Hoi Snoes, wat zielig dat poes ziek is. Hopelijk komt ze er snel bovenop. Je voelt je altijd zo machteloos he. Wel onwijs goed dat je al wat bent afgevallen. Klinkt erg leuk hoor die telefoonhoesjes. Sjak, hier alleen 's avonds de Menopur volle mep. Vanavond de eerste. Ik spuit zelf maar m'n man gaat de Menopur mengen. Ik ben wat ongeduldig en hij heeft een erg vaste hand en vindt het ook leuk. Kaat, ja een nieuwe bril is altijd lastig uitzoeken he. Maar de opticien ziet het vaak ook wel goed of iets leuk staat. Hier zijn ze daar heel erg eerlijk in. Veel plezier met sporten. Lente, jij lekker samen met je droomprins weekend vieren. Zellie. Toch wel raar hoor, gisteren die eerste spuit deca er in. De spuit zetten vind ik op zich niet zo erg maar moet er niet teveel aan denken wat ik voor rommel in m'n lijf spuit. Vandaag was het crea dag bij de Pipoos, heb weer wat doosjes gekocht en ben flink aan het plakken. Twee doosjes gaan op het toilet, daar kunnen de inlegkruisjes en het maandverband mooi in. Leek me gezellig. Het staat er toch bijna constant straks met die mutsenbollen weer. Joehoe, waar is de rest? Het is vrij rustig hier vandaag. Groetjes Jolanda
Meiden...vind mezelf de laatste dagen echt helemaal niet leuk... Ben zo snel geirriteerd bij van alles, en denk soms echt als een trut...Sorry, merk het zelf maar baal dan ook echt van alles.... Nog altijd geen ongie...en stress op het werk...alweer een aanstelster die schijnbaar niet kan dansen omdat ze een stijve nek heeft...en wie moet er inspringen...ikke natuurlijk... Meid, neem een ibuprofen en just do the job...het is geen hoofdrol maar een klein rolletje, en hoevaak heb ik wel niet met pijn op het toneel gestaan...maar er heerst hier een beetje het motto van, Nikita kan wel voor iedereen inspringen zolang ze er nog is... Normaal gezien zou ik er ook echt geen probleem mee hebben, maar alles irriteert me gewoon mateloos op het moment... Lente...geef je me een paar van je smiley's... Knap hoor hoe je positief blijft...ik hoop dat ik mijn positiviteit ook snel weer terug vind, want zo ben ik echt niet leuk... Ach, was de ongie er maar, dan zou het stukken beter met me gaan... Heb nu al de hele avond rare buikpijn (lijkt wel de BM, het voelt alsof er een steen onder in mijn buik ligt) en ben zojuist zelfs gaan broekjegluren, maar nog niks te bekennen...:x Kaaat...hoe was de film...wil hem ook nog gaan kijken, maar denk dat ik toch eerst naar Black Swan ga... Sorry...ben Snoes vergeten te PBen... Ik bel maandag op...hoop dat de ongie er dan is, dan krijg ik een echo...als er geen ongie is, bel ik om te vragen hoelang ik er nog op moet wachten... Snoes...sorry daarvoor...heb je het nu...anders komt er dadelijk een berichtje...(hoop dat ik het niet vergeet tegen de tijd dat ik klaar ben met reageren) Goed hoor dat het hardlopen vruchten afwerpt, en beterschap met je poes Muis (haha, wat een leuke naam) Chesser...goed hoor de pijn weg...en ben benieuwd naar de 2e FM... Sjak ook weer begonnen...spannend hoor... Clowntje...hoe gaat het met jullie nu? Het was idd. vrij rustig hier vandaag, gelukkig maar, want ben er vandaag weer eens niet helemaal bij met mijn hoofd, en zal zeker een aantal van jullie vergeten zijn... Ga nu maar eens zoeken naar mijn ongie, en de leuke Nik... En Snoes PBen...
