zalig 30 graden. Ik kan zelf ook niet zo goed tegen de hitte maar voor even is het wel te doen en veel snorkelen. Las vandaag in de krant dat op de 4e plaats van vakantietripjes shoppen in Dubai staat en moest meteen aan jou denken. Have Fun:)

O balen Kaatje, maar nog even en dan kunnen ze je niet meer bellen want dan lig je heerlijk met je billen op curacao (hoe schrijf je dit eigenlijk:)). En spannend met de aankoopmakelaar wel jammer dat je niet kon kijken. In de zorg is dus ook niet een dag hetzelfde;)

Yoga is goed gelukt en bij sommige oefeningen als master eruit gekomen en 10 minuten gebokst en een pr van ruim 1000 punten en nog steeds 11 jaar jonger:)

Ga nu mijn droomprins zijn rug masseren en een klein aquarium schoonmaken. Arme visjes kunnen niet meer goed naar buiten kijken:)

xxx
    Lente

*stopt gauw een tubbetje aftersun in Maria haar tas en een shoppinggids voor in Dubai:)*

3. Chessertje

Chessertje Niet meer actief

Lente, wat zou dat toch geweldig zijn he, als het nou toch eens raak was. Hier is het zeker over een week spuiten. Vandaag lichte spotting gesignaleerd. Dat betekent dat m'n ongi er over een week is.

Kaat, jammer dat je het huis niet hebt kunnen zien. Hee maar wel super dat je vakantie vast staat. Straks lekker genieten op het warme Curacao.

Maria, fijne vakantie. Geniet er van :)

La Femme, hoe is het met jou vandaag? Het is weer een drukke begrijp ik.

Er staat een pot vruchtenthee op tafel. Ik schenk eff in :)

Oja vandaag nog een leuk zwart jurkje gescoord in de opruimen :). Mooi slank model. Ik las dat sommigen hier rekening houden met kleding kopen met zwanger worden. Ik doe dat niet. Dan wordt ik nooit zwanger, denk ik dan (zit tussen de oren hoor :). )

Groetjes
    Jolanda

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Goede morgen meiden,

Chessertje wat leuk een zwart jurkje. Ik zelf hou ook geen rekening met eventueel zwanger worden. Ik leef vandaag en morgen zie ik wel:) Dus je hebt al een week van te voren spotting. Goed dat je het schrijft want dan ga ik mezelf niet langer gek maken want wie weet is dit nu bij mij ook het geval. Alhoewel ik daarna niets meer gezien heb. Zie je, het helpt niks, het virus heeft me al te pakken;)
    Heb jij nu ook als medicatie menopur en Pregnyl? Ik moet 300e per dag spuiten en jij? Spannend dat we gelijk oplopen. Kunnen we elkaars handje vasthouden.
    En...Vinci nog steeds vrolijk aan het kwetteren:)

Kaatje hopelijk ben je vandaag wel vrij anders heb je bijna niets aan je weekend gehad.

Nikita hopelijk was het gisteren toch nog een positieve dag.

Snoes, je man druk met de laptop en jij helaas minder aan de piicknicktafel:(

Sloppy hoe gaat het met je misselijk- en moeheid? Al verbetering?

Deze week veel suc6 voor degene die voor en echo gaan. En voor Sloppy een hele mooie hartklop:)

Nou meiden ik heb mezelf voorgenomen om 12 uur klaar te zijn met schoonmaken dus ik ga gauw ontbijten. Een fijne zondag allemaal.

xxx
    Lente

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Lente; al bijna klaar met schoonmaken? Moet daar zo ook aan beginnen. :(

Chessertje; Spannend, bijna weer beginnen! Wel fijn hoor.

Kaaat; Lekker naar naar de zon, lijkt me heerlijk! Vooral na de hele week regen hier.

MariaC; ook jij bent al richting de zon vertrokken, veel plezier!

Ik heb tot nu toe heerlijk weekend gehad, net lekker gesport, heerlijk begin van de dag. Vrijdag weer eens lekker op stap geweest naar een 80's & 90's party, erg leuk gehad. Nou meiden, fijn weekend allemaal nog!

