Ach lieve Snoes, dat is echt zwaar balen zeg. Daarvoor had je altijd een cyclus? Kunnen ze ook uitleggen hoe zoiets komt? Lente, ik vind het knap hoe je de situatie op je werk aanpakt. Het is verdomd lastig om niet te exploderen bij zo'n kl...zak. Goed dat je er straks een vertrouwenspersoon bij laat zijn. Ik hoop voor je dat je straks als je ander werk hebt een leukere baas treft. Deze schieten we richting mars. La Femme, klote he dat de ongi niet wil doorzetten. Juist nu je zo graag wil, komt het niet. Zo gaat dat verdorie altijd. Hier ook nog geen gekleurd WC papier. Hopelijk morgen. Zo, net de kaarsjes aan gestoken. Ik zet een volle pot jasmijnthee op de picknicktafel met een schaaltje M&M's. De Dickman's zijn ondertussen op. Groetjes Jolanda
Hee Lieverds, Sorry ik was heel druk met werk.. Echt ben kapot, maar moet morgen ook nog dus ja.. Nik, wat goed dat je bazin zo reageerde, en understudy voor Julia dat is zkr dubbel.. Super dat je eigenlijk de rol had, maar super naar dat je dan nu understudy moet zijn.. En dan een collega met gescheurde kniebanden, verschrikkelijk zeg.. Echt een dag vol nieuws idd.. En de film was leuk, ook heel belangrijk.. Nu dus elke avond weer werken.. Succes/sterkte daarmee.. Duim dat je ongie snel komt.. Lente, wat goed dat je gister een late trein had gepakt zeg.. En wat super lief dat je collega voor je ging bidden.. Woei zulke collega's wil ik ook.. En dan vandaag wat een eikel zeg, vind het heel raar dat hij niet nu het gesprek met je aanging, waar w8 hij op of is hij stiekem een beetje bang.. Ik denk dat dat het is.. Je hebt super gehandeld en niet te veel gepraat hoor.. Ben erg trots op u..! Sjak wat leuk zeg dat je maatschappijleer geeft.. Was vroeger wel een beetje ons pretles Haha wij hadden geen leuke leraar en relde daar altijd een beetje (kleine beetje maar hoor..) Wat een super oplossing GEEN playstation en GEEN wii..!! WIj hebben om dit moment niets, maar als we gaan we verhuizen willen we wel iets aanschaffen, wat weten we nog niet.. En zeuren mag hoor.. Clowntje.. Oowwhh moedigen we je aan om te sporten.. We kunnen je cheerleaders worden.. Snoes, wat onzettend vaag zeg bij jou.. Je bms bouwt op maar je bloed zegt iets anders, dat het stil ligt.. Hoop echt dat je heel snel duidelijkheid krijgt.. Goed dat je zegt het komt hoe het komt want dat is helemaal waar, je nu druk maken heeft geen zin.. Ga hard bidden dat het geen overgang is hoor.. Dat mag nog niet.. Ben je uiteindelijk nog wezen hardlopen..? Chesser wat een leuke foto van je vogeltjes zeg.. Maar wat een nare dag, niet lkkr, aankomende ongie.. En dan een zieke vriendin..!! Sterkte daarmee.. Blondje, ja ik ben ook wel een sportfanaat.. Ik probeer 3 x per week naar de sportschool te gaan als mijn werk dat toelaat.. Nou hier alles rustig niet veel te melden.. Alleen dus heeeeeel druk op werk, was vandaag mijn 7de dag achter elkaar en morgen nog 1 en dan wel vrij.. En ik heb dus het weekend voor iemand gewerkt die een hele kleine aanrijding had gehad en het nodig vond zich daarom ziek te melden.. Dus toen vroeg ik haar vandaag of zij dan zondag mijn dienst kan draaien, maar nee natuurlijk niet.. Grrrrmmmm Biatch..!! Maja daar kom ik ook wel over heen.. Fijne avond lieverdss..!!
