La femme, voor jouw doen we ook een dansje rond het haardvuur. Pak even mijn rode cheerleader pompoenen (weet niet hoe die dingen heten, maar hebben veel sliertjes) En we hebben een O, we hebben een N, we hebben een G, we hebben een I, we hebben een E. We hebben O.N.G.I.E. Zou dat moet helpen. Lente, fijn dat er in ieder geval een paar rond lopen op die school met gevoel. Maar strafwerk schrijven is dat nog steeds? Ik denk inderdaad dat milf bij die jongeren meer een term is van je ziet er goed uit, maar even met zijn neus weer de goede kant opzetten kan geen kwaad. Groetjes
Hee meiden, Clowntje hoe is het gegaan vandaag? Hier was het heerlijk buiten. Het werd alleen snel koud toen de zon onder ging en gelukkig was ik toen al weer bij de warme winkels. Bij de kruidvat (maandelijkse periode was aangebroken dus weer ingeslagen) een leuk truitje met ruiten gescoord voor een belachelijke prijs van 12,45 Kijk dat is nou leuk shoppen. Ook nog eens katoen en leuk op een spijkerbroek of grijze broek. Zo even lekker een stampotje rauwe andijvie met boerenspek maken. Eten jullie mee? Maak een extra grote pan klaar. En vandaag caramelijs toe. Heb ik wel verdiend na deze week en als troost voor de decapspuit van vanavond die ik meteen zelf mag zetten Maar we gaan er weer helemaal voor en ga veel Yoga doen en niet meer alleen in gesprek met die griezels dus dat komt goed. xxx Lente
Clowntje o ja, ik ben een juf van de oude stempel Niet willen werken in de les dan de samenvatting van het desbetreffende hoofdstuk overschrijven dan hebben ze het in ieder geval 1 keer gelezen. En straf duurt langer dan werken dus als motivatie om dan toch maar aan het werk te gaan. Sinds het meetlatje is afgeschaft moeten we het doen met strafwerk Ga nu aan het eten beginnen, xxx Lente
Hoi meiden, Even snel voor ik onder de douche spring: jaja hardlopen zit er weer op voor vandaag. Nu staan er kruidcakejes in de oven. Clowntje: wat heftig vandaag allemaal. Hebben jullie nu wel iets gedaan? Het was wel enorm mooi weer! @ blondje: hoe was de sauna @lente: fijn dat het goed ging op school @ongestelden: fijn dat de dans heeft geholpen @ lfn: voor jou speciaal zal ik de dans zo nog een keertje doen! Ik heb geen pompoenen maar wel een rieten rokje en ik wil wel even een bordje door mijn lip doen, zo: @lfn of Kaaat wil één van jullie het recept van de stoba naar mij pb-en. Komen vrienden eten en dat lijkt me wel een leuk recept! @chessertje voel jij je inmiddels al wat beter? Vanmorgen wachtte een collega mij op om te zeggen dat ze zwanger is. Normaal gesproken wordt er altijd een raadsel in de koffiekamer gezet. Liefst zonder naam. Erg irritant omdat iedereen je dan zo aan kijkt van: hé ben jij zwanger? Ze had nu speciaal voor mij haar naam op het raadsel gezet en mij dus ook al even ingelicht. Fijn! Blijkt het werk te zijn van een collegavriendin. Die weet hoe erg ik die momenten vind en die hoorde dat andere collega zwanger was. Heel lief. Wel moeilijk want ze is dezelfde tijd uitgerekend als ik zou zijn, snik! Ik weet nog van een andere collega van zh-bezoeken in verband met zwangerschap en die heb ik weer even ingelicht. Toch blijft het slikken. De teller van mensen om mij heen die zwanger zijn staat rond de 20! pfffft! Hopelijk volgen wij snel. Nou ik ga douchen en eten en lekker niet naar naailes. Blijf lekker thuis in mijn pyama rondhangen...charming!