6. Chessertje

Lente, ik heb idd ook Menopur en de laatste spuit is iets anders want de Pregnyl was niet leverbaar. Laten we hopen dat het voor ons allebei raak is dit keer. En voor de rest ook natuurlijk. Zou het liefst iedereen hier binnenkort feliciteren.
    Maar jij hebt nooit last van spotting toch, dus bij jou kan alles nog. Bij mij is dit vaste prik.

Jahhh het is gezellig met de vogeltjes. Ze zitten buiten de kooi en spelen, kletsen, wassen etc.

Fijne dag iedereen.

Groetjes
    Jolanda

7. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Sjak....ow ja, zulke dagen kennen we hier ook maar al te goed...
    Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad gister...

Shit Maria..dat is balen.
    Ben je al weg??
    Dat is wel een goede keus hoor...lekker een paar daagjes Dubai....wij wilden er eigenlijk heen voor huwelijksreis...ben benieuwd of je het de moeite waard vind.
    Ow...dit zul je niet meer lezen....zie dat je NU in het vliegtuig zit...veel plezier lieverd...:D:D:D

Kaaat, ow wat spannend...eerst op vakantie, en dan een eigen huisje...TOPPIE...2011 begint goed voor je...;)
    Je bent collegiaal hoor...is heel goed van je...

Ow Lente...lastig hé...die vroege wekkers van manlief....is hier ook soms zo...ga daarna ook weer terug slapen, maar toch is het anders als dat je de hele nacht doorslaapt.
    Ooww, ik snap waar je naartoe wilt...misschien innesteling hé...
    WOW, dat zou gewoon super zijn...
    Doe maar lekker veel yoga de komende week...gewoon voor de zekerheid...;)
    Ow en schoonmaken....moet ik ook nog...maar vandaag lekker niet...
    Heb morgen vrij, dus kan ik de hele dag poetsen, zuigen, strijken, koken, boodschappen doen etc.

Spannend Chesser...het komt weer dichterbij voor jullie...
    Een leuk zwart jurkje is nooit weg...en kun je ook altijd aan....;)

Blondje...ow een retro-party....leuk...
    Gister op het bal vind ik de oude liedjes ook het leukst...daar kan je het beste op dansen...

Zo, gister was zo'n shit dag.
    Eerst weer een super lange saaie en slecht georganiseerde repetitie...dan snel snel naar huis en boodschappen doen en koken...
    Had weer koppijn, dus geen computer aangehad.
    Dan 's avonds op naar de voorstelling met een avondjurk in de tas.
    Maar mannetje wilde niet meer mee, had ook een baaldag gehad en moest er dus vanochtend weer vroeg uit om te werken.:$
    Uiteindelijk verraste hij me tijdens de voorstelling met een SMSje, dat hij zijn smoking uit de kast had gehaald en zich aan het scheren was.
    Dus heerlijk nog een paar uurtjes op de dansvloer verbracht, met chachacha, en wals en rumba etc.etc.
    Lekker een glaasje champagne gedronken, en net als Cinderella kort na middernacht naar huis gegaan...;)
    Had graag langer willen blijven, maar ja mannetje heeft de moeite gedaan om te komen, en hij moest er weer vroeg uit vanochtend, dus dan moet ik weten wanneer het genoeg is om samen naar huis te gaan.

Snoes, Sloppy en alle anderen die ik vergeet of stille lezers....een dikke knuffel voor jullie...

Zo, wij gaan dadelijk lekker hamburgers maken...de eerste keer zelf...hoop dat ze smaken, zal een schaal op de picknicktafel zetten...♥♥

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Lente, gelukt met je aquarium en al het schoonmaakwerk.?

Chesser.. A Little Black Dress is nooit te veel en heb je altijd nodig..!!:D Cool.!!

Blondje heerlijk weekend gehad dus, wat fijn zeg..:)

Nik wat een klote dag zeg, maar wel met een mooie einde..:D Dat maakt tog alweer veel goed.. Weet niet of ik al op je stoba had gereageerd, maar wat leuk dat je het gemaakt hebt en dat het smaakte..:D:D

Nou vandaag dus wel weer gewerkt en het leek er even op dat ik de avond ook moest blijven door zieken, maar er kwam iemand maar die wil dan niet morgenochtend dus ben ik alsnog morgenochtend de lul.. Dus eerst werken dan snel naar ziekenhuis hopen dat ik nog kan sporten en dan nog ff naar het werk, want de avonddienst kan er pas om 5 uur zijn, maar de "kids" zijn al om 3 uur thuis dus ja..:( Niet fijn, maar we overleven het wel.. Ben benieuwd naar de echo..:)

Fijne avond allemaal..!!