Hmmmm lekker M&M's Dank je Chessertje xxx Hoe gaat het met je buikje? Snoes je theemuts al uit elkaar getornd. Wat een klus. Superwoman je bent je te aardig. Denk ook goed aan jezelf hoor! hahahahaha ze zegt U tegen mij voel me meteen vereerd. Nikita wat jammer dat jullie zo moe waren. En wat irritant dat het niet doorzet. Straks beginnen we allemaal tegelijkertijd. Kunnen jullie de uitdrukking Milf, nou dat ben ik dus vlns een leerling. Zie het maar als compliment rare gasten... Hier al een paar dagen vaag bloedverlies en ik zit pas op dag 23. Of dit keer een erg korte cyclus en vandaag of morgen mijn menstruatie en de spuit erin. Of.... durf het niet eens op te schrijven. Vandaag in de kerk met mijn ogen dicht gebeden en voelde een warmte en rust over me heen komen. En toen dacht ik aan de moeder van mijn eerste vriend. Ze is tijdens mijn studententijd helaas overleden maar ik had een hele warme speciale band met haar en na het overlijden van mijn vriend (en haar zoon) was dit ook zo gebleven. Op de dag van haar crematie kreeg ik ook zo'n warm en vredig gevoel over me heen. Het was fijn om na al die jaren weer dicht bij me te voelen. Hoe gaat het met jullie Blondje, Sjak, Sloppy en Vakantieganger Maria. Hopelijk niemand vergeten... xxx Lente
Goedenavond meiden! Chesser; Apart gevoel he dat je op sommige momenten blij bent met je onig zodat je verder kan. Hoe vullen jullie de lijst aan, bericht kopieren? Wat een slecht nieuws van je vriendin, sterkte. Het wordt idd tijd voor wat zwangere hier, wat zeg ik, wordt tijd voor ons allemaal! Wensen mag toch?! en wat lekker die thee met m&m's! Snoes; wat lekker dat je bent gaan hardlopen, vanmorgen was het wel mooi weer he. Oh Snoes, wat balen zeg! -dikke knuffel- lijkt me heel vervelend als je lichaam ineens niet meer werkt zoals je wil. Hebben ze ook gezegd hoe dit kan?? Lente; There you go girl!!! Wat goed van je om zo van je af te bijten en je rust te kunnen vinden bij jezelf! En ik ken de uitdrukking MILF wel ja hahaha vat t maar op als een compliment dan??! Lfn; ook al aan het wachten op de ongie, kom op zeg, willen we het een keer komt het er niet van! Kaaat; oh wat oncollegiaal zeg! En ij bent volgens mij zo;n collega die altijd voor andere klaarstaat, lekker hoor dat je dit er dan voor terugkrijgt! Hopelijk zijn er ook genoeg leuke collega's! Nog 1 dagje meid, dan lekker vrij! So, ik heb lekker weekend! Gewerkt, kraamkado's gekocht voor een collega, een stoer licht spijkerbroekje en knalrose vestje en een speelgeval met allerlei muziek en geluidjes erop waar ze ook achter kunnen lopen met een rose telefoon erop. Leuk altijd shoppen! En net nog ff een flinke strijk weggewerkt en gesport. Nu heerlijk bankhangen, morgen dagje sauna! Slaap lekker alvast!
En ik zet nog een schaal Bounty's op tafel... Daar heb ik sinds het week-emd zo'n zin in, en aangezien ik ervan overtuigd ben PMS te hebben, eet ik ze ook nog eens op... Nog altijd geen ongie, maar wel weer buik-en rugpijn...dus er is iets gaande...hoop zo dat het morgen doorzet, dan kan ik bellen en misschien vrijdag nog wel voor een echo... Yep Kaaat...weer elke avond werken... Maar ja, zo gaat de tijd sneller... Heb je week-end na morgen??? Hoop het wel hoor, als je zo moe bent... Niet vergeten, het is heel wat wat je lichaam doorgemaakt heeft de laatste tijd... Leuk zeg, zulke collega´s... Lente...krijg helemaal kippevel van wat jij beschrijft...kan me voorstellen dat het een heel fijn gevoel is wat je heel veel kracht geeft... Blondje...als je de lijst aan wilt vullen, moet je het het laatste berichtje met de lijst Quoten, dan je gegevens invullen en evt. de tekst van de vorige schrijfster weghalen, en ook de Quote´s aan het begin en het einde weghalen...en dan posten maar... Veel plezier in de Sauna... Enne meiden...laten we i.p.v. een regendans een ongiedans doen... Alle dames die ongie willen worden dansen rond het kampvuur... hahaha...naakt??...