@ lente oei streng hoor...Ik heb haken aan het plafond: niet luisteren is een kwartiertje hangen hahaha nee hoor! Maar wat bij mij goed werkt (is niet geheel pedagogisch verantwoord, maar op een zwarte school is het toch anders lesgeven...) is het voor doen voor de hele klas. En dan vijf minuten lang. Bijvoorbeeld als er met klei gegooid wordt: ga maar voor de klas staan en vijf minuten met klei op de grond gooien. Of met vieze woorden: ga maar vijf minuten vieze woorden zeggen. Stiekem best hilarisch! Maar het allerbelangrijkste is dat het heel goed werkt!
Chesser en Lente Ongi..!! Jeeeh super.. Lente voor jou jammer geen wonder.. Maar nu wel weer aan de slag.. Probeer Zen te blijven he..!! Blondje, hoe was de sauna..? Clowntje, hoe was je dag, wat zal dat zwaar zijn geweest zeg.. En dat ze de vlinder niet konden plaatsen betekend tog niet dat het nooit niet kan.? Ik hoop van niet.. Heel veel sterkte.!! Nik, hoe is het.? Succes met dansen.. Lente wat lief van die jongen zeg.. Super goed gedaan, door hem daar iets over te laten schrijven is hij er dus wel over na gaan denken..!! Ben alweer erg trots op u..!!
Snoes wat lief dat je collega op voorhand naar je toe is gekomen, maar wat naar dat de teller nu op 20 staat.. Het is nu jou beurt hoor.. Hoe voel je je na het telefoontje van gister.? Alles een beetje gezakt.? En jou sanctie is idd hilarisch hahahah dat wil ik weleens zien..!! Nou mijn ongie zet niet echt door, wel veel pijn dus ik hoop dat het morgen gewoon echt in alle hevigheid komt.. Ik ga 2 maart op vakantie Lente, dus ja dan kan het nog daarvoor, zou fijn zijn.. Tot straks Lieverds..
La Femme, er gaat nu een grote wolk met ongivirus jouw kant op. Hoop dat het snel komt bij jou. Kaat, balen dat je veel ongipijn hebt en het niet goed doorzet. Lente, toch aardig van die knul. Jij hebt de boel aardig controle in de klas he. Tof zeg. Jammie stampot. Hier vandaag tomatensoep met brood. Jij vroeg over Menopur, ik moet ook de volle lading, 300. Clowntje hoe is het met jou nu? Snoes, weer een zwanger in jouw omgeving. Pfff... het houdt niet op. Laat jij de volgende zijn. Zo even eten maken. Tot straks. Groetjes Jolana
He ladies, Ik ben er nog hoor en ik lees (vluchtig) mee, maar ik heb het een paar daagjes best erg druk! Werken, verjaardagen, vanavond schoolfeest... Morgen Vrij!!! Iedereen een dikke *smak* en morgen ga ik goed lezen reageren en weer wat vertellen!
Lieverdsssssssssss, Schandalig lang weer niets van me laten horen...wederom 1000x sorry!!! Pffff...heb ook echt teveel gemist om bij te lezen en te reageren zie ik... Lente, Kaat en Chessertje ongie zag ik....mooi kunnen jullie weer door!!! En nu gaan we het goed doen he dames!!! Ga zo voor jullie duimen en bidden meiden. Snoes: nog steeds aan het sukkelen las ik...grrrr...wanneer komt er nou eens duidelijkheid!!! Knuffel voor jou mop! Clowntje, Blondje en Sjak: Wat super dat jullie ook zijn gaan picknicken...onwijs gezellig dat jullie er ook zijn!!! Maria doet het beter las ik...zit gewoon in Dubai...wat heerlijk!!! LFN: Jij zit nog op de ongie te wachten begreep ik...waardeloos