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk zo'n zondag!
    Kaaat; jij gewerkt,wel goed van je hoor,invallen voor jevcollega's! Lekker rustig avondje bank nu?
    Lfn;wat gaaf zeg dat je lief nog is gekomen en dat je samen hebt gedanst! Klinkt echt als een sprookje!!!!

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha gilrs,

Nikita wat lief dat je lief je alsnog verrast heeft:) Een slecht begin maar een mooi einde. Helaas dat hij weer vroeg op moest. De mijne gelukkig morgen de laatste keer om half 5 eruit en idd. toch anders als je eventjes eruit gaat. Wat doet je man voor werk als ik vragen mag?
    Ik heb maar 1 keer een heeeel klein beetje roze bij afvegen gehad en daarna niets meer. Dus wie weet innestelingsbloeding. Zou toch een goeie grap zijn:) Over een goede week weet ik meer. Of de spuit erin of duimen op een positieve test. Mijn langste cyclus was 31 dagen dus test niet voor 29 januari mocht de menstruatie weg blijven.

Kaatje wat ben je toch een supercollega om zo bij te springen. Heb je nog wel tijd samen met je man kunnen door brengen? Poeh, en morgen weer zo'n drukke dag. Ik ben zo benieuwd wat ze in het ziekenhuis doen en kunnen zien/zeggen. Spannend!
    Gisteren wel 2 uur bezig geweest met mijn aquarium:$. Als beloning koop ik morgen 5 kleine visjes erbij:). En het hele huis gestofzuigd, boven alles geweild en de wc's geschrobd en eindelijk de toetsen van vorig jaar nagekeken:) Oké op eentje na, maar dat is morgen zo gepiept. Dan liggen er weer 2 nieuwe voor me klaar.

Blondje een heerlijke zondag gehad. Heerlijk zo'n dag voor jezelf.

Morgen een drukke dag en 's middags mijn muscle workout op de Wii doen en woensdag en donderdag Yoga:) Vind het nog steeds super om te doen.

Chessertje, Yeah laten we voor elkaar duimen dat we deze winter nog zwanger zijn:)

Iedereen nog een fijne zondagavond (wat er nog van rest) en tot morgen.

xxx
    Lente

11. Chessertje

#791 Chessertje, 17 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2011
    Dames ik moet even m'n verhaal kwijt hoor. We zitten hier op kantoor aan een blok van 4 buro's, 4 vrouwen. Verteld eentje net dat ze 3 maanden zwanger is van een tweeling. Ze heeft al 2 kinderen, eentje is net anderhalf. En ze was alweer een paar maanden aan de pil. Ze was ook helemaal in shock want dit zat niet in de planning. Wat ik ook wel kan begrijpen. Maar goed, even ego...... waarom gebeurd ons dat nou nooit lieverds???? Kan wel janken. Zit straks weer tegen een buik aan te kijken hier, erger nog, van iemand die liever niet zwanger was geweest..... Daar gaan we dan, over een week spuiten....
    Ach straks gaat het wel weer hoor maar is even zo'n k.. moment.

Jolanda

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kaaat: heel veel succes vandaag met de echo! Ik hoop dat je dan eindelijk duidelijkheid hebt en snel door kan naar de volgende ronde!

13. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hoi Meiden!
    Ik heb jullie gemist, maar ik merk dat ik een beetje weer uit het hol van ik-wil-zwanger-worden-en-daar-draait-mijn-hele-leven-om kruip. Ik ben veel aan het hardlopen, werken, voor manlief bezig en allemaal andere dingetjes. Helaas Lente, de kilo's vliegen er niet af, maar wel een ieniemienie beetje. Ik zit wel al wat strakker in mijn vel. Maar ja, spieren zijn zwaarder dan vet en die ontwikkel ik nu juist.
    Ik voel me eigenlijk wel weer goed. Ik ga mezelf ook wel weer een beetje een leuker persoon vinden. Waar 1 januari wel niet goed voor is...