La Femme, vervelend dat je je zo rot voelt. Die rot ongi ook die maar niet doorzet. En dan nog van die aanstellers op je werk. Kan me voorstellen dat je het even niet trekt dat jij altijd degene bent die overal voor opdraait en er geirriteerd door raakt. Sterkte meis, ik stuur een digi knuf jouw kant op. Groetjes Jolanda
Hee Nikita, ik heb de leuke nikita gevonden hoor! Ik ben haar nooit kwijt geweest. De leuke Nikita zit namelijk aan de picknicktafel Je mag best een rothumeur hebben zo nu en dan en ook dat vreselijke wachten op de ongi daar wordt je nou ook niet bepaald vrolijk van. Maar je bent een kanjer die gevraagd wordt voor Oostenrijk die speciaal wordt ingevlogen, alle rollen op zich kan nemen, ondanks de pijn optreedt dus af en toe chagarijnig zijn mag best. Knuffel xxx Kaatje moet je een bril voor de hele dag? Ben benieuwd wat voor een het wordt. Suc6! Chessertje vandaag je eerste menopur. Dus ook jouw vriend is de menger Het is idd. troep (zelfs verdunde zoutzuur zit erin) maar aan de andere kant zonder gebeurd er helaas niets. Dus ogen dicht en spuiten maar. Ben benieuwd deze week of en hoeveel follikels er te zien zijn. Hier is mijn menstruatie heel licht. Echt raar. Heb zelfs voor de zekerheid een test gedaan maar die bleef wit. Wou voor de zekerheid geen rotzooi inspuiten voor het geval dat. Nu vanavond weer spuiten. Ga mijn droomprins zijn rug masseren. xxx Lente
Hee Lieverds, Chesser wat leuk nieuwe doosjes voor maandverband en inlegkruisjes, die zal je straks weer meer dan genoeg nodig hebben ja.. Nik wat naar als je zo voelt he..!! Ben het met Lente eens, wij merken er niets van, maar snap dat het voor jezelf heel vervelend is.. Hoop dat je je snel weer beter voelt en de ongie komt..!! Slaap Lkkr...!! Lente, raar zeg van je ongie.. Goed dat je een testje voor de zekerheid hebt gedaan, maar helaas wit dus.. Succes met het prikken en masseren..!! Ja ik heb al een bril voor tv kijken en auto rijden, maar denk dat me ogen achteruit zijn gegaan dus moet hem dan miss wel hele dagen op.. Moet gewoon echt ff naar de opticien.. Chesser ja ze zijn altijd wel eerlijk in de winkels maar tog, wil er tog iemand bij hebben.. Slaap lkkr allemaal Lieverds..!!
@chessertje: Lekker creabea bezig Klinkt heel erg leuk! @Nikita: wat zwaar balen zeg dat je nu zoveel moet inspringen en dat je zelf ook niet lekker bent! Ik hoop dat je ongi snel doorbreekt hoor! @Lente:Raar zeg van je ongi..........goed dat je voor de zekerheid toch een test gedaan hebt. Helaas nega maar dan weet je het wel zeker. Hier niet zo'n geweldig weekend. We hebben in samenspraak met de dierenarts en de honden gedragstherapeut moeten beslissen dat we een ander huis voor onze hond moeten zoeken. Ik ben behoorlijk van de kaart.........maar ze is intollerant naar Megan en dat is niet goed en niet af te leren Vandaag heel veel pijn verzachtende spullen gekocht zoals een nieuwe kinders stoel voor Megan..........zo'n dure triptrap van stokke in het rose En ik heb een sexy voedingsbh-tje gekregen. Nu ga ik lekker naar mn bedje, miss nog een filmpje kijken en morgen gaan we eendjes voeren..........en nog maar niet aan maandag denken wanneer we de fokker en de rasvereniging gaan bellen om haar op te geven voor herplaatsing. Als ik er alleen al aan denk ga ik zitten snikken...........we willen dit helemaal niet maar er is geen andere keuze meer. We hebben echt alles gedaan om het te voorkomen. Ohja nog leuk nieuws: Een vriending van mij is ook zwanger en laat ze nou 16augustus (ik 19 augustus) uitgereken zijn! Ja voor jullie niet zo leuk natuurlijk maar voor mij iest wat in nooit meer had kunnen hopen, samen met een vriendin even lang zwanger zijn! Ik denk dat jullie dat wel herkenen, hoe leuk het zou zijn om samen met iemand in je omgeving zwanger te mogen zijn...... Ik hoop dat ik niet mand kwets hier mee, maar ik wilde ook mijn blijdschap met jullie delen.