he... Als je niet wilt dat het komt dan komt het, zit je er op te wachten dan blijft het uit... Je bent weer druk met dansen...vind het zo knap van je! Hoop dat je snel zwanger bent en lekker even niet meer hoeft en leuke andere dingen kunt gaan doen! Sloppy: Hoe voel jij je??? Volgens mij lees ik je de laatste pagina's ook niet meer??? Hoop dat alles goed gaat! Ooow...ben zo bang dat ik iemand vergeet!!! Hier: Niet veel bijzonders....druk met werk... Nog steeds last van mijn buik, morgen naar het ziekenhuis...ben benieuwd. Buikpijn is gelukkig wel draaglijk geworden...zal je altijd zien he als je naar de gynaecoloog moet... Voorlopig kunnen wij niet verder met de IVF, het ene ziekenhuis start geen IVF meer ivm verhuizing en gaat pas per april weer starten en het andere ziekenhuis voor de TP gaat de afdeling 6 weken dicht ivm verbouwing... Is zo dubbel, aan de ene kant willen we gewoon door en aan de andere kant beseffen we dat een paar maanden rust ook wel beter is. Voor mijn lichaam en voor mn koppie... Merk dat manlief het er toch ook wel moeilijk mee heeft, ook met mijn gedrag...ik ben echt niet zo leuk meer de laatste tijd en dat heb ik zelf natuurlijk ook wel door. Teleurstelling was zo groot toen ik ongie werd, en voel me zo schuldig tegenover mn mannetje... Mijn lichaam moet het doen en dat doet het niet...voor mijn gevoel faal ik echt hierin... Was ook zo bizar dat ik 3 a 4 dagen overtijd was, terwijl ik werkelijk nooit overtijd ben...mn lichaam laat me zo in de steek heb ik het gevoel... Jullie kennen het gevoel wellicht allemaal wel...maar schrijf het maar even van me af hoor meiden. Heb ook maar 1 dag gevloeid, ook zo raar...normaal wel 4 a 5 dagen... Hoop dat ze in het ziekenhuis gewoon iets gaan ondernemen, zou niet weten wat...maar dit is ook niets... Sorry voor mn geklaag lieverds, maar moest even mijn ei kwijt... Dank jullie wel voor het luisteren/lezen... Dikke knuffel voor jullie allemaal!!! xxx
Hee Sjakkie druk druk.. Rustig aan hoor.. Iloon je bent er weer.. Ja snap heel goed hoe je je voelt en dat je het gevoel hebt dat je lichaam niet doen wat ie moet doen.. Ik ben ook echt boos op me lichaam geweest hoor.. Miss stiekem nog steeds wel een beetje.. STOM LICHAAM.. GRRRMMMM..!!!!! Snap je helemaal.. Ja paar maanden rust heeft ze voor- en nadelen.. Is heel dubbel natuurlijk..!! Maar probeer er van te genieten mop.. Lieverds ik kruip ff achter de tv.. Fijne avond en tot morgen!! (K)
@all: Hier gaat alles goed.........sorry dat ik hier een paar dgn niet geweest ben. Jullie schrijven zo veel en grote verhalen.... Ik probeer echt mee te lezen maar als ik alles gelezen heb word ik vaak weer weggeroepen door mn meisje en dan kan ik niet reageren Vind het niet leuk als ik alleen maar over m'n zlef kan praten.. Vanaf 1feb. krijg ik wat meer tijd hoor. We hebben besloten dat Megan 2dgn naar het kinderdagverblijf en dan krijg ik wat meer tijd.
@Kaat: Jij ook fijne avond en tot morgen! @Sloppy: Gelukkig gaat het goed met je!!! We lezen graag hoe het met je gaat hoor! En wat lekker voor je dat megan 2 dagen naar kdv gaat...