Hahaha lijkt me een heel goed idee! *danst nu naakt een rondje door de kamer, gaat met haar armen van hoog en naar laag en maakt daarbij oeloeboeloe-geluiden* LFN en Chessertje nu moet het toch lukken met je ongi? Geniet van de sauna Blondje en Kaaat heel veel sterkte met werken. Wow Lente, mooi verhaal van de kerk! Ik weet ook altijd dat God bij me is. Zelfs als ik hem niet voel... Oeps, ongidans is voor jou niet goed, ondanks de kou stap ik nog maar een keertje uit bed *doet bovenstaande nog een keer, maar nu voor HCG voor Lente* Ik ga vandaag werken. Vroeg opstaan vind ik niks, maar ik heb er wel zin in. Dan na mijn werk komt een vriendin om te hardlopen, dan snel eten en vanavond naailes. Zal dus wel weinig tijd voor jullie hebben. Fijne dag voor iedereen! Kus!
Goedemorgen Lieverds, Heb vergaderingen vandaag en ben al laat dus geen tijd, maar mijn ongie is vannacht in alle hevigheid doorgebroken.. PIJN, maar BLIJ..!! Ik zal ook even naakt een ongie dansje doen voor Chesser en Snoes..!! Ben heel hard aan het dansen, hoop dat het dan sneller aankomt.. Lieverds reageer later op iedereen zal pas tegen de avond worden.. Doeg Lieverds.!! Fijne Dag.. Oowja en dat was is gister vergeten.. Iloon en Slopperd hoe is het met jullie lieverds.?? Liefss!!
Pang..... hier is het startschot gegaan. Ongi! Morgenochtend uitgangsecho en starten met de deca. Kaat, gelukkig is jouw ongi er ook. Nu kan je tenminste verder he. Hopelijk heb je niet zoveel pijn. La Femme, hopelijk komt het bij jou ook snel. Gek he, hoe blij we kunnen zijn met onze ongi. Blondje, heel veel plezier in de sauna. Wat heerlijk, zo'n dagje ontspannen. Lente, haha, ja dat schijnt helemaal ok te zijn als pubers je een Milf vinden. Vindt het zelf maar een rare uitdrukking haha. Wat mooi wat jij in de kerk hebt gevoeld. Nou goed, ik ga maar eens aan het werk. Fijne dag allemaal Groetjes Jolanda
Snoes, Hahahahaha ik zie je al met je voeten op het koude vloer nog even vlug een dansje doen. Voor Kaat heeft het in ieder geval al geholpen. En wat fijn dat je vanmiddag weer lekker gaat hardlopen. Je bent goed bezig, Hup Snoes Hup! Bondje, geniet lekker van je weekend! Ik heb besloten samen met die jongen zijn vader te bellen en dan mag hij zelf vertellen wat het betekend. Hij is Turks en durfde het gisteren niet tegen mij te zeggen wat het betekent en vind het dus respectloos. Hij heeft wel meer rare streken maar ik weet dat zijn vader (al een keer eerder persoonlijk mee gesproken) niet gecharmeerd is van het gedrag van zijn zoon. Zeker niet in zijn cultuur. Nikita heerlijk die bounties. Doe mij maar een pure. Waarschijnlijk komt hier de ongi er ook al aan. Een cyclus van 23 dagen blijkbaar. Lijkt wel of we elkaar aansteken. Grappig eigenlijk want als je in een huis zou wonen schijnt het ook zo te werken. Ja, dat gevoel gisteren was heel bijzonder. Kaatje sterkte met je buikpijn en vergaderingen. Fijn dat je nu snel je tp kan krijgen. Wanneer ga je op vakantie? Hier lichte druk in mijn hoofd en roze bij afvegen dus waarschijnlijk de tekenen van mijn menstruatie. Helaas... maar aan de andere kant mag ik nu ook van start met mijn laatste poging en nu mijn Zen vasthouden en regelmatig mediteren in de kerk, Yoga doen en de natuur opzoeken en veel aan de picknicktafel hangen. Zet een pot sterke koffie voor de liefhebbers. Fijne dag, xxx Lente