Good morning ladies, Gisteren weer een gezellig avondje gehad en lekker naar muziek geluisterd. Zo meteen yoga doen en in de tuin rommelen en daarna mijn gordijnen strijken. Jaaaaaaaa, ze hangen eindelijk alleen eigenlijk iets te kort Maar gelukkig waren we al van plan om er ee schotje voor te maken en kunnen ze dus lager opgehangen worden. Waarschijnlijk door de rek vallen ze korter uit. Nikita hopelijk voel je je vandaag ietsjes beter. Sjak veel suc6 met de echo! Chessertje is het goed gegaan met de menopur? Kaatje vandaag een nieuwe bril uitzoeken Hahahaha ik heb er ook een voor autorijden en lezen maar als ik hem 1 x per maand opzet is het veel. Terwijl ik hem volgens mij beter de hele dag op zou moeten zetten. Wie weet moet ik ook maar eens aan een hippe bril. We zullen zien. Snoes hoe gaat het met Muis? Ik zag dat je gisteren alsnog met de dierenarts contact hebt gezocht. Sterkte en hopelijk knapt ze op. Vandaag ga ik veel ontspannen en me voorbereiden op morgen. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen en ook wat de vrouw van het uitzendburo te zeggen heeft. En of mijn leidinggevende mij naar binnen roept. Maar hoe dan ook, mocht ik die uren moeten doen dan doe ik dat. Maar als ik merk dat het teveel is meldt ik me ziek. Ga niet meer in discussie of me verantwoorden ik voel zelf wat het beste is. Sloppy wat erg dat de hond weg moet. Veel sterkte met deze moeilijke beslissing. En wat leuk dat je nu mee kan praten over zwanger zijn Dag meiden, xxxx Lente
THX Chessertje...vandaag lijkt het weer beter te gaan met me...heb lekker tot 10h in bed gelegen, en ben nu een lekkere cake aan het maken... Lente...ik moet lachen om je woorden...hahaha... Idd vreemd van je ongie, maar ja, als de test wit blijft, zegt het genoeg hé...:xeen lichaam in de MMM doet nu eenmaal rare dingen... Zo..vanaf nu de naakt Wiien... Kaaat...sorry, ben gister schijnbaar te snel over de pagina's gevlogen...je moet een nieuwe bril...kan errug leuk staan hoor... Sloppy, wat moet dat een zware beslissing zijn geweest met jullie hond...maar ja, als ze niet goed met Megan overweg kan is het wel beter denk ik...je moet je niet voorstellen wat als....... Wat voor hond is het?? Zozo, er bestaan dus ook sexy voedingsbh's....goed om te weten.... Sloppy...tuurlijk mag je dat hier schrijven van je vriendin...is toch ook super leuk voor jullie....en als jullie nu een jongen en een meisje krijgen...en die later weer gaan trouwen...haha...zie je...vind het leuk om zo iets te lezen hoor... Snoes...een dikke knuffel voor jou en je mannetje...♥♥
Sloppy, wat verdrietig dat jullie een ander huisje voor jullie hond moeten gaan vinden. Ik kan me voorstellen hoe erg dat moet zijn voor jullie. Heel veel sterkte. En het is superleuk voor je dat je samen met je vriendin zwanger bent. Heel speciaal. Oh en haha ik wist ook niet dat er sexy voedingsBH's bestonden. Hopelijk hebben de andere dames en ik er binnenkort ook een nodig . Dan kan jij ons vertellen waar we die vandaan halen. Snoes, hoe is het vandaag met Muis? La Femme, ben blij dat je jezelf vandaag iets beter voelt. Klinkt goed die cake, zet je straks wat op de picknicktafel ? Kaat ben je geslaagd voor een bril? Lente hoe gaat het bij jou met spuiten? En bij jou Sjak? Spuiten hier ok hoor, dat mengen is best een gedoe maar gelukkig dat m'n man dat. Ik voel me nu al opgezwollen, m'n buik. Of verbeeld ik me dat maar. Lente spannend hoor morgen de uitgangsecho. De doosjes zijn inmiddels al klaar . Groetjes Jolanda
Cake is klaar, dus tast toe...en iemand nog een kopje thee voordat ik naar het theater moet... Vandaag al een vroege voorstelling, speciaal voor kinderen... Altijd leuk om te zien hoe ze reageren...