@Iloon: Thanks En ja het is heerlijk dat ze straks ff twee dgn met kindjes kan spelen......niet alleen voor mij maar zeker voor haar ook lekker
Zo daar ben ik weer even Sjak en Iloon ik begon jullie al te missen Sjak leuk om morgen meer van je te lezen en Iloon begrijpelijk dat je je zo rot voelde. Het valt ook niet mee als het verkeerd uitpakt. Knuffel voor jou. Sloppy hoera ook jij bent er weer en straks meer tijd om te picknicken leuk leuk leuk Hier de eerste spuit erin. Viel me mee maar kreeg meteen jeuk aan me borsten. Zit vast tussen mijn oren. Ben ook maar heel licht ongesteld maar had geen zin om tot morgen te wachten. Mocht het morgen toch ineens over zijn dan stop ik meteen met spuiten maar verwacht dit niet hoor. Kan maar alvast begonnen zijn. Morgen mag mijn vriend de apothekersrol op zich nemen en gaan mengen en de spuit menopur klaar maken want ik heb twee linkerhanden wat dat aangaat. Met schiekunde was practica ook geen succes Nou meiden, ga even een film afkijken en naar bed. Heb helemaal geen zin en heb trek in chips. *sluipt naar de kast en pakt een buis pringels, sttttt....* xxx Lente
Hoi meiden, heb ik hier gister de stamppot gemist dat is wel jammer. Gistermiddag ging bij ons alles goed, was wel erg emotioneel maar dat mag ook. Het ergst vind ik het om het verdriet van mijn vriend te zien. Heb nu een erg mooi ring met inderdaad een beetje as erin. Gisteravond wilden we lekker uit eten, bleek ons restaurantje vol te zitten. Dus maar lekker shoarmaschotel gehaald en op de bank gegeten met een favoriet tv progamma. Sloppy, fijn dat Megan naar het kdv gaat, alle begin is moeilijk maar daarna vindt ze het super leuk. Gaat ze 2 hele dagen? Of krijgt ze eerst nog een wen peiode? Iloon, leuk dat je er weer bent, ik schrijf ook een beetje met vlagen. Als je verplicht rust moet nemen, kan je er maar beter van genieten. Het lijkt me nog moeilijker om zelf te moeten beslissen dat je een rustpauze in moet lassen. Maar wanneer denk je weer te kunnen beginnen? Ga nu gauw weer aan het werk,
Dag lieve meiden! Hoe is het met iedereen? Heb geen tijd om op iedereen afzonderlijk te reageren, vertrekken zo voor een heerlijk weekendje weg! Gaan met vrienden en 2 kids erbij, heb er erg veel zin in!! Zo nog even mijn spullen pakken (welke kleding gaat er allemaal mee?!) en dan vertrekken we zo richting Belgie. De sauna gisteren was top! Echt een schitterend complex, alles is af daar. Zijn er tot 's avonds gebleven. Vooral het opgietritueel vind ik heerlijk. En de sauna met film, en het oosters zoutbad, zoveel te doen!Ben weer helemaal schoon en relaxed! Allemaal een fijn weekend en ik lees jullie volgende week weer! Dikke X
He Ladies... net een enorm stuk al geschreven, druk ik op een toets ofzo??? Alles weg! Ben nu enigzins gefrustreerd! (ook omdat ik mijn maanstonden heb en dan ben ik zoiezo gefrustreerd, ha ha ha) Maar okay, nog een keer, maar een (veel) kortere versie! Blondje: Heerlijk dagje gehad in de sauna! Hmmmm ik wil ook weer! Clowntje: Mag jouw liefde wel mee naar de sauna?? Mijn verkering mag niet van het zh is slecht voor zijn soldaten. Lente: de spuit er weer in? Ik hoop dat ik vandaag ook weer mag, dat hoor ik om vier uur. Kaat en Chesser: Ook al aan de spuit? Nik: zijn de rode duivels er bij jou ook al bijna?? ik hoop het! Snoes: Jij bent ook lekker creatief! Heerlijk hoor. Ik zou ook graag weer een naaimachine hebben, maar ze zijn zo duur! Als puber deed ik al veel jurkjes en rokjes in elkaar flanzen, vond ik geweldig. Sloppy: Hoe is het met de baby in de buik? Lekker dat je dochter naar het kdv gaat, en goed ook, ze leren er echt heel veel! Maria; lekker warm zeker daar in Dubai? Heb ik nu iedereen gehad, sorry alvast voor degene die ik vergeet!! Ohw Iloon: bijna vergeten! Hoe is het met je? Hoop dat je je wat beter voelt! Hier is eigenlijk niet zoveel te melden... Alleen ik hoop vandaag ook aan de deca te mogen. Is dat ij jullie ziekenhuizen nooit dat je een maand op de wachtwlijst moet? Is zooooooooow irri! Als we vandaag niet door mogen, gaan we pas ik maart verder. Eerst op vakantie. Maar toch steekt dat wel een beetje. Verder ga ik vandaag heel de dag lapzwanzen en misbruik maken van filmnet! Dikke Kus
Hi Sjak, Ik duim met je mee. Ons zkh werkt ook met wachtlijsten en als je dan ongesteld bent geworden moet je bellen tussen 8.30 en 9.00, wie het eerst komt die het eerst maalt. En na 14.00 hoor je dan of je erbij zit. Een gruwelsysteem. Mijn vriend gaat wel mee naar de sauna want met zijn zwemmertjes is niks mis, alle problemen komen voor mijn rekening, maar een paar weken voor de behandeling houdt hij er wel rekening mee. Bijv. stoelverwarming uit ed. We horen het wel of je door mag.