Oei, ik wist dat ik iemand vergeten was. Chessertje Goede morgen! Dus ook bij jou de ongi doorgebroken. Zelf moet ik de eerste dag meteen decap spuiten en vanaf dag 2 beide. Wat is jou dosering van menopur ook al weer? Ik wens je heeeeel veeeeeeel suc6 deze poging en hoop op een mooi resultaat. Jij ook een hele fijne dag vandaag, xxx Lente
Goedemorgen meiden! So die ongiedansen van Lfn en Snoes hebben geholpen lees ik!! Snoes; werk ze vandaag en veel plezier daarna met hardlopen en naailes! Kaaat; Jippie!!! Wat goed zeg, pijn maar fijn haha. Kun je eindelijk weer vooruit gaan kijken, echt heel fijn voor je! Chesser; Ook bij jou eindelijk zover! Alvast succes voor morgen bij de echo, op naar volgende ronde nieuwe kansen! Werk ze vandaag. Lente; Heerlijke, sterke koffie daar houd ik wel van! Goed van je dat je de vader van die jongen gaat bellen, het is idd respectloos zoiets tegen je lerares te zeggen. Verbaas me wel over hoe die kids steeds mondiger worden met zulke uitspraken. Wat anders over de uitdrukking; een tijdje geleden was er op een radiozender een milf van het jaar verkiezing, te erg he. Hopelijk kan jij ook snel verder en komt je ongie er aan, als het dan toch zo moet zijn beter snel toch!? Heerlijk al weekend op donderdag! zo mijn spullen voor de sauna maar eens pakken. Fijne dag!!! Dikke X
Goedemorgen meiden, Ik neem ook een bak sterke koffie maar ga daar wel even met de slagroomspuiit overheen. Nu we het toch over koffie hebben, ik weet nog niet wat ik volgende keer doe met kofiie drinken tijdens de behandeling. Ik drink normaal een bak of 10 dus denk dat ik maar ga minderen tot 3 koppen koffie. 2 morgens en 1 's avonds. We hebben gelukkig twee ongi's, is toch te erg dat op te moeten schrijven. Lente, ik hoop bij jouw dat het niet doorzet en dat ik er een kleine kans is op een wondertje. Maar als het dan toch moet dan maar snel. Je bent erg goed bezig lichamelijk en geestelijk in balans proberen te komen en te blijven. Blondje veel plezier in de sauna, ga je naar een groot complex of naar een klein gezellig saunaatje? Hier alles zijn gangetje, erg druk op het werk. Moet vanmiddag naar het crematorium voor de asverstrooiing van ons kleine mannetje en ook mijn ring ophalen. Baal alleen, we hadden een mooie glazen vlinder uitgezocht en die zo geplaatst worden op een grote rots bij het uitstrooiveld. Wordt er gister gebeld dat de vlinder niet geplaatst kan worden door het vocht, of we het toch door wilden laten gaan? Nu zijn wij (mijn vriend nog erger dan ik) er al de hele week mee bezig dus het gaat gewoon door. Meiden, ik ga vanmiddag het lijstje even bijwerken. Volgens mij gaan er weer veel meiden beginnen aan behandelingen. Groetjes
Start isci/ivf/tp cryo/iui/etc: Naam: Lente67: IVF3 23?Jan Chessertje: IVF2 20?Jan. Clowntje: IVF2, 8 januari Echo: Clowntje: 21 februari fm Punctie: Tp: Testdatum: Zwanger? Ja/Nee:
Clowntje, ik wil jou en je vriend veel sterkte wensen vanmiddag. Misschien kan je tijdelijk iets anders neerleggen? Wat een tegenvaller dat het op het laatste moment niet door kan gaan. Ik kan me voorstellen dat je er emotioneel zo op bent voorbereid dat je niet nog langer wil wachten. De vlinder zal vast heel mooi staan in de toekomst. Ook met de drukte op je werk veel sterkte hoewel het misschien ook een fijne afleiding is. Blondje een verkiezing voor milf, hmmmmm..... daarbij vind ik het nog een extra kwetsend omdat ik juist heel graag moeder wil zijn. In deze klas zitten helaas voor het merendeel onsympatieke kinderen. Ach, binnenkort ben ik zelf weg of het is mei en ze zijn zelf weg. Gelukkig zitten er nog een paar leerlingen in die wel aardig zijn maar die kan ik helaas op 1 hand tellen. O, heerlijk naar de Sauna en dan buiten naakt een ongi dansje doen hihi xxx Lente
Clowntje; ben ook een echt koffieleur, drink 4 a 5 koppen per dag maar na de tp beperk ik dat tot 3 per dag en geen dubbele espresso's meer! Thanx, zal wel lukken lekker relaxen! Gaan naar een groot complex in Den Bosch, schijnt een hele mooie te zijn, voorheen altijd in kleine sauna's geweest. Voor jullie heel veel sterkte vanmiddag! Ken je verhaal verder niet maar kan me er iets bij voorstellen. En wat mooi een ring, met as erin? Wel heel jammer dat je het van de vlinder deze week pas gehoord hebt. Lente; Tja apart he zo'n verkiezing, ging om bn'ers. Dat is idd extra kwetsend voor jou, vooral als omdat je je leerlingen op de hoogte hebt gebracht en ze dus weten hoe het zit. Haha, een ongidansje buiten, zal hem voor jullie doen, recht onder de koude stortdouche door en daarna een duik in het zwembad. Niet voor mezelf, ik wil de komende 9 maanden geen ongi meer zien!
Start isci/ivf/tp cryo/iui/etc: Naam: Lente67: IVF3 23?Jan Chessertje: IVF2 20?Jan. Clowntje: IVF2, 8 januari Blondje: ICSI 1, cryo tp 2 Echo: Clowntje: 21 februari fm Blondje: 25 januari (CD12) Punctie: Tp: Testdatum: Zwanger? Ja/Nee:
Ooh, blondje ik denk dat ik weet naar welk complex je gaat, is helemaal super. Is volgens mij een paar jaar geleden van eigenaar veranderd en verbouwd. Het eten is ook erg lekker, en veel keus. Krijg helemaal zin, is voor ons ook niet zover. Wij zijn tweede kerstdag lekker met zijn tweetjes naar de sauna geweest de Zwaluwhoeve met dr Fish behandeling en hot stone behandeling. Heb altijd het idee dat je erna lekker schoon bent, en alle giftstoffen kwijt. Veel plezier. Lente, het zonnetje schijnt hier gelukkig dus dat maakt het allemaal wat vrolijker. Ik vind die kreet Milf ook echt niet grappig, vooral als je nog geen kinderen hebt. Maar blijf het maar als een compliment zien. Je ziet er in ieder geval lekker uit.
Snoesie...bij mij heeft de ongiedans niet geholpen...:x Nog altijd niks te bekennen...maar gister wel met een kruik naar bed gegaan omdat ik ongiepijntjes had... Voor het week-end zal het dus niks meer worden met de echo...maar hopen dat het uiterlijk morgen ochtend inzet, dan kan ik misschien maandag nog terecht... Ow jij zit al op naailes...tsja..ik wil ook, maar aangezien die cursussen meestal 's avonds zijn en ik dan moet werken, staat het boven op mijn lijstje met 'dingen die ik wil doen zodra ik zwanger ben` Zo, ga nog maar een ongiedansje uitvoeren...wie doet er mee... Kaaat en Chessertje...ben wel blij dat de ongiedans voor jullie geholpen heeft hoor, het was ook volle maan vanacht...dus wie weet... Lente...ow, steek me alsjeblieft aan met het ongie-virus... Blondje...heb je echt vanaf vandaag al week-end...ow heerlijk hoor... Clowntje...heel veel sterkte voor jouw en je mannetje... Meiden...stomme vraag misschien maar wat betekent Milf?? Dacht gister dat het een typfout was...maar schijnbaar dus niet, en iedereen hier begrijpt het Zo meiden...weet niet of ik vandaag nog tijd voor jullie vind...maar anders tot morgen...♥♥
Heee meiden, Nikita, ik blaas het virus richting Duitsland Blondje weer helemaal schoon van binnen en van buiten. Ook voor jou een spannende periode nu. Clowntje ik denk aan je. Ik hoop dat de zonnestralen jullie verwarmen en troost bieden. Kaatje, niet in slaap gesukkelt tijdens de vergadering na al dat harde werken de afgelopen week. Snoes een snelheidsrecord verbroken Hoe gaat het met jou Sjak en Iloon? Zo mijn laatste uurtje bij het kwallenteam zit erop Maar zo lief dat leerlingen komen vragen wanneer ze mij weer hebben. En een jongen (was ik kort mentor van echt een lieverd) had alleen maar problemen met de nieuwe en kwam vol trots vertellen dat hij later economiedocent wil worden En nog meer die me missen. Ook enkele collega's die me een hart onder de riem steken en zeggen dat ik beslist niet over mijn grenzen moet gaan en me niet gek moet laten maken door ze en me volledig moet richten op mezelf nu. De kwal groette me niet eens terug aan tafel. Ha, geen last van vandaag Zelfs de les ging goed De verwijderende leerlingen hadden netjes het strafwerk en moest zo lachen om één want die zei dat het de eerste en de laatste keer was dat hij ooit strafwerk had geschreven, wat vond hij dat vreselijk saai en vervelend. En de milf-jongen moest na de les blijven en opschrijven hoe hij vrouwen en docenten dient te behandelen. Schreef uit zichzelf dat hij achteraf toch wel vond dat het raar was dit tegen me te zeggen maar dat dit heel gebruikelijk is als ze met jongens onder mekaar zijn maar dat dit voor mij toch wel heel vreemd moest overkomen en hij dit als compliment had bedoeld omdat hij me juist een goede docent vind (slijm slijm) en of ik aub zijn vader niet wou bellen anders kreeg hij zijn blackberry niet meer. En toen ik zei dat ik het ook niet prettig vond omdat ik juist heel graag moeder wil zijn zei hij heel lief:"dat komt wel goed hoor mevrouw" Smelt, vond het lief. Dus ook weer opgelost MIlF Mother I Like to F*CK En nu even het lijstje bijwerken. xxx Lente
Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc: Clowntje: IVF2, 8 januari Lente67: IVF3 20 Jan Chessertje: IVF2 20?Jan. Blondje: ICSI 1, cryo tp 2 Echo: Blondje: 25 januari (CD12) Lente: 24 januari Uitgangsecho (cd 5) Clowntje: 21 februari fm Punctie: Tp: Testdatum: Zwanger? Ja/Nee: Toch al licht bloedverlies dus vanavond de eerste decap spuit erin en morgen starten met 300e menopur. Gelukkig eerst het weekend en maandag het ziekenhuis dus daarna maar 1 uur les. Poeh, het circus en regelen met werk van beide gaat weer beginnen. Ga nu lekker een frisse neus halen en een klein stukje wandelen. xxx Lente