Heee Lieverds, Slopperd je mag altijd goed nieuws hier droppen, super leuk tog samen zwanger..!! Lijkt mij ook erg leuk.. En een mooie nieuwe kinderstoel leuk hoor.. Wat ontzettend naar van jullie hond zeg.. Snap dat dat heel veel pijn doet.. Heel goed hoor je instelling..!! En wat fijn dat de gordijnen er eindelijk zijn.. Zijn ze mooi.? Vast wel.. Nik lkkr hoor die cake..!! Succes met dansen..!! Chessser vervelend dat je je nu al opgeblazen voelt.. Das minder.. Hoe is het met alle andere.? Rustig weekendje hier.. Fijne avond allemaal.!!
Hee meiden, He superwoman, morgen moet je toch ook naar het zkh? Suc6 alvast! En ook voor Iloon want als ik het goed onthouden heb moet jij ook morgen. Chessertje wat vervelend dat je nu al de (bij)werking voelt of misschien juist fijn? Hier licht in mijn hoofd, lekkere trek en moe. Vanmiddag op de bank in slaap gevallen. De gordijnen staan mooi en ben er super blij mee. Eindelijk na een jaar privacy Nikita wat leuk om voor je kleintjes op te treden. Lijkt me super De leuke ik inmiddels weer tegen gekomen Bedankt voor de cake. Voor de liefhebbers alvast caramelijs eruit gehaald. Vandaag een lief berichtje op mijn speciale schoolhyves van een leerling om me voor morgen samen met haar vriendin sterkte te wensen. Zo lief Kijk daar doe ik het voor. En nu caramelijs eten. Gelukkig vanochtend ruim een uur gesport anders zou ik nog dicht groeien Snoes hoe is het met Poes Muis? xxx Lente
Aahhww dat is idd lief Lente.. Er zijn wel lieve leerlingen.!! Ja ik moet morgen weer bloedprikken.. Dus dan hoor ik meer.. Oowja over me bril nog niet geslaagd.. Gister uit geweest met manlief dus vandaag laat wakker, dus nog geen tijd.. Volgend weekend dan maar.. Heb net een bakje heerlijke straciatella ijs naar binnen gewerkt..