Maar ik lees echt nog elke dag mee, maar niet meer elk uur (zo erg was ik *schaam schaam*.) Ik heb vandaag veel op de planning staan, dus het zal nu ook wel niet zo'n lang bericht worden, maar ik zal zo snel typen als mijn vingers aankunnen hihi.

Als eerste Maria die lekker met haar bips op het strand zit. Wat heerlijk! *jaloers jaloers*

En vandaag Kaaat naar het zh. Spannend zeg...ik zal aan je denken vandaag. Vakantie al geboekt?

Aaah, chessertje, lees nu ook jouw bericht. Wat K*T!!! Dat doet zo'n pijn! En ook nog een tweeling en alsof het niet erger kan ook nog niet gepland...bah! Je zit nu vast op je werk je goed te houden, dat is niet leuk. Kun je niet een beetje vertellen over jouw pijn en verdriet. Zonder dat je er teveel over uitwijd. Dat jij een grote kinderwens hebt en dat dit erg pijnlijk is. Anders zitten ze straks alleen maar over babydingen te praten. Ze mogen best een beetje rekening met je houden. Maar ik snap ook dat je het niet fijn vindt...hopelijk is de volgende poging voor jou ook raak.

@sloppy wat balen dat je net niet bent uitgekozen. Maar beter net niet dan helemaal niet (always look on the bright side of life)

@lfn heb je nog mooie broeken gescoord? Ik hou er zelf geen rekening mee hoor. Hoewel soms heb ik wel eens een tuniekje ofzo aan en dan denk ik: leuk, straks kan ik deze ook nog aan.
    Wat een ontzettend lieve actie van je mannetje. Smelt...

@ oh lente wat zou het FANTASTISCH zijn als het raak is. Ik zal heeeeeel hard duimen.

@blondje en er was nog een nieuwe die ik even niet meer kan herinneren, WELKOM! Gezellig dat jullie meekletsen. En je hoeft helemaal niet steeds op iedereen te reageren. Tis al leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat.

Iloon, hoe is het met jou?

Meiden, ook al ben ik er wat minder, ik leef met jullie mee. We hebben nog zware tijden voor de boeg met elkaar, ik zelf ook en ik kan jullie daar niet bij missen hoor!

Ik heb morgen een echo. Ben benieuwd wat er aan de hand is. Denk dat ik ook nog wel bloed moet prikken. De opvliegers worden steeds erger...Hopelijk krijg ik duidelijkheid.

Nu ga ik de was doen, poetsen en boodschappen doen. Heb net al de oprit geveegd en de auto gewassen oh en hardgelopen! Pfieuw, best een beetje trots op mezelf.

Nou daaaaaaaaaaaag
    Toedels!

14. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Hee Lieverds,

Lente goed bezig geweest dus..!! En het zo zkr een hele goede "grap" zijn als het nu gewoon raak is..!!:)

Blondje fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad.:D

Chesser, das echt K.U.T.!! Ja wat Snoes zegt is wel een goed idee, als jij je er lkkr bij voelt..:( Naar hoor.. Ken het ook.. Als die mensen die maar zwanger worden..!! :x Zou verboden moeten worden..;) Grapje.!! Maar leuk is het zkr niet..

Snoesie wat leuk dat je er weer bent..!! En wat fijn dat je het zo druk heeft met alles in het leven, das heel erg goed..!! Ik ben met het hele zwanger worden ook niet zo heel erg bezig, tenminste dat probeer ik en zolang ik veel werk lukt dat ook aardig..:) Hoop dat ze morgen iets op de echo zien en dat je een beetje weet wat er aan de hand is en belangrijker wat er aan te doen..!!

Ik kom net uit het ziekenhuis.. Er zit niets in me baarmoeder of eileiders of eierstokken.!! Ben dus helemaal leeg, nu alleen nog de HCG omlaag, net ook weer bloed geprikt en daar krijg ik tussen 3 en 4 de uitslag van.. Als het niet omlaag gaat krijg ik er medicatie voor want het kan zijn dat mij lichaam het moeilijk vind het af te bouwen.. Dus we zullen zien.. Als het HCG goed afbouwt en ik wordt ongesteld, dan mag ik gelijk weer beginnen... Nu heb ik alleen de keuze met medicatie of natuurlijke cyclus..?? Wat zijn jullie meningen hierover, want ik heb echt geen flauw idee..
    Denk trouwens niet dat als ik deze of volgende week ongesteld wordt (voel al wel wat pijntjes vanaf gister dus ja) het HCG er al uit is hoor en dan zal ik dus weer moeten w88.. En dan miss wel heel lang omdat onze vakantie er dan tussendoor komt, maja wat ik al zei we zien het wel..;) Ik maak me er echt niet meer druk om, het komt zoals het komt..!!:D:D

Hoe is het met alle andere Lieverds.. Slopperd lief dat je aan me hebt ged8..!!:D

Fijne dag allemaal..!! Ik ga me even uitleven in de sportschool.!!:D Xjee

15. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ow wat fijn dat je zo snel weer kunt beginnen kaat, maar wat klote van de HCG in je lijf. Kssssst weg! Ikzelf heb een tijdje geleden een heel gesprek in het zh gehad over de natuurlijke cyclus of de kunstmatige cyclus. Zij zeiden dat in een natuurlijke cyclus beter is omdat je lichaam dan zelf hormonen aan moet maken. Op het moment is het UMC zelfs succesvoller in cryo TP's dan in verse TP's. Dus dat maakte de keuze voor mij wel makkelijk. Zou dus even met het zh in gesprek gaan.

Mag ik trouwens vragen wat bij iedereen de reden van de mmm is? En heeft iedereen IUI gehad? Daar ben ik wel benieuwd naar. Bij mij is de reden ernstige endometriose en een aantal miskramen. En ik heb geen IUI gehad, meteen zwaar geschut zeg maar.

Kaaat sport ze en de rest werk ze of repeteer ze (speciaal voor LFN) Ik ga nog even met de stofzuiger door het huis en daarna nog even boodschappen doen...

toedels!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Okee Snoes ja duidelijk.. Ziekenhuis gaf aan dat niet iedereen goed op de medicatie reageert, maar dat het voor hun wel makkelijker plannen is.. Daarbij zei ze ook dat ik een hele regelmatige cyclus heb en dat ik daardoor voor de natuurlijk tp idd wel goed zou kunnen.. Nu doet mijn ziekenhuis ook nog bezig met een onderzoek naar het verschil tussen kunstmatig en natuurlijk en als ik ervoor kies met het onderzoek mee te doen, kiezen hun voor mij welke vorm ik krijg zeg maar..

Ons verhaal.. Waren al ruim 2 jaar bezig.. Naar de huisarts doorgestuurd naar het ziekenhuis voor zaadonderzoek, daar kwam uit dat hij zwak en langzaam zaad heeft. Houdt is genoeg levende en goede, maar allemaal langzaam dus de kans echt nihil.. Dus ook gelijk door naar ICSI, geen IUI gehad.. Bij mij is alles helemaal oke.. Regelmatige cyclus en alles werk naar behoren..:) Van wat ze kunnen zien dan he..

Goede vraag trouwens Snoes..!

17. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ow nee Chessertje...we begrijpen zo goed hoe je je voelt...:x:(
    Wat een rot nieuws, en het is zo balen dat dit bij ons nooit gebeurd..
    Geef je een dikke knuffel hoor, en we kunnen alleen maar heeeeeel hard hopen dat we snel ook allemaal zwanger zijn...het spuiten moet toch ergens goed voor zijn...
    Jij had het ook echt tegen niemand verteld geloof ik, toch?
    Misschien is het een goed idee van Snoes, een beetje aangeven dat zulke gesprekken moeilijk zijn voor je in deze situatie??

Kaaatje...ow...dan nog even wachten op de bloedwaardes hé.
    Heb vandaag dus weer wat geleerd...;)
    Dan over de natuurlijk of gestimuleerde cyclus...heb je een goede eigen cyclus??
    Ik (persoonlijk) zou het liefst in een natuurlijk cyclus willen TPen, maar dat gaat moeilijk omdat ik geen goede cyclus heb.
    Denk niet dat het erg veel uitmaakt hoor voor het uiteindelijke resultaat, dacht namelijk ooit eens gelezen te hebben dat sommige ziekenhuizen alleen maar gestimuleerde cyclussen doen omdat ze dan de dames goed in kunnen plannen.
    En laatst vroeg ik het mijn gyn. en hij zegt ook dat het niks uitmaakt...

Lente, vind het zo leuk om te lezen dat je echt zo'n plezier hebt aan de WII, en je gebruikt het niet om stomme spelletjes te spelen, maar echt als workout...:D
    Mijn mannetje is landbouwer...(hmm...het woordenboek geeft deze vertaling aan voor het duitse woord Landwirt)
    Hij is dus met andere woorden een boer...;)
    Alleen hebben we nog geen eigen boerderij, hij is nu medewerker, en doet een opleiding ernaast om ooit echt een boerderij over te kunnen nemen...:D
    Gelukkig hoeft hij ook niet elke ochtend vroeg op...maar ja...koeien doen niet aan week-enden, en moeten in het week-end ook om 5 uur 's ochtends gemolken worden, dus soms is hij de pineut...

Snoes, gelukkig maar hoor dat je je weer beter voelt...
    En succes voor morgen, ben toch ook wel weer benieuwd naar jouw verslag.
    Goed gedaan hoor meid, al zoveel werk verzet vandaag.
    Ikke ook...heb al boodschappen gedaan, stofgezogen, gestreken, gestoft, en nog wat kleinere dingen gedaan...
    En wat lief van je om extra aan me te denken...;)

Reden voor ons voor IVF is 2 dichte eileiders.
    Daarom ook geen IUI maar meteen zwaar geschut (waren ook de letterlijke woorden van de gyn.)
    Heb van te voren wel 4 rondes Clomid gehad omdat mijn schildklier niet goed meewerkt, en ik geen goede cyclus heb (hyperprolactinemie)
    Daarna dus een laparoscopie gehad, en meteen doorgestuurd naar IVF.
    Zwemmers van manlief zijn gelukkig wel in orde...

Maria...hoe is het daar onder de zon??

Sloppy, Iloon, Sjak en alle anderen een dikke knuffel voor jullie...

Zal vanmiddag nog wel eens online zijn, maar ga vanavond lekker met mijn collega ballerina's naar de bios: Mao's last dancer...;)
    En Black Swan willen we ook nog gaan bekijken zodra hij hier draait...

18. clowntje

clowntje Actief lid

21 apr 2009
    417
    0
    0
    Land van Maas en Waal
    Hoi meiden,

Ik heb schandalig lang niks van me laten horen, sorry. Maar heb wel alle berichten gelezen en ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik vanaf hier gewoon weer meeschrijf.

Allereerst de reden van mijn MMM ik heb ook hyperprolactinemie en PCO. Dus zonder medicijnen geen cyclus. De hyperprolactinemie komt door een goedaardig tumortje aan de hypofyse wat in de gaten wordt gehouden met een Scan. PCO is ook een storing in de hormoonhuishouding. Ik ben wel begonnen met IUI maar door mijn leeftijd ook maar gekozen voor IVF. Heb hier eigenlijk wel een beetje spijt van want nu duurt 1 behandeling 3,5 maand.

Kaaat, jouw lichaam is ook van slag maar wat lijk jij daar rustig onder. Super hoor, nu even lekker jezelf vinden op vakantie. Veel plezier met boeken.

Ik ben nu lekker aan het duimen voor Lente. Wondertjes zijn er altijd.

Chessertje wat moet jij je klote voelen met zo’n Miep die niet eens wil, terwijl jezelf alle moeite doet. Je hebt inderdaad niks gezegd op het werk he. Nou laat ze straks maar goed het verschil zien tussen een zwanger Chessertje die de hele dag loopt te fluiten en er super stralend uitziet en een muts die zomaar zwanger is geworden.

Over kleren, ik hou er ook wel rekening mee maar soms vooral na een dip kan het me niets schelen en koop ik wat straks. Toen ik zwanger was kon ik ook niet op hoge hakken lopen dus daar hield ik eerst rekening mee, maar nu niet meer. Ik loop weer lekker op laarzen, laarsjes met een hak. Baal wel van de extra kilo’s door de behandeling en heb een WII. Zelfs een Wii fit dus wie weet. Raak ik ook nog verslaafd. Ik snap overigens niet wat iedereen zo leuk vindt aan sporten, Ik heb het echt nog nooit leuk gevonden, ben wel actief maar echt sporten neeeeeeee. Oh ja ben wel hockey coach en loop dan met de meiden een paar rondjes en doe wat oefeningen voor de wedstrijd maar daar laat ik het bij.

Ga nu weer aan de picknicktafel zitten en heb een mooie brede vaas vol tulpen meegenomen want het voelt buiten aan als lente. Heb gister zelfs lekker buiten gezeten onder de overkapping.

Snoes nog gefeliciteerd met het openen van een winkel. Je mannetje moet het dan wel gaan doen maar je zal merken dat het ook een beetje van jouw wordt. Super leuk, wanneer is de opening?

Sloppyslayer hoe gaat het me jouw? Voel je je nog steeds zo moe en ziek. Was volgens mij niet te zien tijdens de casting voor de huishoudbeurs. Op de 6e plek, leuk. Gaat het met Megan, ze is gelukkig nog wat jong dus kan je haar nog wel even dragen toch?

Moet nu echt weer even werken,

Groetjes

19. sjak

sjak Niet meer actief

Hmmm, het vakantieweekend in de sauna is voorbij en weer heel hard aan het nakijken! (niet leuk he, Lente?) 52 werkstuken om letterlijk na te kijken, pffff.

Jeetje Chesser, dat zijn geen leuke berichten helaas zijn ze er maar al te vaak! Ik heb een vriendin die na 5 (!) maanden er pas achter kwam dat ze per ongeluk zwanger was... Ze had liever een abortus gehad, maar daar was het al veel te laat voor. (ze is er nu wel blij mee hoor. (maar toch!)

He Kaat, waarom zou je moeten wachten dan, je mag toch gelijk door? Wij hebben ook kans dat we er één overslaan als we er nu niet tussen kunnen, maar een vakantie is ook wel heel belangrijk hoor!

Nikita, als ik die dansfilms allemaal ziet wil ik ook altijd danseres worden, helaas ben ik mega-motorisch-niet-geschikt! ha ha ha.
    Veel plezier vanavond!

Sloppy, ik heb je bruidsjurk bekeken, heeeel mooi!!

Snoes, fijn dat je weer een leven hebt naast zwanger worden. Ik merk dat ik dat ook wel moeilijk vind om af en toe aan andere dingen te denken. Maar ook hier gaat dat me iets beter af.

Ons verhaal:
    Mijn liefde zijn soldaten zijn helaas gezakt voor hun zwemdiploma! Ze zijn ook niet met genoeg, hoewel ik gemiddeld 8 a 10 miljoen best veel vind klinken... Maar zw kunnen gewoon niet goed zwemmen.
    Wij kregen ook gelijk het advies ICSI, daar schrokken we wel enorm van. Dus ook geen iui. Bij mij is alles in orde en loopt alles volgens berekening.
    Wij krijgen er wel elke keer twee emmy's teruggeplaatst omdat wij (al mijn zussen en ik) drager zijn van een borstkankergen.

Dikke kus aan iedereen! *SMAK*

20. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Zoo Heerlijk gesport.!!

Clowntje welkom back..!! Tuurlijk mag je weer meeschrijven, gezellig.! Waar sta jij nu ongeveer in het hele MMM gebeuren alweer bijna een tp of niet..

Nik jeeeeh eindelijk naar de Bios.!! Leuk leuk..!! Wat ontzettend leuk dat je man boer is en dat meen ik echt hoor is niet sarcastisch.. Mijn oom is boer en ik hou van zo een leven, heerlijk.. Ooit een eigen boerderijtje.. Hmm leuk.!

Sjak fijn dat je zo van je weekend genoten hebt.!! En nu weer hard aan de slag helaas..:(
    Als er nog HCG in mijn bloed zit mag ik niet gelijk door anders wel.. Dus even afw88
    Zal ze trouwens ff bellen voor de uitslag, was het bijna vergeten..

Tot zo Lieverds.!!

Deel Deze Pagina