Lente...de betekenis van Milf is echt wel heftig ja... Hmm lekker andijviestamppot...ben alleen te laat, maar zeker een idee voor het week-end... Altijd leuk zo'n koopje hé...en kun je gewoon niet laten hangen... En, denk je vandaag de Menoput te kunnen zetten?? Haha Clowntje...je dansje heeft nog niet gewerkt...:x Wat een mooi idee van de ring...fijn dat alles goed is gegaan, en dat het emotioneel was is toch heel normaal, het is heftig. *geeft Clowntje en Clowntjeman een dikke knuffel* Ow lees nu van de stoelverwarming...THX voor de tip...vanaf nu ook geen stoelverwarming meer voor mannetje... Hij is er verslaafd aan, en heeft hem altijd aan...gelukkig waren zijn zwemmers tot nu toe altijd in orde... Haha Snoes... Ik zal zwaarder geschut nodig hebben denk ik om een ongie op te wekken...misschien een beetje voodoo... Recept komt er na dit berichtje aan hoor... Of het moet zijn dat Kaaat me voor is... Lekker een avondje in pyama op de bank, maar zag op FB dat je thuis aan het naaien was... Snoes en Lente...jullie maatregelen zijn erg interessant... Nu moet ik opeens denken aan een geschiedenisleraar...hij haatte het echt als je kauwgom at in zijn klas...dan riep hij plosteling heel luid 'SLIKKEN' en moest je je kauwgom doorslikken... Na één of twee keer at niemand meer kauwgom in zijn les... Chesser...de wolk is nog niet aangekomen... *zwaait naar Sjak* Schrijven wanneer je tijd hebt...er zijn belangrijkere dingen dan ZP...(maar geen leukere...) Ow...op het einde toch nog een groot bericht van je...ja lastig hé, als dat gebeurt...opeens alles weg...30 minuten werk verloren...:x 3X diep doorademen en weer van voren beginnen. Hoop dat je vanaf vandaag weer junk mag zijn... Wachtlijsten zijn echt irrtant... Iloon...ik herken je (schuld)gevoelens helemaal...een paar weken geleden heb ik ze hier ook opgeschreven...zeker omdat het bij ons ook aan mij ligt, en op momenten dat mannetje het moeilijk heeft met de situatie voel ik me verschrikkelijk... Maar dat hoef je echt niet lieverd...je kunt er nu eenmaal niks aan doen...maar ja, die gevoelens kan niemand je afnemen en je zult ze een plekje moeten geven. Wat vervelend dat je zo gedwongen word pauze te maken nu...je zou het liefst de tijd een beetje vooruit spoelen denk ik...Maar geniet maar lekker van de weekjes hormoonvrij...lekker eten, drinken en doen en laten waar je zin in hebt... Zo gaat de tijd lekker snel voorbij... *geeft Iloon een dikke knuffel...♥* Sloppy, heerlijk wat meer tijd voor je...en Megan naar een kdv is toch ook goed voor haar hé...zo leert ze met andere kinderen te spelen etc... Vind kinders die er 5 dagen in de week hele dagen zitten best wel zielig, maar zo een paar dagen-uurtjes in de week lijkt het me erg goed voor ze... Blondje komt nog even dag zeggen voor ze een week-end weg gaat...Heerlijk meid en geniet er maar van... Zo..nu in de douche en dan op naar het theater... Vandaag een generale repetitie, dus dat betekend van 14.00 tot 22.00 in het theater zijn...:x