Hoi meiden, Raar...gisteren had ik 's avonds laat nog een berichtje getypt, maar die is niet geplaatst. Ben vandaag de hele dag bij mijn zus in Maastricht geweest dus nu pas tijd voor ZP. Ga niet op iedereen reageren, ben helemaal kapot... Er stond in het bericht van gisteren dat we Muis hebben moeten laten inslapen. Ben er kapot van. Hij bleek echt heel ziek te zijn. Nooit gemerkt...Hij was bij de dierenarts opgenomen voor onderzoek gisteren. Om negen uur 's avonds werden we gebeld wat we wilden met hem. En toen hebben we voor een spuitje gekozen. Er was weinig hoop. Meteen naar de dierenarts toe gereden en toen Muis ons zag begon hij meteen te knorren. Zo is hij ook ingeslapen. Ik heb gebrult van verdriet, echt waar... Muis kwam in de tijd dat we net de zoveelste miskraam hadden gehad en hij was mijn grote troost. Hij was een rots in de branding. Hij was er altijd en nu is ook hij weg. Ben echt heel verdrietig. En manlief moet ook steeds huilen. ELke avond als we naar bed gingen zat Muis op het bed op ons te wachten. Nu net liep ik naar boven en was ons bed leeg...Dan ben ik echt aan het janken hoor. Jip ons kleine katje zoekt Muis de hele tijd. Ook zo zielig. Maar ook dit kunnen we aan! Dat weet ik, maar waarom lijkt het anderen zo voor de wind te gaan en krijgen wij tegenslag na tegenslag. Ik hoop op mooi nieuws morgen bij de arts... Kus!
Oowww wat erg Snoes.!! Wat erg dat het dan zomaar zo erg is en dat inslapen het beste voor Muis is.. Heel veel sterkte.!! Heel Dikke Knuffel.!!
@Nikita: Ja die bestaan echt hoor En het is een rottweiler en daarom is de dierenarts ook resoluut omdat als het fout gaat het ook direct heel erg fout zou kunnen gaan...... @Snoes: ohhh wat erg! Katten hebben het vermogen om heel ziek te zijn om langer in leven te blijven omdat ze het zo goed hebben! Het is dus een compliment naar jullie toe dat hij al zo ziek was en jullie niks gemerkt hebben. Zo hebben wij charon gehad die had totaal geen nieren meer en waarschijnlijk al heel lang niet meer. Uit haar bloed waarden had ze er al lang niet meer kunnen zijn, maar toch was ze nog bijna niet ziek. Sterkte met het verlies van je lieve muis! @Kaaat: Ik hoop dat je bloed helemaal HCG vrij is vandaag en dat je naar de volgende rond mag! @vogel: wie z'n vogeltje was nou ziek? Weet het niet meer maar hoe gaat het daar mee? Vandaag heb ik de 2de echo.......zo gek ik kan nog steeds niet uit mn hoofd zetten dat het er 2kunnen zijn. Terwijl het vorige keer toch duidelijk maar 1tje was We gaan het vanmiddag beleven!
Ohhh Snoes wat verdrietig nieuws zeg. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Muis. Sloppy, dat van de vogel dat was ik. Die is weer helemaal beter. Lente, jij vandaag naar het ziekenhuis. Last van lekkere trek jij, hier helemaal geen trek. Fijne dag iedereen. Groetjes Jolanda
ooh Snoes, wat erg voor jullie. Het verlies van Muis is echt heel erg en neem ook de tijd om dit te verwerken. Veel sterkte voor jullie drietjes ( ook voor Jip). Ik kan helaas niks zeggen dat je kan helpen, ben zelf helemaal gek op katten en heb ook 2 van die gekke exemplaren. Je verdient echt goed nieuws dus zkh kom maar op.
Sloppy, veel succes in het zkh. Gaat het een beetje nu je weet dat je afscheid moet nemen van je hond? Hopelijk vind je snel een goede plek voor hem of haar.
Start icsi/ivf/tp cryo/iui/etc: Clowntje: IVF2, 8 januari Lente67: IVF3 20 Jan Chessertje: IVF2 21Jan uitgangsecho. Blondje: ICSI 1, cryo tp 2 Sjak: iCSI 2 21 jan Echo: Clowntje: 21 februari fm Lente: 24 januari Uitgangsecho (cd 5) Blondje: 25 januari (CD12) Chessertje: 26 januari fm Sjak: 23 jan uitgangsecho cd3, 28 jan FM cd8 Lente67: 27 januari 1e fm Punctie: Tp: Testdatum: Zwanger? Ja/Nee: